Pompeia af Kazimi

Pompeia af Kazimi

Gemalinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 27 år

Højde / 174 cm

Charizard 02.01.2023 21:25
Kort fortæret af situationen, hørt hun hans løgnagtige ord. Hun formåede kun at rynke brynene og ændre sit blik. Frygten groede i hende, det var ikke bare en kriblende frygt der langsom steg. Vulkanudbrud gik langsommere end det hun følte, men hun kunne ikke nægte ham det han nok ville, det havde hun hverken kræfter, status eller råd til. Jontar var per familie mæssig set, over Pompeia og den som bestemte for dem begge. 

Endelige brød han stilheden som havde lagt sig i mellem dem. "Hvad vil du gøre, Jontar, hvis du møder hende?" spurgte hun og tøvede en anelse før hun tog et skridt tættere på ham. Det ville være en frygtelig ting, hun kunne mærke det i sit inderste, men det ville ikke hjælpe dem. En forbandelse kunne sjældent brydes af andre end den som havde lagt den, så hvorfor skulle det være så grim en affære. 
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 02.01.2023 21:33
Stilhed var nærmest et krav mellem hver af deres linjer i denne samtale. Enten ville den enes punktum blive overtaget før tid af den anden, eller også ville der være en pause mellem deres ord. Intet midt i mellem. Ikke i denne samtale. Denne samtale krævede drama, tænkning, følelser. 
Jontar forblev blot siddende med hænderne foldet. De limegrønne øjne kiggede ned. Uden at tænke over det begyndte han at presse fingrene mod hænderne. Knoerne blev hvide. Huden blev hvid. Det var markant mod den solbrune hud. Pompeia var mørk i huden, Jontar var blot kysset af solen. Det havde han været lige siden barndommen. Fordelen ved at være opvokset her i syden. En opvækst, der skulle have været sukkerhed og en dans på roser. En fader, der var fyrste, og en moder, der burde have været elskværdig, omend bare tilstede. Men hun havde været ingen af delene. Ikke over for Jontar. Ikke over for nogen.

Efter, hvad der nok havde følt som en forevighed for Pompeia, slap Jontar sine hænders greb fra hinanden. Han kiggede op på sin kone med øjne, der kunne sige alt og intet på samme tid. "Jeg vil tale hende til fornuft." Så enkelt og alligevel så kompliceret. En ligetil mission, men med mange hæmsko involveret.

~ Don't just take me as a handsome face. I am so much more than that ~
Pompeia af Kazimi

Pompeia af Kazimi

Gemalinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 27 år

Højde / 174 cm

Charizard 02.01.2023 21:49
Ingen ord var værre end mange ord. Det var blikke og signaler som stod for skud, styret samtalen og dens retning. Jontar havde mildest tag taget pusten fra hende i sådan en grad, at han havde overhånden for hvor de ville ende henne. Men hun måtte stole på ham, selvom det var svært. Hans moder var måske ikke et evig liv værdig, men hun var værdig til at leve et liv efter hvad hun havde gennemlevet, end om Pompeia vidste hvad det var eller ej. 

Hans gerninger ville også kunne have en betydning for deres barns fremtid, ville barnet følge i de fodspor han havde i sinde at lægge for sig nu. "Ved brug af ord eller hårde midler?" fortrydelsen lå på tungespidsen som hun spurgte ham. Hun skævede ned til ham, som han sad på stolen endnu en gang. 

Troen om et godt ægteskab tog hurtig en drejning der kunne forvolde dem så magen smerte. Hvem tænkte de på, var det kærligheden som førte an eller hævngæret som lå næsten i rækken. 
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 02.01.2023 22:01
Der var én ting, Jontar vidste. Hvad end hans næste ord ville være, ville påvirke Pompeia. Han havde en meget god ide om, hvilket svar hun ville ønske at høre. Men ville det være hans svar? For havde det rette ægtefolk ikke valgt at være ærlige til hinanden, uanset om sandheden ville skabe splid og være svær? Løgne var dejlige i øjeblikket, men jo længere tid en løgn fik lov til at gærde, jo værre end sandheden ville den ende. 

"Hvad end, der er nødvendigt. Hvad end, min moder selv lægger op til." sagde Jontar lidt for koldt taget ordenes indhold i betragtning. 
Situationen var i sig selv ren og skær hypotetisk. Som tidligere sagt var dette blot et rygte. Det var et rygte, at moderen endnu var i nærheden. Det kunne vise sig at være ingenting. En dårlig spion. Et falsk rygte. En kvinde, der lignede Safiya, men ikke var hende. 

"Jeg har noget at spørge dig om, Pompeia." Jontar kiggede direkte på sin kone, afventede hendes reaktion. Ikke blot hendes verbale svar. Han ville have hendes fulde opmærksomhed, skønt han vidste, han havde den. Denne samtale var for alvorlig til ikke at give al opmærksomhed. Fra begge parter.

Pompeia af Kazimi

Pompeia af Kazimi

Gemalinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 27 år

Højde / 174 cm

Charizard 02.01.2023 22:33
Blikket faldt langsomt i, som hun tog hans var til sig. En dyb udånding var at fornemme og hun bed sig i underlæben i søgen på et svar, en reaktion og en mine. Men ingen af tingene ville ende med at hænge sammen i sidste ende alligevel. Hvad end, var varslende ord i sådan et omfang, at hun måtte mærke sig selv inden i. Hjertet slog endnu ganske fint, intet ude af takt eller tone. Men hun nød ikke ordene han serveret hende. 

Hun formåede ikke at svare ham, før han meldte hende, at han havde et spørgsmål for tungen til hende. Blikket blev lagt tungt på ham: "Ja, min kære" sagde hun næsten af automatik, som hun var opdraget til at føje hans ord. Det var ikke hensigten at lade det komme til udtryk sådan, men hun stod på må og få uden ord for hvad han ville spørge hende om. Mimikken var blevet spændt og afventende som tidligere på dagen. Hun kendte hans intetsigende blik for nu, han ville vide hvordan hendes reaktion var, for om han kunne sige mere eller ej. Skak havde aldrig været noget hun satte stor interesse i, men lige nu var dette deres eneste måde at kommunikere med hinanden på. 
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 02.01.2023 22:45
Atter lod han sekunderne vente før hans svar. Dog rejste Jontar sig. Som om han var en ødelagt pladeafspiller, trådte prinsen et par skridt væk fra sine kone. Ryggen var mod hende. Hun kunne ikke se ham bide neglen på tommelfingeren. Det var en vane, prinsen ikke havde gjort i i mange år. Hvornår havde hans negle sidst været bidt ned? Da han var et lille barn og havde haft mareridt. Måske neglene dengang ikke ville være bidelegetøj, havde en moder været til stede for at trøste ham. Hvor havde hun været? Ikke der for Jontar. Aldrig der for Jontar.

Endelig vendte prinsen sig rundt. Stirrede direkte på sin kone. "Jeg vil have din accept. Jeg vil have, du giver mig lov. Hvis ikke, gør jeg det ikke," Jontar trådte nærmere sin kone. Tæt nok på til, at han kunne røre hende. Havde han fået dette at vide lige efter brylluppet, ville han have holdt hendes hænder, når han sagde det næste. Men ikke nu. Nu tog han hendes hænder, ja, men han holdt dem op mod hendes mave. Direkte mod hendes mave. "Skal jeg konfrontere hende? Skal jeg tjekke, om disse rygter er sandhed eller blot rygter? Skal jeg prøve at ophæve denne forbandelse, der har hærget vores familie i så mange år?

Pompeia af Kazimi

Pompeia af Kazimi

Gemalinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 27 år

Højde / 174 cm

Charizard 03.01.2023 17:19
At vidne hvordan han vandret omkring på den måde, var på mange måder ubehageligt. Hun nød ikke at se ham i sådan vildrede, skønt hun var i tvivl om det var hvad han var. Selvom han stod der med ryggen til, kunne hun blot ane, at han havde løftet hånden på en måde, men hvordan vidste hun ikke. Om Pompeia nu også ønskede at vide det, var der store tvivl om. 

Munden var let åben, så hun kunne trækkevejret igennem der frem for næse, men som han vendte rundt, bed hun sammen. 
"Min accept?" nåede hun lige at give til udtryk, om det var et spørgsmål til ham eller hende, kunne kun hun vide, men lod det forblive usagt mellem dem. Hun lod hovedet sænke, så hun kunne se hvor han førte ikke bare sine, men deres, hænder hen. Hun lyttet til hans ord med sådan en nøjsomhed, at hun næsten kunne smage deres udtryk for tungespidsen, som de var sagt af hende selv. 

Det var som vand der brusede mod klipper. 

"Undersøg om mulighederen for rygterne er korrekte. Undersøg muligheden for ophævelse af forbandelsen og kom helskindet hjem til os" hun gjorde sig en forsigtig i valgene af hans mulighed. Nok havde han intet andet end dårlig blod mod sin moder, men hun var stadigvæk en moder. 
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 03.01.2023 17:44
Havde det været enhver anden gift prins eller adelig figur af det mandlige køn, ville accept fra konens side ikke være nødvendig. Hvis Jontar havde ønsket at konfrontere sin moder, ville han kunne gøre det. Pompeias accept var unødvendig. Men det var der, hvor dette ægteskab gled væk fra normen. Meget vel var Jontar næppe under tøflen. Han var ikke en personlig slave for sin kone på alle andre fronter end titelmæssigt. De var deres egne personer. Deres egne individer. Men i deres ægteskab var de et hold. En duo. Der var ikke en leder og en følger. Der var en enighed om, at de var ligeværdige. Derfor var dette valg ligeså meget for Pompeia som det var for Jontar. Det ville påvirke deres familie. Ikke bare ham, også deres afkom. 

"Og hvis min moder nægter at være samarbejdsvillig? Eller nægter at lade mig efterlade hende i Sarghas?" Pompeia kendte ikke hans moder. På en måde gjorde Jontar heller ikke. Det var mange år siden, han sidst havde set hende. I den tid havde skrækhistorier og forbandelsen skabt billedet af hende. Set fra et objektivt syn var Jontars opfattelse af sin moder alt andet end objektiv. Han var blevet påvirket af personer, situationer og handlinger, der ville have moderen i dårligt lys.

Pompeia af Kazimi

Pompeia af Kazimi

Gemalinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 27 år

Højde / 174 cm

Charizard 03.01.2023 18:51
Det var et relevant spørgsmål han gav hende, men om hun ville kunne give ham det ønskede svar, det som han nok selv foretrak og søgte efter, tvivlede hun en anelse på. Ingen kunne være så triviel, end ikke et ægtepar. Ikke så tideligt i deres ægteskab. "Hvad menes der med, nægter at lade mig efterlade hende?" spurgte hun stille og undersøgende. 

Pompeia lod endnu sine hænder hvile, hvor han havde efterladt dem. Ønsket om at kunne mærke liv derinde voksede forfærdeligt i øjeblikket. Det var knap en måned gammel og der ville gå tid, lang tid, før de nok ville kunne fornemme det sprudlende liv. Holdt han det op i mod hende som en form af: hvis ikke du vælger rigtigt, vil vores barn være foruden en far? 
Nej, hun kunne ikke tænkte sådan om ham. Det ville han aldrig. 

Mulighederne for svar var få, men så snart han havde svaret på hendes spørgsmål, ville mulighederne svinde yderligere ind og få ville være måske to eller ingen. 
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 03.01.2023 20:24
Behøvede han virkelig forklare hende mulighederne? Hvis hans moder ønskede at gøre skade på hans fader, hvilken bedre måde var der ikke end at kidnappe den nye arving og gøre guderne ved hvad mod ham? Gøre, så han ønskede at dø som resten af brødrene. Hjernevaske ham imod fyrsten. Eller bare gemme ham, så der ingen svar om hans fremtid var at få. Jontar kunne tænke frem til alle disse. Han kunne se dem alle som værende mulige muligheder på den ene eller anden måde. For ham var moderen en djævlsk kvinde, der kunne finde på alt for at gøre skade på fyrsten og slægten, hun engang var en del af. En familie, hun selv havde bidraget medlemmer til. Kun en værre end dæmonerne selv kunne vælge at gøre skade på sit eget blod. Men det var netop det, hans moder havde gjort, så hvad stoppede hende fra at gøre mere?

"Pompeia, hvis min moder kan forbande sine egne sønner, hvor er hendes grænser så?" Spørgsmålet var måske mere, om hun havde nogle grænser. Man kunne tvivle. Dog, som Jontar kiggede ned på maven, fik han andre tanker. Meget vel kunne moderen have grænserne til at gøre alt dette, men siden hvornår lod han hende styre hans liv? Han havde knap nok ladet sin fader styre sit, omend fyrsten havde fået noget at skulle have sagt indført. Derfor kiggede Jontar atter på sin kone. "Men jeg nægter at lade hende, okay? Jeg lover dig, Pompy. Jeg kommer tilbage til dig. Jeg skal se vores barn. Med dig."

Pompeia af Kazimi

Pompeia af Kazimi

Gemalinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 27 år

Højde / 174 cm

Charizard 04.01.2023 08:55
Der var ingen tvivl om at Jontar ikke nød hendes spørgsmål. Men hans håndtering af spørgsmål nød hun endnu mindre om. Det var svært ikke at blive provokeret når alle følelserne sad på ydre siden og ulmede som det var årsagen til gåsehud. 

"Uanset hvad din moders hensigter er, skal du ikke gå i samme fodspor som hverken hende eller din fader," protesteret hun en anelse. Det var en konflikt mellem forældre, så meget kunne hun da tillade sig at sige. Jontar skulle håndter det som en søn, ikke som sin fader, blot se hvor det havde ført dem hen. Nok han havde gode midler, så kunne man nok finde meget på fyrst Sephyran som end ikke hans børn havde nogen idé om. Samtidig havde Pompeia heller ikke tilladt sig selv at bruge sin evne omkring ham, af frygt for hvad der ville ske hvis hun gjorde og så om han havde skeletter i skabene. 

Lidt tvivlende om hun skulle sige det åbenlyse, men alligevel tog hun chancen: "Lad mig minde dig om, at forbandelser ikke bliver ophævet ved at spilde mere blod, om det så er forbanderen selv,".
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 04.01.2023 09:10
En del af et ægteskab måtte være at tage de hårde tider og spørgsmål sammen med de gode stunder og dejlige svar. Op indtil nu i deres ægteskab havde Jontar og Pompeias rejse været meget lig en dans på roser. Det havde sågar været idyllisk, hvis man spurgte ham. Et barn på vejen og meget mere. Dette var deres første største konflikt som rette ægtefolk. Og sikke en konflikt det var! Kun en fyrstelig søn kunne gøre et ægteskabs første problem til det at møde moderen. Snak om svigermoder fra helvedet.

En dyb vejrtrækning blev taget. Alle ville noget forskelligt af Jontar. Hans fader ville have ham mere som ham. Pompeia ville have ham som ingen af dem. Hvad ville han selv? Kunne man virkelig i en alder af treogtyve allerede have en livskrise? Det gjorde ondt i brystkassen bare at tænke over det. "Jeg er hverken min fader og da slet ikke min moder." Det blev ikke sagt hårdt, men det blev sagt bestemt. Jontar var i sidste ende sin egen person. Havde han været en tro kopi af sin fader, kunne Pompeia ligeså godt have gift sig med ham. En meget yngre kone ville ikke have været imod fyrstens lyster. Tværtimod. Og at forbande sit eget blod og børn var noget, Jontar aldrig ville gøre. Selv hvis børnene ville stå på bagben og være på tværs, når dagen var lang, ville Jontar intet ondt mod sine børn fra egen hånd.

"At fjerne en forbandelse kastet af en død kvinde er sværere end overtale hende i live." bidrog Jontar. At dræbe moderen var heller ikke hans hensigt. På nuværende tidspunkt i hvert fald.

Pompeia af Kazimi

Pompeia af Kazimi

Gemalinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 27 år

Højde / 174 cm

Charizard 04.01.2023 09:42
End ikke det mest idylliske ægteskab, ville kunne forblive idyllisk. Men eventyret var kun ved at begynde. Alle eventyr ville have konflikt optrapninger, point-of-no-return. 

"Jeg antydet ingen af delen, Jontar." lige så bestemt som hans, men lige så vrissen som hendes mimik. De kunne blive ved med sådan en uenighed om enighed til næste dag hvis det endelig var. "Jeg beder dig blot om at tage de rationelle beslutninger, noget som hverken din fader eller moder virker til at have gjort," at smide fyrsten under samme karret som hans ekskone var næppe noget som gjorde Pompeia vellidt i familien, men hun havde sin egen at tage hånd, og den indebar lige nu kun Jontar. De ville stifte familie, blive en familie og være en familie, det krævede at de begge kunne være mere påpasselige og samarbejde med hinanden. 

Hun trak hænderne ud af hans log den blive placeret på hans bryst. "Men lad gå, hvis ikke du kommer hjem igen, skal jeg nok selv finde dig," store ord fra ellers 'lille' kvinde (set ved siden af ham). 
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 04.01.2023 09:51
Både moder og fader var ikke fejlfrie. End ikke fyrste var foruden sine fejl. For skønt Jontar - sikkert til den dag han døde - ville beskylde sin moder for alt det tabte blod i slægten, kunne fyrsten ikke være uden sin egen deltagelse. Der måtte være en grund til, hvorfor hun havde gjort, som hun havde gjort. Intet kunne retfærdiggøre, hvad hun havde gjort. Intet kunne retfærdiggøre at forbande sit eget blod og være behjælpelig i at deres bortgang. Men noget måtte have udløst forbandelsen. Moderen kunne umuligt have gjort det uden at føle, det var nødvendigt. Eller kunne hun? Jontar havde intet hørt om det jo. Kun, hvad faderen havde sagt. Dét havde uden tvivl farvet sønnens egne holdninger om sagen.

"Min moder skal frygte dig, før hun frygter mig måske?" Et lille, omend meget svagt smil var at finde på de skarpe læber. Selv i situationer som disse kunne parret finde plads til mere livlige stunder. Selv, når man stirrede langs klingen af sværd, kunne den rette parring se en udvej.

Pompeia af Kazimi

Pompeia af Kazimi

Gemalinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 27 år

Højde / 174 cm

Charizard 04.01.2023 10:19
"De døde har de mest grufulde ønsker at opnår hos synderen," kunne hun blot trøste ham med. Det var dog sandt. Ingen kunne gøre mere skade psysisk på et menneske - eller anden art - end en død der hjemsøgte søgte inde sind dag som nat. Fremskridt i evnen var gode, men hendes muligheder for at blive lige så frygtelig som den eksileret fyrstinde, var lige så store. Pompeia behøvede dog ikke give sig i kast med forbandelser, det var hekserier end ikke hun ville rode med. 

Men som blikket så hans svage smil, kunne end ikke hun dy sig for ikke at give et igen. "Du kan være sådan en idiot nogengange," mumlet hun stille, men nok til at han kunne høre hende. Selvom det nu var første gang hun oplevet ham sådan, ville der nok være flere at disse omgange engang i fremtiden. 
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 04.01.2023 10:23
Pompeias evne havde Jontar endnu ikke helt fuld forstået. Det var en meget abstrakt koncept for ham. De døde og deres ufærdiggjorde handlinger og uløste følelser. Men når han tænkte over det, kunne Pompeia forbinde sig med alle de brødre, Jontar havde mistet takket været sin moder. De ville uden tvivl have større ønske om hævn end prinsen selv kunne nogensinde. Hvis man fik muligheden for at være over for synderen af ens mord, ville man nok næppe kunne holde sig fra at udøve en eller anden form for hævn.
"Det var dig, der blev gift med denne idiot." sagde Jontar for at vise, han hørt hendes stille mumlen. Meget vel havde de ikke valgt hinanden, men set i bakspejlet kunne Jontar nok ikke have fundet hende på egen hånd. Hvem ville han ellers have ægtet sig med, havde faderen ikke skulle træffe det valg? Der var mange kandidater, men ikke mange var som Pompeia. En kvinde med ben i næsen. Hvem skulle have troet, at Jontar ønskede en standhaftig og stærk kvinde? Og endnu mere, hvem skulle have troet, at fyrsten kunne finde sådan en kvinde?

Pompeia af Kazimi

Pompeia af Kazimi

Gemalinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 27 år

Højde / 174 cm

Charizard 04.01.2023 10:30
"Lad mig endelig ikke fortryde det," det var ment med en sens af humor, for hun havde næppe noget at skulle have sagt i sidste ende. Hun kunne kun komme med kommentar om det, som de selv havde lade sig vælge hvem de ville ægte. Dette var nok fyrst Sephyrans klogeste beslutning i nyrer tid, det og at lade Jontar blive arving, omend han ønskede det eller ej. 

Hun lod hænderne glide op langs hans bryst, over skuldrene, indtil hun kom helt tæt og lod hænderne mødes bag om hans nakke. "Hvor drager du så afsted min lille prins?" spørgsmålet kunne ikke byde på et svar hun ønskede, det vidste hun da. Men hun blev nød til at støtte ham i selv de dummeste beslutninger han kunne tage. 
Selv de dumme beslutninger, hun ikke kunne tale ham ud af. 
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 04.01.2023 11:00
De havde i princippet intet at fortryde. Fra hvad Jontar havde forstået, var Pompeia lige så meget blevet sat om med Jontar, som han var med hende. Deres fædre var dem, der kunne fortryde. Men hvilken familie ville fortryde, at deres datter var gift med den kommende fyrste? Det havde jo ikke været i kortene før, efter arrangementet var arrangeret.
"Sarghos," sagde Jontar. Det var jo ikke forfærdeligt langt væk. En lille karrettur og så kunne prinsen være der samme dag. Tanken var skræmmende. At hans moder muligvis var der. Hvor længe kunne hun have været der? Næppe i alle de år, hun var blevet forvist. Eller kunne hun? Kunne moderen have så stor hovmod, at hun aktivt altid ville være tæt på fyrsten. At vise, hun ikke var bange for ham. At det var Kazimi, der skulle være bange for hende. "Men jeg drager afsted alene." Eller så alene, som han nu kunne. Diverse slaver og tjenestefolk skulle nok med. Især, hvis ikke Jontar ville have hans fader til at vide det, skønt det nok var bedst, fyrsten vidste det på forhånd. Men det ønskede Jontar ikke. Prinsen ville gerne afsted uden nogens kendskab. Pånær Pompeias.

Pompeia af Kazimi

Pompeia af Kazimi

Gemalinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 27 år

Højde / 174 cm

Charizard 04.01.2023 11:10
En form af lettelse ramte hende kort, som han sagde det var ed Sarghos, det var tæt på - noget de kunne overkomme uden problemer. Selvom han stille tog pusten fra hende igen. Det gav selvfølgelig bedst mening, at hag drog ud alene. Men hun vidste ikke hvad hun skulle forvente der skete derefter. Selvfølgelig kunne han ikke bare tage sin moder under armen og lede hende hjem. Hun ville nok dø før hun fik sat en fod på sandet nær paladset. "Okay," bekræftede hun ham blot og lod hovedet blive lagt på hans brystkasse. 

"Hvornår?
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 04.01.2023 20:29
At Pompeia ikke sagde ham imod og stillede sig på bagben for at mene, hun burde slutte sig til ham, var behageligt for Jontar. Så behøvede han ikke diskutere den sag, for den sag ville han holde fast ved. Selv over for Pompeia. Det her var en ting, han skulle gøre alene.
"Hurtigst muligt," sagde Jontar tomt. Hvis rygterne var sande, var det kun et spørgsmål om tid, hvis moderen valgte at forlade Sarghos igen. Hvis ikke hun ønskede andre at vide, hvor hun var, ville rygter være hendes fjende. Selvfølgelig kun, hvis ikke hun ønskede at findes. Måske ville hun gerne findes. "Om en uge er nok ideelt, Pompy."

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Lorgath
Lige nu: 2 | I dag: 9