Hobbit 06.04.2021 18:47
Jeg har virkelig ikke læst alt til punkt og prikke, og det beklager jeg.. Men jeg vil gerne give til udtryk at jeg lige nu sidder med en virkelig grim og træls smag i munden.Jeg har været her længe, bevares jeg er efterhånden lidt en olding og én meget specifik grund til at jeg i sin tid valgte kl, var netop på grund af den sandkasse af frihed der nu beskrives som muggen.
Den kunstneriske frihed og egenskab til ikke at stoppe alt ned i en hårdkogt kasse uden chance for at sprænge rammen, var seriøst hvad der vandt mig. Et sted hvor man kunne lege med de tossede ideer man havde, og have vid forskel selv indenfor racerne. Måske er jeg alene med den her følelse, men det er hvad jeg elsker her.
I forhold til lyset og mørket, synes jeg også helt ærligt folk selv sidder med et ansvar om at sende en deling krigere ud til en del af landet, eller foreslå til adminstaben at din admiral, kriger, what ever, gerne vil angribe her og forsøge at skabe noget konflik - tag initiativ i stedet for det altid skal være adminstaben der skriver og vælger alt og accepter hvis adminstaben siger at det ikke kan lade sig gøre lidt nu.
Jeg kan ikke helt huske hvem der skrev det, men i sted står der nævnt at der ikke er nok konflikt blandt fyrstefamilierne, fordi en havde lavet en karakter der skulle skabe lidt konflikt men de andre BRUGERE så ikke deres karakter i den situation. Undskyld mit sure opstød, men ingen skal tvinge min adelige til noget grisefy hvis jeg ikke føler det er det valg de ville tage, også selvom det kunne skabe godt plot, for i sidste ende er det mit valg om min karakter vil være med, og vil de ikke det, så accepter det i stedet for at sige at det også er for dårligt ingen er med på ens ideer.
Beklager det blev et surt opstød, men er virkelig efterhånden træt af at læse der kun er problemer.

"I don't wanna be the great satan! I wanna be a minor demon"
Krystallandet