Aaliyah af Kazimi

Aaliyah af Kazimi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 176 cm

Nao 05.01.2023 10:21
Det var selvfølgelig dejligt for dem, og ikke mindst hele familien at de nu var blevet gravide og ventede den næste arving. Der var ingen grund til at tænke på mørke ting i disse tider, guderne skulle nok give dem denne gave. Det ville ændre deres verden, det ville ændre stemningen på paladset, og mon ikke at Fyrsten ville kunne ses i et gladere humør, end man var vant til. Det kunne man næste krydse fingre for.

"Det er dejligt for jer, ingen tvivl om det. Det vil ændre jeres verden" Hun kunne jo ikke selv fortælle meget om den slags, for hun havde endnu ingen børn. Men ønskede det. Hun så frem til det. Hvis det skete. '
Tanken om at have et lille væsen rendende rundt, selvom der lige ville gå et halvandet års tid, før barnet er stor nok til den slags, virkede meget underholdende. 
"Det kan være jeg skal finde et kammer længere væk fra jeres" Grinede hun drillende. Hvis hun skulle have nattesøvn, så ville dette nok blive svært, med mindre barnet holdt sig i ro om natten, men man så ofte hvordan et barn var ugidelig om natten. "Jeg er sikker på at paladset vil elske at have en lille en rendende rundt" Så længe man holdt det på afstand af tvillingerne. 
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 05.01.2023 15:46
Mon Aaliyah på en måde følte negativt over dette, kunne Jontar måske tænke sig frem til. Der var endnu nogle år i mellem de to på den side, at hun var ældre end ham. Det måtte være underligt, at en lillebror eller lillesøster ventede barn før en selv. Det ville være det samme, som hvis Dain eller Darkhan havde gjort deres ikke-eksisterende kone gravid før Jontar. Tanken ville i hvert fald skabe tanker for prinsen. Der var også Meena, men hun var så tæt på Jontars alder, at han intet underligt ville se i det. Kvinder fødte typisk tidligere i deres liv end mænd gjorde kvinder gravide. Blot tag faders koner. Han blev ældre, men konerne blev ikke. Men selv hvis Aaliyah havde disse følelser, skjulte hun dem godt.

"Så længe vores barn kan sove natten ud, burde det være passende," Jontar kunne nærmest allerede forestille sig de lange nætter, hvor barnet ville skrige frem for at sove. I det mindste havde de tjenestepiger, der kunne tage vare om deres afkom. Dog ville det ikke være utænkeligt for Jontar, hvis Pompeia valgte, at de skulle være mere involveret. Dem begge. "Det bliver nok først kravle før rend." Og båring før dette endda. End ikke et Kazimi-barn var et vidunderbarn direkte fra moderens mave.

~ Don't just take me as a handsome face. I am so much more than that ~
Aaliyah af Kazimi

Aaliyah af Kazimi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 176 cm

Nao 07.01.2023 11:01
Aaliyah havde lært meget om sig selv og om sin familie. Hun vidste hvilken position hun stod i, og hun måtte blot vente på sin egen tur. Selvom det plagede hende. Hun undede sin broder og hans nye kone alt godt i deres nye liv, og især det at de nu ventede en lille. Selvfølgelig var hun misundelig, det var mærkeligt at se dem vokse op og få børn før hende, men det var sådan guderne ville det og det var sådan det var endt lige nu. Hun kunne ikke hade dem for at skabe deres eget liv. Hun kunne ikke tvinge dem til at vente på at hun selv ville føde og skabe egen familie. Men selvfølgelig gjorde hun sine tanker, hun var misundelig over at de var nået dertil. 

"Det er svært at sige. Børn er en svær størrelse, Jontar" Ingen af dem havde erfaring med det, men hun havde været i en alder, hvor hun havde hjulpet til, både da Jontar og de andre unge børn i familien kom til. Hun havde hørt på flere af dem skrige i løbet af natten, både af den ene og den anden grund, "Jeg har selv hørt på flere af jer skrige igennem nattens mørke" Drillede hun kærligt. "Det er klart, det er sværere at gå, før man har kravlet. Men det er uden tvivl en spændende tid, Jontar" 
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 07.01.2023 13:01
Børn var mere uforudsigelige end fremtiden. Hvilket også var meget passende, da børn netop var fremtiden. Jontars kommende afkom kunne komme ud som en ny udgave af ham selv, men det kunne også være en trokopi af Pompeia. Eller nogen helt tredje, for deres barn ville være dem selv. Hvis Jontar havde været fyrstens første søn, var han uden tvivl blevet formet til at være en perfekt fyrste, før han kunne lære at gå. Det ville han ikke unde sit eget barn. Han skulle bare sørge for, at fyrsten heller ikke gjorde det. Det var slemt nok, hvis han selv påvirkede sit barn. Hvis hans fader gjorde det, ville Jontar ikke vide, hvad han kunne finde på. Måske han havde arvet noget fra sin moder på dén front.

"Du kan da ikke huske, da jeg var spæd. Du er kun fire år ældre end mig, kære søster," kommenterede Jontar afslappende. Måske hun kunne huske Dain og Darkhan bedre. Det var også dobbelt op på det hele. Dobbelt gråd om natten. Dobbelt så mange ben løbende på gangen. Dobbelt op på alting. "Måske jeg skal frygte at få tvillinger. Mine egne Dain og Darkhan vil være grunden til tidlige grå hår."

Aaliyah af Kazimi

Aaliyah af Kazimi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 176 cm

Nao 08.01.2023 10:35
"Nej, selvfølgelig ikke" Smilede hun roligt, "Det var nu mere Dain og Darkhan, selv den gang var de frygtelige" Grinede hun roligt. Utrolig hvordan de to var vokset op, og blev til en pestilens, i forhold til mange af de andre. Det var som om at den opdragelse de alle sammen fik, slet ikke bed på de to. Hun havde haft nogle oplevelser med dem, som hun sent ville glemme og som hun virkelig håbede ikke skulle opleve igen. 
"Ej, forhåbentligt vil du kunne opdrage bedre, hvis i fik tvillinger" Gud forbyde hvis de fik tvillinger, det ville næsten være frygteligt, "Ellers så må du lade deres faster opdrage dem" Hun blikede drillende, hun kunne sagtens lige tage den byrde af hendes kære broder. Hun kunne jo lige så godt øve sig. 
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 08.01.2023 12:53
Dain og Darkhan kunne i sandhed være to torne i alles sider. Ikke bare dengang, da de endnu var spæd og var uskyldige. De er endnu et par dramatiske og irriterende brødre. På alle de rigtige måder. Eller oftest på de gode måder. Darkhan kunne endnu være for meget selv for Jontar. Og det sagde ikke så lidt! "Lad os nu først se, om det overhovedet er tvillinger. Sandsynlighederne for dette er jo ikke så stort igen." Men det var heller ikke lig nul. Tvillinger løb i familien og ikke meget langt ude endda! 
Teen blev nippet til endnu en gang. Det var jo vigtigt at holde sig hydreret. Især, når mange gange var væsken bourdeuxrød og med procenter i. "Skal jeg frygte, du bliver den strenge eller sjove faster så?"

Aaliyah af Kazimi

Aaliyah af Kazimi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 176 cm

Nao 10.01.2023 22:45
Hun håbede generelt at guderne ville være flinke ved familien, ikke at komme med flere tvillingere, men samtidig, hvad var chancen? Den chance var så lille. Samtidig var chancen for at hvis det skete, at de ville være lige så frygtelige som Darkhan og Dain. I hendes øjne, havde de simpelthen ikke fået den rette opdragelse. Jontar eller nogle af de andre, havde ikke været så frygtelig som de havde. Irriterende jo, men direkte barnlige og modbydelige? Slet ikke.
"Skal vi ikke blot håbe på at guderne vil spare os for færre tvillinger?" Grinede hun drillende, "Men hvis i blot opdrager dem ordentligt, så er jeg sikker på at uanset hvor mange i får, så vil de have bedre maner end Darkhan og Dain" Måske talte hun hårdt om hendes brødre, men hun håbede at Jontar kunne klare det. 

"Jeg bliver den moster, som jeres barn vil være mere hos, end sine forældre" Grinede hun små drillende endnu engang, "Jeg bliver den bedste og sjoveste moster, bare stol på det" Ikke at hun havde nogen større forståelse på børn, men hun var sikker på at hun nok skulle kunne finde ud af at være en god moster.
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 11.01.2023 10:11
Tvillinger var nødvendigvis ikke altid en dårlig ting. Det var opdragelsen, der var vital. Det gjaldt tvillinger som enkelte afkom. Deres fader måtte have været fraværende sammen med hele staben, da det kom til tvillingernes opvækst. Jontar havde selv følt, han halvt opdragede de to mider til tider. Give dem hårde samtaler, dialoger om livet og andet. Men man kunne ikke bare give opdragelse altid. Den burde komme i barndommen, ikke i teenageårene. Det var nemmere at få en slave til at slå fyrsten i klokketøjet end at opdrage en teenager.
"Pompeia virker som den type af kvinder, der bliver retfærdig som en moder. Jeg må bare følge hendes rute så godt, som jeg nu kan." Måske var det gammeldags at sige, at det var moderen, der bestemte opdragelsen. Men måske var der noget i det. Dain og Darkhan havde ikke haft deres moder, og hvad var der endt med dem? Jovist var de ikke døde, men deres personligheder og opvækst havde lidt stor skade. 

En hånd viftede kort mod Aaliyah. "Moster ligefrem? Du vil ikke engang erkende, du er min søster og være faster?" Måske var det fokus på det forkerte, men Jontar vidste udemærket, hvordan søskende af forældrene kunne få et bedre forhold med børn. Bare tag Jontar og hans onkel. Onklen havde vist ham slavehandlen og fra dén dag, havde prinsen været fanget. Men faderens kløer var dybere end onklens, tydeligvis.

Aaliyah af Kazimi

Aaliyah af Kazimi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 176 cm

Nao 12.01.2023 11:18
Selvfølgelig var der intet galt med at have tvillinger, og selvfølgelig var det opdragelsen som var vital. Det var der ingen der var uenige om. Hun følte heller ikke at have indikeret at alle tvillinger var dårlige. Hun havde det blot svært med de tvillinger som allerede var i huset. Deres opdragelse havde fejlet, og det havde hun tydeligt demonstreret da hun havde slået Darkhan. Hun ville ikke finde sig i den måde han behandlede hende eller andre på, og når Fyrsten ikke ville sætte ham på plads, så måtte hun jo.
"Jeg er sikker på at I vil blive gode forældre, begge to. Også dig, Jontar" Forhåbentligt ville han involvere sig mere i barnets liv, end fyrsten havde gjort i både Jontar og Aaliyahs opdragelse. Hun havde set flere tjenere end hendes fader. 

"Undskyld. Det var blot en tale fejl. Det er selvfølgelig faster" Grinede hun, hvor moster var kommet fra, kunne hun egentligt ikke helt sætte ord på. Det var blot en enkel fejl. Hun kendte selvfølgelig godt de korrekte termer. Hun ville elske at få et godt forhold til barnet. "Jeg vil hvert fald elske at få et godt forhold til jeres lille guld" Kom det smilende fra hende, "Om barnet så skal kalde mig for moster eller faster" Drillede hun små grinende.
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 13.01.2023 09:55
Selvfølgelig kunne Jontar have sine tvivl om selv at være en god forælder. Det var jo ikke just, fordi han havde de bedste at tage eksempel fra. Skulle han forlade sit barn og kaste en dødelig forbandelse over alle sine afkom? Eller skulle han frembringe sine egne ønsker på sit barn, om så barnet ville have dette eller ej? Nej, Jontar kunne lære fra sine forældre. Han kunne lære, hvad han ikke skulle gøre. Når mange ville tænke 'hvad ville mor eller far gøre?', så skulle Jontar tænke 'hvad ville mor og far ikke gøre?' og så gøre det. 

"Du må gerne få et forhold med ham eller hende, når det er skiftetid," sagde Jontar drillende og med glimt i øjnene. Det var en ting, prinsen så alt andet end frem tid. Heldigt at de havde tjenestefolk og slaver til den slags, men Jontar kunne frygte, at Pompeia have uortodokse metoder at opvokse et barn. Måske hun ville have, de begge gjorde den slags. Jontar var ikke klar til at skifte sit barn efter en alt for stor eksplosion. Dén tjans måtte Aaliyah da gerne påtage sig. Som faster. "Men burde mit barn ikke have nogle fætre eller kusiner at lege med også?"

Aaliyah af Kazimi

Aaliyah af Kazimi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 176 cm

Nao 13.01.2023 23:29
Der var ingen af dem som vidste om de ville blive gode forældre, de kunne håbe og gætte. Men de vidste det ikke. Så Fyrsten sig selv som en god far? Tænkte han på den slags, eller betød det blot noget at han havde givet sit dna og navn videre? De kunne lære meget af deres forældre. Af gode grunde så vidste Aaliyah ikke hvordan hendes moder var, hun havde kun hørt en masse godt, hvilket selvfølgelig altid var varmt og kærkomment, men hun kunne ikke rigtig bruge det, for hun kendte hende ikke. 

"Åh Jontar, det er jeg ellers sikker på er en gerning som du meget gerne selv vil nyde!" Grinede hun småt drillende igen. Selvfølgelig var det den slags, som han gav videre til andre, selvom hun tydeligt så joken i hans ord. Jontar og Pompeia kom fra to forskellige verdener, så der var nok nogle ting, som de begge havde forskellige meninger om. Aaliyah og hendes søskende havde set rigtig mange slaver og tjenestefolk, Aaliyah kunne næsten forstille sig at Pompeia ville tage det meste selv. 
"Du har mange søskende, som kan give dig den slags" Kom det roligt fra hende, "Men selvfølgelig ville jeg elske at give den lille en fætter eller kusine" Hun vidste bare ikke hvornår.
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 13.01.2023 23:55
Jovist kom Pompeia ikke fra fattige kår. Langt fra. Ellers havde fyrsten ikke udset hende og hendes slægt som et passende match, ikke blot til en af hans sønner, til sin nyeste arving. Alligevel kom de to i ægteskabet fra to forskellige baggrunde. Det at have slaver havde været en stor forskel mellem dem. Det var det endnu. Og skønt tjenestefolk begge var normen for dem, virkede Pompeia mere involveret end Jontar. I alt. Her på paladset kunne stort set alt overdrages til en tjener eller slave, og så kunne de gøre det for prinser og prinsesser og andre adelige af slægten. Ville Pompeia kunne gøre det samme med deres barn? Eller måtte Jontar lære af hendes kår og være en af de mest involveret fædre af Kazimi?

"Fader har endnu ikke udset en ægtemand til dem?" Selvfølgelig var fyrsten nok anderledes på den front. Hans døtre kunne ikke videregivere navnet - medmindre ægteskabet blev lidt for familiært. Derfor havde deres fader nok ikke den største trang til bortgifte sine døtre, som han havde sønnerne. Så skulle det være for at styrke eller skabe en alliancer. "Eller du har måske en mand i din kikkert?" Hvis de havde siddet tættere, ville Jontar have puffet til sin søster. Han måtte nøjes med blinke kækt med det ene øje. Lidt romancesnak var altid tiltrængt blandt søskende, ikke sandt?

Aaliyah af Kazimi

Aaliyah af Kazimi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 176 cm

Nao 14.01.2023 15:02
Aaliyah havde set Pompeia vande blomster, gøre ting som de havde slaver til. Hun var mere involveret i hverdagen, end mange af de andre var. Det kunne man kun have respekt for og det gav da også Aaliyah ting at tænke over. Var der nogen grund til ikke at gøre det selv, end at lade slaverne gøre det? 
Hendes eget giftemål var et kæmpe spørgsmål, for endnu var der ingen bejler kommet. Hun havde selv hjulpet til med at søge, men vidste ikke om hvad hun gik efter eller hvad hendes fader ville acceptere som mand til hende. Skulle det være til gode til ham eller hende selv? Hun ønskede jo uden tvivl det sidste. 

"Han lader sig hvert fald vente på sig, min kommende mand" Hendes ord var rolige, men alligevel var det tydeligt at mærke på hende at hun var en smule skuffet. Aaliyah ville selv meget gerne videre, men hun måtte samtidig tage den med ro og ikke virke så desperat, som det nogen gange virkede til. For det gjorde det. Inderst inde var hun måske desperat. For at komme videre. "Jeg kan ikke sige at jeg selv har nogen i kikkerten. Jeg ved heller ikke hvor meget fader vil lade mig bestemme i denne proces. Hvordan var det ved du og Pompeia?"
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 15.01.2023 10:14
Det ville være komisk, hvis starten af forfaldet for slavehandlen i syden var på grund af Pompeia, Jontars hustru. Prinsen, der aktivt havde været en del af slavehandlen og ville have gjort det til sit livs passion, ville ægte sig en kvinde, hvis holdninger om slaveri stod i stærk kontrast til hans. Meget vel var de rette ægtefolk, men holdninger var endnu personlige, individuelle. Bare fordi man var gift, skulle man ikke blindt medgive sig enig i sin bedre part. De var for stærke personligheder til at gøre dette mod hinanden og dem selv. 

"Du må ud og finde ham," sagde Jontar, skønt en kvinde jagtende en mand virkede mere desperat, end hvis rollerne var byttet om. Kvinder var endnu set anderledes på, selv hvis deres handlinger var præcis de samme, som hvad en mand ville gøre. "Fader bestemte jo på den front. Jeg kunne ikke selv finde nogen inden tidsfristen, så det blev lagt i faders hænder." Aftalen mellem fader og søn havde givet Jontar et års tid til selv at finde sin kone. Være magten af sin fremtid. Inden fyrsten ville gøre det. Hvad der skete var dog det, Jontar i starten havde været imod. Hvordan kunne prinsen lade sin fremtid være i fyrstens hænder? Og endnu mere alvorligt, hvilken slags kvinde kunne fyrsten finde passende til ham? Men der måtte Jontar sige sig imponeret af sin fader. Valget kunne nok ikke have været bedre.

Aaliyah af Kazimi

Aaliyah af Kazimi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 176 cm

Nao 18.01.2023 10:31
Tidsfristen? Havde hun over hovedet haft sådan en, måske ønskede han blot en større indflydelse, når det var kvinderne i hans familie som skulle giftes væk. Det var måske også forståeligt? De kvinder som giftede sig med hans drenge børn, ville alligevel aldrig få den store bestemmelse i familien, på grund af familiens syn på kvinder. Men det gjaldt måske noget andet, Fyrsten havde et helt andet syn på mænd generelt, så han ønskede helt sikkert at finde en mand som var i stand til at tage hjælpe i forretningerne og give ham den bedst mulige forbindelse til en anden vigtig familie.

Bare finde ham? Det var nemmere sagt end gjort, ingen tvivl om det. Det var tydeligt at Aaliyah havde andre tanker om et giftemål, end de andre i familien, især mændene. "Må jeg spørge om noget? Er der samme kærlighed mellem dig og Pompeia, end hvis du selv havde fundet en kvinde som du fandt interessant?" Det var et meget direkte spørgsmål som han fik der, og det var ikke sikkert at hun ville få et direkte svar. Men var Pompeia en kvinde som Jontar selv ville falde for? Hun var smuk og en fantastisk kvinde, men alligevel?
"Jeg føler slet ikke at jeg er blevet givet en tidsfrist. Selvfølgelig har jeg haft tanken om at finde en, men chancerne for at fader vil finde det interessant, er nok små"
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 19.01.2023 14:55
Sikke et dybt spørgsmål, Aaliyah kom med. Men Jontar ville lyve, hvis ikke han selv havde tænkt på det. Ville han overhovedet have følelser for en kvinde, hans fader skulle vælge for ham? Det ville jo være tvungne følelser omend i starten i hvert fald. Det ville være mere et partnerskab end en kærlighed. Det havde været Jontars tanker, før han havde mødt Pompeia. Noget ved kvinden havde blot klik'et med ham. Der måtte prinsen takke sin fader. Fyrsten havde i sandhed fundet en passende modpart til sin søn. Hvem skulle tro, at fyrsten kunne være sådan en romantiker? Selvom romance og følelser nok ikke just havde været fyrstens første planer med parringen.

"Det ærlige svar er nej. Hvis jeg havde fundet Pompeia selv, havde det været helt anderledes. Vores tilgange til hinanden ville være mere fri. Det tvungne partnerskab ville ikke have hængt over os," startede Jontar. Dog var der noget tydeligt i hans stemme, der sagde, at der ville komme et 'men' snart. "Men det betyder ikke, der ikke er følelser mellem os. For det er der. I stor stil."
Hvem skulle også tro, at prins Jontar kunne være sådan en romantiker? At selv han kunne finde kærligheden i det tvungne. For han havde meget åbent været imod et arrangeret ægteskab. Men her var han nu. Ægtet med en kone valgt for ham uden noget at sige imod det.
"Min tidsfrist var også aftalt mellem fader og jeg. Hvis det stod til ham, havde han fundet en med det samme. Men jeg fik aftalt at lade mig få ét år til selv at finde en kone. Derefter kunne fader vælge for mig uden brok fra min side."

Aaliyah af Kazimi

Aaliyah af Kazimi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 176 cm

Nao 19.01.2023 15:57
Det var et dybt spørgsmål, og der var en grund til at hun havde stillet det. Aaliyah havde tænkt over det flere gange. Hun ville gerne have at hun elskede den mand hun skulle leve sammen med, hun ønskede ikke blot at være en partner som skulle levere børn og holde disse gående. Hun ville elskes.
Hun havde da også den forståelse at der var følelser mellem Jontar og Pompeia, hvilket var virkelig var rart at se. Det havde de været heldige med, det var uden tvivl mange sammenbragte par, hvor kærligheden ikke var som den var hos dem. Men det var det samme som hun ønskede. Pompeia var en flot kvinde, og Jontar var en flot mand, men det var ikke ens betydende med at kærlighedne ville flyde mellem dem.

"Det er det jeg mener. Det er det jeg måske er bange for. Jeg ønsker ikke blot at være en del i et spil, hvor kærligheden ikke er der." Hun ville selvfølgelig ikke afbryde ham, så hun ventede på at han havde talt færdig, "Det er også det som jeg ser mellem jer. Det er jeg glad for at der er." Ofte så ville der måske opstå en kærlighed mellem to sammenbragte, nogle gange var den der fra start og andre gange ville den slet ikke komme. Det var svært at vide. 
"Jeg føler jo at vi har været i gang hele livet. Det har slet ikke været nemt" Emin havde sagt at hun var en smuk kvinde, hun vidste at hun var en smuk kvinde med en fantastisk personlighed. Hvad var problemet?
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 21.01.2023 15:57
Med alderen ville man nok begynde mere og mere at tænke på ens fremtid. At man ikke ønskede at have en fremtid alene. Fyrsten ville sikkert mene, at Jontar havde giftet sig alt for sent. Han havde været treogtyve, men for prinsen selv havde han kun været treogtyve. Men sådan var det med de adelige. De blev hurtige voksne. Eller illusionen om at vokse op hurtigt var der. 
For Aaliyah var alderdommen over hende. Næppe var hun en gammel kvinde, mente Jontar. Hun havde endnu ungdommens kønne elegance over sig. Men hun var tættere på tredive end tyve, så årene var ved at svinde ud. Det lød nok hårdt, men de færreste ordentlige mænd ønskede en midaldrende kvinde at nygifte sig med. De ville gerne en ung. En frodig. 

"Snak med fader. Måske I i fællesskab kan finde en partner, som du vil kunne elske. Og samtidig kan fader bruge hans mange evner inden for feltet." Havde Aaliyah kommet med denne ide til Jontar for to år siden, havde han rejst sig op og ikke snakket med hende resten af dagen, hvis ikke resten af ugen. Men han var blevet et eksempel på faderens evne. Jovist havde prinsens evne til kærlighed for den kvinde, han ville finde, nok ikke på fyrstens tanker, men sket var sket. 
"Pres mere på. Sæt det op som en nødvendighed. Fader vil kunne se logikken i det." Ellers måtte Jontar presse for det. Der måtte være visse fordele ved ikke længere bare at være en prins, men arvingen.

Aaliyah af Kazimi

Aaliyah af Kazimi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 176 cm

Nao 22.01.2023 07:39
Alderen havde en kæmpe betydning for hvornår man burde indgå et ægteskab, og i denne familie virkede det til at være så tidligt så muligt, så fyrsten kunne få sine børnebørn, som kunne give familie navnet videre, hvis man ikke var en kvinde. Aaliyah nærmede sig de 30, hvornår ville hendes sidste chance for at sætte børn i verden være? 
Ligesom alle andre, næsten, hungrede hun også efter dette familie liv, og hun vidste udmærket at på et eller andet tidspunkt ville det være slut og for sent, hvilket hun ikke ville kunne bære. 
Aaliyah vidste godt hun ikke var gammel. Hun var stadig smuk og ung i sind, men hendes krop og naturens gang kunne man ikke ændre på.

"Det er også på programmet at vi skal have en snak, bare rolig" Hun havde haft en god snak med Emin, som også var kommet med et par råd om hvordan hun skulle håndtere deres fader. "Fader vil det her endnu mere end jeg. Han har brugt sine evner og kræfter på at finde en mand til mig, siden jeg var teenager. Men så er det spørgsmålet om vi skal sænke vores kvalifikationer en anelse, blot for at gøre det muligt" Han var ved at være lige så utålmodig som hun var, det vidste han. Og hun vidste at han snart ikke vidste hvad han skulle gøre i denne situation.
"Der er ingen grund til at presse mere. Far kender selv presset" Uden tvivl at han gjorde.
Jontar af Kazimi

Jontar af Kazimi

Arving

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 26 år

Højde / 182 cm

Beanstalk 27.01.2023 10:05
Sænke deres kvalifikationer? Havde Aaliyah mon sat nogle krav for sin kommende ægtemand? Det ville i hvert fald lade hende være mere i kontrol over sit liv end Jontar egentlig havde været. Jovist havde han haft chancen for selv at finde en kone, men da det ikke skete, havde han været underkastet komplet faderens valg. Set i bakspejlet kunne fyrsten og prinsen sikkert have lavet en aftale, hvor de begge fra start ledte efter en passende kone sammen. Men Jontar var nu meget fint tilfreds med Pompeia. Det valg behøvede ikke gøres om, end ikke for at vise hans selvstændighed, skønt det var en stor ting for prinsen.

"[b[Hvilke krav har du da til en mand?[/b]" Jontar havde ingen intentioner om at lede selv efter en passende modpart til sin søster, men nysgerrigheden var da til stede.
Men ak, ja. Jontar kendte uden tvivl til faderens pressethed. Bare det at Jontar hurtigt skulle anses som den næste arving var jo lettere voldsomt. For der skulle fyrsten også komme til den konklusion, at Kareem nok ikke kom tilbage. Endnu en søn tabt til undergrunden. En mere til dén samling. Forhåbentlig den sidste også. 

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Leviathan, Muri , Mong
Lige nu: 3 | I dag: 12