A Whole New World

Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Flygtning, tidligere soldat v. Mørket.

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 531 år

Højde / 180 cm

Citrus 04.09.2023 23:53
Fordi det er meningsløst altid at gå i de samme cirkler igen og igen. Jeg har trådt i de samme spor så mange gange nu, at det er svært at se om der er nye vinkler og andre veje… Jeg vil så gerne skabe noget nyt”.

Minali var ikke sikker på at Veszatar forstod den længsel, der sad inde i hendes krop. Måske havde han aldrig haft den, eller også havde han arbejdet sig ud af den. Hun pjuskede sin hånd igennem sit mørke hår. På trods af den ranke mands kompetencer, var hun måske gået forgæves. Men i det mindste havde hun fået midlertidigt husly for regnen.

Det må føles som et mirakel. Som at blive født på ny…  Længes du aldrig efter den følelse? Jeg vil give hvad som helst for den. Men selv om du ikke kan give mig den, så har jeg værdsat at møde dig bagom siderne i en bog... Tak”.

Veszatar Måneskygge

Veszatar Måneskygge

Artefakt skaber og skøre kattemand på bakken

Retmæssig Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Safirien

Alder / 1911 år

Højde / 185 cm

Helli 25.11.2023 11:13
Der var Ves slet ikke så drømmende i sin tilgang. Det var forsvundet fra ham i årerne, og selvom en del af ham ville ønske han stadig kunne forske, så ville han nok aldrig kunne komme tilbage til det. Han havde ikke midlerne, og han stolede ikke nok på institutioner eller fraktionerne mere. En dag ville det være ulovligt for ham at eksistere endnu engang. Nej, herude kunne han passe sig selv og sine katte og det var i sandhed det vigtigste.

"Jeg tror ikke på at det er nødvendigt altid at opfinde nyt for at have en mening i livet, og når man har levet lang tid nok, så er det ikke den evige cyklus om at finde ud af nye ting der kan drive en." Det gjorde en træt og magtesløs, og nogle gange blev man nødt til at hvile sig. Hun var nok stadig ung, og det var derfor hun stadig var drevet som hun var.
"Jeg er desværre ikke en mirakelmager, så du må hellere finde den ude i verdenen hvis det er noget du søger." Han var en videnskabsmand, men mest af alt, så var han bare træt og gammel af verdenen. Han ville bare leve sit liv i fred nu. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 6