Chaunce Lochtree

Chaunce Lochtree

Adelig

Neutral Ond

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 185 cm

Chaos 04.03.2023 20:28
Han gled hovedet på skrå da hun påstod der var en fejl i hans scenarie. Han var ikke sikker på hvad det kunne være, men naturligvis var han nysgerrig. Nysgerrighed var trods alt en stor del af hans væsen. Nogle ville måske finde det frustrerende ikke at forstå alting, men for Chaunce var det blot en mulighed for at lære mere og forstå ting han ikke forstod før. Hun lod til at vide noget han ikke gjorde, så han ville da gerne vide hvad det var. Han rynkede brynene da hun gned sin næse mod stoffet der skjulte det nederste af hans ansigt. Hvad havde hun gang i?
Han nikkede langsomt da hun stillede et spørgsmål. Han var klar over han godt kunne tvinge det ud af hende, hvis han ønskede det sådan, men alt han foretog sig her handlede om at skabe et tillidsbånd mellem dem. Han var nødt til at give hende så meget frihed som overhovedet muligt. Desuden, ville han gerne vide så meget som muligt om denne fejl hun nævnte. Han ville have så mange detaljer som muligt uden at skulle forgifte hendes sind for at få det. ”Hvad er fejlen?” Nysgerrigheden var både tydelig i hans blik og stemme
Pandora Norkvin

Pandora Norkvin

Krystalisianer

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 174 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 04.03.2023 20:38
Det burde ikke fascinere hende. Han burde ikke tiltale hende. Dette burde ikke forekomme. Men alligevel, kunne hun ikke lade være med: bare det korte øjeblik, at falde for de nysgerrige øjne der betragtede hende. 
Suget i maven, jaget af at ville tættere på. Det gav hende kvalme, fordi hun forstod hvad det var. Det var hendes sind, der begyndte at gøre det okay det som var blevet gjort mod hende. Som om hun var et dyr, han kunne tæmme og gøre til hans helt egen. At hun ville retfærdiggøre hvis han slog hende. At hun ville krybe tilbage, hvis det betød at han ville tilgive og tage hende tilbage.
Og alligevel, alligevel—de øjne.
I scenariet, hvorfor ville jeg så dræbe dig?” hviskede hun og igen rykkede hun nærmere. Han var så varm, og hun så kold og igen begyndte hjernen at give hende undskyldninger for hvorfor det var okay. ”Du ville jo beskytte mig ikke? Men, det ville være det samme, hvis du trak kløerne ud på en kat. Alle har vel rettigheden til at forsvare sig” hviskede hun og lod blikket falde ned mellem deres kroppe.
Chaunce Lochtree

Chaunce Lochtree

Adelig

Neutral Ond

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 185 cm

Chaos 04.03.2023 20:49
Han havde set det blik før. Han havde set det i dyr, det øjeblik de begyndte at føle sig tryg ved ham. Men blikket i hendes øjne var langt mere kompleks end blikket hos de fleste dyr. Der var langt flere følelser og forståelse for situationen at finde i hendes blik. Han vidste godt hvad han skulle gøre nu. Han var nødt til at forsegle det bånd der var ved at skabe sig. For at hun kunne få tillid til ham, var han nødt til at vise tillid til hende. Han stak en hånd i lommen på sine bukser og greb fat om en kniv.
”Du har helt ret.” Han løftede kniven op og lagde den fladt i sin hånd så hun kunne tage den. ”Forsvar dig selv, hvis du virkelig føler jeg er en trussel for dig.” Han havde på intet tidspunkt gjort noget der faktisk var en trussel for hende. Han havde ikke fremstået aggressiv eller voldsom på nogen måde. Tvært imod. Han så afventende på hende, spændt på hvad hun ville foretage sig nu. Lige meget hvad, ville hun ikke komme ud herfra i live. Han var ikke nervøs for hans liv. Han vidste at han nok skulle komme sig. Kniven var ikke voldsomt skarp eller lang, så de skader den kunne være skyld i var rimelig minimale. 
Pandora Norkvin

Pandora Norkvin

Krystalisianer

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 174 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 04.03.2023 21:12
Pandora kunne ikke skjule hendes forbavselse, da han pludselig tog hendes hånd. I hånden lagde han den lille kniv, og hun stirrede blot på den, som eksisterede den slet ikke.
Tak” hviskede hun så og lige som hun lovede, så skete der ikke andet, end hun stak kniven i den fletning der hang løst ned ad hendes ryg.
Du er først en trussel, når jeg ikke længere gør dig nysgerrig, er det ikke korrekt?” spurgte hun så og trådte væk fra ham. For at vise hendes nuværende tillid, vendte hun ryggen til ham. Med rystende og usikre ben, begyndte hun at bevæge sig rundt. Lænkerne var stadig omkring hendes ene ben. Den gav langsomt en klang, næsten klagende lyd, som hun bevægede sig rundt. Fingrene dansede hen over de instrumenter som Pleasances havde brugt mod hende. Nu hvor ryggen var vendt mod ham, var det ganske tydeligt, de lange røde ar ned ad hendes ryg. Hen over det venstre skulderblad var der tegnet elviske tegn, som der var et tegn på slavemarkering, men også at hun var ejendel af Chaunce Lochtree.
Chaunce Lochtree

Chaunce Lochtree

Adelig

Neutral Ond

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 185 cm

Chaos 04.03.2023 21:27
Han fulgte hende med blikket som hun begyndte at bevæge sig rundt. Han bemærkede nu også mærkerne på hendes ryg, både dem efterladt af Pleasances instrumenter, såvel som mærket. Han vidste godt hvad det betød. Hun var i den grad en gave, hvis Pleasance havde gået til den længde for at få fat i hende. Han måtte sørge for at takke hende på et senere tidspunkt. ”Korrekt.” Han havde en tendens til hurtigt at miste interessen i andre. Det var i virkeligheden kun Pleasance der havde formået at holde den så længe. Det kom nok også af, at han ikke følte han var i stand til at leve uden hende. Hun havde været en del af hans liv hele hans liv. Hun var hans liv.
Han gik over til døren og lænede sig op ad den, mens han forsat holdt blikket på hende. ”Hvad kunne du tænke dig at spise?” Han vidste at nu var et godt tidspunkt at finde mad til hende. Hun var medgørlig, men formodentligt sulten. I virkeligheden var mennesker slet ikke så langt udviklet fra dyr. Hvis man først opfyldte de basale behov, skabte det noget tillid. Selvfølgelig var det knap så nemt med dyr, eller personer, af højt intellekt. Hun ville nemmere kunne gennemskue hans motiver end de fleste dyr ville.
Pandora Norkvin

Pandora Norkvin

Krystalisianer

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 174 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 04.03.2023 21:41
hvad vil du have at spise?
Pandora følte næsten det var mærkeligt, at hun ikke med det samme tænkte på noget. Hun havde ikke fået ordentligt mad i flere dage, så der burde vel været noget hun havde lyst til? Men på dette tidspunkt kunne hun ikke en gang huske, hvad hun elskede mest, eller hvad hendes yndlingsret havde været som barn. ”Hvad er din yndlingsret?” spurgte hun, og løftede det instrument, som hun var sikker på, havde skabt noget på hendes skulderblad.
Derefter vendte hun sig og kiggede over skulderen på ham.
Jeg har dog et spørgsmål, før du svarer på mit første” det var farlige vande hun bevægede sig ind i, men for en der burde være død den dag hun faldt gennem isen—så kunne intet vand være for dybt, eller for farefuldt. ”hvad ønsker du af dine… dyr?” tungen gled hen over hendes læber, hvilket hun fortrød det samme øjeblik hun gjorde det. ”Og siden ikke et dyr er de samme, hvad forventer du så af mig, når jeg kan andre ting end andre dyr” måske var det nedværdigende for en person at se sig selv som dyr. Men når alt kom til alt, så var menneskelige individer vel også en form for dyr.
Chaunce Lochtree

Chaunce Lochtree

Adelig

Neutral Ond

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 185 cm

Chaos 04.03.2023 21:55
Han adskilte læberne, klar til at besvare hendes spørgsmål. Før han fik chancen, ændrede hun mening og havde et andet spørgsmål hun ville stille først. Han var ikke uvillig til at besvare hende, så længe det var spørgsmål han gad at besvare. Der var ting hun ikke skulle spørge ind til. Han var en privat person på mange punkter og der var ting han bare foretrak at holde for sig selv. ”Det er forskelligt.” Der var nogle af hans dyr han brugte som transport, til healing, til gift eller noget helt andet. Der var dog ingen af dem der blot havde funktion som kæledyr. Ikke før nu. Hans blik veg ikke fra hende. Han blinkede knap nok mens hans holdte øje med hende.
”Selskab. Underholdning.” Det var nok det man forlangte af de fleste kæledyr. Bare at have selskab. Han havde intet imod at bruge meget tid med Pleasance, men af og til var det også rart med lidt afveksling. På den måde, kunne han også nå at savne hans søster. Han skubbede sig op ad at stå så han ikke længere lænede sig op ad væggen. ”Gryderet med lam,” svarede han på det første spørgsmål hun havde stillet. Det var ret simpelt, hvilket nok var derfor han synes om det. Han kunne lave det hvor end han var, så længe han havde adgang til en gryde, ild og lidt ingredienser. Måske han ikke kunne få lam hver gang, med gryderetter var generelt nemme at lave alle steder.
Pandora Norkvin

Pandora Norkvin

Krystalisianer

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 174 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 04.03.2023 22:16
Pandora gik tilbage mod stolen og satte sig langsomt ned. Hun lod fingrene glide hen over hendes blålige ankler, og derefter de røde og hævede håndled.
Så han ville have hende for underholdning og selskab. Det kunne være mange forskellige ting. Og mens hun tænkte over, hvordan hun skulle spørger ham hvad det betød. Men mest af alt, var hun også bange for, hvad hun skulle ende med at gøre for at forblive i live.
Så vil jeg gerne have gryderet” sagde hun mens hendes grønne øjne betragtede hendes beskidte hænder.
Med hendes sidste viljestyrke og mod, kiggede hun atter op mod Chaunce. ”Jeg kommer ikke til at gøre det nemt for dig, det ved du godt, ikke?” i stedet for at spørger ham, hvad hun kunne forvente omkring de ting han havde sagt. Skulle hun sove med ham? Skulle hun sprede sine ben for ham? Skulle hun kravle rundt på et gulv, fortælle ham vittigheder og opføre sig som en hofnar? Eller skulle hun læse højt af boger og spille skak med ham?
Chaunce Lochtree

Chaunce Lochtree

Adelig

Neutral Ond

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 185 cm

Chaos 04.03.2023 22:28
Han nærmede sig hende ikke lige nu. Det var bedst hvis hun følte han respekterede hendes grænser. Men før eller siden skulle hun også forstå hvem der i sidste ende besluttede hendes grænser. Han ville bryde alting ned omkring hende og sørge for hun kun havde ham at stole på. Når han var den vigtigste person i hendes liv, havde han lykkedes. Han nikkede da hun bestemte sig for hvad hun gerne ville have at spise. Han var klar til at forlade kælderen og hente det til hende. Men så sagde hun noget der fik ham til at blive. Hen gik hen til hende og lagde begge hænderne på stolens armlæn før han lænede sig frem mod hende, så tæt på at deres næser næsten rørte hinanden. ”Det er en del af underholdningen.”

Med de ord forlod han kælderen, men sørgede naturligvis for døren var låst. Han sørgede ligeledes for at en tjenestemand stod ved trappen til kælderen og kunne forhindre hende i at stikke af, skulle hun forsøge. Han gik ud i køkkenet og fik arrangeret at få varmet noget mad til hende. I mellemtiden fik han renset det lille sår på hans håndflade og hældte et glas vin op til hende. Langt fra den dyreste på fortet, men blot et glas af den vin tjenestefolket fik at drikke fra tid til anden. Da maden var varm, fandt han en bakke og bevægede sig ned i kælderen igen.
Pandora Norkvin

Pandora Norkvin

Krystalisianer

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 174 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 04.03.2023 22:45
Hun måtte holde vejret da han pludselig stod der foran hende. Deres næser så tæt, at bevægede hun sig en kende tættere på, så ville de røre hinanden.
Igen kom den kvalmende fornemmelse. Galde der formede sig i hendes hals og det føltes som om, at hendes hjerte snoede sig sammen. Så det, at hun ikke lod ham få hans vilje med det samme, det var en del af underholdningen?
Lige så hurtigt som han havde været ved hende, lige så hurtigt var han væk igen.
Et dybt suk forlod hende, og hun kilede næsten over, da den tunge aura ikke længere hang om hende. Hun kunne mærke hvordan Chaunce rev og sled i hendes sjæl. På samme måde som Pleasances havde. Men det var værre med Chaunce, fordi hun kunne også mærke hvordan hendes lys forsvandt. Den del af hende, der stadig følte verden var værd at leve i. Hendes nysgerrighed, glæde og kærlighed. Det var som om han ville tage hver og en lille stump af det og bruge til sig selv.

Da han var gået, greb hun omkring kæderne, og brugte instrumenterne til at bøje kæderne, så hun kunne lave en lang kæde. Hvis hun skulle væk, havde hun brug for reb, og lige nu var det, det eneste hun havde.
Hun nåede dog ikke langt, før hun hørte døren åbne og Chaunce kom ind igen. ”Så, hvor længe vil du beholde mig hernede?” spurgte hun, skubbede ting af det bord, som hun havde ligget på og mærket den skærende fornemmelse i hendes ryg. ”Velkommen til min spisestue, jeg håber herren kan se gennem fingrene med omgivelserne” sagde hun med et kortvarigt skævt smil, der hurtigt forsvandt og blev erstattet med store øjne, da hun så glasset med vin.
Chaunce Lochtree

Chaunce Lochtree

Adelig

Neutral Ond

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 185 cm

Chaos 04.03.2023 22:58
Der var ingen tvivl om han fandt det fascinerende når han kunne se blikket i en person ændre sig. Når han kunne se de ikke længere følte sig som en selvstændig person, men tvært imod noget han kunne kommandere, når de ikke længere var anderledes end et dyr der lyttede til hver kommando han foretog sig. For nu virkede hans manipulerende magi med dyr kun på netop det; Dyr. Han forsøgte at skubbe den og få den til at virke på personer også. For nu var det ikke muligt, så han måtte i stedet forsøge at få en person til at være på samme niveau som et dyr.

Han gik over og stillede bakken på bordet efter hun havde skubbede tingene af bordet. Han samlede dem derefter sammen så de ikke lå og flød over det hele. ”Hvor længe du bliver her er op til dig.” Han satte sig på en anden stol ved siden af hende og ventede på at hun ville gå i gang med at spise. ”Morsomt,” kommenterede han tørt, på trods af han faktisk fandt det underholdende. Han så ned mod kæden og bemærkede at den havde ændret sig, at den var blevet længere. Så hun ville gerne stikke af. Han tog glasset med vin og rakte det til hende. ”Kan du godt lide vin?”
Pandora Norkvin

Pandora Norkvin

Krystalisianer

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 174 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 05.03.2023 08:54
Pandoras blik fulgte hans ganske kort, da han kiggede ned mod lænken. Et lille snedigt smil, formede sig hen over hendes læber. ”Du havde vel ikke forventet, at jeg bare ville sidde stille, så længe du holder mig hernede, vel?” derefter nikkede hun, og tog imod glasset da han rakte hende det. Pandoras øjne lukkede sig kortvarigt, mens hendes næse to aromaen fra vinen i glasset.
Øjnene åbnede sig igen, og hendes sprukne læber lagde sig om glasset før hun tog en tår. ”Det smager godt” hviskede hun, inden hun tog træskeen og begyndte at spise den mad som var blevet stillet foran hende.
I denne tid, sad norkvin kvinden i stilhed og spiste meget langsomt. For på trods af, at hun ønskede at kaste maden ned, vidste hun hvordan det ville påvirke hende. Det var også derfor, hun ikke valgte at spise det hele. ”Tak” takkede hun ham og begyndte igen at sippe af sin vin. Igen ønskede hun at spørger ham, hvad hun kunne gøre for at komme ud. Men forsigtigheden tog over, hvilket gjorde Pandora valgte ikke at sige mere end det lille ord af taknemmelighed.
Chaunce Lochtree

Chaunce Lochtree

Adelig

Neutral Ond

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 185 cm

Chaos 05.03.2023 09:12
Hans blik førte sig tilbage til hendes øjne da hun talte. ”Nej. Jeg overvejer bare hvad du tror du får ud af at kæmpe imod mig.” Han om nogen vidste hvor folk endte når de ikke adlød ham. Han og hans søster var uden tvivl et team. Når han ikke længere havde brug for folk, fik hun dem og så var chancen for at stikke af ikkeeksisterende. Det var bedre bare at behage ham. Så var chancen for at dø langt mindre. Han ønskede ikke at hun skulle dø, men det lod ikke til hun var enig med ham.
”Ønsker du at dø?” Han så nysgerrigt på hende mens hun begyndte at drikke og lidt efter at spise. Han lænede sig tilbage i stolen og betragtede hende blot. Han prøvede at opfange alle hendes små bevægelser og mimik der fortalte ham mere om hvilken type person hun var, hvordan han bedst kunne håndtere hende. ”Det var skam så lidt.” Han bemærkede godt at hun ikke spiste op, men det måtte hun selv om. Det var ikke fordi han ikke ville give hende fast føde.
Han rakte frem og førte noget hår om bag hendes øre. ”Min søster har ret i at du er så smuk som sneen i nordlandet,” sagde han stille. Han kunne slet ikke få øjnene fra hende. Han lod forsat hans fingre føre ned lang den fine hud i hendes ansigt.
Pandora Norkvin

Pandora Norkvin

Krystalisianer

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 174 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 05.03.2023 09:22
Ønsker du at dø?
Hendes blik blev tomt som hun kiggede ud i luften. Nej, hun ønskede ikke at dø. I så lang tid, havde hun kæmpet for at netop det ikke ville ske. Men alligevel, svarede hun ikke med det samme.
Kuldegysninger gled hen over hendes krop, da hans fingre strøg hendes hår bag hendes øre. Smuk. Hun var aldrig blevet kaldt det før og den følelse der gik gennem kroppen, den var forfærdelig. For Pandora burde ikke mærke et sug i maven, hun skulle ikke bevæge sig længere mod ham for at mærke mere af hans kærtegn.
De grønne øjne åbnede sig, da det gik for hende at de var lukket undervejs gennem kærtegnene. ”Så skulle du se, hvordan jeg ser ud når jeg bliver passet bedre på” fremmanede hun, i håb om at det kunne lokke ham til at tage hende ud herfra hurtigere. ”Jeg vil ikke dø” den unge kvinde kunne ikke stoppe den skælven der opstod, som ordene forlod hendes læber.
Chaunce Lochtree

Chaunce Lochtree

Adelig

Neutral Ond

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 185 cm

Chaos 05.03.2023 09:47
Givet hvordan Chaunce bar sig selv, skulle man ikke tro han var i stand til at udvise så blidhed som han gjorde i dette øjeblik. På trods af han var skyld i at hun var her og at han på ingen måde havde hensigten om at lade hende gå, kunne det være svært ikke at lade sig blive berørt at hvor omsorgsfuld han kunne være. Kontrasterne var så voldsomme at det måtte være svært for hende at finde ud af om hun skulle føle sig sikker eller bange. Som hun lænede sig nærmere forsatte hans kærtegn så hans hånd til sidst var placeret på hendes kind og tommelen bevægede sig langs hendes hud i blide strøg.
Det trak i hans ene mundvige ved hendes ord. Ikke at det var noget man kunne se bag masken. ”Alt til sin tid,” kommenterede han. De skulle nok komme dertil. Hun havde nu gjort det tydeligt at han ikke kunne efterlade hende alene uden hun forsøgte at stikke af. ”Har du så ikke forstået mine advarsler? Hvis du forsøger at stikke af, er du så godt som død.” Han rejste sig og lagde begge sine hænder på hendes skuldre. ”Hjælp dig selv og stop med at kæmpe imod.” Han bevægede sig over til hvor lænken var fastnet til væggen. Han rørte lidt ved den og overvejede hvad det næste skridt burde være. Hun stolede ikke på ham endnu, så han var nødt til enten at knække hende eller vinde hendes tillid. Det var ikke hensigtsmæssigt at knække hende, hvis det kunne undgås. ”Jeg ville ønske jeg kunne stole på dig. Indtil jeg kan, bliver du her.” Han gav slip på kæden igen.
Pandora Norkvin

Pandora Norkvin

Krystalisianer

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 174 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 05.03.2023 10:13
Det var umådeligt svært, at forstå hvor grænsen gik. Hvad der var sandhed og hvad der ville være en maske for, at få hende til at sænke hendes parader. 
For nu, valgte hun at stole på det. Lade som om, ar hun ville være hans. 
Så da han fortalte hende, at hun skulle blive her til han kunne stole på, hun ikke ville flygte nikkede Pandora blot. 
Overlevelse; det var hvad hun var nødt til at gentage for sig selv. 
Kommer du igen i morgen?” Spurgte hun forsigtigt, håbet om det var ham og ikke Pleasance var næsten alt opædende. Tænk at hun allerede troede på, at han ville være sødere mod hende, end hans søster havde været. 
Chaunce Lochtree

Chaunce Lochtree

Adelig

Neutral Ond

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 185 cm

Chaos 05.03.2023 11:00
Chaunce fjernede ikke blikket fra hende. Det var ikke fordi han var ude af stand til at kigge væk, fordi hun var så smuk at se på. Nej, det var ikke den egentlige grund til han holdt så godt øje med hende. Han studerede hende, så han nu kunne se hvordan hun så ud når hun var vild til modsætning for hvordan hun ville se ud når hun var tæmmet. Det var hvad han var ude efter; at tæmme hende.
”Selvfølgelig.” Han havde ingen planer om at andre skulle se hende. Lige nu var det udelukkende ham hun skulle se og kunne knytte sig til. Han lagde blidt en hånd på hendes hoved. ”Jeg kommer med mad til dig i morgenstunden.” Han forlod kælderen og bevægede sig ud for selv at finde noget at spise og blive klar til den kommende dag.

Spring i tiden til den næste dag

Den følgende morgen kom han ned i kælderen med en bakke hvorpå der stod en skål med grød og en tallerken med frisk frugt såvel som et glas vand tilføjet saften fra frugt for at give det smag. Han stillede det på bordet og bevægede sig stille rundt, så hun ikke ville vågne.
Pandora Norkvin

Pandora Norkvin

Krystalisianer

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 174 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 05.03.2023 11:09
Øjenene fulgte Chaunce, da han forlod rummet. Med et suk kiggede hun ned mod lænkerne. I stedet for at lave den længere brød hun den op, og begyndte i stedet at lave små smykker ud af dem. Varmen fra pejsen, det spanden som var stillet til hende, for at hun kunne komme af med hendes efterladenskaber. Alt sammen blev brugt så hun endelig kunne side og lave noget med fingrene. Selvfølgelig ville hun helst have en bog. Måske en bue og hun kunne komme ud og jage. Men intet af det var muligt lige nu. Så hun måtte bruge tiden på noget andet. 

Da Pandora ikke længere kunne holde øjnene åbne krøllede den næsten nøgne skikkelse foran pejsen, og faldt i søvn på det hårde kolde gulv. 
Chaunce Lochtree

Chaunce Lochtree

Adelig

Neutral Ond

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 185 cm

Chaos 05.03.2023 19:52
Chaunce så på Pandora der lå og sov på stengulvet. Han måtte sørge for at få noget herned så hun kunne sove bedre. Hvis hun opførte sig ordentligt, i hvert fald. Efter han havde stillet bakken med mad gik han til hende. Han satte sig ned på hug ved siden af hende. 
For en stund betragtede han hende blot, bemærkede de små træk i hendes ansigt der var svære at se når hun var vågen. Og hvor rolig hun så ud når hun lå med lukkede øjne. Selvom det ærgerede ham at han ikke kun se de smukke grønne øjne hun besad. Han lagde en blid hånd på hendes skulder. "Pandora," hviskede han i et forsøg på at vække hende. 
Pandora Norkvin

Pandora Norkvin

Krystalisianer

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 174 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 05.03.2023 20:25
Normale omstændigheder, ville Pandora have faret sammen da hans hånd rørte hendes skuldre. 
Men hun var allerede blevet vækket det øjeblik, døren var blevet åbnet ind til rummet. Pandora havde dog ønsket at være sikker på, at det var Chaunce og ikke Pleasance der var kommet derind. Det var også derfor med en langsomt bevægelse, at hun vendte sig rundt og åbnede øjnene. 
De skinnende grønne øjne, betragtede hans kattelignende brune. Læberne bevægede sig aldrig for at sige noget, i stedet betragtede hun ham blot. Tog hans væsen ind og hvad han ville med hende i dag. Han havde trods alt fortalt hende, at hun skulle bevise at hun måtte komme ud. Hvilket havde været grunden til, at hun havde ændret kurs med kæden. En kæde der nu var spredt ud i mindre stykker over alt på bordet han havde sat morgenmaden. 
"Chaunce" hviskede hun med en hæs og nedbrudt stemme. Dog var den også blid, forsigtigt som hun vendte sig om og lo med kroppen mod ham. Hendes arme lo omkring hendes brystkasse og trykkede de lasede stykker stof tættere mod hende. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 1