Han fulgte hende med øjnene, som de gik ud ad gyden og kunne gå op mod hans hjem. Turen ville nok tage noget tid, for det var langt fra det fattige kvarter og op til de riges, hvor han boede. "Det var også en pludselig lyst som kom frem i mig" Han kiggede drillende over på hende, med et lille kækt smil, "Det tager jeg som en kompliment" Denne gang sendte han et blik til hende, og satte kursen for deres gang, "Jeg vil også indrømme at jeg nød dine læber" Komplimenterede han nu hende. Hvis han fik chancen, så ville han tage den og kysse hende endnu en gang. Mærke hendes læber mod hans.
Turen gik hurtigere end forventet, måske var det ideen om at fjenderne var efter dem og ellers var det hans lyst til muligvis at skulle mærke hendes læber endnu engang, som satte tempoet. De nåede hvert fald frem til hans hjem, hvor han kunne låse op og følge hende ind i det store hus, som de boede i. Han var vant til den slags, men for hende var det sikkert noget nyt. "Her bor vi så. Mit værelse ligger på anden sal" Kom det roligt fra ham, med et smil på læberne, som de kom inden for.