A littel light ind the Dark

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 07.11.2021 12:54
jeg stod lidt forbløffet over hendes møde at være på han kikket ned på Violinen lidt med og så på hende hadet hun enlige fortjent at høre ham spille. Jack stillet violinen på  plads igen og rystede på hovedet på " nej tror jeg enlige ikke jeg har lyst til " svaret han og vendte sig om for at gå ud af døren  han tog stille fadt i dør hånd taget og skulle til at tage fadt i den men noget stoppet ham han bed sig i læben hårdt det snoret stade for hans øjne lidt men han i ville ikke være et Minut længer ved den snop af en skue spiller. " du ved du bude virkelige lære ikke at dømme så hårdt på folk eller halv dyr som du gør... " og  i det forlod han hende og smækket døren hård i  så det rummet i helet rummet jack gik ud af teatert for at få noget frisk luft ind døre hun minde ham så meget om sin far på være månde at det gjorder ondt 

han måtte sidde ned han fadt den nærmeste bænk og satte sig der og tog sig til hovedet det hele snoret  stadige hvad hadet han tænk på for at gå ind der  han vidste at han ikke kunne måle sig med de folk der inde fra han så på sin pote som begyndte at ryste   

Frøken Polaris

Frøken Polaris

Skuespillerinde

Sand Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 17 år

Højde / 167 cm

Polaris rullede øjne af ham, og pegede på døren, "Ud med dig så!"

Hun var ikke interesseret i at bruge mere tid sammen med dette halvdyr, og ville bare gerne slippe for ham. Han irriterede hende grænseløst, og så var han ulækker og uhumsk. Et væsen som var halvt dyr? I hendes teater? Nej tak du! Da han valgte at sætte sig ned i stedet for, så pegede hun endnu en gang på døren. Hun ville have ham ud og det skulle være nu!

"Gå så med dig halvdyr," sagde hun som hun viftede med hænderne af ham, som man ville gøre med et dyr.

Da han endelig gik, så sukkede hun lettet og ploppede ned på sin makeup stol med endnu et suk. Hun savnede venner, men hun nægtede altså at være ven med et halvdyr. Det var under hendes værdighed!

Frøken Polaris har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 8