Bankene på døren fik hende dog til at vende tilbage til sans og samling, det forskrækkede gib fra kæresten fik et smil frem på Alyssas læber, de havde heldigvis placeret sig smart.
Et lydløst suk forlod hende som Adena forlod deres helle, tagende de evigt pirrende fingre med sig.
Alyssa var ikke mange skridt bag Adena, og imponerende nok fremstod hun som de var blevet efterladet, kun en anelse rødere om kinderne, men det kunne forstås som så mange ting.
Hun nikkede sin enighed til de rosende ord om skrædderens arbejde, hun så frem til at pakke Adena ud af den en dag.
Uden at komme i vejen for skrædderens arbejde for at sikre sig alt var i orden, bevægede hun sig hen mod Katrina og tog imod den lille pose med småkager "Tak" strålede hun, og Katrina gengældte det. "Åh ja! Adena og jeg snakkede lidt og jeg har nogle idéer til Adenas hår, men for at prøve det ville det være lettere hvis jeg overnattede hos hende" Katrina sukkede og ville nok have himlet med øjnene hvis det havde været passende. "Alyssa, det er ikke så let at ændre den aftale der allerede er lavet" Alryss komtessen nikkede kort "Det forstår jeg, men jeg tænker at min granonkel kan forstå vigtigheden af at hjælpe den kommen Arys fyrstinde, samt hvis jeg ikke husker forkert er han ganske glad for småkager" smilede hun. Katrina skævede kort mod Adena og nikkede kort derefter. "Meget vel, jeg vil sørge for at give besked" sukkede anstandsdamen, der ikke lod til at have opdaget de tre småkager der var fløjet ned i den taske hun bar. En overraskelse til senere, Alyssa vidste godt hvor glad hun var for hasselnødder.