Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 19.09.2022 22:51
Aron lage sine øre ned og svaget selv til side til side mens han tænke over hendes svar han savet hendes venskab og at de kunne snakke sammen " jeg ... har vel bare savnet din selvskab.. det svært at finde regtit venner " svaret han blidt og lage hoved ned mod hendes pande blidt han sukket lidt og mærkede hendes varme halen kom om hende igen mens de danset der han lukket blidt øjne mens han mærkede hendes hånd og hoved  mod sit bryst " men der ikke noget som har forandret sig jeg kunne godt lide dig den gang og det kan jeg stadige.. men da du rejste gik det bar sort " svaret han blidt og krammet hende ind til sig det var underlige at tale om sådan noget lige nu men han i ville have at hailey forstod han altid hadet været vild med hende 

"men den gang vidste jeg ikke regtit hvad jeg ville men efter som jeg kom ind i smede har det været lidt ja ensomt. Og dem som der kom og spurte var der altså ikke noget ved jeg afviste dem med det samme da jeg sagde mit hjerte til hørte en anden og håbet på hun en dag kom hjem igen "   Aron sukket lidt og lod poten glide ned af hendes ryg lidt tænde mens han lod poten Flæbe sig med hendes det var under liget men rat på en god måde 

han hadet på en måde foget ret hun var vendt tilbage og det gjorder ham et sted glad at høre stille kysset han hendes pande så han hadet altså været tro mod hende selv efter så lang tid 

Hailey

Hailey

Healer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 175 cm

Mee 20.09.2022 14:10
Hailey var forbavset over hvad Aron fortalte hende. Han havde aldrig slået hende som en sentimental type. Ikke just emotionel heller. Hun var faldet for ham, fordi han tog dagene som de kom og altid var klar på den værste. En egenskab hun ikke besad. Det var sært at være den, som havde været ude og opleve verden og se det hele. Det var som om rollerne var vendt rundt. Det betød dog ikke spor for hende. Selvom Arons liv var gået ned ad bakke, ville hun være der til at trække ham op igen. Måske var det igen det beskyttende instinkt i hende som kom frem. “Hvorfor valgte du at blive her i stedet for at tage afsted?” Spurgte hun, da hun ikke selv kunne forestille sig at blive her resten af livet. Hun ville også være endt i er sort hul, hvis hun aldrig var taget på farten.

Hun lyttede igen til hvad han havde at sige. “Du stoppede mig aldrig fra at rejse… jeg ville aldrig have blevet her, men du kunne da have kommet med. Os to mod den store verden? Var det ikke sådan det altid skulle have været?”
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 20.09.2022 15:29
aron tænke sig længe om det svar han stoppet lidt op som en hammer der slog ned i ham " det ....det ...har jeg faktis også tænk over om jeg skulle tage her fra men min mor har altid stoppet mig for en eller anden grund " svaret han med et svagt smil på læben og det var ganske rigtigt  Hailey vidste hvordan hans mor var det var ikke noget hemlige at hans mor var lidt pullert som sin søn men sådan var det vist altd  men han gjorder altid Rabel måske var det på tide at få den ting frem igen " ved du vad jeg tager med dig... ja jeg tager med dig..." svaret han med et stille smil på læben og holdte om hendes hånd blidt han kysset den blidt og smilte men det var serfølige kun " vis du altså ville have mig med " sagde han blidt og rolige mens han så ind i hendes smukke Øjne  hvad nu han hadet altid haft et godt øje til hende 

han sukket mens han mærkede varmen komme op i ham igen han smilte dog stille han kunne en trick eller to men han hadet ikke fortalt hvor god han var blivet til sin evner overhovet folk stoppet op og klappet vildt mens Aron ventede et svar fra Hailey de kunne enligen være sammen vis de forlod det her sted sammen finde et sted som de kunne kalde et hjem og starte deres enge folk 
han sukket og lage panden mod hendes det ville kun glæde ham  meget om den gammel Aron kom stille og rolige frem i ham   

Hailey

Hailey

Healer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 175 cm

Mee 20.09.2022 22:14
Hun forstod ham fuldt ud. Arons mor havde altid været en smule skræmmende - nok bare fordi hun var en overbeskyttene mor. En kvinde der krævede respekt og det fik hun så sandeligt også fra Haileys side. Selv med alle de narrestreger hun lavede som barn, havde de aldrig indebåret hende. Måske også fordi, at hun ville sætte et godt eksempel, hvis hendes søn nu en dag blev interreseret i hende. Dette var åbenbart i dag. Hailey var chokeret over de næste ord der forlod hans mund. “Mener du det?” Spurgte hun i en alt for lys stemme. Selv hendes stemmebånd svigtede hende i dette øjeblik. “Er du sikker? Altså nu hvor du lige har fået etableret i et liv her?” spurgte hun en anelse mistroisk, da han lige havde fortalt, at han havde fået et stabilt arbejde. 

Aron virkede dog ikke det mindste i tvivl om sit svar. Ville han virkelig gerne omlægge sit liv for hende? Eller var det blot en fiks ide han havde fået med en smule alkohol i momentet? Det håbede hun ikke. “Men hvor vil du hen? Hvad vil du se? Der er så meget jeg gerne vil vise dig,” begyndte hun begejstret og var lige ved at remse alle de steder op, hvor hun havde været. Det var en del med årene.
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 20.09.2022 23:00
Aron smilte og og tænke sig lidt om over det hun sagde ørne stod lige up mens halen også gjorder det han var ikke bange for sin mor som sådan hun kunne være  han tænke lidt han smilte " hmme.jeg er lige glad bare jeg sammen med dig så har jeg mit hjem og jeg kan altid tage smede gradet hjem " svart han blidt og kikket rundt mens for at være sikker på hans mor ikke var i nærheden dog var hun her ikke men der hjemme han ville ikke efter lade hende igene 

han sukket blidt og kysset hendes hals  blidt mens han slikket hende hals han smilte blidt han sukket blidt og vendte sig om lige nu ville han ud her fra og få noget luft han håbet lidt på Hailey ville med han gik stille og rolige så hun kunne følge  han hadet længer ben en hun hadet  så hun nok lidt besværlighed med at følge med ham 

han fik åbnet døren og gik uden for han sukket og mærkede nattens kulde mod sin kind han så op mod månen der var kommet frem  

Hailey

Hailey

Healer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 175 cm

Mee 22.09.2022 14:34
De stod allerede i er baglokale væk fra de andre gæster, men Aron ville åbenbart gerne have mere luft. Hun fulgte ham derfor udenfor, hvor hun så spurgte: “Virkelig? Har du aldrig tænkt over et eneste sted du ville besøge?” Spurgte hun ham en anelse mistroisk. Alle havde da et sted de ville se. Godt nok havde hun set mange steder, men der var stadig nogle hun manglede at se. Aron havde bare været her, ja altid af hvad hun kunne høre, så han måtte have flere end hende. Måske var han ikke en lige så stor drømmer som hende?

“Hvornår er du klar til at tage afsted? Jeg rejser om en uge. Kan du virkelig få overbevist din mor om at lade dig gå på så kort tid?” Spurgte hun ham en anelse drillene. Han var trods alt en voksen mand nu. Hans moder burde ikke være en stopklods. Hendes egen var ikke glad for, at hun smuttede. Hvad kunne hun dog gøre? Hun var voksen og tog sine egne beslutninger nu.
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 22.09.2022 16:07
Aron grinte lidt over hendes opførlese på ham men han lage stille sin pote ned mod hendes ene røv balle og gav den et Klim mens han så op Himlen han fandt et bænk de kunne være dem selv han ville også godt have hun sov hos ham i nat natten kulde gjorder at der kom tåge ud af hans mund mens han satte sig svaret han på hendes andet spørger mål " tjo jeg ville nok godt kunne få min mor overtalt der til" han grinte lidt og lage arem over hende blidt så hun kunne ligge sig ind til ham  han glæde sig til at komme videre væk her fra se noget andet gøre arbajde et andet sted måske han var ikke bange  af sig og det var han sådan set heller ikke som lille han tænke lidt over tinge ingen der må være mange væsner og fare der ude men han var klar til det 

hans hånd kørte over Haileys lår og under hendes fine kjolde mens de sad der der vare dejlige varmt der ind han sukker lidt mens han vendte hovde og så i hindens øjne blidt der var ingen her ude som kunne se dem overhovet eller høre dem 

Hailey

Hailey

Healer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 175 cm

Mee 22.09.2022 19:13
Hailey følte sig varm i kroppen til trods for kulden. Jack ville tage med på den næste rejse om blot en uge. Det var den sidste ting hun havde forestillet sig, da hun kom til Amazonitskovene. “Jeg ser frem til vores første tur sammen, Aron,” sagde hun oprigtigt glad og kyssede ham på kinden. “Vi bliver næsten nødt til at fortælle Jack om det med det samme! Han vidste åbenbart godt der var noget mellem os. Før jeg selv gjorde faktisk. Har du sagt noget til ham eller har han bare en virkelig stærk intuition?” Spurgte hun ham en smule småundrende. Jack kendte hende åbenbart bedre end hun kendte sig selv. Det var en meget spøjs følelse. Hun tænkte da ikke, at hun var en åben bog? Langt fra endda, men så igen, hendes signaler måtte have været meget nemme at læse. Hun prøvede ikke at gruble for meget over det og næse Arons selvskab i stedet.
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 22.09.2022 19:28
Aron  lage hovdet helt ind til henden mens poten klimte hendes lår det varmet i heles hans krop mens  " he jeg tror han ved det... han har øre og øjne alle steder næsten nogle gang er det skrammen." svaret han blidt og lod sine læber mødes Hailey blidt han trykket hende ind til sig mens han mærkede hendes varme han sukket blidt hvad ville hans mor ikke tænke om det her hvad ville han ikke tænke hun ikke tænke over han hadet fundet en mage. stille lod han poten glide over maven på henden den var blod stille førte han tungen ind og lod sig forfør 

det var en rag fornærmelse der varlige nu han ville have  det bedste ud af det med hende førte stille et lille stød over hendes hånd så hun kunne blive tændt af det blidt det var ikke meget men nok itl kroppen kunne mærke det han smilte blidt til hende og lod den anden hånd  glide rund om livet på hende han sukket mens natten kulde forsvandt for dem lidt  

Hailey

Hailey

Healer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 175 cm

Mee 22.09.2022 23:22
Aron var meget mere kærlig end hun havde regnet med. Dengang hun havde beundret ham som teenager, havde hun aldrig set ham med en anden kvinde. Måske var han bare ret privat med dem han rendte rundt med. Det havde han selvfølglig også lov til. Hun var også selv ret meget ligesom ham på det punkt. Der var ingen grund til, at alle og enhver skulle vide, hvad hun fortog sig. Hun sukkede da Arons hænder kærtegnede hendes krop. Hm, det var også en dejlig følelse. Hun gav sig hen i det, men kunne samtidig mærke, at Aron ville mere. “Vi burde ikke lave noget udenfor, hvor alle ville kunne fange os… hvad med vi tog hjem til dig?” Forslog hun Aron og kiggede på ham med de store lysebruneøjne. Hun havde jo egentlig også lyst til ham, men hun var ikke risikovillig nok til at lade det ske for åben himmel. Nej, i løbet af hendes år havde hun lært basal etikette.
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 23.09.2022 08:44
Aron lod sig ikke stoppe men hørte hende til sidst han smilte bildt til Hailey med et stille smil på læben han rejste sig bildt med med hends hånd i hans pote han vidste ikke hvordan hans  verden ville se ud nu hvor de to ville blive til mager han kikket længe på og han kunne næsten dufte den lyst hun hadet i sig  stille begyndt Aron at gå “ jeg elsker dig Hariley “ sagde han blidt mens han kikket lidt i i jorden Aron boget ikke. Langt væk her fra så de var hurtig hjemme han åbnet døren mens han førte hende til sin seng. Her begyndte han at tage tøjet af han ud sendte den stærkeste  lugt han hadet i sig mens han lage sig på sengen. Og studeret hende  længe for at se om hun gav efter  hans hår skindet  voldsomt han kunne  ikke fatte det her var ved at ske over hovet 
Hailey

Hailey

Healer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 175 cm

Mee 24.09.2022 17:57
Hailey var næsten helt stum da de fire ord kom ud. Hvad skulle hun sige til dem? Hun havde aldrig forestillet sig at de ord ville ryge ud af Arons mund og især ikke til hende! Hun så over på ham med store øjne. “Jeg elsker også dig Aron. Det har jeg altid gjort og det vil jeg altid blive ved med,” svarede hun og kom med et stort smil til ham. Wow, så dette var øjeblikket hun altid havde drømt om. Hvor surrealistisk at det skete nu. 

Hurtigt var de henne med Arons bolig, hvor han var lige lovligt hurtig til at tage sit tøj af. Han havde allerede bare overkrop da døren blev lukket bag hende. Hun havde dog intet problem med det, da hun studerede hans krop. Hun kom med et lettere slesk smil og sammen gik de op mod hans seng. Genert var hun ikke ligefrem over sin krop, så da Aron lå i sengen og kiggede på hende lynede hun ganske langsomt sin kjole ned. Nok til at han ville få forventningerne op og hun lovede ham, at han ikke ville blive skuffet.
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 24.09.2022 18:29
Aron smilte bildt da han kunne fornærmet hun nærstuderet hans krop hans skaft blive lidt støre da hun gjorder det han holdt sig ikke tilbage  og da hun kom tætter på  og smed kjolen. Viste hun ham hvad han hadet tænkt over det sidste stykke tid han førte porten hen over hendes liv og katen af hendes cilt  Arons tunge kom stille ud og han kunne se hvor tændt hun var stille førte han tunge op af hendes krop og over hendes bryster hvor han forførte hends bryst vorte blidt der kom nogle suk fra ham  han ville have at Hailey skulle føle sig tryk og føle sig godt  hans nærvær hans lemd bliv støre og i Nyborg næ kom der stød fra hans mund ikke for hårdt men nok til hendes krop reageret på det han Lord ørne glide tilbage.  Han trykket hende ind i sine arme så hun kunne mærke hans “ du er smuk elskede “ viskerne han blidt 
Hailey

Hailey

Healer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 175 cm

Mee 25.09.2022 00:00
Hailey sukkede, da Aron begyndte at placerer sin hånd sådan, at han masserede hendes clit. Åh, hvor var det hundrede gange bedre, end hvis hun selv havde gjort det. Han havde taget hendes ene brystvorte i munden og sugede en smule på den. Hailey slog hovedet tilbage og næd opmærksomheden på sin krop. Samtidig havde hun hænderne i Arons hår og trak lidt til. “Lad mig vise hvad denne skønhed kan gøre ved dig,” hviskede hun blot som svar og begyndte at bevæge sig ned af hans krop. Han sad nu på kanten af sengen og det var tydeligt, hvor opstemt han var. 

Da hun løsnede hans bukser sprang hans dunkende lem frem, hvilket gjorde hendes arbejde meget nemmere. Han var allerede klar da hendes læber omsluttede ham. Med munden fyldt kiggede hun op på Aron mens hun var i fuld gang med hans underliv. Hun kunne se hvor meget han nød det, både fra det intense blik, men også ved de lyde som i ny og næ kom ud af munden på ham. Hun arbejdede på højtryk med at gøre ham tilfreds. Både hendes hænder og mund var i brug for at dække hans store størrelse. Hun kunne ikke vente til, at han engang skulle fylde hende op.
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 25.09.2022 11:31
Aron lod hende gøre som hun ville med ham men mens han holdte om hendes hovde og trykket sig længer i hendes mund han sukket lidt og lage sig stille ned  han stønnede stille mens han sagde " kom med din røv skat " svaret han blidt og ventede på hun skulle gøre det vis hun ville give ham den nydelse ville han gøre det samme med hende han kunne ikke holde sig tilbage lidt væske kom ud han sukket blidt og lod poten glide ned af Haileys ryg det var skønt at hun hadet tænk på ham mens hun hadet leget med sig selv vidste han ikke noget om men nu var det vist også slut han sukket lidt han begyndte at trykke den hurtiger ind og ud af hendes mund mens han lukket øjne og bare smilte svagt over det de hadet gang i det var underliget for han hadet også set hende som en søster. men det var rat hans pote fandt vej ned mod hendes anden huld og leget bildt med den for at tiere hende 

"hamme er den lige så god som du forstillede dig " Aron lod tungen igen komme ud og slikke sig omkring munden vis hans mor så dem nu så ville hun kaste ham for løverne eller noget være men han var lige Glad han hadet elskede  Hailey  og det ville han altid gøre han ville beskytte hende som han altid hadet gjort der var der ikke noget forandret over hovedet 

Hailey

Hailey

Healer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 175 cm

Mee 25.09.2022 18:58
Det var svært at smile mens man havde munden fyldt. En erfaring Hailey gjorde sig i dette øjeblik. Hun trak sig væk fra ham og gjorde som der blev sagt. Hun var meget nysgerrig omkring, hvad han ville gøre med hende. Det var nok derfor hun makkede ret. Desuden var hun ikke typen som satte sig på tværs. Dog var hun ofte den, som fortalte, hvordan tingene skulle gøres. Hun var trods alt en healer og hendes patienter måtte lytte til hende, hvis de ville have hjælp.

“Bevis du er lige så god, som jeg havde forestillet mig,” svarede hun igen med lysten der skreg ud er hendes øjne. Skuffet blev hun da heller ikke, da han lavede sit næste træk. Hun var allerede våd og klar til ham, hvis han besluttede sig for at gå direkte ind. Det var lang tid siden, at hun havde følt en anden person inde i sig. Hun var ikke bekymret for om det ville gøre ondt, men hun så frem til at mærke den ultimative nydelse.
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 25.09.2022 19:59
jeg piv lidt ikke fordi det gjorder ondt men fordi han hadet lyst til hende. han spredte Haileys ben lidt ud for at komme beder til han bed sig svagt i læben da han gjorder det. det var tydlige at hun ikke var hans første eller var han han sukket lidt mens han begyndte at skubbe sig hårder ind og ud af hende. nogle brøl kom fra hans mund mens han skubbet hele hendes krop op til sig hans øjne var blive vilde som en ulvs hans hånd lage sig om hendes mave mens hans leme  gled let ud og ind den var nok støre ind hvad hun var vand til  tungen gled stille rundt om Haileys så godt som han nu kunne det var sket de var mager. han hadet noget at beskytte nu men mund han var den tybe til famille han sukket lidt i deres leg mens lemet bliv støre i hende han ville ikke bare stoppe som sådan han " mmme yherre Hailey " kom det stønne fra ham mens han bukket ryggen lidt det var så rag følese af han ikke kunne hold i op og han ville gøre så hun måske ikke kunne stoppe med at få den lyst i hende hele tiden 

Hailey

Hailey

Healer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 175 cm

Mee 25.09.2022 22:25
Aron pressede sig ind i hende og kom i bund i første skub. Det var som om, at Hailey havde holdt vejret og endelig kunne give slip efter de første stød. Derefter var deres vejrtrækning koordineret, i samme rytme som deres kroppe. Aron var over hende og gav hende den nydelse, hun ikke kunne give sig selv. Hailey skubbede hovedet tilbage af nydelse og klynkede jo tættere hun kom på klimaks.

Inden det gik så vidt skubbede hun dog Aron om på siden og placerede sig sådan, at hun nu var på toppen. Hun sænkede sig igen over hans stive lem og viste ham, hvor dygtig en rytter hun var. Aron nød tydeligvis også showet, da hun vidste sin krop og kørte hænderne ned af sig selv. Samtidig med hun red han tog hun også fat i hans ene hånd, og lod ham lege med sin clitoris, sådan hun ville få maks stimulation. “Jeg er tæt på,” stønnede hun og begyndte at sætte farten en anelse højere op.
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 26.09.2022 15:20
aron var langt fra ved at komme og han syntes da også det var lidt skuffende at hun gav så hurtit op men igen han kunne altid forsætte. stille lod han tungen glide op af maven på hende og bed henden hårdt i bryst vorten mens han begyndte at sutte og slikke på den hans leme  hummeret sig stadige op i hende den var låst fast og ventede kun på at give sig løs han kikket i øjne på hun vidste hvad det her betød for dem de kunne ikke bare gå tilbage og lade som om det ikke var sket han mærkede hendes vægge glide over hans leme mens han førte fingeren over hendes cilt hun var så varm 

" hmme så kom da...luk det ud " visket han blidt i hendes øre mens han slog om hendes lille røv i forhold til hans pote han ville se dyret i hende han håbet kun på det var første runde de var i gang med for han kunne godt holde til mere ind det her hans tunge gled ind i hendes mens mund lavet lyde halen vifte sig om kring hendes mens porten gled over hendes øre  

Hailey

Hailey

Healer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 175 cm

Mee 26.09.2022 16:32
En kvindes klimaks var ikke det samme som en mands. Hvis en mand fik udløsning ville han ofte ikke kunne forsætte samlejet, hvilket ikke var det samme, når det kom til kvinders krop. I løbet af et samleje kunne en kvinde sagtens få flere orgasmer uden at skulle have en længere pause. Dog blev underlivet ofte meget sensitivt i de få øjeblikke efter klimaks, hvilket gjorde, at det var god skik at lade hende sunde sig i nogle sekunder. Det var derfor, at Hailey ikke behøvede at skulle holde det i sig, hvis hun følte den store bølg af nydelse nå hende. Og holde sig tilbage gjorde hun heller ikke. Hun stivnede oven på hans krop mens han stadig var i hende. Underlivet bevægede sig en smule fra side til side, da væggene begyndte at stramme sig omkring lemmen i hende. Hun kom med et fornøjet halvskrig og slog hovedet tilbage. Det var meget bedre at nå sit klimaks, hvis det var med en anden person.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 8