jack 07.11.2021 12:54
jeg stod lidt forbløffet over hendes møde at være på han kikket ned på Violinen lidt med og så på hende hadet hun enlige fortjent at høre ham spille. Jack stillet violinen på plads igen og rystede på hovedet på " nej tror jeg enlige ikke jeg har lyst til " svaret han og vendte sig om for at gå ud af døren han tog stille fadt i dør hånd taget og skulle til at tage fadt i den men noget stoppet ham han bed sig i læben hårdt det snoret stade for hans øjne lidt men han i ville ikke være et Minut længer ved den snop af en skue spiller. " du ved du bude virkelige lære ikke at dømme så hårdt på folk eller halv dyr som du gør... " og i det forlod han hende og smækket døren hård i så det rummet i helet rummet jack gik ud af teatert for at få noget frisk luft ind døre hun minde ham så meget om sin far på være månde at det gjorder ondt
han måtte sidde ned han fadt den nærmeste bænk og satte sig der og tog sig til hovedet det hele snoret stadige hvad hadet han tænk på for at gå ind der han vidste at han ikke kunne måle sig med de folk der inde fra han så på sin pote som begyndte at ryste
han måtte sidde ned han fadt den nærmeste bænk og satte sig der og tog sig til hovedet det hele snoret stadige hvad hadet han tænk på for at gå ind der han vidste at han ikke kunne måle sig med de folk der inde fra han så på sin pote som begyndte at ryste