Jeg troede aldrig jeg skulle se dig igen

Jaxson

Jaxson

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 180 cm

Aria 18.12.2022 22:05
Jax smilede over Kayla's ord "det må de jo bare lære" svarede han tilbage i samme drillende tonefald som hun selv brugte, et puf med hendes albue gjorder ikke ondt, han var mere hårdhudet end det.
Jax smilede over hende som hun slap kvinden, og i hans tanker virkede det til at hun i det mindste stadig kunne finde ud af at høre lidt efter.
jax så på hende som hun vendte sig mod hende, og så skete der noget som han aldrig troet ville ske igen, da han mærkede hendes læber mod sin egne, han fik et mindre chok over det, men kun et enkelt splitsekund gik der før han gengælde hendes kys og automatisk lå han en arm omkring livet på hende.
Han kunne høre kvindernes gisben og små sladren, men han var enlig ligeglad med dem, der var kun en kvinde for ham og hun stod foran ham.

Bidet i underlæben fik ham til at sende hende et blik som tydeligt viste hende at det ikke var fair, men han smilede stadig, han nikkede lidt "ja lad os" sagde han roligt og gik over for at tage de sidste to flasker og de to krus.
jax skulle lige til at følge med kayla inden han hurtigt vendte rundt og gik kort op til krofatter og lå nogen krystaller til ham og hviskede ham noget i øret inden han gik op til Kayla igen og smilede lidt "den vej frøken" sagde han roligt og smilede lidt drilsk til hende inden han førte an op til værelset hvor han roligt låste døren op og åbnede døren for Kayla.
Jax boede sjældent på kroværelser, men når han havde taget en tur i byen som i aften så bestilte han altid et værelse, i tilfælde af at han fik selvskab, desuden lå skoven lidt langt væk, og hans hytte endnu længere næsten.
Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 18.12.2022 23:00
Deres genforenings kys havde hun bestemt ikke regnet med, skulle være hende som startede det. Hun havde inderst inde håbet og troet på, at det var ham som ville kysse hende når de endelig så hinanden igen. Men hun havde faktisk heller ikke noget imod det, for så burde kvinderne også vide, at de ikke skulle prøve på noget med Jax. De sukkede højt og flere gispede og kiggede irriteret imod dem. Men Kayla var bare glad for, at han havde gengældt hendes kys. Hun havde været tæt på, at undskylde overfor ham, og især for at hun pludselig bare kyssede ham. Selvom inderst inde havde han sikkert ikke noget imod det. 

Hun havde savnet hans kys, og måden han holdte rundt om hende. Hun ville ønske deres kys kunne blive ved, men de skulle jo ovenpå. Ind på hans værelse, og de havde jo flaskerne med god alkohol med. Der var lidt af hvert, og det skulle de ikke klage over. Som Kayla kiggede hen imod Jax og krofatter, kunne hun ikke undgå at blive lidt nysgerrig og undrende over, hvad de to snakkede om. Hun kunne ikke høre det, og måtte bare holde på sin nysgerrighed. Den forsvandt lidt som Jax var kommet hen til hende igen”Jeg trænger helt klart til lidt lækket lige nu” hun sagde det drilsk og kækt, som hun gik op ad trapperne.

Som han fik låst døren op, gik hun roligt ind på værelset. Det var lang tid siden, at hun havde været på et kro værelse, men her var hyggeligt. Det havde der altid været, og hun åbnede whisky flasken. Løftede den op til munden og drak en stor tår. Hun gik hen imod vinduet, og kiggede kort udenfor”Vi er heldige med udsigten.. Selvom den kunne være bedre” hun grinede lidt. Efter kort tid vendte hun rundt, for at stå med fronten til ham. Hun lænede sig op ad vindueskarmen, og tiltede hovedet en smule. Lod de blå øjne glide ned over ham, og hun blev nødt til at bide sig i underlæben, inden fristelserne ville dukke op”Jeg er virkelig glad for at se dig igen Jax.. Jeg troede ikke du ville være her på kroen” nævnte hun som øjnene fandt hans igen. 

Jaxson

Jaxson

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 180 cm

Aria 18.12.2022 23:11
Jax grinede lidt over hendes kommentar på vej op af trappen, havde han ikke kendt hende havde det nok virket meget underligt, men for Jax var det så normalt som at trække vejret.
Han fulgte bare efter hende, og han ville lyve hvis han sagde at han ikke nød udsigten ved at gå bag hende op af en trappe, men han sagde ikke noget.

Jax lod hende gå rundt på værelset, han satte selv krusene og flaskerne på natbordet hvorefter han fik tændt lidt lys af de små olielamper han havde på værelset så der kom lys så de kunne se hinanden, han smilede over hendes kommentar om udsigten "tja, det er ikke havet, men mon ikke du overlever" sagde han roligt og smilede til hende inden han slukkede tændstikken som han havde tændt den sidste olielampe med.

Jax smilede til hende "jeg kunne sige det samme, men jeg er glad for du er her.... normalt er jeg ikke på kroen, jeg holder mig som regel i hytten jeg har" sagde han roligt og smilede til hende, han var glad for at han var på kroen lige denne aften.
Jax smilede til hende inden han gik over til sin taske på bordet for at at lægge nogen ting fra sine lommer der i, da han træk noget op af lommerne falde en lille fin æske ud og lande på gulvet, Jax selv lå ikke mærke til at den falde ud af hans lomme som han stod og rodet med sin taske i stedet for.
Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 19.12.2022 20:41
Whisky flasken havde hun fortsat i hånden, og var fristet til at drikke en stor tår af den. Det var ikke så lang tid siden hun sidst havde nydt smagen. Men på den anden side, så havde hun bestemt drukket en helt masse på skibet. Men det var efterhånden en ganske normal ting for pirater, så det kunne slet ikke undgås. Værelset var meget hyggeligt, og det kunne hun sikkert godt vænne sig til. Specielt fordi hun ville være tæt på Jax. På den anden side ville hendes mandskab sikkert savner hende, og hun ville nok også ende med, at savne at sejle rundt på havet. Nej udsigten var ikke havet, men hun kunne godt lide den. Det var rart nok, at betragte andre ting end bare vand, og livet på havet. Det brede smil voksede, og hun lyttede til hans ord. Det var ikke tit at hun var på kro værelser, men kroer dem havde hun besøgt nogle stykker af.

"Så må du huske, at nyde det så længe du er her" nævnte hun før hun gik tættere på ham. Ja hytten ude i skoven, var nok også bedre for ham. Mest også i forhold til lænkerne og at holde ham tilbage, når der var fuldmåne. Hun betragtede ham kort, før hendes blik gled lidt ned imod gulvet. Æsken fik hun øje på, og løftede et øjenbryn. Det var ikke hendes, og hun var sikker på at hun ikke havde tabt den. Nysgerrigt og undrende bukkede hun sig for, at samle den op. Hun betragtede æsken kort, og fandt den meget smuk. Det virkede ikke til, at Jax havde opdaget at have tabt den, og hun overvejede om hun skulle nævne det. Fortælle ham, at han havde tabt den. Det måtte vel være hans æske, for det var ikke hendes.

Kayla fik først en tanke om, at der nok var noget inden i æsken som han måske havde gemt til en eller anden kvinde. Hun havde jo næsten været sikker på, at han havde fundet sig en anden. Men det havde han ikke, og hun studerede den smukke æske lidt mere, før hun langsomt og roligt åbnede æsken. Måske ville Jax høre det, men hun kunne slet ikke lade være. Hun var både nysgerrig, og frygtede for at der lå noget deri, som var til en anden kvinde eller lignende. Men hun blev nødt til, at se hvad æsken indeholdte. Selvom hun normalt ikke ville gøre sådan noget, så kunne Kayla bare ikke stoppe sig selv"Jax... Hvad er det her" spurgte hun overrasket, som hun fik låget af, og kunne se en ring i sølv. Hun betragtede den, og vidste ikke helt hvad hun skulle tro. Var det til en kvinde? var det til hende?. Hun havde ikke kigget så meget på låget, andet end at tage det af. Hovedet tiltede hun, som hun løftede ringen op, for at se nærmere på den"Skal du giftes? eller forloves.. Hvad er det her" hun var tydeligt nysgerrig, og undrende som hun betragtede ringen lidt nærmere.

Jaxson

Jaxson

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 180 cm

Aria 19.12.2022 20:52
Jax grinede en smule "tror mig, jeg nyde det til fulde" sagde han roligt inden han var gået over til tasken.

Jax havde ikke set han havde tabt æsken, han fik lukket sin taske som han hørte Kayla sige noget og vendte sig roligt "hvad er hva...?" han gik i stå da han så hvad hun stod med "du behøver ikke åbne..." han nåede ikke rigtig noget før det gik op for ham at hun havde åbnet den, og han kunne mærke nervøsiteten og frygte ramme ham.
Han rystede lidt på hovedet og gik over til hende "nu har du set den, så kan jeg vel ligeså godt fortælle dig det" sagde han stille og så på ringen i hendes hånd "har du læst det der står i låget?" spurgte han roligt og så lidt på hende som han nikkede mod låget i hendes anden hånd.

Jax havde købt den ring for mange år siden, men han nåede aldrig og give den til hende, den ring som han havde købt og ville ha givet til den pige som han elskede højt, men han nåede det aldrig.
Jax kunne mærke smerten skære i sit hjerte ved tanken om den dag han enlig havde købt ringen til.

Jax så på hende "jeg fik den lavet til dig... den dag du kom over og fortalte mig du skulle rejse, det var også den dag jeg havde planlagt at spørger dig...om du ville være min.... og gifte dig med mig, jeg nåede det bare ikke, da du rejste den dag" forklarede han stille og man kunne godt høre på hans stemme at det gjorder ondt at tænke tilbage på det, han ville ikke give hende dårlig samvittighed eller noget, og han ville aldrig ha vist hende den, eller måske ville ham, men nu havde hun selv fundet den, som hun stod der foran ham med den ring hun skulle ha haft for 8 år siden.
Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 20.12.2022 14:18
Med et løftet øjenbryn fortsat var hendes blik stadigvæk på æsken, og hun lyttede til hans ord. Det var tæt på, at hun selv havde spurgt hvem den heldige kvinde var, men hendes tanker afbrudte hende selv. Ringen var noget af det smukkeste hun nogensinde havde set, og hans ord fik hende kun til, at blive mundlam. Det var slet ikke noget hun havde regnet med, slet ikke. Hun kunne mærke kinderne blev lidt røde, og hun følte sig pludselig meget genert som hun stod med ringen i hånden. Hans spørgsmål fik hende til at ryste på hovedet. Var der noget på låget? det havde hun slet ikke læst, eller set. Hun havde bare taget låget af, så hurtigt det kunne gøres. Men nu kunne hun godt mærke nysgerrigheden voksede, og da hun fik læst det som stod på låget kunne hun mærke tårerne begyndte at komme frem. Det var slet ikke noget hun havde regnet med, men det skete.

"Jax....Det" hun kunne slet ikke få nogle ord frem, og knugede nærmest låget ind til sig. Hun lukkede kort øjnene, som hun slet ikke vidste, hvad hun skulle sige. Det var generelt slet ikke noget som hun havde regnet med ville ske. Ringen kiggede hun lidt mere på, før hun løftede sit blik op på ham. Lod de blå øjne glide ind i hans, som hun stod og lyttede til ham. Hun havde læst det som stod på låget, og prøvede at holde alle sine tårer tilbage. Pludselig fik hun det endnu mere dårligt over, at hun bare havde rejst uden at vide, at han havde haft de tanker som han havde haft. Som han fortalte at han havde fået den lavet til hende, kunne hun mærke hvor meget hun selv hadede sig selv for, at have rejst dengang. Havde hun vidst at han havde haft de tanker, var hun nok ikke rejst"Jax...Jeg.. "hun stoppede sig selv, som hun hørte ham sige, at han ville spørge om hun ville være hans og gifte sig med ham. Hun trådte tættere på ham.

Kayla kunne slet ikke undgå, at få dårlig samvittighed, som hun betragtede ringen lidt mere. Hun kiggede ned, som hun stod foran ham. Aldrig før havde hun oplevet det her før, eller troet at han ville spørge hende om de ting. Inderst inde havde hun nok håbet på det, men aldrig troet at det faktisk ville ske. Hun kunne mærke hvordan tårerne langsomt kom frem, som hun knugede låget tættere ind til sit bryst, og hun holdte godt fast rundt om ringen også"Det er min skyld.. Jeg rejste... Undskyld" hun kunne mærke hvordan stemmen knækkede, som hun bevidst havde vendt blikket ned imod gulvet. Hun var ikke typen som græd så tit, men lige nu kunne hun ikke undgå det, og mærkede den tydelige dårlige samvittighed som kom frem i hende. 

Jaxson

Jaxson

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 180 cm

Aria 20.12.2022 14:30
Jax så ned i gulvet som hun læste på låget, det var lidt underligt det her, han havde villet spørger hende for mange år siden, og han kunne nok også ha gjort det selvom hun sagde hun rejste, men han viste allerede den gang at så ville hun være blevet og han ville ikke stå i vejen for det hun drømte om, og hendes drøm var at komme ud i verden, ud på havet det ville han da ikke ødelægge for hende, hverken den gang eller nu, det kunne han ikke drømme om at gøre.

Han så på hende som hun forsøgte at tale, selvom det ikke virkede til at gå helt godt, meget kunne han gøre, men at gøre Kayla mundlam var en af de ting der skete utrolig sjældent, han så tårene i hendes øjne og kunne mærke stikket i hjertet igen, det skete altid hvis Kayla græd eller var ked af det, sådan havde det altid vært.

Jax så på hende som hendes blik vendte sig mod gulvet og hun begyndte at undskylde, han var ikke i tvivl om at hun havde dårlig samvittighed.
Han trådte helt hen til hende så der kun var meget lidt rum mellem dem, han lå en hånd blidt under hendes hage for at tvinge hende hoved op så han kunne se hende i øjnene "hey, det er ikke din skyld, du kunne jo ikke vide at det var det jeg havde i tankerne den dag.... og selvom den nok ikke har den betydning som den enlig skulle ha, så er det stadig din, den er lavet til dig og jeg har enlig kun ventet på den dag hvor jeg kunne give den til dig... selvom jeg ikke regnede med at det skulle være sådan her" sagde han roligt, men uden at slippe hendes hage, han brugte i stedet sine tommelfingre til at tørre hendes tåre lidt væk, mens han smilede roligt til hende "hvis man hænger sig fast i fortiden, så går man glip af fremtiden...du har intet at undskylde for.... den er din nu" sagde han roligt og hentydet tydeligt til ringen, den tilhørte hende nu, hun måtte beholde den, selvom den ikke havde symbolet for et ægteskab mellem dem, så kunne den symbolisere andre ting i stedet for, og den var jo lavet til hende så selvfølgelig var det hende der skulle ha den, bære den og så havde hun altid en del af ham med sig når hun rejste rundt på det store hav.
Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 20.12.2022 14:51
Selv hadede hun virkelig at græde, og det var også meget sjældent at det skete. Men hun var virkelig glad lige nu, og overrasket selvom hun ikke havde troet, at han havde haft de planer. At han ville giftes med hende, og spørge hende om hun ville være hans. Det gjorde hende glad, som hun fik et bredt smil frem. Da han trådte tættere på hende, og løftede hendes hage op så hun automatisk kiggede på ham, kunne hun mærke en varme sprede sig inden i hende. Men hun havde også den tydelige dårlige samvittighed. Men da han nævnte at det ikke var hendes skyld, blev hun en smule lettet. Han havde ret for hun kunne slet ikke vide, at det var det som han havde haft i tankerne, og havde planer om. Hun vidste godt at hun havde fulgt hendes store drøm om, at rejse og det havde også været dejligt og en stor oplevelse, men nu hvor hun endelig var sammen med ham igen, og stod så tæt foran ham, kunne hun godt mærke hvor meget hun havde savnet ham.

"Jeg vidste ikke, at du ville giftes med mig.. Jeg var næsten sikker på, at du havde fundet en anden, og glemt mig. Men det ved jeg også at du ikke havde" nævnte hun som hun i et øjeblik betragtede ringen lidt mere. Den var virkelig smuk, og helt klart noget af det smukkeste hun havde set. De havde kendt hinanden i 8 år, og det var måske lidt sjovt at de ikke var et par, selvom hun havde håbet på det mange gange. Men hun var også sikker på, at det ønske blev stoppet da hun rejste. Men hun kunne vel altid håbe, at det ville ske en dag, som hun også lod smilet vokse lidt. Kayla havde heller ikke troet at det skulle være sådan her, men hun var glad for at høre hvad hans tanker havde været. I hendes øjne var Jax virkelig fantastisk, og det havde han altid været. Måske det også var derfor at hun havde været bange for at miste ham, eller at han havde fundet en anden. Men heldigvis havde han ikke det, og hun havde heller ikke fundet en anden. 

Øjenkontakten brød hun ikke, som hun lagde en hånd ovenpå hans bryst. Lod smilet vokse endnu mere, som hun tydeligt var glad for at høre hans ord. Hun var helt enig, for man skulle aldrig hænge sig i fortiden. Da han nævnte ringen var hendes, løftede hun hånden op foran sig. Efter lidt få sekunder rakte hun ham ringen, og tog få skridt tilbage, så der var lidt mere plads. At hun skulle få så smuk en gave, var første gang, at det var sket. Hun havde ikke oplevet det før, men der var jo også generelt mange første ting sammen med Jax. Hun var glad for det, og rakte hånden lidt frem imod ham, som hun også ventede på at han ville tage imod ringen"Jeg synes du skal give mig den på" det kom lidt drilsk ud af hendes mund, selvom hun også mente hvert et ord. Det kunne godt være, at det ikke var et frieri, som hun havde troet. Men det var lidt mere romantisk hvis han gav hende ringen på, som han havde fået lavet til hende. Selvom hun rejste meget rundt, og var tit på vandet så var hun glad for at være på land, også oftere end hun indrømmede.

Jaxson

Jaxson

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 180 cm

Aria 20.12.2022 15:30
At se smilet på Kaylas læbe vokse fik kun ham til at smile mere, han elskede at se hende glad, det havde han altid gjort, også da de var børn.
Jax havde hurtigt fået en storebror følelse overfor Kayla da de var børn, og jo ældre de blev jo mere havde den følelse ændret sig og til sidst blevet til en stor forelskelse, en som endnu ikke var gået væk.
Nok havde Jax vært sammen med andre, nydt livet og alt hvad det kunne tilbyde, nok også mere end han selv ville indrømme, men intet havde fået hans tanker væk fra Kayla på noget tidspunkt.

Han smilede lidt over det hun sagde og lå sin hånd på hendes kind mens han så hende i øjnene "jeg ville aldrig kunne glemme dig...og selvfølgelig ville jeg ha giftet mig med dig, havde det ikke vært for forbandelsen så havde jeg nok rejst med dig" sagde han roligt og smilede til hende. Det var sandt havde han ikke vært en varulv så var han rejst med hende, hans families forretninger var der jo taget hånd om, han tog der til en gang imellem for at tjekke op på tingene, men ellers gjorder den unge greve ikke meget arbejde i det.

Han smilede som han mærkede hendes hånd på sin brystkasse og kunne mærke hvordan hans hjerte galoperede afsted ved hendes berøring. Han så lidt undrende på hende da hun gav ham ringen, selvom han tog i mod den, han troede lige at hun ville sige hun ikke ville ha den alligevel, han smilede dog da hun sagde hvorfor hun gav ham den.
Jax smilede lidt drilsk, hvis hun skulle drille og gøre det, så skulle det også gøres ordenligt.

Jax tog ringen og med den ene hånd, og tog hendes hånd med den anden, inden han satte sig ned på et knæ som hvis han ville fri, dog var dette ikke tilfældet, ikke lige nu i hvert fald, han så op på hende med et roligt smil "Kayla Morrow, jeg giver dig denne løfte ring, som et evigt symbol på mit løfte til dig, et løfte om at jeg altid vil ha din ryg, og et løfte om at du altid vil være min lille solstråle" sagde han roligt og smilede til hende inden han gav hende ringen på og blidt kyssede hendes hånd. Ude fra ville det kunne ligne et frieri, men det var det ikke, han lavede i stedet ringen om til en løfte ring, et løfte om at de to altid ville hænge sammen uanset hvor langt væk de var fra hinanden.
Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 22.12.2022 16:29
Ordene gik direkte ind i hendes hjerte, og hun kunne ikke undgå at føle sig varm om hjertet. Det brede smil voksede på ansigtet, og hun havde slet ikke lyst til at kigge væk fra ham. Lige nu var Jax bestemt også den bedste udsigt, hun ville bare nyde at stå så tæt foran ham, med den dybe og intense øjenkontakt. Det var klart, at han havde den forbandelse at tænke på. Ellers ville hun glædeligt have ham med ud, at sejle. Det kunne virkelig være hyggeligt, og hun ville bestemt nyde det fuldt ud. Hun svarede ham ikke, men kunne godt mærke at hun inden i var træt af den forbandelse, men hun havde været vant til det i så mange år. Han ville nok heller ikke være ham, hvis han ikke havde den forbandelse. Måske kunne hun tage ham med ud, at sejle på en eller anden måde. Hvis han ville det, for det vidste hun ikke. Men hun var dog sikker på, at han gerne ville med hende. 

"Du vil altid være min Jax... Selvom vi ikke er et par, så er du altid mit lys i mørket.. Min første forelske, kærlighed.. Og første gang" nævnte hun som hun fulgte ham med øjnene, da han gav hende ringen på. Det kunne næsten se ud som om han ville fri, men der var bare noget specielt over, den måde han gav hende ringen på. Kort lod hun de blå øjne hvile sig på ringen. Det var virkelig uden tvivl den smukkeste ring, som hun nogensinde havde set. Aldrig før havde hun båret ring, og hvorfor var hun ikke helt sikker på. Måske var det fordi hun gemte sine fingre til hun en dag ville få en ring, eller flere ringe som ville betyde meget for hende. Det havde hun nu, og hun nød også at kigge på ringen. De ville være sammen uanset hvad, og hun håbede at hun en dag ville være hans officielt. Det havde været et ønske for hende i mange år, hun havde ikke sagt noget til ham.

Hovedet tiltede hun kort, før hun trådte tættere på ham. Hun lagde begge sine arme rundt om hans nakke. Tog et kort kig mere på ringen, før hun allerede var sikker på at den ville blive hendes trofaste eje, og det hun ville beskytte med sit eget liv"Jeg vil beskytte den med mit liv... Den er så smuk Jax.. Tak.. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, jeg er bare glad tror jeg" hun smillede større end før, og kunne mærke hvordan glæde spredte sig inden i hende. Lige nu måtte tiden gerne stå stille, så hun kunne nyde det her øjeblik lidt længere. Aldrig før havde hun regnet med, at han kunne være så romantisk, og på samme tid være den bandit, og ballademager han altid havde været, og var. Han var den han var, og hun var vild med ham som han generelt var. Det ville ikke ændre sig, og det havde aldrig ændret sig. Hun nød at holde rundt om ham, som hun ikke tænkte over at hun pressede sin krop imod hans under krammet.

Jaxson

Jaxson

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 180 cm

Aria 22.12.2022 16:50
Jax elskede at se hende smile, at se hende glad gjorder altid ham glad og han kunne ikke ønske sig noget bedre. Han kunne mærke hvordan de følelser han havde holdt nede i 8 år kom rullende tilbage i hans krop. Selvom Jax aldrig havde mistet sine følelser for hende ikke engang efter 8 år, så havde han lykkes at undertrykke dem, til at starte med havde han brug alkohol og kvinder til at undertrykke sine følelser, men med tiden var det da blevet bedre, ikke at han slet ikke gjorder den slags mere, det gjorder han da i ny og næ, men nu hvor han stod hos Kayla igen, så var der ingen anden pige i hans tanker, og han så ikke andre end hende, selv da de var i den fyldte krostue, han så kun hende.

Jax smilede over det hun sagde og så op på hende fra gulvet af "hvad vi ikke længere er...kan man altid blive igen" sagde han roligt og smilede lidt drilsk til hende, de havde vært et par før, det kunne jo sagtens ske igen, man havde da lov at håbe i hvert fald.
Jax kunne sagtens se sig selv ved hendes side, men samtidig slog forbandelsen mange af hans tanker ned igen, for tanken om at kunne gøre hende fortræd, det var en tanke han ikke kunne bære.

Jax rejste sig fra gulvet, han smilede let for sig selv som hendes arme blev lagt om hans nakke, og af ren refleks lå han selv sine arme omkring livet på hende og holde hende tæt.
Han smilede over det hun sagde "En smuk ring, til en smuk pige" sagde han stille, mest fordi han var lige ved siden af hendes øre.
Jax elskede at holde hende i sine arme igen og han ville helst ikke give slip som de stod der. Jax kunne godt mærke hvordan hendes krop pressede sig mod hans, men han flyttede sig ikke, man skulle være idiot hvis man ikke kunne li det.
Jax smilede lidt drilsk for sig selv, de havde vært meget alvorlige og romantiske indtil nu, skulle han mon drille hende lidt, bare fordi han jo var en ballademager, eller det var han i hvert fald til tider, og han viste at hvis der var nogen der kunne tåle hans drillerier så var det hende.
Jax holder om hende og uden en advarsel bed han hende let i øreflippen, bare for at drille hende, selvfølgelig ikke så det gjorder ondt, og han var meget påpasselig med at hans skarpe tænder ikke ramte hende, men han ville stadig bare drille hende.
Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 23.12.2022 20:48
Igennem alle de år, havde Kayla heller ikke mistet følelserne for ham. De havde altid været der, det var hun sikker på. Men aldrig havde hun fået fortalt ham, hvad hun følte. Lige som det mest oplagte øjeblik var kommet til det, var hun nødt til at rejse. Det var trist, og hun havde knust hende utrolig meget. Måske hun en dag kunne fortælle ham, hvad hun følte for ham medmindre han var i tvivl om. Men hun var sikker på, at han ikke var i tvivl omkring det. Hun følte bare, at der skulle et specielt øjeblik til, men mon ikke det ville ske. Hun skulle bare lige finde ud af, hvordan og hvorledes. Selvom hun aldrig havde givet udtryk for det overfor Jax, så vidste han nok godt hvad hun følte for ham. Nu hvor hun stod foran Jax, så kunne hun bare mærke alle de følelser skyllede ind over hende. Hans ord om at hvad de ikke længere var kunne de blide igen, fik et stort smil frem på hendes ansigt. Hun kunne tydeligt mærke glæden inden i, og varmen som begyndte at stige.

"Ja det har du ret i... Det kan vi altid blive.. Jeg ønsker også inderligt at vi bliver det igen" nævnte hun med en blid stemme, som hendes blå øjne hvilede sig på ham. Forbandelsen var hun træt af, og det ville hun nok altid være træt af. Men det var en del af ham, og det ville det altid være. Hun accepterede det også, selvom det til tider var meget svært. Følelsen af hans arme rundt om livet på hende, kunne hun godt lide, og hun lod smilet vokse. Kinderne blev røde ved hans ord om, at det var en smuk ring til en smuk pige. Kayla var bare lykkelig og glad i hans selskab, og når han var i nærheden. Da han bed hende i øreflippen, bed hun sig lidt i underlæben. Hun kunne godt mærke, at han var ude på at drille hende lige nu. Men hun havde bestemt ikke noget imod det, for det fik hende kun til at ville drille ham også. 

Med vilje lænede hun sig ind imod hans hals. Smillede lidt for sig selv, før hun lod sine læber røre hans hals. Hun plantede nogle små kys på halsen, før hun trak sig lidt tilbage. Et tilfreds smil foldede sig over hendes ansigt, og hun tog nogle rolige skridt hen imod sengen. Satte sig på kanten af den, før hun fik fat i whisky flasken og løftede den op til munden. Hun drak en stor tår, som hun fik lagt det ene ben over det andet. Smagen havde hun glemt i et øjeblik, så hun drak også lidt mere for at mindes den gode smag, og nyde den igen. Normalt var hun vant til det, når hun sejlede rundt. Men lige nu var det bare rart at drikke det, og de havde jo alle tre flasker med alkohol med op til værelset. Det var kun godt, og Kayla satte flasken på bordet ved sengen, før hun lagde sig bagover. Lå nu roligt ned i sengen, og spredte armene lidt ud, før et lettet suk forlod hendes mund"Mhmm... "mumlede hun afslappet før hendes blik gled hen på Jax. Hun blinkede til ham, og bed sig lidt fristet i underlæben.

Jaxson

Jaxson

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 180 cm

Aria 23.12.2022 21:05
Jax så lidt overrasket på hende da hun sagde hun inderligt ønskede at de kunne blive et par igen, det kom bag på ham, ikke at han tvivlede på at hun havde elsket ham den gang, men at hun stadig gjorder det efter så mange år, og med alle de steder hun havde vært, de folk hun havde mødt, det overraskede ham ret meget at hun så stadig havde den slags følelser for ham.
det fik ham dog til at smile alligevel "hvem ved, måske bliver vi det igen" sagde han roligt og smilede til hende, enlig virkede det som om de indirekte blev enige om at være et par, men uden enlig at sige de ville være et par, det virkede lidt sjovt, men også sødt.

Jax smilede over hendes reaktion på hans bid i hendes øre.
Han var ikke i tvivl om at hun ville drille ham tilbage, hvilket hun også gjorder og han lå automatisk sit hoved lidt til siden og blottede sin hals for hendes kys. Hans hånd dirrede at lysten til at tage fat i hende, men han stoppede sig selv fra at gøre det.
Han var ikke i tvivl om at han havde lyst til hende, lyst til at lægge tæt med hende, mærke hende, og dyret i ham var da slet ikke i tvivl, han måtte virkelig kæmpe i mod dyret i sig selv for ikke at tag fat i hende og smide hende over i sengen.

Jax smilede over den måde hun lå sig i sengen efter at ha fået noget at drikke. Han tog selv en tilfældig flaske og drak af den som det bankede på døren, jax åbnede døren og takkede inden han lukkede døren igen og havde nu en skål med blandede bær og frugter i hånden "præcis som de skåle jeg havde med når vi holde picnic i skoven som små" sagde han roligt og smilede lidt drilsk, hvilket var det han havde aftalt med krofatter, han satte skålen på natbordet så de kunne tag af dem.
Jax så på hende, på den måde hun lå på og satte flasken fra sig og bevægede sig roligt mod hende, han ville skubbe hendes ben fra hinanden så han kunne stå i mellem hendes ben og læne sig indover hende så han kom tæt på "har du drukket for meget, eller er du bare bevist ude på at drille udyret?" sagde han roligt og stille, men samtidig også med en vis dominans i stemmen som han stod foroverbøjet over hende, med sine hænder på hver sin side af hende på sengen, han havde ikke rigtig fysisk kontakt til hende, men han stod stadig hævet over hende, hvilket i sig selv kunne være dominerende nok.
Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 23.12.2022 21:30
Der var så mange mænd hun havde mødt i hendes liv, og ingen af dem havde tiltalt hende så meget som Jax gjorde, og generelt havde. Han var den eneste som satte følelser og tanker igang hos hende. Det hele kunne hun lide, men hun frygtede også for om forbandelsen ville stå i vejen for dem. Måske hun kunne undgå, at bekymre sig for det, og tænke på andre ting. Det var meget sjovt, at de begge to ville være sammen som et par, uden at nogen af dem havde sagt noget. Det ville måske komme en dag, det var aldrig til at vide. Han ønskede vel ikke at hun var sammen med en anden, og omvendt. Sommetider kunne det have været rart hvis hun kunne læse tanker, men det ville nok på den anden side ikke være så heldigt. Hendes blik var rettet på Jax, som hun bestemt nød synet af ham. Man skulle være dum, hvis man ikke kunne lide synet af ham.

Det havde været med vilje, at hun havde kysset hans hals, og hun spredte benene lidt ekstra, så han kunne komme ind imellem dem. Tiltede hovedet, som de intense øjne fulgte ham. Hun følte sig ikke engang fuld, der skulle lidt mere til før hun ville kunne mærke påvirkningen af det. Da synet af frugterne kom frem, smillede hun lidt som hun fik sat sig lidt op. Støttede til med albuerne så hun fortsat lå ned, men kun halvt. Hun flyttede blikket væk fra Jax, som hun betragtede de lækre frugter kort. Åh smagen af frugter, hvor var det lang tid siden, at hun faktisk havde nydt det. Det var efterhånden alt for lang tid siden, at hun sidst havde spist frugter. Det skete ikke så tit, men måske hun lige kunne nyde et æble, eller et andet stykke frugt"Det er virkelig hyggeligt Jax.. Det er lang tid siden at jeg har nydt smagen af frugter" nævnte hun ærligt, som hun fastholdte blikket på frugterne imens Jax var imellem hendes ben. Hun bøjede det ene ben en lille smule, og undrede sig kort, om han skulle bruge frugterne til noget.

Efter kort tid, lod hun de blå øjne hvile sig på hans ansigt, som han var kommet tættere på hende. Det brede smil voksede, og hun lyttede til hans ord. At drille ham kunne hun altid finde på, og hun vidste godt at han selv kunne finde på det. Hun løftede begge sine hænder op, og placerede dem ovenpå hans brystkasse. Lod dem langsomt glid ned over hans overkrop, som hun bestemt var ude på, at snart tage hans overtøj af, imens han var ind over hende. Hun blinkede til ham, som hun fugtede læberne en smule. Den hede og intense stemning kunne mærkes, og det var generelt alt for lang tid siden, at de begge to havde følt det her, og været så tæt og intens med hinanden. De var kun lige startet, og som hendes hænder gled lidt længere ned over hans overkrop, lod hun kort blikket glide ned over hans overkrop"Bevidst ude på at tæmme, og holde udyret lidt i skak... Klager du" halvt hviskede hun som hun smillede lidt for sig selv. Efter kort tid, løftede hun blikket op imod hans ansigt. Smilet sad fortsat på hendes ansigt, og hun spredte mundvigene en lille smule"Kan jeg tæmme udyret.. Eller er det for vildt" halvt hviskede hun næsten forførende imod hans læber, som de blå øjne gled ned imod hans læber.

Jaxson

Jaxson

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 180 cm

Aria 23.12.2022 21:46
Jax tænkte nok at det med frugterne var en god ide, både for mindernes skyld, men også fordi frugt var ikke noget man lige kunne finde altid, slet ikke om vinteren, det var selvfølgelig nemmere i en storby som denne.
Bær der i mod voksede på buske og det skete ikke tit i vinteren, slet ikke når der var så koldt.
Jax smilede til hendes kommentar om frugterne "så er det godt der er massere af det" sagde han roligt og smilede til hende, skålen med bær og frugter var til bare at tage af, men også for at få noget sukker i kroppene på dem, især hvis dette tog den drejning det var ved at tag.

Jax smilede skævt over den måde hendes hænder gik på opdagelse på hans overkrop, han klagede bestemt ikke over hendes berøring "jeg klager skam ikke" sagde han roligt med et skævt smil, han lænede sig helt ned til hende så hans læber kun var få millimeter væk fra hendes, men holde sit blik på hendes øjne "det kan ikke tæmmes" hviskede han stille mod hendes læber og lænede sig frem som om han skulle til at kysse hende, men i stedet for at ramme hendes læber placerede han kysset på hendes kind lige ved øreflippen inden han bed hende let i øreflippen inden han rejste sig op igen og bakkede et par skridt væk med et skævt drilsk smil.

Jax så på hende "jeg tror udyret er for vildt til en skønhed som dig...men du skal være velkommen til at prøve, hvis du kan håndtere det" sagde han drilsk og tog et stykke frugt som han spiste, alle frugterne var skåret ud i skiver og tern så det var bare små hapser man kunne spise af, hvis hun virkelig ville tæmme udyret så måtte hun jo vise ham det, hvis hun kunne holde til det, sidst de var sammen var han meget nervøs for at ulven i ham skulle tag over og var derfor meget forsigtigt, han havde lært meget gennem de sidste 8 år som hun ikke vidste noget om, men det kunne hun jo lære hvis hun virkelig ville, men hun kunne jo komme til ham hvis hun ville noget. 
Han tog flasken igen og tog noget mere at drikke, han havde fået en del allerede, men han var ikke fuld.
Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 23.12.2022 22:12
Det var meget heldigt, at frugterne var skåret så man lige kunne snuppe en lille snack. Det kunne da godt tænkes, at hun ville blive nødt til at spise lidt af de gode frugter. At han bestemt ikke klagede over at hun rørte ved ham, kunne hun godt lide. Hun havde da også tænkt sig, at røre lidt mere ved ham. Det skete bare ikke lige nu, for hun var nærmest fristet til at snuppe lidt af de frugter der var kommet. Det fik hende hurtigt til at tænke tilbage på de picnikker de havde haft sammen, hvor det altid havde været så hyggeligt. De gange hvor hun havde drillet ham, og prøvet at kaste et stykke frugt hen imod ham, så han kunne gribe det med munden. Da han hviskede til hende, at udyret ikke kunne tæmmes, kunne Kayla ikke undgå at se det som en udfordring. Men lige nu gjorde hun ikke noget, og hun nåede ikke sige noget, før hun godt kunne mærke hans læber imod sin kind"Jeg kan godt tæmme udyret" nævnte hun med et glimt i øjet, og et skævt smil.

Hun ønskede at mærke hans læber imod sin krop, og ønskede at have ham tæt på. Men lige nu forstod hun godt, hvorfor han gerne ville have nogle af frugterne. Der gik ikke lang tid fra, at han havde rejst sig, til at hun selv rejste sig fra sengen. Hun gik roligt hen til frugterne, og betragtede kort Jax. Hun rakte frem imod to stykker frugter. Spiste det ene, før hun kort tid efter fik spist det andet stykke frugt. Det smagte ganske fint, og var meget lækkert. Hvis han havde været nervøs for, at ulven i ham skulle komme frem, forstod hun det godt. Men hun vidste også godt, at det ville være farligt for hende, hvis ulven kom frem. Selvom hun gerne ville holde det i skak, så ville det nok være meget svært for hende. Hun spiste de to stykker frugter, som hun gumlede på et tredje stykke. Hun begyndte roligt, at trække bæltet med sværdet i af. Lagde det hen over stolen i nærheden. Der gik heller ikke lang tid før hun begyndte, at trække trøjen af. Var ligeglad med, at hendes bryster blev blottet. Hun stod nu i bukser, og placerede en hånd ved hoften, som hun lod det brede smil vokse.

"Det er faktisk nogle gode frugter.. Jeg havde helt glemt hvor gode frugter er.. Alt for lang tid siden, at jeg har smagt nogle sidst" nævnte hun som hun tiltede hovedet. Hun gik hen imod sengen. Satte sig ned på kanten, som hun rakte ud efter whisky flasken som stod på bordet. Selv havde hun intet problem med at fremvise sine bryster. Hun vidste godt, at hun havde nogle fristende, bløde og flotte bryster. Ikke de mindste, og heller ikke de største. Men personligt mente hun at de havde en god størrelse. Hun skulede kort hen til Jax, som hun krydsede det ene ben over det andet. Kun for at sidde lidt bedre. Det røde hår hang lidt ned over ryggen og brystet. Hun løftede den frie hånd op til sin hat. Tog den af, og placerede den på stolen hvor bæltet med sværdet og de få knive var. Hun vidste ikke hvordan Jax ville have det med, at hun kun sad i de tætsiddende bukser, støvler. Intet overtøj, det havde hun taget af, men hun var ikke flov over sin krop"Så hvad er planen" spurgte hun kækt som hun blinkede til ham.

Jaxson

Jaxson

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 180 cm

Aria 23.12.2022 22:27
Jax havde heldigvis i de 8 år lært at styrere ulven i sig, i hvert fald nogenlunde, den kom ikke frem på må og få længere, men den kunne komme frem hvis han blev meget vred.
Jax tog et bær og kastede det op i luften og greb det med munden, den leg kunne han godt huske fra da de var små, han var kun blevet bedre til at gribe med munden nu, han gjorder det også ret tit bare for sjov.

Jax smilede skævt da hun mente hun kunne tæmme udyret "jeg vil gerne se dig prøve... jeg tror mere udyret tæmmer dig" sagde han roligt og smilede skævt som han blinkede lidt til hende og tog nogen flere bær som han greb med munden.
Jax elskede hvordan de drillede hinanden, han følte at de 8 år der var gået, de var slet ikke gået, at de var tilbage til præcis det forhold de havde før, det overraskede ham. Han havde tit tænkt på hvor akavet det kunne blive at møde hende igen, men det var det enlig ikke, det var sjovt, hyggeligt og dejligt at se hende igen.

Som hun begyndte at tage overtøjet af, kunne Jax godt mærke en kildende fornemmelse i maven, men han smilede bare skævt, ingen tvivl om hvad han kiggede på, selvom han forsøgte ihærdigt at se hende i øjnene, han smilede over hendes kommentar om frugterne "samme her, jeg har mest spist bær og hvad man ellers kan finde i skoven, hvilket ikke er meget på denne tid" sagde han roligt og smilede lidt.
Jax tog en stor tår af sin flaske og stalte sig op af væggen mens han så på hende da hun spurgte hvad planen var, han træk lidt på skulderne "siden hvornår lægger vi planer?" sagde han roligt og smilede drilsk, skete tingene ikke bare normalt for dem? de havde ikke planlagt meget i fortiden så hvorfor begynde nu "eller du havde en plan om at tæmme udyret, jeg gad godt se hvordan du vil gøre det" sagde han roligt og smilede med det skæve drilske smil som han stod op af væggen med den ene fod mod væggen så hans knæ var bøjet en smule frem.
Jax stod roligt op af væggen og betragtede hende lidt, hun var trods alt en smuk pige, og han var ikke i tvivl om hvad han godt gad at gøre med den krop, gøre med og mod hende, en masse ideer fløj gennem hovedet på ham som han stod i stilhed og så på hende, han elskede det syn der var foran ham.
Han havde låst døren efter skålen var kommet op så de ville ikke blive forstyrret uanset hvad de lavede.
Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 24.12.2022 15:25
Om udyret i hende ville tæmme hende vidste hun ikke, men det var da spændende at finde ud af det. Det var ikke noget hun faktisk havde prøvet, men en gang skulle jo være den første. Selv kunne hun godt lide, hvordan de begge to drillede hinanden. Det var alt for lang tid siden, at de begge to havde gjort det. Lige nu føltes det som om de begge to var tilbage til de gode gamle dage. Kort skulede hun ned til ringen på hendes finger, og nød virkelig synet af den. Den var virkelig noget af det smukkeste hun nogensinde havde set, og hun var ret sikker på, at hun bestemt ikke ville tage den af. Det ville nok blive en af de smykker hun gik med, som hun altid ville have på sig. Ligemeget hvor hun gik rundt, så ville hun altid have den med sig. At hun havde taget overtøjet af, kunne hun faktisk godt lide, men det var mest også for at drille Jax.

"Er de bær så gode? jeg spiser det ikke rigtigt.. Men du er også mest i naturen end jeg er" hun grinede lidt, som hun betragtede ham kort. Hun havde lyst til at spise nogle flere stykker frugt. Som hun gik hen imod skålen, og greb roligt fat i to stykker. Hun proppede det ene stykke frugt ind i munden, og der gik ikke lang tid før hun fik spist det andet også. Hans ord om at lægge planer fik et lusket frem på hendes ansigt. Det havde han enlig ret i, at det var vel ikke tit at de lagde planer sammen. Men som han selv havde, så havde hun også en plan at tæmme udyret, og lige så meget som han gerne ville se det, ville hun selv gerne se hvordan hun kunne gøre det. Hun lod en hånd hvile sig ved sin hofte, som hun elskede de frugter. Den gode og søde smag. Dog besluttede hun sig også for, at gå hen til ham. Med vilje stod hun foran ham, og sendte ham et intens blik"Hvis jeg ikke kan tæmme bæstet.. Må jeg vil give op, men jeg giver ikke op endnu" nævnte hun som hun bukkede sig ned. Sørgede for at han bevidst ville kunne se brysterne og hendes overkrop tydeligt.

Langsomt og roligt, fik hun taget bukserne af, og kastede dem hen på stolen i nærheden. Som hun stod der nøgen foran ham, valgte hun at tilte hovedet. De blå øjne hvilede sig på hans ansigt, som hun valgte at blinke til ham. Hun vendte rundt, for at gå hen imod sengen. Hun lagde sig ned i den, og fjernede ikke blikket fra ham. Det brede smil voksede, men som hun lod begge sine hænder glide ned over sin krop, kunne hun ikke undgå at bide sig lidt i underlæben. Hovedet var på skrå, som hun faktisk godt kunne lide at ligge i sengen med sit blik på Jax. Hun ville gerne have, at han skulle nyde udsigten til hende, og få lysten til hende mere og mere. Hendes hænder gled langsomt lidt længere ned ad hendes krop, før hun bevidst lod begge hænder stoppe ved underlivet. Hun spredte benene lidt så han havde mulighed for at se hele hendes underliv, hvis han ønskede det"Jeg håber du nyder udsigten.. Jeg stopper ikke med at hygge mig" nævnte hun i en drilsk tone, som hun blinkede til ham. 

Jaxson

Jaxson

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 180 cm

Aria 24.12.2022 16:16
Jax stod roligt med en håndfuld bær op af væggen, han nikkede da hun spurgte om bærrene var gode "jeg syntes de er gode, men når man lever i naturen så lære man også at vænne sig til dem" sagde han roligt og spiste lidt flere bær.
Med den fart de spiste af den skål så ville den da snart være tom, men det var der jo for at det skulle spises.

Han smilede skævt som hun gik over mod ham, men han rykkede sig ikke, han smilede over hendes kommentar om at give op "så vidt jeg husker, så var du aldrig typen som gav op uden kamp" sagde han roligt og med sit typiske drengede skæve smil på læberne, det smil han havde haft for 8 år siden når han skulle drille Kayla. Det smil som altid viste sig på hans læber når hun prøvede at drille eller lokke ham.
Han løftede roligt det ene øjenbryn som hun smed sine bukser, han klagede ikke og det skæve smil blev på hans læber mens han spiste bær.

Han skjulte ikke at hans blik fulgte hende hen til sengen, den måde hun gjorder sig selv til og det lokkende blik, dog blev han stående op af væggen "det skal du heller ikke... jeg nyder skam udsigten uden problemer" sagde han roligt og stadig med det skæve smil "der ville kun være en ting som kunne gøre udsigten endnu bedre" sagde han lidt drilsk og smilede til hende, som han betragtede hvordan hendes hænder bevægede sig på hendes krop, han var ret glad for at han havde løse bukser på lige præcis nu.
Især efter hun spredte sine ben, utroligt at dyret i ham ikke var sprunget på hende endnu, men han holde sin selvkontrol og stod bare op af væggen og så på hende, selvom alt i ham skreg efter hende, han spiste de sidste bær i sin hånd, og tog flasken som han drak af inden han satte den på bordet, han tog sin vest af og hang på stolen så han kun havde sin skjorte på, mest fordi pels begyndte at blive varmt at have på.
Han gik med rolige skridt over til  fodenden af sengen og lå sine arme over kryds mens han stadig betragtede hende, han havde på intet tidspunkt flyttet sit blik fra hende og hans skæve drilske drenge smil sad stadig på hans læber, som om der kørte en masse billeder inde i hans hoved mens han kiggede på hende, hvilket der også gjorder, hans hoved var fyldt med billeder som han kunne gøre lige nu, men han ville hellere vente lidt og se hvad hendes næste lokkende ide var, for indtil videre så var udyret da ikke tæmmet, det var knap nok kommet frem, selvom hans underliv selvfølgelig reagerede på hvad han så, heldigvis kunne det ikke ses i hans bukser, hvilket han var ret glad for lige nu. 
Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 26.12.2022 19:46
Det var generelt meget sjældent at hun var ude i skoven, og naturen. Men hun havde aldrig haft noget imod det, og det var helt klart takket været Jax at hun begyndte at kunne lide naturen, og skoven. Hun havde været glad for den før, men Jax havde gjort at hun var blevet endnu mere vild med den, og naturen. Hans ord om, at hun aldrig var typen som gav op fik hende til at smile lidt skævt. Det havde han ret i, for hun var aldrig typen som gav op. Kayla gav altid dit bedste, uanset hvad. Hun var også til tider meget stædig, og gerne ville vinde, selvom hun ikke havde noget imod at tabe engang imellem. Hendes blik fjernede sig ikke fra ham, som hun bestemt nød at ligge i sengen, og betragte ham. At drille ham kunne hun godt lide, at at ligge nøgen i sengen, gjorde hende ikke noget. Hun lå meget afslappet og godt. Normalt huskede hun ikke sengene på kroen så gode og bløde, men den her seng kunne hun godt lide.

"Jeg ville blive overrasket, hvis du ikke nød udsigten" drillede hun med et kækt smil, og et glimt i øjet. Da han havde nævnt, at der kun var en ting som kunne gøre det hele bedre, måtte hun løfte et øjenbryn. Gad vide hvad det kunne være. Hun blev nødt til at tænke lidt over det, for kunne det være ham hun mente. At han skulle være nøgen også, eller imellem hendes ben? eller noget andet. Kayla vidste det ikke, men fastholdte sit kække smil på ansigtet. Som han stod roligt og kiggede på hende, kunne hun godt fornemme at det måske var rimelig svært, ikke at kaste sig over hende. Men selvkontrollen styrede han meget godt. Han rakte ud efter et stykke frugt, og proppede det næsten forførende ind i munden, som hun holdte sit blik på ham. 

Bevidst lod hun den ene hånd glide ned over hendes overkrop, og strøg en finger hen over den ene brystvorte. Hovedet var på skrå, og hun gumlede lidt tilfreds på det stykke frugt hun havde inde i munden. Hun kunne godt lide at han kiggede på hende. Hun måtte vel bare gøre sig lidt ekstra til for ham, selvom hun ikke vidste om det virkede"Jeg kunne godt vænne mig til at spise de frugter.. Du har boet her på værelset i lang tid, eller" spurgte hun undrende som hun fortsat havde spredte ben, og lod hånden glide fra brystet til længere ned over kroppen. Hun stoppede ikke der, men lod hånden fortsætte videre ned imod sit underliv. De blå øjne mødte hans øjne, som hun godt kunne fornemme at dyret inden i ham, nok gerne ville lege lidt, eller havde svært ved at blive holdt tilbage. Hun lod hånden fortsætte lidt længere før, før hun med vilje stoppede ved indgangen til hendes underliv. Et lettet suk forlod hendes mund, som hun virkelig elskede de frugter, og smagen af dem"Mhmm.. Lækkert"mumlede hun tilfreds, som hun med den anden hånd, rettede lidt på det lange røde hår, som lå lidt hist og pist på puden. 

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong, Krystal Administrator
Lige nu: 3 | I dag: 10