jack 11.08.2021 18:28
som de gik gik den unge ulv foran og kikket lidt på sarril at hun ikke fadlt eller noget den ælder ulv var sådan set lidt lige gang han kunne ikke lide fremmdet kom så tæt på deres hjem og her på det sidste var der kommet en hel del den unge ulv tog blidt om sarrils arm mens han snuset til omgivlserene han kunne lugte alt som hadet været tæt på der men der var en lugt som skamrte ham lidt han stoppet lidt op og dufte en gang til mens den ælder ulv også stoppet op og dufte " hmme solidater fra mørkets hær " sagde han stille og gik rolige frem for at dufte mere " lugten er 2 dage gammel men vi må være forsiget her " svaret han og begyndte stille at gå videre han lod hånden nå sarril og gik stille videre
Mong 15.08.2021 14:53
Sarril holdte fast i den unge ulvemands skuldre og hev hånden tog sig da han ville tage den. hun stoppede da hun hørte de talte om mørkets hær. hun stod lidt og lyttede. hun kunne ikke fornemme nogle fra mørket. med mindre men talte en dæmon som hende med. men hun var ikek var hæren. hun fulgte roligt med og håbede de snart var der. for dette med bind for øjnene var latterligt.
jack 21.08.2021 11:53
den unge ulv kikket lidt hen mod Sarril han sukket lidt og trak bidte fra hendes øjne han så dog lidt strengt på hende " lad mig ikke fortyde det her men at have bind for dine øjne nu kan var lige så farlige vis der er farliger Demoner i nærheden " svaret han lidt og gik lidt ned i hug for at sikker sig de ikke ville blive set han snuset stille i luften lugten bliv stærker han kikket rundt og vendte blikket mod den ælder ulv " hvad gør de så tæt på vores hjem" svaret han surt og knytted næverne lidt
"ikke nok med vi skal gøre kål med deres salve hanlder er vi også nød til at holde øje med dem " svaret den ælder ulv dog trak den ynger ulv stille i sarril og gav hende teng til at følge med de måtte hjem til byen
"ikke nok med vi skal gøre kål med deres salve hanlder er vi også nød til at holde øje med dem " svaret den ælder ulv dog trak den ynger ulv stille i sarril og gav hende teng til at følge med de måtte hjem til byen
Mong 21.08.2021 17:28
Sarril så lyset pludseligt kom imod hendes øjne da bindet blev fjernet. hun så mod den unge ulv. han gik i hug. Sarril stod lidt og så på hele området for at se om hun kunne finde nogle dæmoner i nærheden men ikke hvad hun kunne få øje på. "er i sikker på de overhovedet stadig er her?" spurgte hun og fulgte med dem selv om de var på hug. hun nægtede at gå i hug for at ødelægge sig selv.hun så på dem som de talte og hun lyttede godt efter. nok var hendes hørelse ikke så god som deres men hun var ikke tabt bag en vogn.

jack 27.08.2021 16:29
Den unge ulv kikket lidt på Sarril og lage poten for munden for at gi sig teng til at de skulle være stille han tog om hendes hånd og fjernet bindet det ville gå i vejen vis de skulle løbe han visket næsten til sarril " vores lugte sans opfanger at der er en mulighed for at de er her og vi ville ikke blive fanget og gjort til salver " sagde han viskene den ælder ulv nikket til Sarril stille og rolige mens de krøb sig sammen der gik heller ikke lang tid før de kom til noget som lignet en stor Bjerg med en ind gang i der stod nogle stature
" det er vores leders efter kommer" visket han blidt til hinden mens han gik ved siden af nogle af vagterne kikket lidt i mod sarril men den unge ulv førte hende hen til nogle trapper og gik op hvor han stoppet en vagt " hey har du set jack ? " vagten vendte sig og studeret den nyankomne an han sagde stille og peget " ja han er i sin trænigen kammer du kan følge lyden og føle varmen hvor han er " den unge ulv kikket lidt navøs " hu ha så det måske ikke så godt... nå vi må se han bad jo dig om at komme " svaret han med et stille smil han gik op af trappen og hen til en dør hvor han åbnet den stille bevæet han sig i gemmen nogle lange gange
" det er vores leders efter kommer" visket han blidt til hinden mens han gik ved siden af nogle af vagterne kikket lidt i mod sarril men den unge ulv førte hende hen til nogle trapper og gik op hvor han stoppet en vagt " hey har du set jack ? " vagten vendte sig og studeret den nyankomne an han sagde stille og peget " ja han er i sin trænigen kammer du kan følge lyden og føle varmen hvor han er " den unge ulv kikket lidt navøs " hu ha så det måske ikke så godt... nå vi må se han bad jo dig om at komme " svaret han med et stille smil han gik op af trappen og hen til en dør hvor han åbnet den stille bevæet han sig i gemmen nogle lange gange
Mong 27.08.2021 16:58
slaver... ja det var halvdyr kendt for at være. Sarril derimod var mere kendt for en af dem der ejede e slave. hun fulgte roligt med men gad ikke svare med det med slaverne. mest af alt fordi hun vidste hvad den ældre ulv synes om hende. ikke noget godt. hun så på statuerne og tænkte lidt. hun gik med over til en af vagterne og de rød lillae øjne nedstirrede ham selv om hun ikke var høj. hun brød sig ikke om den måde de kiggede på hende. nok fordi hun ikke havde gjort dem noget.da de kom til en dør mærkede hun varmen da ulvemanden åbnede døren. hun lukkede øjnene kort og lod varmen ramme hende. hun nød lidt varmen og da den værste del for øjnene var ovre åbnede hun øjnene og så ind på trænings kammeret. det så da meget fedt ud. noget man kun havde i fornemme familier. hun savnede nogle gange kzar mora for at kunne holde sig i form. men resten savnede hun ikke rigtigt.... eller jo. sine forældre.

jack 27.08.2021 19:41
Da de trøtte ind i træningens salen var det et smuk syn der ville ramme dem det var bygget rundt mend ild søjler der lyste salen op i mitten var en rød Robin med sumboler rundt om.. men vis man kikket op så man tærer der var malet så det så ud til de faktisk stod der. i cirklen var der nor syd øst og vest gange man kunne bruge at gå på og i mitten stod Jack med et spyd han sad på hug mens han lod alle sanseren løbe i gennem ham der var varmt i rummet så det føltes som en bage ovn jack hadet kun busker på han hadet smidt tøjne og man kunne se de ar han hadet foget på kroppen
den unge ulv holdte stille Sarril tilbage mens han studeret sin læder i kamp han begyndte at gå rundt for at finde et sted de kunne stå og beundre ham han lage igen sin finger op mod læben for at sige det var bedst at være stille. jack vente stille mens nogle rystlser begyndte at komme fra de hulder ildsøjlerne var kom en maskigen frem som så mekaniske ud men den var styrte af maige i mitten af den lå en hjerte formet lille sten som lyste op den hadet hænder så store som en kæmpes det rystede hele salen jack selv sad stille og vente maskigen som stod op rejst var mange gange støre ind ham selv der kom en meget høj lyd som om den trode jack. det var først der jack øbnet sine øjne og begyndte at løbe hen mod den med et spyd i hånden han råbte af den med ulve agite knoren den slog ud. Efter ham og det rystede igen i hele salen jack håbbet til side da den gjorder det og løb op af den hånds halen gjorder at han kunne holde balacne beder.
den unge ulv holdte stille Sarril tilbage mens han studeret sin læder i kamp han begyndte at gå rundt for at finde et sted de kunne stå og beundre ham han lage igen sin finger op mod læben for at sige det var bedst at være stille. jack vente stille mens nogle rystlser begyndte at komme fra de hulder ildsøjlerne var kom en maskigen frem som så mekaniske ud men den var styrte af maige i mitten af den lå en hjerte formet lille sten som lyste op den hadet hænder så store som en kæmpes det rystede hele salen jack selv sad stille og vente maskigen som stod op rejst var mange gange støre ind ham selv der kom en meget høj lyd som om den trode jack. det var først der jack øbnet sine øjne og begyndte at løbe hen mod den med et spyd i hånden han råbte af den med ulve agite knoren den slog ud. Efter ham og det rystede igen i hele salen jack håbbet til side da den gjorder det og løb op af den hånds halen gjorder at han kunne holde balacne beder.
Mong 27.08.2021 19:51
Sarril stod stille og så rundt. hun kunne få mange gode ideer til tøj her inde. da han begyndte at kæmpe så hun mere på alle tegnene og på alle ildsøjlerne. hun var ikke så intrasseret i hvad der skete i en kamp. hun havde haft kampe selv. Sarril så lidt ned da det hele rungede. hun så ikek synderligt inponeret ud. men hun mærkede hvordan det begyndte at kildre i næsen. hun trak vejret dybt ind og kom med et højt nys. hun kunne ikke holde det inde selv om hun prøvede. hun rystede på hovedet da nyset var forbi og fik kildreren væk efter det. hun kløede sig lidt på næsen og de rød lillae øjne så igen rundt. hun anede ikke hvad hun skulle sige men alt dette udstyr gav hende ideer til kamp tøj til kvinder der ønskede en krigerisk udseende.
jack 27.08.2021 20:02
jack hørte godt nyset men ville ikke gøren oget den unge ulv smile skævt jack tog spyddet og hammert spyede ned mod det lille hjerte og kæmpen faldt til jorden det gav et stort " BAARGGE ! " i salen jack var for svundet i et hop i skyggerne og landet lige for an sarril han stod og pustede hans pæls var sort men lignet sølv da lyset skindet han hans øjne var tomme men virkede heller ikke lige glad på samme tid " og hvem har vi så her " svaret han men han gik hen og tog et stof for at tøre svedet af sig han satte sig blidt.
" du er måske den kvinde som de ander taler om... jeg undskylder meget på vejen af de ælder hanner her de er stadige ikke glade for fremmet " svaret jack med et stille smil på løben han tog noget at og drikke i et jern bære blikket faldt igen på sarril og vente på svar han lod spyde føre sig lidt ned for at vise at han ikke trude hende på nogle måde for så der efter at stille det fra sig hans blik var bare på hende det var som om han ikke kunne få nok af hende
" du er måske den kvinde som de ander taler om... jeg undskylder meget på vejen af de ælder hanner her de er stadige ikke glade for fremmet " svaret jack med et stille smil på løben han tog noget at og drikke i et jern bære blikket faldt igen på sarril og vente på svar han lod spyde føre sig lidt ned for at vise at han ikke trude hende på nogle måde for så der efter at stille det fra sig hans blik var bare på hende det var som om han ikke kunne få nok af hende
Mong 27.08.2021 20:10
Sarril så på ham da han stod foran hende. hun tog en tot hår fra sin pande om bag øret og så på hans spyd. "en der synes det er for dårligt man bliver tvunget til alt dette pjat når lederen selv kunne komme" svarede hun på hvem har vi så her. hun var faktisk ret så irreteret over det. hun havde jo ikke bedt om at komem til ham. men han ville ha hende til ham.hun hævede et bryn og så på den unge ulv og den ældre ulv ved sig og så på den ældre mest. "måske. jeg har ikke været længe i skov så hvordan de kan ha snakket om mig ved jeg ikke... men nu er jeg her.... hvad vil du mig?" spurgte hun og med vilje sagde hun du og ikke de. hun var ikek så formel for folk som ikek vidste deres repekt for hende så hun vidste ikke respekt tilbage. men nogle vr også ligeglade med det.

jack 27.08.2021 20:18
jack smilte blidt og studeret hende han tog stille og raget hånden ud mod hende " mit navn er jack Demon.. .jeg undskylder igen jeg sag i møde.... jeg kan forstå du syr tøj og sådan noget " svaret han blidt og ventede på hun ragte ham hånden. jack kikket på de to ulve lidt strengt og brummet lidt over det hun sagde mens han gik tætter på hinden han var varm og man kunne sikkert mærke det vis man stod tæt på. den unge ulv så lidt ned i jorden og turde ikke gå sin vej men jack vifte stille sin hånd til ham mens han vente blikket på kvinden for an ham jack lod sig ikke skramme af hvad som helst
ørne stod lige op han dufte til hinden blidt ikke så hun kunne se hende duften gjorder ham rød i kinderne hun dufte godt han lage hånden op mod nakken " jeg ville godt ha kommet og møt dig personlige men mødet var vigtige " svaret han blidt og så lidt undskylde ud
ørne stod lige op han dufte til hinden blidt ikke så hun kunne se hende duften gjorder ham rød i kinderne hun dufte godt han lage hånden op mod nakken " jeg ville godt ha kommet og møt dig personlige men mødet var vigtige " svaret han blidt og så lidt undskylde ud
Mong 28.08.2021 11:14
Sarril så på hans hånd og lagde hovedet lidt på skrå. hun tog den og hævede et bryn da han vidste hun syede tøj. hvor fra vidste han det. hun havde ikke sagt det. hun havde sagt hun designede tøj. "Sarril" sagde hun og slap hurtigt hans hånd igen. hun så på den unge ulv der bøjede hovedet og vidste at han var den søde af dem.Sarril så igen mod jack og det han sagde fik hende til at rulle med øjnene. "så kunne jeg ha ventet i træet." sagde hun og ville ikke ha haft noget imod at vente i træet. der havde været inspiration. men nej de to ulvemænd især den gamle ville ha hende ned om han så skulle brande hende ned. hvilket ikke var okey mente Sarril. hun havde jo ikke gjort noget ondt mod dem.

jack 29.08.2021 11:56
jack smile lidt undkynlde til henden og kikket op og ned af hende men kikket så ud han vendte sig rundt blidt og tøjeret svedet at pælsen " tja enlige kunne jeg godt bruge noget nyt tøj der sidder beder på mig " svaret blidt og kikket sig lidt tilbage mod sarril hans øjne så på statuen som lå på gulvet den bevæget sig lidt og og forsvandt ned fra det huld det var kommet fra. jack smilte blidt for sig selv det var regtit nok han kunne godt bruge noget tøj han kunne vander rundt i som det passet ham
blidt vendte jack sig om mod henden og lage armen over kors. "er du god til at lave tøj " svaret han blidt jack ville godt vide mere om hende og måske lade hende vide han indte ondt ville sarril han prøvet at få øjne kontakt med sarril lidt menst for at se om hun kunne lide at han så på hende
blidt vendte jack sig om mod henden og lage armen over kors. "er du god til at lave tøj " svaret han blidt jack ville godt vide mere om hende og måske lade hende vide han indte ondt ville sarril han prøvet at få øjne kontakt med sarril lidt menst for at se om hun kunne lide at han så på hende
Mong 30.08.2021 19:38
hvor vidste han dette fra? hun havde aldrig mødt ham før. hvordan vidste han hun kunne lave tøj når det var hun ikke havde sagt det. "det kommer an på hvordan man tager det" sagde hun og så på ham da an lagde armende om sig selv. hun forstod ikke hvorfor han ville ha hende her over først fordi hun havde sidet i et træ tæt på deres landsby og nu fordi han ville ha tøj. hvad var der galt med ham.
jack 08.09.2021 17:53
jack kikket lidt lidt på hinden og sagde så lidt " jeg ville have dig til at tegne mig e t sæt tøj som passer til mig vis jeg kan lig det bliver du senfølge betalt for det... du kan få lidt på forskud " svaret Jack med et stille smil på læben han gik still hen mod Sarril og stod tæt på han ønstede noget tøj som kunne passe ham " jeg er træt af de her busker og så min hale jeg kan ikke få det helt regit på uden det strammer sådan om den " svaret han kort for hovde og begyndte stille at gå han vente på sarril stille for at vise teng til hun kunne komme med ham. " jeg håber du tegner godt " svaret jack og blinket til hinden med et stille grin på læben. han var ikke ond på nogle måder han hadet bare set op oplevet meget
jack ville have hun følte sig velkommen " vis du mangler noget skal du bare sige det så andskaffer jeg jeg det med det samme " jack håbet på hun sagde ja til ham
jack ville have hun følte sig velkommen " vis du mangler noget skal du bare sige det så andskaffer jeg jeg det med det samme " jack håbet på hun sagde ja til ham
Mong 09.09.2021 16:02
såå vis hun ikke tegnede godt. vis hun ikke penge? ej det måtte være hans spørg. hun var ikke en gratis arbejdskraft. hun lagde armende over kors og lagde hovedet på skrå. hun var lidt ligeglad med om han ville ha hun gik med. hun ville ikke bare føje ham."og hvad vis jeg ikke tegner det du vil ha.... så er jeg jo tvunget til at være her uden grund. jeg er ikke i humør til at blive talt sådan til. jeg vil ikke blive behandlet som en simpel tøs!" sagde hun hård og kontant. hun var ikke en simpel pige der med glæde gjorde som andre ville ha. hun var selvstændig, og gjorde hvad hun kunne lig når hun kunne lig det.

jack 25.09.2021 12:25
jack kikket lidt overasket på hende det var det hans tone der gjorder fik hende i kog eller var det bare den måd hun var på. han sukket lidt og rystede på hovdet " jeg ser dig ikke som en Simpel tøs det kunne jeg ikke drømme om.. du sikker meget Inteligten og kreative.... " svaret jack høflige jack ander krystaler frem og gav hende to poser " her jeg ville godt betale dig " svaret han stille og Smilte varmt. jack vidste ikke helt hvorfor hun ikke kunne lide ham men det var vel hendes problem jack tænke sig lidt om og så rundt og så ned på hende hun hadet en smuk hud syntes han men han ville ind rømde det i nu over for hende det holdte han for hende selv. jack vifte lidt gald med halen
Mong 23.10.2021 17:09
Sarril var i kog. ikke så meget over jack men over hans ordre til hans underhunde. hun synes det var frækt at han fik andre til at skulle sige hun var spion og alt muligt for at få hende over til sig for at be hende om at tegne tøj. hun var også i kog over det med bindet for øjnene.Sarril var normal en lille hidsig kvinde men hun kunne holde det inde for den rette behandling. da han lagde to poser krystaller i hendes hånd så hun op på ham med et undrene blik. hun så mod hans underhunde med et kogende rødt lilla blik. tydeligt ikke begejstret for den ældste. hun så mod jack og vidste godt at ulve var i familie med hunden og så hans hale logrede. hvorfor var han så glad.
"hvorfor logre du sådan med halen." hun mente endnu ikke hun havde gjort noget til at gøre han glad. faktisk burde det da være lige modsat.

jack 07.11.2021 13:22
jack smilte lidt jeg ved det faktis ikke ikke det bare noget den gør af og til * dumme hale * tænke han for sig selv men lod blikket følge hen mod Sarril han sukket og tog sig på nakken men begyndte stille at gå " tja jeg kan hændte den lille unge mand som du så ud til at kunne lide men tænk over det ALEX ! " råbte han lidt efter kom den unge ulv ind og så lidt på kvinden og på jack han bukket dybt. " alex ville du se efter vores gæst og vise hende rundt måske " Alex kikket kikket hen på kinden og kikket op og ned af hende men jack lage stille poten mod hans kulder " du klaget det godt Alex jeg håber inderliget at din mor kommer sig " svaret han med et blid stemme og støg ham over håret alex selv bluset lidt over det og gik hen ved siden af Sarril stille et stille smil bredte sig på hans læber... "nå gik det godt.. " svaret han lidt efter jack var gået
Mong 07.11.2021 17:21
Sarril så på jack som han begyndte at tale igen. hun hævede et bryn. hun var ikke helt sikker på hun troede på det. da den unge ulvemand kom ind så hun mod ham og så på jack. hun havde ikke brug for en barnepige. tænkte hun lidt og så på denne ulv. "det tror jeg ikke.... han forventer jeg laver tøj til ham. bare fordi jeg er skrædder er jeg ikke besøgsskrædder." sagde hun ærligt og begyndte at gå frem af. hun åbnede døren og så forvirret rundt. *hvordan kommer man ud.... og ham Jack hvad forventer han en skrædder er, en trylle kunster.? umf måske han skulle finde en der faktisk ikke blev kidnappet ud til ham for at lave tøj* tænkte hun og så forvirret ud af døren og anede faktisk ikke hvor hun var eller hvordan hun kom hjem.*hvorfor er jeg ikke en dæmon med vinger* hun sukkede og lænede sig op af væggen og så mod alex. "skal du så være min barnepige nu eller hvad?" hun hævede et bryn og så vidste ikke om hun havde lyst til at lave tøj til jack eller ej. han havde jo åbenbart krystaller nok.

Chatboks
IC-chat▽