Issac Thorne

Issac Thorne

Løjtnant for det øvre bydistrikt

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 40 år

Højde / 179 cm

Nao 01.02.2023 07:51
På trods af at Issac havde betvivlet Adena og den sag som hun var kommet med, fordi at den nærmest ikke var eksisterende, så var han blevet mere glad for deres samarbejde, fordi at der nu var kommet et gennembrud og det var hende der havde stået for det. 
Det var selvfølgelig ikke normalt at kvinder som hende, blev hevet med så langt ind i Hovedkvarteret, det var ofte kun byvagterne selv. Han var dog løjtnant og han kunne træffe nogle beslutninger, som ikke behøvede at gå højere op. Hvis han havde været mening, så måtte han vende beslutningerne med andre, inden han kunne sætte det i værks - lige nu var der ikke tid til det. 
Han bekymrede sig ikke om de andres blikke, han kunne forklare senere og hvis han spurgte dem, så havde de nok mange andre opgaver at gøre, end blot at stå og kigge på dem.
Spørgsmålet om hvor længe hun havde tegnet rapporterne på hendes tegninger, var for at få en tids oversigt, på hvor længe at hun havde malet dem, for at finde ud af hvor de skulle lede. Så de ikke skulle lede mere igennem en nødvendigt. Men han kunne godt se at det måske ikke var det spørgsmål, som hun havde regnet med. Det betød intet for ham. Lidt, men de kunne arbjede uden om det.
"Både og" Svarede han roligt og kiggede over på ham, "Når de bliver gamle nok, så ryger de længere ned ad reolerne og til sidst ud i et større arkiv. Vi bliver nød til at gemme dem til fremtiden, hvis gamle sager som har en sammenhæng kommer frem" Det var dog et større arbejde, og det var heldigvis ikke hans arbjede. Det ville være for kedeligt til ham. Han ville hade det. 
Han kiggede på hende som hun lagde tegningerne ud på bordet og studerede dem selv endnu engang. "Ja?" Langsomt så virkede det til at Adena kunne huske hvilken rækkefølge tegningerne var kommet i. "Det er forskelligt, hvor mange vi laver. Jeg laver nok ikke så mange, fordi jeg ikke magter papirarbejde" Grinede han roligt. Det burde han nok, men ja. "Jo, vi skal sammenligne, men hvis vi kunne nøjes med at tage rapporterne, fra Railan, fra sidste uge af, så behøvede vi ikke kigge alle hans igennem" Det var kun for at spare dem tid, hvis Adena ikke kunne huske hvornår hun havde tegnet dem, så ville de stå i et kæmpe arbejde med flere kasser end nødvendigt.
Adena Selene Isadora Arys

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 169 cm

Alianne_ 01.02.2023 19:18
     "Vi kan jo starte med sidste uge eller måske to, og så se hvor mange, der passer ind. Jeg har tegnet det her ret ofte, trods alt," sagde Adena og tyggede lidt i sin underlæbe.
    Hun ventede tålmodigt på at Issac fandt de relevante rapporter frem og trak en stol hen til bordet. Hun tog imod en stak og begyndte at bladre igennem hver enkelt side, mens hun sammenholdte med den mudrede tekst, der var på hendes tegning. Det tog en rum tid med mange ligegyldige rapporter, før hun stoppede op ved en.
    "Den her," sagde hun åndeløst. "Den her tror jeg passer på dén der."
    Hun pegede på en af sine tegninger, og paragrafferne lignede det, hun så på rapporten, hun nu sad med i hånden. Underskriften var den samme på dem alle sammen, så det var formen hun søgte. Inden hun gav den til Issac, skimmede hun hovedtrækkene i teksten.
    "Det ligner en rapport over noget fragt ude på landet. Altså uden for bymuren. Noget med manglende træ," sagde hun med en spørgende kant til stemmen. "Siger det dig noget? Var det en særligt speciel sag for Railan?"
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 40 år

Højde / 179 cm

Nao 02.02.2023 08:53
Det var egentligt spændende det her, på sin egen måde. Det var anderledes end det han normalt foretog sig på sit job, og det at finde Railan var selvfølgelig noget som han satte sin dyd i. En byvagt manglede. "Ja, nemlig. Så skal vi blot sortere Railans rapporter ud fra alle de andre" Han vidste ærligt ikke hvor mange rapporter som Railan skrev på en almindelig dag, men håbede ikke at det var mange. 
Han kiggede på hende som hun trak en stol hen til bordet, og han stod og var igang med at rode kasser igennem, for at finde de rapporter som han havde skrevet, inden for de sidste par uger. Han fik fundet frem til en god stak som han rakte hende. Han satte kassen ned på bordet, som han var færdig med den og fundet det som var brugbart og tog så en ny kasse op og satte den på bordet for at finde mere. 
"Ja?" Det var fedt at der allerede var bid, så havde hendes evner talt sandt og hun stod som en vigtig brik i det her samarbejde. Han kiggede over på de papirer hun stod med, samt tegningen. Han fjernede sig fra kassen for at ligge fokus på det hun havde. "Hmm.. Ja, den passer som den skal" Den var perfekt matchende med den rapport som han havde rakt ham, det var helt utroligt. 
"Hmm.. Ydre områderne var jo hans område at befærde sig i, men han har aldrig nævnt sådan en sag overfor mig" Han åbnede endnu en af rapporterne for at tjekke den igennem og for at se om den mathede. Han lagde den op ved siden af tegningerne og fandt igen et match. "Den her er fra starten af perioden.." Kom det fra ham som han læste den, "Og den handler om det samme" Han satte sig ned på en stol, tænkende om hvad dette kunne betyde.

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 169 cm

Alianne_ 03.02.2023 15:48
    "Hmm, jeg kan ikke se den der på nogen af mine tegninger," sagde Adena til den rapport, Issac havde fundet. "Måske er det et tilfælde?"
    Hun rodede videre i bunken. Sorterede Railans rapporter ud og lagde dem op efter datomærkningen. Lagde dem ud ved siden af hendes tegninger, hvor der indtil videre var en enkelt rapport og en enkelt tegning, der passede sammen. Hun endte med den rapport, Issac lige havde fundet, men tabte den på gulvet, da hun ville lægge den fra sig. Den landede ved hendes fødder, og da hun samlede den op, så hun hvordan blækket var trængt igennem på den anden side. 
    Med den igen i hånden rejste hun sig op og lænede sig ind over bordet, hvor hun tog fat i det, hun mindes var den første tegning.
    "Se, den passer, når jeg ser på bagsiden. Jeg troede bare, det var udtværet," Adena holdt rapportbagsiden og tegningen op foran Issac. "Og underskriften er også spejlvendt. Har du fundet flere, der passer på de andre tegninger?"
    Selvom de to rapporter handlede om det samme, kunne de jo være et tilfælde. Men hvis flere også gjorde... Adena havde læst begge rapporter, men hun forstod ikke, hvorfor det kunne komme andre ved, at han lavede rapporter om forsvundne træsendinger. Der var altid røvere på landevejen, og der blev øjensynligt lavet et væld af rapporter, uanset hvad der blev stjålet. Hvordan det kunne lede til en forsvunden byvagt, forstod hun ikke. Og hun forstod endnu mindre, hvordan en så almindelig rapport kunne komme i hænderne på hvem end det var, hun så i sit ætersyn.
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 40 år

Højde / 179 cm

Nao 03.02.2023 19:23
"Hmm" Svarede han små irriteret for han mente at han havde set en sammenhæng, men hendes øjne var skarpere end hende, "Uden tvivl et tilfælde så. Zalans da" Kom det fra ham som han tog et blik på rapporterne og på hendes tegninger. 
Han fulgte hende med øjnene som han lagde det de havde, ud fra dato og op mod hendes tegninger. Indtil videre havde de et match, det var ikke meget at komme efter og hvis det var det eneste match, så var dette ikke noget gennembrud og de ville nok ikke kunne bruge det til noget. 
Hans fokus blev fjernet fra tegningerne som hun tabte rapporten han havde rakt hende. Hvis den ikke passede så kunne den jo ryge tilbage i kassen, hvor den hørte hjemme. Så var den ubrugelig, men det havde været samme beskrivels, som på deres match. 
"Så den passer?!" Sagde han overrasket, "Ah, selvfølgelig" Nu kunne han godt se det, han kunne se hvordan den tegning hun havde lavet var spejlvendt og det var derfor den ikke passede i første omgang, men det gjorde den nu, "Er det samme beskrivelse?" Han kiggede over på det nye match og ja, det var samme beskrivelse og samme type rapport. 
"Måske" Kom det fra ham som han havde fundet nye papirer, som han forsøgte at sammensætte med en tegning.
"Som jeg kan se det så er det samme forbrydelse som er beskrevet, og det er samme person som har anmeldt det og alle rapporter er fra Railan.." Startede han roligt ud og kiggede videre over tegningerne, "Men der er flere byvagter i det område, så hvorfor er det kun Railan der har optaget rapport og hvorfor går det alt sammen ud over samme anmelder?" Der var et eller andet lusket over det her. "Her. Den passer til denne tegning" Det var en af de nyere tegninger. 

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 169 cm

Alianne_ 04.02.2023 01:18
    "Ja den passer," sagde Adena. Tre allerede. Det gik hurtigt med at finde dem, nu hvor de havde noget at gå efter. "Hvem har anmeldt det? En... ehm... Granholm? Vent, en hushovmester på Granholm. Granholm... Det siger mig et eller andet. Og hvem er det her navn... Armado? Jeg er ikke sikker på, jeg forstår strukturen i rapporten. Er det her rapportøren eller byvagten?"
    Adena lod blikket glide over papiret igen. Det hjalp heller ikke på sagen, at blækket var flydt ud i bogstaverne. Det lignede, at netop denne rapport var blevet skrevet på vådt papir, og Adena var ikke vant til de forkortelser og tekniske byvagtstermer, de brugte. Nok var hun uddannet, men det var altså i kunst, historie og etikette. Ikke mængder af træ, vejruter og kompensationsafgifter.
    "Er de... Er de alle sammen fra Granholm?"
    Hun prøvede at bryde hovedet med, hvor hun havde hørt navnet før. Det måtte jo være en fra selskaberne, men hun kunne endnu ikke sætte fingeren på, hvem det tilhørte.
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 40 år

Højde / 179 cm

Nao 04.02.2023 07:45
Når det ikke var længere side end hvad det var, så var det nemt at finde de rapporter som Railan havde skrevet, også selvom at der alligevel var en del. Men en tidshorisont arbejdede til deres fordel, og nu havde de allerede fået tre match, hvilket var gået lidt hurtigere end regnet med. Men det var kun til deres fordel. "Ja, Granholm er anmelder på alle dem alle sammen indtil videre" Han kendte ikke denne Granholm, men det virkede til at Adena havde en forbindelse til ham, hvilket kun var godt. Så var hun stadigvæk en vigtig brik i det her, "Jeg må være ærlig, jeg kender ikke til Granholm, men Amardo er Railans familienavn" Hvis han fik fortalt lidt mere om Granholm familien, så kunne det være at der var en klokke som ringede, men lige nu kunne han ikke binde dem til et sted.
"Det virker bare.. Usandsynligt at denne Granholm, skulle miste så meget træ på samme rute. Hvorfor har man så ikke gjort bedre for at sikre ruten eller sin transport? Hvorfor har Railan ikke gjort mere?" Der var mange spørgsmål som manglede svar, og lige nu havde han ingen. Kun flere antagelser, men i hans øjne stak der et eller andet under. 
"Hvor mange tegninger var der tilbage? To" Han kiggede over på bordet, to manglede at matche. For en god orden skyld måtte de hellere se om de kunne finde resten. 
Issac lod fokus glide tilbage i kasserne med rapporterne, "Navnet Granholm, kan du placere det et sted til de fester, du har deltaget i?" 

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 169 cm

Alianne_ 04.02.2023 18:22
    "Ah," sagde Adena. Nu gav rapporetn lidt mere mening, når hun kendte til Railans familienavn. "Måske er det en rute, hvor der er ekstra mange røverbander?"
    Ærligt talt vidste hun ikke så meget om røverbandernes gøren og laden på de små landeveje. Når hun selv rejste til og fra Zircon var det med et stort nok følge til at man ikke bare lige kastede sig over kareten. Hun blev tavs, mens hun tænkte over folkene til selskaber, og hvem hun var blevet introduceret for. Der havde været så mange nye navne, at det var utroligt overvældende for hende. Den seneste sammenkomst havde været en lidt mindre en af slagsen, og noget dæmrede. En samtale om en sending planker, som hun var gået forbi på vej ind. Det havde ikke givet mening for hende der, og hun havde ikke tænkt videre over det, men pludselig havde hun et ansigt på den mand, der måtte bære navnet.
    "Er han baron?" hun så op fra den rapport, hun sad med, men som hun ikke havde læst på. "Jeg tror Granholm er et baroni. Baronen har været ved de fleste selskaber. Sidst gik han dog tidligt på grund af noget uorden med en sending planker. Kan det passe med den nyeste rapport egentlig? Det var i tirsdags."
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 40 år

Højde / 179 cm

Nao 04.02.2023 21:11
Det var et godt spørgsmål hun kom med, for han var umildbart ikke helt klar over det. Det var meget muligt at det stod sådan til, han fandt det bare usandsynligt at han skulle blive røvet så meget. "Det er jo ikke helt mit patrulje område, så jeg kan ikke give noget klart svar. Men jeg har hørt om røverbander i områderne omkring skovene derude, og vejene ind mod Dianthos" Det kunne jo godt være at det var røverbander som stod bag, men i hans tanker gav det ikke mening. Hvorfor skulle de blive ved med at røve det samme sted igen og igen?
Issac var jo løjtnant for det øverste distrikt og ikke så meget andet. Han læste af og til rapport, om ting som var sket i andre steder i byen. Blot for sjov, for at se hvad der rørte på sig.
Han kiggede på hende, som han kunne se hvordan hun tænkte over hvem der kunne have været med til samme fester og hvilke fester hun selv havde deltaget i.
Det var jo slet ikke sådanne steder som han kom, så derfor kendte han ikke mange af de navne på baroner og lige mænd, uden for Dianthos. De store familier kendte han selvfølgelig godt.
"Det kunne han meget vel være?" Han var ikke sikker, men det var der selvfølgelig en stor chance for at han var, "Det kunne næsten lyde som ham, ud fra beskrivelsen" Han tog fat i den seneste rapport og skimtede den igennem og ganske vidst, så var det en sending planker som var blevet stjålet. "Det stemmer over ens, med det du har hørt. Ud fra dine tegninger og evner, så kan det næsten ikke være andre, kan det?" 

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 169 cm

Alianne_ 04.02.2023 21:32
    "Så kan jeg bruge min evne aktivt på ham. Hvis det altså er ham, jeg tror det er," sagde hun og rykkede sig på stolen.
    Hjertet hamrede lidt i brystet nu. Det var næsten mere spænding, end hun kunne holde til. Hun rodede i papirbunken, men der var sjovt nok ikke nogle blanke stykker papir at komme efter. Alt var skrevne rapporter og notater. Hun endte med at tage en af sine egne tegninger og vende den om. 
    "Denne gang får du en advarsel inden, Issac," sagde hun og tog en kulstift op af lommen. "Jeg bruger min evne nu. Du kan ikke komme i kontakt med mig imens. Hvis det virkelig er ham, jeg tror det er, bør jeg kunne vise os et eller andet fra Granholms omgivelser lige nu. Det kan være det kan vise os noget om Railan."
    Det var ikke megen advarsel, hun gav, for sekundet efter blev hendes blik fjernt, øjnene tågede, og hendes hånd begyndte at tegne, mens hun stirrede stift ud i luften. Kulstiften ræsede henover papiret og tegnede noget, der igen umiskendeligt lignede et stykke pergament med aftegninger på. Det gik ikke lang tid, hvor Adena var væk, og da hun løftede kulstiften og fik sit sind tilbage, lagde hun hovedet på skrå over det, hun lige havde tegnet.
   "Det ligner... Et kort?" sagde hun spørgende. "Har I et kort over området uden for bymuren? Måske har de fundet plankerne og Railan er måske sammen med ham?"

Det var selvfølgelig den mest uskyldige teori, man længe havde hørt, for egentlig havde hun jo lidt besluttet sig for, at hvemend hun tegnede ting fra, ikke havde rent mel i posen. Men Issac var venner med Railan, så hun havde ikke lyst til at foreslå, at baronens lusk måske også var Railans lusk. Uanset hvad virkede det underligt at luske med træplanker.
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 40 år

Højde / 179 cm

Nao 05.02.2023 09:25
Han kiggede overraskende over på hende, kunne hun det? Fungerede det sådan?
Han lyttede til hendes og og kiggede nysgerrigt over på hende, som hun fortalte at hun ville bruge evnerne på  baronen.
Han fulgte hende med øjnene som hun rykkede sig længere ud på stolen, hun ledte efter et stykke papir at tegne på. Eftersom at det meste var rapporter og tegninger, så var der svært at finde noget blankt. Han hjalp selv med at finde frem til noget, indtil hun blot vendte end af de allerede tegnede tegninger om.
Han var egentligt glad for advarslen som hun gav ham, men nu havde hun allerede sagt og forberedt ham på at hun ville bruge evnen, igen.
Han nikkede blot usagt og kiggede over på hende, han ville ikke forstyrre hende mere end nødvendigt når hun trak sig ind i sine evner.
Issac vidste nu hvordan hun så ud og reagerede når evnen var i gang. Han fulgte hånden og kulstiften som den gled henover papiret og tegnede ivrigt i hånden på Adena.
Der gik ikke længe før kulstiften stoppede og hun langsomt kom tilbage til sig selv.
Han kiggede over på den nye tegning, som hun lige havde lavet, og som hun selv sagde så lignede det et kort.
Issac rejste sig fra sin plads og gik ud af rummet, det tog lidt tid før han kom tilbage med et kort i hånden. 
På rapporterne havde der stået et område navn, hvor det hele var foregået og dermed kunne han præcisere det kort som de skulle bruge. 
"Måske. Lad os håbe" Han regnede ikke med at det var sådan det var, for hvad var chancerne? Der lå noget udspekuleret bagved det her.
Issac bredte kortet ud ved siden af tegningen, oven på rapporter og papir, "Kan du se hvor dine aftegninger passer ind?" Han kiggede selv rundt på kortet for at finde stedet hvor det passede ind.

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 169 cm

Alianne_ 05.02.2023 15:11
    Adena brugte tiden alene i rummet til at ryste evnens effekt af sig. Der var altid en underlig følelse i hendes krop, når hun gjorde det. Som om hun lige havde set noget, eller været et sted, nogle gange ubehageligt, men uden at kunne huske det sådan rigtigt. Der var kun tegningen at se på, og den gav kun et udsnit.
    Da Issac kom tilbage, rejste hun sig og lænede sig ind over papiret sammen med ham. Tegningen med kortudsnittet lagde hun på kortet og skubbede det lidt rundt for at se, om nogle af hovedvejene passede.
    "Hov, se, der er Granholm!" udbrød hun og pegede på en tegning af et lille tårn, hvor der snirklet stod Granholm ved siden af. 
    Hun tog tegningen op og lagde den mellem Granholm og Dianthos. En af hovedvejene passede på hendes tegning, omend hendes var tættere på end kortet var, hvorfor stregerne ikke helt passede og det ikke havde været nemt bare lige at se, hvor det var. På hendes tegning var der markeret et mindre område lidt væk fra hovedvejen, men når hun så på det store kort, lå der ikke umiddelbart noget der. Bare lidt tynd skov og en enkelt optegnet mark, som hørte til grevskabet.
    "Det må være lige dér omkring, tror du ikke?" spurgte hun og pegede på det sted, hun mente, cirklen på hendes tegning passede på kortet. "Men der ser ikke ud til at ligge noget der."
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 40 år

Højde / 179 cm

Nao 05.02.2023 23:33
Issac var fascineret over hendes evne, selvom han måske stadigvæk ikke helt forstod den. Men han havde ingen evner, så ofte når folk havde det, så var han en smule skræmt, ikke fordi han var bange, men fordi han måske ikke helt forstod hvor det kom fra. Da han forlod rummet i nogle minutter, gav han hende selvfølgelig mulighed for at komme til sig selv, så det sidste af evnerne ud af kroppen. 
Han kiggede på hende, som kortet nu var foldet ud og hendes tegning lå ved siden af. Det var svært at vurdere, hvor stykket kulstiften havde tegnet, lå henne af, men det måtte være i det område som han havde fundet. 
Præcis, der lå Granholm. Så måtte det passe ind i området. "Så burde det passe ind her omkring" Kom det roligt fra ham og kiggede rundt på kortet, i det område. 
Han kunne godt se at hendes tegning måske var mere detaljeret en kortet, hvorfor det kunne være at det ikke passede helt præcist. Hovedvejen passede uden tvivl, men der var områder og detaljer som ikke passede ind. 
"Jeg tror at din tegning, måske er mere detaljeret end kortet er" Kom det roligt fra ham, som han kiggede over på hende, "Jeg tror vi skal gå ud fra din tegning. Er du klar på en lille tur?" Han ville uden tvivl gerne have hende med, selvom hun selvfølgelig hverken var byvagt eller trænet i dette, men hendes hjælp kunne være vigtig.

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 169 cm

Alianne_ 09.02.2023 12:15
    Adena nikkede. Kortet var ikke helt lige så detaljeret som hendes tegning. Som om hendes tegning også var lidt tættere på. Hun rettede sig op ved Issacs sidste ord, og hendes ansigt blev rødt i en blanding af spænding og frygt.
    "Mig, du vil have mig med?" spurgte hun.
    Det trak i hende for at sige ja med det samme, men frygten for den ukendte tur kom også op til overfladetankerne. Men hun ville have Issac med sig, og han var ikke bare byvagt, men byvagtsløjtnant, så bedre end de fleste andre, man lige kunne tage på tur med. Lige nu rendte hun rundt uden livvagtsopdækning, men det var mest fordi det var højlys dag i byen, og de var i et område, hvor der sjældent skete store ting mod adelige om dagen. At tage uden for byporten var lidt en anden sag. Men Issac burde være i stand til at beskytte dem, hvis der blev problemer.
   "Jeg vil gerne med," skyndte hun sig at sige, da det gik op for hende, at kaostankerne havde fået hende til at tøve. "Men jeg bliver nok nødt til at skifte til en anden kjole inden. Jeg tror ikke, jeg kan ride i den her. Og den er også lidt for pæn til en tur udenfor byen."
    Nok var Adena adelig, men hun havde brugt mere tid i undergrunden, end hun burde, og det havde lært hende en ting eller to om, hvordan man undgik at blive røvet. Det hele startede med farven på ens beklædning. Der var ikke tid til at finde en livvagt og hive vedkommende med ud på tur, men der måtte lige være tid til at skifte til en mindre prangende kjole, for det ville gøre en væsentlig forskel i, hvor farlig turen ville være. Især fordi turen gik direkte ud til et sted, der havde usædvanligt mange røverangreb.
    "Kan vi mødes om en halv time? Så henter jeg også noget tegnepapir, hvis vi får brug for mine evner igen," sagde hun, stadig med rødblussende kinder. Det her eventyr havde hun slet ikke forudset, hun ville ende i, da hun trådte ind i byvagternes hovedkvarter for en lille uges tid siden.
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 40 år

Højde / 179 cm

Nao 09.02.2023 14:04
Adena var en vigtig brik i deres sag lige nu og eftersom at det var hende der kom med tegningerne, og havde sørget for at de kunne komme i gang, så ville Issac selvfølgelig ikke holde hende udenfor. Han vidste godt at hun ikke var trænet og ikke havde nogen erfaring med det her, men hun var den bedste som kunne tyde hendes egne tegninger.
"Det var planen. Er du frisk?" Kom det roligt fra ham, som han søgte den unge kvindes øjne. 
Han vidste godt at det kunne udsætte hende for fare, men han ville selvfølgelig ikke lade noget ske imod hende. Han regnede ikke med at der ville ske noget voldsomt eller farligt, nu måtte de tjekke stedet ud sammen og derefter se hvad det havde at sige og hvad stedet gemte sig på. Hvis de var i gang med noget lige i øjeblikket, som hun havde hentydet til, så kunne de blot tage dem på fersk gerning.
"Det lyder godt." Han vidste selvfølgelig at hun ikke havde haft meget betænknings tid omkring dette her, men det var vejen at gå, at have hende med, "Det vil jeg kun give dig ret i" Han kiggede over på hende. Det var en nydelig kjole, men ikke en som man kunne ride i eller begive sig ud på sådan en opgave i.  
"Ja, lad os møde ved byporten om en halv time ca." Det virkede som en god idé at hun fik skiftet og fik noget tegne grej med sig. 

Issac Thorne har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: KraveKage, Charizard
Lige nu: 2 | I dag: 10