Bastian Dumont

Bastian Dumont

Smed

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Nao 12.12.2022 22:12
De var nu kommet op i sikkerhed, væk fra undergrunden og hendes fjender, som åbenbart havde fulgt efter dem. Han tvivlede på at de ville komme her op og efter dem, især når de kom hjem til ham. "Selvfølgelig er jeg klar" Grinede han roligt, som han kiggede over på hende. At hans hjem lå i de riges kvarter, var kun bedre. Han kendte dette sted bedre end sin egen baglomme, og ville kunne finde smutveje og lignende som ingen andre, men mon dog at de ville få brug for dem? 

Han fulgte hende med øjnene, som de gik ud ad gyden og kunne gå op mod hans hjem. Turen ville nok tage noget tid, for det var langt fra det fattige kvarter og op til de riges, hvor han boede. "Det var også en pludselig lyst som kom frem i mig" Han kiggede drillende over på hende, med et lille kækt smil, "Det tager jeg som en kompliment" Denne gang sendte han et blik til hende, og satte kursen for deres gang, "Jeg vil også indrømme at jeg nød dine læber" Komplimenterede han nu hende. Hvis han fik chancen, så ville han tage den og kysse hende endnu en gang. Mærke hendes læber mod hans. 

Turen gik hurtigere end forventet, måske var det ideen om at fjenderne var efter dem og ellers var det hans lyst til muligvis at skulle mærke hendes læber endnu engang, som satte tempoet. De nåede hvert fald frem til hans hjem, hvor han kunne låse op og følge hende ind i det store hus, som de boede i. Han var vant til den slags, men for hende var det sikkert noget nyt. "Her bor vi så. Mit værelse ligger på anden sal" Kom det roligt fra ham, med et smil på læberne, som de kom inden for. 
Amy

Amy

Bandemedlem af Kragerne

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 174 cm

Jinx 19.12.2022 20:09
At han var klar var hun glad for, at høre. Han havde også virket klar, og selvom hun ikke udstrålede det, så var selv klar. Selvom hun fik en følelse, af ikke at høre hjemme i det rige kvarter. Det var nu klart nok, når hun generelt var vant til det skumle kvarter, og det nedre distrikt. Men indtil videre, kunne hun godt lide omgivelserne. De grønne glide fik en stor del af de flotte og hyggelige omgivelser, og bygninger. Aldrig havde hun set noget så smukt, og hendes ansigtsudtryk var også meget overrasket. Hun ville nok ikke kunne vænne sig til de her omgivelser, og det rige kvarter. Som hun hørte Bastian tale, vendte hun blikket hen på ham, og lod et lille smil komme frem. Hun havde bestemt ikke haft noget imod, at det havde været en lyst som pludselig kom frem i ham.

"Det er jeg glad for, og du kommer sikkert til at stjæle flere.. Hvis jeg kender dig" drillede hun som hun gav ham et lille puf med albuen. Det ville ikke overraske hende, hvis han ville kysse hende igen. Hun ville heller ikke stoppe ham, men gengælde det. Hvorfor skulle hun ikke gøre det? hans læber var bløde, og hun ville gerne indrømme at hun godt kunne lide, at kysse ham. Men hun var nok også bare typen, som slet ikke ville kunne få sig selv til at sige sådan noget. Amy mente altid, at man skulle gå efter sin lyst, og alle de lystelser man generelt havde, selvom hun altid havde troet han ikke havde et godt øje til hende, som det virkede lidt til. Men nu kendte de også hinanden godt, og var tætte. Det var altid de slags forhold, hvor sådanne ting kunne ske som kys, og andre ting.

Kort lod hun de grønne øjne glide lidt rundt, som hun så huset. Det var virkelig flot, og havde bestemt fanget hendes opmærksomhed kort. Hvis hun ikke kendte ham, ville hun nemt kunne blive fristet til at stjæle noget derinde. Men nu kendte hun ham, og kunne ikke få sig selv til at røve ham, eller stjæle noget. Hun gik lidt rundt inde på hans værelse, og kastede sig hurtigt ned i hans seng. Hun lod smilet vokse lidt, som hun mærkede sengen kort. Et lettet og nærmest afslappet suk forlod hendes mund. Sengen var meget blød, og hun kunne sagtens blive liggende i lidt tid. Det var normalt ikke noget hun slet ikke gjorde. Kort satte hun sig halvt op i sengen, og drejede hovedet væk fra ham. Betragtede hans værelse lidt mere. Det havde tydeligt hans stil, og charme"Dit værelse er meget flot, og her er hyggeligt" nævnte hun som hun havde været hurtigt til at mærke hans seng, som de var kommet ind på hans værelse.

They Call me A.x... 
Bastian Dumont

Bastian Dumont

Smed

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Nao 20.12.2022 22:06
"Kender du mig så godt?" Grinede han drillende og kiggede over på hende, "Jeg vil da mene at det er første gang jeg kysser dig" Forsatte han med det lille grin. Det var måske kommet bag på hende, næsten dem begge at han havde kysset hende. Det havde måske heller ikke lagt i planerne, men han havde nydt det og ærligt, så ville han gøre det igen. Muligheden skulle nok komme. Indtil nu havde de blot været gode venner, og der havde egentligt ikke været noget i mellem dem. Bastian havde altid fundet Amy attraktiv, hvem ville ikke det? 

Han viste hende hurtigt rundt i huset, eller den del af huset, som de kom igennem for at komme til han værelse. Han var ikke sikker på hvor mange af disse rige hjem, hun havde været inde i eller om dette var det første. Han var vant til det, men det var slet ikke alle der var det. 
Han fulgte hende, som de kom ind på værelset og han lukkede døren bag dem. Hun kig kort rundt på værelset, og han fulgte hende, som hun smed sig på sengen. Han kunne ikke lade være med at komme med et grin, "Føler du dig hjemme? Men tak! Det er bestemt fint" Det var jo ham der levede der, så så specielt følte han ikke det var. Han var dog glad for kommentaren.
Som hun lå der i sengen, var hun indbydende og kysset som de havde delt tidligere, ville han bestemt gerne samle op på. 

Bastian gik hen imod sengen, skubbede hende hen over madrassen, lagde sig hen over og kiggede hende dybt i øjnene og kyssede hende langsomt og varmt. "Det håber jeg vel ikke du har noget imod" Han sendte et varmt smil og kiggede sulten på hende, 
Amy

Amy

Bandemedlem af Kragerne

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 174 cm

Jinx 23.12.2022 19:44
Bestemt mente hun at hun kendte Bastian, måske ikke vildt meget. Men de havde begge to kendt hinanden i ret lang tid, og han betød meget for hende. Det var også første gang, at han faktisk havde kysset hende. Dog klagede hun ikke over det, selvom hun slet ikke havde troet det, eller regnet med det. Man skulle være dum hvis man ikke fandt Bastian attraktiv, for det gjorde hun bestemt. Det var dog ikke noget hun indrømmede, men han vidste sikkert godt at hun synes det. Ellers måtte hun gøre det klart for ham, på en eller anden måde. Hendes øjne fulgte ham, og hun gav ham et bekræftende nik til hans ord, om hun følte sig hjemme. Det gjorde hun bestemt, og hun lå faktisk meget godt i hans seng.

"Jeg kan allerede godt lide din seng.. Men det er nok mest fordi den virker så stor og er så blød" hun grinede lidt, som hun lod sit blik glide ned over ham i et øjeblik. Da han nærmede sig hende, kunne hun ikke undgå at smile. Lidt for tilfreds, men hun kunne godt lide udsigten til ham lige nu. Hvad han havde planer om lige nu, vidste hun godt. Eller hun havde en tanke omkring det, og lod de grønne øjne glide op imod hans ansigt. Mødte hans blik, før hun kunne mærke hans læber imod hendes. Hun lukkede kort øjnene, som hun lagde begge sine arme rundt om hans nakke. Det ene ben løftede hun en smule, og lod det glide langsomt op ad Bastians side. Men hun sørgede for at det ikke gled længere op. Ikke endnu, for der kunne sagtens drille lidt, og pirre ham en smule. Få ham til at ville det her, endnu mere end han måske allerede havde.

Hans blik fortalte det hele, som hun lod hænderne glide ned ad hans ryg, før hun ikke kunne nå længere. Kysset blev afbrudt, og hun sendte ham et udfordrende smil. Hendes blik var lystent, som hun lod benet glide lidt længere op ad hans side. Ja måske de faktisk begge to ønskede det her lige nu. Luften var fuld af begær og lystelser, og det gjorde det ikke bedre, at hun kunne mærke hans overkrop imod sin. Selvom de begge to havde tøj på, så var det skam nok til at hun sagtens kunne få en masse fantasier frem. Hun lænede sig frem imod ham, som hun lod neglene kradse hans ryg på en blid og lokkende måde"Dit blik fortæller mig ret meget lige nu.."hun hviskede det imod hans læber, som øjnene gled ind i hans.

They Call me A.x... 
Bastian Dumont

Bastian Dumont

Smed

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Nao 28.12.2022 19:33
Måske var dette ikke en retning som Bastian ville have forudset da han tidligere samme dag  var taget ud med Amy. Situation havde selvfølgelig ændret sig efter deres tur i undergrunden, og det at de nu befandt sig i hans hjem, kun de to, var noget som egentligt passede Bastian godt. Amy var en smuk kvinde, meget attraktiv; hun var sød og spændende. Hvem ønskede ikke at være i en situation som denne, med en kvinde som hende? Hun var muligvis ikke en kvinde, som han så et potentiale i et forhold med, men at være sammen med hende var noget helt andet. Det ville være et rent kick. 
"Du kommer bare forbi når du gerne vil låne den" Grinede han drillende, og indikerede at hun selvfølgelig gerne måtte komme forbi lidt oftere, for at lade hende nyde sengen. Og ham selvfølgelig. 

Bastian lå nu hen over Amy, som han var kravlet op i sengen og havde skubbet hende blødt tilbage i sengen, så han med et ben på hver side af hende, kunne bevæge sig op ad hende. 
Han nød hvordan hun lod hendes hænder glide ned ad hans ryg, som deres læber nød hinanden I det varme kys. Han nød dette øjeblik med hende. Hans egne hænder, sørgede for at han var hævet over hende, men ikke længere væk til at han ikke kunne kysse hende. Hans lyst til hende steg stødt, som deres kroppe lå tæt op ad hinanden og deres læber og tunger legede sammen.

"Hvad fortæller mine øjne dig?" Bastian ville meget gerne høre det fra hendes mund af. Han vidste godt hvad han havde lyst til at gøre med hende, og han var ikke i tvivl om at hun havde samme ide.
Han fjernede den ene hånd fra madrassen, som han nu kun lod sig støtte med den ene. Han førte sin hånd op under hendes trøje, mærkede den nøgne hud mod hans hånd og nød hvordan hun føltes.

Amy

Amy

Bandemedlem af Kragerne

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 174 cm

Jinx 31.01.2023 07:57
Hans ord fik hende til at smile lidt, og hun fjernede ikke blikket fra ham. Det lød fristende, for sengen var god. Hun kunne sagtens sove i nogle timer på den, og bare nyde hvordan dens blødhed kærtegnede hendes hud. På den anden side, ville banden sikkert undre sig, hvis hun blev væk i for mange timer. Lige nu ville hun bestemt ikke have noget imod, at nyde ham imens hun kunne nyde sengen. Begge ting var ganske fine i hendes øjne, og hun tiltede hovedet lidt. Det var meget indbydende måden, han var så tæt på hende, og hvordan han kiggede på hende. Hans kys kunne hun godt lide, og hun vidste godt at han var en god kysser, hvilket hun bestemt heller ikke klagede over.

"Alt for mange ting... Hemmelige og mystiske ting.. Men de fortæller mig også at du vil udforske min krop ligeså meget som jeg vil udforske din" nævnte hun ærligt, som hun lod de grønne øjne glide ned over ham kort. Som hun kunne mærke hans hånd under trøjen, bed hun sig lystent i underlæben. Det føltes godt, og hun ville lyve hvis hun sagde at hun ikke ville mærke mere. Det ville hun, og meget. Det var ikke noget hun indrømmede lige nu, men hun ville gerne mærke ham endnu mere. En spænding og nysgerrighed begyndte at stige inde i hende. Gad vide, hvordan han så ud nøgen, og gad vide hvor god han ville være til at røre hendes krop.

Amy lod et bredt smil komme frem, som hun løftede det ene ben en smule. Lod det nærmest kæle sig op ad siderne på ham, som hun ikke fjernede sit blik fra ham. De grønne øjne gled langsomt ned imod hans læber, som hun løftede en hånd op til hans ansigt. Strøg en finger langsomt hen over hans læber, som hun var fristet til at både kysse ham, men også bide ham i underlæben"Mhmm..."mumlede hun fristende, og en smule hæs som hun nød hans måden, at røre hendes hud under trøjen. Det var bestemt dejligt, og hun ville gerne mærke endnu mere.

They Call me A.x... 
Bastian Dumont

Bastian Dumont

Smed

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Nao 31.01.2023 08:59
"Jeg tror du har læst mine øjne helt rigtigt. Skal jeg så ikke bare udforske dig, Amy?" Uanset hvad hendes svar, var det netop det han ville. Udforske hende. Men det virkede ikke til at hun ville have noget imod det.
Han nød den måde hun lod sine hænder bevæge sig rundt på hans krop, han kunne slet ikke vente til at ligge nøgen med hende. 
Han smilede til hende, som hun lå under ham. Han nød den følelse af hendes nøgne hud mod hans. Han blev ivrig, som han bevægede den rundt. Han skubbede den længere op ad hendes mave, fangede til sidst et af hendes bryster som han masserede tungt, mens han lænede sig ned for at kysse hendes læber.

Hendes ben kælede op ad ham og gjorde ham kun mere lysten for at smage hendes krop på alle tænkelige måder. Han trak nu op i hendes trøje, lod den nøgne hud som han indtil videre kun havde rørt, komme til syne, så han kunne se den. Han skubbede trøjen så langt op at han fik hende fri fra den og smed den på gulvet. 
Endnu en gang lænede han sig ned og lod nu hans læber kysse mod hendes hals. Bastian bevægede sig længere ned ad hende, kyssede mod huden på hendes mave. Han lod sine læber bevæge sig ivrigt rundt, for at smage den varme hud.

Han læber fangede et af hendes bryster og lod den sarte brystvorte smutte ind mellem hans læber, så han kunne lade tungen lege med den. Fornemmelsen var fantastisk. Det tænkte ham at bruge hende på denne måde, at hun blot lod ham gøre det. 
Han lod brystet modvilligt slippe, som han lod læberne bevæge sig ned ad hende igen. Han kyssede omkring hendes buksekant og lod hans hænder begynde at binde snørerne op.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1