Nye bekendtskaber, nye eventyr

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 178 cm

Aria 14.12.2022 23:59
Sky tænkte lidt over hendes spørgsmål og træk lidt på skulderne "tjo, det har jeg vel, på nogen tidspunkter, men jeg ved ikke rigtig" sagde hun stille, men lød også meget i tvivl, hun havde da drømme og ønsker, det kunne man tydeligt se hvis man så hendes tegneblok, men hun sagde dem aldrig højt, for hun viste at hendes forældre ikke ville forstå det eller acceptere det.

Sky nikkede lidt og tog sin taske over skulderen, inden hun tog kurset og fulgte efter Cath, hun så ikke noget forkert i at de satte sig ovenpå, der var måske lidt mere ro. Sky syntes kroen var hyggelig nok, men det var alligevel meget larm.

Sky gik roligt ind på værelset og hun var ret nysgerrig, så hun gik lidt rundt og kiggede lidt. Sky havde aldrig set værelserne på kroen så hun lod sig være nysgerrig og så lidt ud af vinduet inden hun gik roligt rundt, men sin taske over skulderen og sit krus i hånden "Det er nogen kønne værelset de har her" sagde hun roligt, men nok enlig mest en kommentar til sig selv. 

Sky så lidt på Cath og smilede lidt, hun var lidt spændt på at se om de kom til at snakke lidt mere frit nu hvor de var bare de to, men hun ville heller ikke presse noget ud af hende, hun viste ikke hvordan Cath var som person endnu.
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 15.12.2022 16:34
Heldigvis var der ingen spørgsmål eller lignende hos Skyler, som Cath fulgte hende med oven på. Cath havde planer og ideer for hvordan Skyler og hende skulle lære hinanden bedre at kende nu, og selvom Skyler af en eller anden grund havde virket flirtende, så virkede det ikke til at hun helt havde forstået, hvad Cath mente og hvad Cath havde forslået at de skulle bruge deres nat på. Hun håbede ikke at hun havde hendes forældre meget i hendes tanker, men blot ville blive, når hun fandt ud af hvad planen var. 

Cath stod stadigvæk placeret lænende op imod døren ind til rummet, og som hun lige havde lukket bag dem. Hun fulgte Skyler som hun bevægede sig rundt på værelset. "Hvis du siger det.." Svarede hun med et lille grin og kiggede over mod hende. Det var ikke en ting, som Cath havde lagt mærke til eller brugt tid på at ligge mærke til, så længe der var en mulighed for at sove, sidde ved og vaske sig ved, så havde hun alt hvad hun havde brug for. Det var bare et sted at overnatte. 

"Du var frisk på at lære hinanden at kende?" Kom det roligt fra hende, som hun førte et smil frem på læberne og lod et stort flirtende smil finde frem på hendes læber, og ventede på et svar. Forhåbeligt forstod Sky lidt mere nu, men hun tvivlede lidt og måske skulle hun blot vise det? "Kommer herover" Smilet sad stadigvæk på læberne, men det var næsten et mere sulten udtryk som var kommet frem. 

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 178 cm

Aria 15.12.2022 16:46
Sky smilede lidt over Cath grin "beklager, når man kommer fra det jeg kommer fra så lægger man mærke til sådan nogen ting" sagde hun roligt og grinede selv lidt, det var så dumt, men Sky lå mærke til mange underlige detaljer, så længe det ikke var folk der forsøgte at give hende et hint til et eller andet.

Sky så på Cath og nikkede stille "ja, som sagt du spørg bare" sagde hun roligt og smilede til hende, tydeligt ikke fanget noget af hvad Cath forsøgte at hentyde til.
Sky så lidt undrende på hende da hun komanderede hende over, men gik med lidt langsomme skridt mod hende "beordrede du mig lige?" spurgte hun undrende, og nok lidt mere flirten end Sky selv viste, og stoppede nogen skridt fra Cath, gav hun hende virkelig lige en ordre? Sky så på hende og forstod ikke helt blikket, men smilede dog stadig.

Sky viste ikke helt hvad der foregik, men det begyndte at gå op for hende at de ikke var her oppe bare for at snakke sammen, men hun var ikke sikker så hun sagde ikke noget.
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 15.12.2022 17:05
"Jeg bruger bare stedet til at sove, når jeg endelig er her" Svarede hun ærligt, "Jeg har ikke brug for ret meget, så jeg ligger ærligt ikke mærke til hvordan her ser ud" Hvis Cath ikke var på skibet, hvor hun normalt boede, så var det her på svinet at hun sov, så selvfølgelig havde hun lagt mærke til hvordan værelserne så ud, men i hendes øjne var det bare et værelse med indhold, og ikke så meget ekstra. 

"Jeg ved ikke hvor mange spørgsmål, jeg egentligt har" Kommenterede hun ærligt og blev stående, lænende op ad døren og ventede blot på at hun kunne tage det her videre til det næste. Hun havde ingen idé om hvor Skyler lå, om hun blot var her for at snakke eller om det var gået op for hende at der var mere? Hun havde selv flirtet, meget kort, men havde ikke givet ret meget at den slags siden. 

"Om jeg beordrede dig?" Hun kiggede kækt over på hende, "Det skulle ikke opfattes sådan, Jeg ville blot have dig herover" Lød det beroligende fra hende, men lidt kommanderende var der selvfølgelig over det. Skyler gjorde da også hvad hun havde fået (u)bevidst besked på og kom Cath nærmere. Der var ikke mere end et par skridt i mellem dem, og hvis Cath rakte hendes arm ud, ville hun nok lige kunne nå hende og hive hende ind. 
"Jeg ville bare have dig hen, så vi kan lære hinanden bedre at kende" Det kække smil forsatte, som Cath nu rejste sig op, og gik hen imod Skyler og tog fat i hendes krav, trak hende til sig og kyssede hende intenst. Så måtte det briste eller bære.

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 178 cm

Aria 15.12.2022 17:27
Sky træk lidt på skulderne over det Cath fortalte med værelserne, det virkede fair nok enlig, det var jo også bare et værelse, men mon ikke det havde vært Sky's måde at undgå den akavet stilhed på.

Sky blev mere og mere nysgerrig, hun ville gerne lære hende at kende, men uden en masse spørgsmål, så hvad var det. Sky stod lidt og så på hende for at finde ud af hvad det var hun var ude på, da Cath pludselig stod foran hende og havde fat i hende, Sky var klar på at nu skulle hun ha slag og lukkede derfor øjnene, men i stedet for et slag mærkede hun en underlig varme på sine læber og åbnede øjnene kort, hun skulle lige til at trække sig fra Cath, men stoppede sig selv, det føltes enlig meget rart, selvom hun viste det var forkert gengælde hun kysset med næsten samme intensitet som Cath havde.

Sky viste ikke hvorfor Cath gjorder som hun gjorder, men det føltes rart, og hun viste at hun normalt aldrig ville gøre sådan noget her, men pludselig gav alle Cath's smil og ord meget bedre mening.
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 15.12.2022 17:44
Måske havde hun taget Skyler på et punkt, hvor hun blev chokeret over hendes handling efter at hun først havde startet kysset mellem dem. Catherine var nysgerrig, hun var nysgerrig på hvor meget denne kvinde ville og om hun var klar til dette, eller om Cath nu havde dummet sig og Skyler ville forsvinde og forlade kroen. Cath kunne sagtens klare en flad, hvis den kom når kysset var overstået, det var hun da kvinde nok til at tage, hvis hun havde overtrådt den grænse som Skyler måtte have. 
Kysset var behageligt og Cath viste Skyler en intensitet i kysset, som måske også måtte chokere hende. Cath havde lyst!

Tvivlen satte hurtigt sig hurtigt i Cath, eftersom at der gik noget tid før hun mærkede at Skyler kyssede igen. Måske skulle chokket over Caths handling, blot ligge sig hos Skyler og hun skulle gøre op med sig selv, om hun egentligt ville dette, nu hvor at al Caths flirten var røget hen over hovedet på Sky. 
"Du var ikke klar over denne måde at kende hinanden på?" Hun kiggede kækt over på Sky, som hun lod hendes læber slippe og mærkede en lyst og en voldsomt reaktion i hendes krop. Var det så længe hun havde haft sex? "Har du lyst til at lærer mig bedre at kende, i så fald?" Catherine håbede på det bedste. 

Cath skubbede hende lidt længere ud på gulvet, fangede hendes læber i mens og nød endnu et krævende kys, i mens hun vurderede hvor hun havde Sky. Hvis Skyler var frisk, så kunne hun give hende en stor oplevelse, "Jeg har lyst til at vise dig hvordan vi kvinder leger, Skyler" Hun vidste hvordan Sky, var blevet opvokset med at man kun var sammen med mænd, det skulle der ændres på nu.

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 178 cm

Aria 15.12.2022 17:58
Sky var meget forvirret og viste ikke helt hvordan hun skulle regere på alt hvad der skete lige nu.

Sky blev lidt rød i hovedet og klødede sig lidt i nakken "ikke mellem kvinder nej" sagde hun stille da Cath spurgte om det at kende hinanden.

Sky så lidt på hende stadig ret usikker på sig selv "øhm... jeg...jeg...øhm" der kom ikke meget andet over hendes læber, en stor del af hende ville gerne, men det var jo forkert.

Sky røg ud af sine tanker da Cath skubbede lidt til hende og kyssede hende igen, hun gengælde det, men det var ikke lige frem fordi det hjalp hende med at holde fast i sine moraler.

Sky så på hende så tæt som de stod "øhm..jeg....øhm" sagde hun stille, hun var tydeligt ret målløs, men hvis man var obasvant ville man også kunne se at Sky forsøgte at skjule hvor meget hun enlig gerne ville, og hvor nysgerrig hun var på Cath og hvad hun ville kunne vise hende.
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 15.12.2022 18:20
Det var tydeligt for Cath at Skyler ikke følte sig helt tilpas i denne situation, hvilket var forståeligt nok. Hvis Skyler var vokset op med at det kun var mænd som hun var sammen med, så var det klart at dette var uvant for hende, og måske også meget forkert. Men alligevel så mærkede Cath at hun kyssede igen. Hun besvarede kysset, blot ikke med lige så voldsomhed som Cath havde lagt for ind i det, og det havde måske været lidt for voldsomt for blondinen. "Bare rolig.." Lød det lavmælt mod Skylers læber, som kysset brød op. Der var intet at være urolig for, ".. Dette er vores hemmelighed, ikke?" Det kunne Skyler stole trygt på, hvis hun da havde interesse i at forsætte. 

Som Cath skubbede hende ud mod værelset midte, mærkede hun igen hvordan hun kyssede igen og Catherine nød hvordan hendes læber mødte Skylers, og nød at hun kyssede igen, selvom det måske blot var af forvirring. Cath skulle passe på med ikke at presse for meget, og dermed miste muligheden for at opleve lidt mere med blondinen. "Bare rolig.." Sagde hun igen, som hun lod sin hånd glide ned ad Skylers kind, "Jeg ved det er nyt. Jeg skal nok være sød mod dig" Det kække smil fandt frem til hendes læber igen, som hun kærtegnede og aede hendes kind, inden hun lod læberne møde Skyler igen. Denne gang i et meget lavere tempo, det var rolige, kærlige og næsten romantiske kys som hun gav nu.

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 178 cm

Aria 15.12.2022 19:03
Sky havde gengældt kysset, både af refleks, men også fordi hun kunne mærke det gjorder noget ved hendes krop som hun godt kunne li og prøvede at forstå.
Hemmelighed, deres hemmelighed, var det noget som ville være en god ide? men alligevel tog Sky sig selv i at nikke stille til det Cath sagde med at det var deres lille hemmelighed, og et svag smil viste sig på hendes læber.

Sky så Cath i øjnene og forsøgte at finde ud af hvad der var med Cath og hvad i alverden hun gjorder ved hende, Sky kunne ikke finde ud af hvad det var, men Cath gjorder noget ved hende som hun godt kunne li, hendes kommentar med at være sød fik et smil frem på Sky's læber "kan du godt det?" sagde hun stille, men med et tydeligt drilsk flirtende smil som hun ikke selv viste hvor kom fra.

Sky viste ikke hvor den side af hende kom fra, men den tittede lige frem, inden Cath kyssede hende igen, dog anderledes end før og Sky tøvede ikke så meget mere med at gengælde kysset, der var stadig lidt, men det var meget lidt.
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 15.12.2022 20:55
Cath så hvordan Skyler roligt nikkede til hendes ord. Det var klart at hvis dette gik imod hendes moral, og den måde som hun var opdraget på, så skulle det forblive deres hemmelighed. Det kunne Skyler, nok heller ikke været helt uenig i. Ikke når hun kom fra en familie, hvor det var kotume ikke at have sex før ægteskabet, og slet ikke med en kvinde. Det var sikkert helt uden for grænser. 
Hun kunne ikke lade være med at komme med et lille kækt smil, over Skylers ord. Hvor komme dette fra? Det var som om at hun nu, åbnede sig på en måde, som var relativ hurtig. Før havde hun været forvirret, over at Cath var hoppet på hende på denne måde, men havde hun allerede vænnet sig til det? "Det kommer an på, hvordan du vil have mig?" Hun smilede drillende, for hvis hun ikke ville have hende til at være god, så kunne hun sagtens undgå dette, "Du kan få mig, som du gerne vil" Kom det ærligt fra hende, Cath havde flere sider som hun kunne vise frem.  

Nu følte hun hvordan Skyler hvilede i det, og måske var det nemmere at finde sig selv i et langsomt og roligt kys, ind det hun før havde lagt ud med. Men hun havde haft brug for det. At møde hendes læber og mærke at Skyler kysssede igen og besvarede det kys, føltes behageligt og noget hun selvfølgelig gerne ville blive ved med at opleve. "Du kan være en god pige, og blive hos mig i aften" Hun sendte hende et kækt smil, som deres læber slap hinanden. 

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 178 cm

Aria 15.12.2022 21:11
Sky var begyndt at forstå hvad det var der skete her på værelset, og en meget lille del af hende sagde at hun skulle skynde sig væk, men samtidig var hun nysgerrig og ville gerne se hvor det her kunne ende.
Sky ville gerne finde ud af noget mere om hvad Cath kunne byde på, og de havde jo aftalt at holde det hemmeligt, så hvorfor ikke leve for en gangs skyld og gøre hvad man selv ville, præcis som Cath havde sagt.

Sky lå sin hånd lidt tøvende mod hendes hage så tommelfingeren og pegefingeren havde blidt fat i hagen på Cath, mens en skævt drilsk smil bredte sig på Sky's læber som hun så hende i øjnene "gør dit værste.... hvis du tør" sagde hun stille, nærmest hviskende, men samtidig også flirtende og virkede til at være helt med på hvad der skete nu.
Sky var jo ikke dum, naiv ja, men ikke dum.

Sky nød kysset og lå sine hænder på hver af Caths skulder i mens, da Cath brød kysset og snakkede smilede hun skævt "hvem siger jeg er en god pige?" sagde hun roligt men med tydelig drilsk stemme, det var tydeligt at hun undersøgte grænser ligeså meget som Cath gjorder og Sky var flabet, men stadig med en undertone af flirten og et drilsk men flirtende blik.

Denne hemmelige side som ingen nogensinde havde set før, men som Sky enlig godt vidste eksisterede. 
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 15.12.2022 21:35
Denne nye side kom måske lidt bag på Cath, for Skyler havde før virket som en person, som havde været usikker i situationen og var usikker på hvad der skete omkring hende. Nu virkede hun som en person som ønskede mere, havde hun allerede fundet den tillid til denne situation, som der skulle til før at man overgav sig til en person? Hvis det var tilfældet, kunne Cath ikke brokke sig, men hun måtte stadigvæk have en føling ude på Skyler.
Måske var det blot hendes ord om at dette ville være deres hemmelighed, som gjorde at Skyler åbnede sig mere op. Catherine kendte ikke, hendes forældre og ville måske heller ikke komme til det, så hun havde ingen at sladre til. 

Catherine fulgte bevægelserne fra Skylers hånd, som den lagde sig om hendes hage og lod et smil føre sig frem på hendes læber, "Jeg skal gøre mit bedste, for at give dig mit værste" Kom det lavmælt fra hende, som hun lænede sig ind for at kysse Skyler. Havde hun lige lagt sin krop over i hendes hænder? Det ville hun ikke brokke sig over, men blot nyde. 
Det var tydeligt en mere flabet og undersøgende kvinde, som nu stod overfor Cath, hvilket virkelig talte til hende og hun var sikker på at de nok skulle få en aften, som hun slet ikke havde regnet med. "Åh, det er du måske ikke?" Hun sendte et kækt smil til hende, og lod sin hånd føre ned ad hendes kind, ned mod halsen. "Det må vi hellere undersøge lidt nærmere" 

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 178 cm

Aria 15.12.2022 21:42
Sky's nye side var på sin vis og ny for hende, hun viste den var der, hun havde bare aldrig kunne lade den komme frem, for det var jo ikke sådan en kvinde skulle opføre sig.
Nu havde hun muligheden, og Cath havde selv sagt at hun skulle på sin vis leve livet og gøre noget hun havde lyst til, så det gjorder hun nu.

Sky smilede til hende over hendes kommentar "det lyder ikke helt dumt" sagde hun roligt og flyttede sin hånd fra hendes hage, hun smilede lidt drilsk som hun flyttede hovedet lidt og undveg Caths kys "jeg tror du skal være hurtigere end det" sagde hun med en drilsk og flirtende tone og et tydeligt drilsk og flirtende smil på læberne.

Sky smilede over det Cath sagde, og gjorder det tydeligt at hun ikke var en god pige uden at sige noget. Hun flyttede sine hænder ned så de i stedet lå på Caths hofter i stedet for hendes skuldre, mens hun nød berøringen fra Cath hånd det langsomt bevægede sig ned langs hendes kind, Sky elskede det og hun kunne mærke det i hele kroppen.
Sky lænede hovedet en lille smule baglæns da Caths hånd bevægede sig ned mod hendes hals og lukkede øjnene en lille smule for at nyde berøringen.
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 15.12.2022 22:01
Catherine kom med en lille latter, som hun fjernede ansigtet, som hun ønskede at kysse hende. Hun skulle tydeligvis være hurtigere, med mindre hun sørgede for at denne blonde kvinde, ville lytte efter. "Det virker da lidt sådan" Det drilske blik sad nu på Caths ansigt, og hun lod et kæk smil forme sig på hendes læber. Måske skulle hun vise samme Skyler, hvem der burde bestemme og hvem der måtte overgive sig, og lytte. 
Cath nød Skylers hænder som førte sig ned ad hendes krop, og lagde sig om hendes hofter. Hun nød denne berøring. Skyler gjorde plads til hendes hånd, som den bevægede sig ned mod hendes hals og kærtegnede den bløde og følsomme hud. Hun lod hendes hånd bevæge sig længere ned, lagde sig om hendes bryst og masserede det hårdt. 
Cath førte sin hånd videre fra brystet, selvom hun nød følelsen af at havde det i hænderne, men lod dem bevæge sig ned og lagde sig mod hendes ene hånd. Hun tog hånden i sin og bevægede den over mod den modsatte hofte, hvor den anden lå og i et hurtigt træk, fik hun et godt greb om begge håndled med hendes venstre hånd.

Cath lod sin højre hånd ligge om hendes hage og kiggede kækt på hende, "Du skal være en pæn pige, nu ikke?" Kommanderede hun med hende og skubbede hende langsomt hen imod væggene og pressede hende op imod denne, uden nogen former for vold. "Jeg vil have dig, men det bliver på min måde, ikke?" Hun lænede sig ind for at fange den følsomme hud på hendes læber, og kyssede kildende.

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 178 cm

Aria 15.12.2022 22:12
Sky smilede lidt drilsk tilbage da Cath gav hende ret i at hun skulle være hurtigere.

Sky nød berøringen og et stille suk forlod hendes læber da Cath ramte hendes bryst, hun nød berøringen så meget at hun ikke lå to og to sammen før det var for sent og hendes hænder nu var fanget og hun stod oppe af væggen.
Et halv suk halv støn undslap hendes læber da hun ramte væggen.

Sky smilede med det drilske flirtende smil "så må du jo se om du kan styre mig" sagde hun stille, men også tydeligt for at provokere.
Skys hænder var fanget i hendes ene hånd så dem kunne hun ikke bruge til noget, da Cath lænede sig ind og placerede kyssende på hendes hals kom et suk over hendes læber og hendes hoved lænede sig tilbage mod væggen selvom det var lidt modvilligt fra Sky's side af, men det skete automatisk som Cath kyssede hendes hals. 
sky lå hovedet på skrå og blottede sin hals for Cath som hendes vejrtrækning ændrede sig en lille smule, det føltes fantastisk.
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 15.12.2022 22:41
Nu havde Catherine taget styringen over denne lille leg, og så var hun opsat på at vise Skyler, hvad hun egentligt mente og hvad hun havde lyst til. Skyler havde vist en flabet side at sig selv, som helt sikkert skulle sættes lidt på plads, og i og med at hun havde skubbet hende op imod væggen og havde hendes hænder fanget i hendes ene hånd. Hun styrede dette show, hvert fald for nu. "Det er jeg sikker på, at jeg nok skal kunne" Kom det kækt og selvsikkert fra hende, inden hendes læber bevægede sig kyssende rundt på hendes hals, som hun tydeligvis glædelige blottede for at give hende mere plads. Så meget sagde hun heller ikke imod. 
Cath kunne mærke hvordan Arias vejrtrækning og puls steg, og blev tungere som hendes læber legede med huden på hendes hals. 

Hun kunne sikkert ikke sørge for at Skyler ikke ville kunne bruge hendes hænder, med mindre at hun fandt et hjælpemiddel, som kunne klare problemet. Hun trak sig let tilbage, og lod sin hånd glide fra hagen og ned mod halsen og lod den presse, meget let mod huden, inden hun lænede sig frem og kyssede hende krævende. "Afklæd dig" Kom det lavmælt mod hendes læber, som deres kys brød op. "Jeg vil se dig nøgen" 

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 178 cm

Aria 15.12.2022 22:53
Sky så på hende og smilede flabet dog stadig flirtende da hun sagde hun godt kunne styre hende "vi får se" sagde hun stille og smilede.

Sky nød tideligt kyssende på hendes hals, kyssende blev dog erstatet af et kvælertag, men ikke et der gjorder hende bange, tværtimod tændte det hende mere.
Sky gengælde kysset, hun havde ikke meget andet valg.

Sky smilede skævt "og hvis jeg nægter?" sagde hun stille, men med den tydelige drilske og flabede stemme og det drilske skæve smil på læberne.
Sky forsøgte at få sine hænder fri, det burde da ikke være så svært, det var to hænder mod en, men hun viste det ikke.

Sky ville ikke overgive sin kontrol uden kamp, så måtte hun bare håbe at Cath kunne klare det, hun var vel pirat var hun ikke? Sky viste ikke hvad der skete med hende, men hun nød det der skete lige nu, og hun havde glemt alt om det hendes forældre havde lært hende gennem hendes liv, og hun håbede ikke det var sidste gang hun mødte Cath.
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 16.12.2022 00:14
Catherine måtte gøre sit bedste får at spille op mod denne kvinde, sådan som hun gav igen. Hendes flabede side, var dog en ting som Catherine tog godt imod, det tændte hende måske lidt, at hun ikke blot sådan hoppede med og gjorde havde hun sagde. Hun var sikker på, at hun nok skulle kunne kontrollere, Skyler. 
Skyler havde ikke noget valg at møde hendes læber, som hånden lå om hendes hals og tog dette til et nyt niveau. "Hvis du nægter?" Kysset blev brudt, men hånden lå stadigvæk mod halsen. Hun åbnede det tynde læder bælte i hendes bukser og trak det ud, "Så tager jeg dine arme fra dig, og så må jeg selv afklæde dig. Det er bedst hvis du blot gør det" Lød det kækt fra hende, "Så er der en lille belønning til dig"  

Hun tog hendes hånd, som havde hendes hånd led op mod sig selv, måtte slippe hånden om hendes hals, for at ligge bæltet omkring hendes hænder og spænde det. Nu var det gjort, og hun måtte tage sin handlinger med oprejst pande. Godt nok havde hun ikke svaret på om hun ønskede at gøre som Cath sagde, men hun tog en beslutning og fjernede hendes hænder. "Nu kan du godt se at det bliver svært, at få din trøje af, ikke?" Hun kiggede ned af Skyler, som hun stod presset op mod væggen, "Er du glad for den?" Hun smilede kækt.

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 178 cm

Aria 16.12.2022 00:24
Sky hørte hvad der ville ske hvis hun nægtede, hendes blik faldt på det bælte som Cath var ved at tage af, og af en eller anden grund fik det hende til at bide sig i læben.

Sky nåede aldrig at svare før hendes hænder var bundet sammen med bæltet, det gik hurtigt og Sky nåede ikke at reagere, der kom et gisp fra hende da Cath stramte bæltet om hendes hænder.

Sky så lidt på hende og så på sin trøje, hun var ikke dum, hun viste godt hvad Cath havde i tankerne, hun så på Cath og smilede lidt skævt "hvis jeg siger ja, lader du den så være?" sagde hun roligt, men med det efterhånden velkendte skæve, drilske smil, trøjen kunne syes, og ellers havde hun en ekstra i sin taske og hun havde flere der hjemme, men det var da meget sjovere at lege med hende i stedet for bare at give hende svaret.

Sky gjorder det dog stadig tydeligt at hvis det var det der skete så var det det der skete. 
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 16.12.2022 18:48
Catherine gav hende ikke tid til at svare, inden at bæltet sad om hendes håndled og Catherine havde taget hendes arme fra hende, så Skyler nu var låst på dette punkt. Det lille gisp som Skyler lod ud mellem de små læber, tog Catherine til sig. Hun vidste at det var et overraskende moment for Skyler. 
Nu var det op til Skyler at give Catherine det hun ønskede, ville hun være god og lytte eller skulle Cath til at bruge beskidte tricks? "Det kommer an på, om du er en god pige og får dig afklædt foran mig?" Hun kiggede ind i hendes dybe øjne, og bed sig kort i læben, "Der venter dig en belønning, hvis du er god" Det var op til Skyler, hvilken vej hun ville vælge, og Cath var frisk på at gå begge veje. Den ene var måske mere tiltrækkende end den anden.

Hun lænede sig ind mod Skyler, som hendes hånd havde fast i bæltet rundt om hendes hænder og lod hende skubbe op ad væggen igen, hvor efter hun nåede frem til de røde læber og tog krævende et kys fra Skyler og følte et sus gå igennem hende. På den ene eller den anden måde, skulle Catherine nok få den unge blondines nøgne krop at se.  

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack
Lige nu: 2 | I dag: 13