Han havde et grinagtigt smil og morede sig gevaldigt over Nicolas lidelser, som den ondskabsfulde mobber han kunne være. Men smilet forsvandt, da han mærkede at Nicola rækte ud efter ham, for at tage lidt for hårdt fat. Han fik fat i Enzels silkekrave. Som om det betød noget som helst at hans tøj kom lidt i uorden blev han stram i den hvide maske, og øjnene lynede et splitsekund.
Han skulle til at true ham med at hæve sin stemme overfor ham, men Enzel nøjedes med at tage i Nicolas hånd der havde grebet ud efter ham. Med tommelfingeren pressede han til på håndledet, og vidste lige præcis hvor man skulle trykke og hvor hårdt man skulle trykke, for at få en person til at give slip.
”Hmph!” Fnøs han efter at have processeret situationen med Nicolas vrede og hævede stemme overfor ham. Det fik ham lidt til at smile, for han følte sig ikke rigtig truet af ham, selvom han var vred så sjældent. ”Den er bagt med kærlighed, elskede.” Mindede han ham om, for at lette situationen efter næsten at være kommet til at give Nicola dræberblikket ”Jeg har fyldt tærten med orkbær. Efter du var syg spurgte jeg Dr. Kiefer om der var et middel til dine problemer, og han hintede om at der fantes nogle bær, men at de var forbudte. Så jeg tog på Det Sorte Marked for at skaffe nogle til dig.” Nicola anede ikke hvor meget arbejde Enzel havde lagt i denne her overraskelse. Det ville klæde ham at vise ham lidt taknemmelighed! ”Det er ikke farligt. Jeg spiser gerne et stykke for at bevise det, men kender jeg dig ret forsøger du bare at udnytte det.” Enzel havde ikke noget ønske om at slide Nicola unødigt op. Han ville bare gerne have et mere ligeværdigt seksuelt forhold med ham.
Med et hårdt ryk i taget i Nicolas hånd skubbede han ham ned at ligge på ryggen. Han landede dog blødt på en silkepude.