" Over hustagene!? " Ingrid blinkede et par gange inden hun rømmede sig lidt, en smule forlegen over reaktionen.
" Jeg mener.. Det er ret sejt. " Den ene hånd lagde sig akavet i nakken.
Hånden var på vej til at falde ned langs siden, da Sofie pludselig bombarderede hende med spørgsmål. På vejen fandt den ind foran de spinkle læber, idet Ingrid forsøgte at kvæle et lille fnis over ivrigheden, inden den så landede ordentligt langs siden.
" Hmm.. Altså... " læberne spidsede sig lidt mens hun tænkte.
" Jeg har lidt forskellige ting.. Noget man kan bruge til at beskytte sig selv mod angreb, noget til sår og smerte, noget til ens.. eh.. humør og noget til.. Noget man kan bruge i soveværelset. " Det sidste blev sagt i et lidt laverer tonelejre, og Ingrid kunne ikke helt holde den varmen fra at snige sig over kinderne.
" Det er ikke fordi jeg kan lave hvad som helst.. Tror jeg.. Mmhh.. Det er lidt kompliceret. Jeg blander egentlig bare ting fra naturen, men selvfølgelig ikke hvad som helst.. Jeg ved det ikke helt, det er lidt som om nogle ting bare.. " Ingrid trak lidt på skuldrene.
" .. taler til mig? " hun skar en kort grimasse for hun kunne godt selv høre hvordan det lød.