“Det er uden tvivl noget nyt jeg lige skal vænne mig til. Jeg har ikke prøvet den her stilling før. Men jeg er glad for at du hjælper” nævnte hun med venlig stemme, og et bredt smil. Det var skam sande ord, for hun var virkelig glad for at han ville hjælpe hende. Ellers vidste hun slet ikke, hvordan hun skulle stå med buen. Men hendes blik var fortsat fokuseret, og hun følte selv at hun stod godt, og var klar til at kunne affyre pilen. Spørgsmålet var så, om hun ville ramme et træ, eller et andet slags mål. Lige nu kunne Kayla ikke se andet end træer, så måske det var bedst at sigte efter det. Smilet voksede selvom hun stod meget koncentreret.
Der gik ganske kort tid, før hun fik sendt pilen afsted, kun lige efter at have sikret sig at hun havde trukket bue strengen godt tilbage”Jeg håber det blev et godt første skud” nævnte hun med en håbefuld stemme, og vendte kort blikket hen på ham. Selvom hun også hørte lyden af et eller andet. Havde hun mon ramt? Hun blev pludselig meget nysgerrig efter at finde ud af det. Ellers måtte hun vel bare prøve igen, det ville ikke gøre noget. Jo mere hun kunne øve med buen og pilen, desto bedre.