Jamie Softcreek

Jamie Softcreek

Livvagt | Snigmorder | Dusørjæger

Retmæssig Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 187 cm

Granny 18.10.2020 10:05
Jamie betragtede Pandora afventende imens, at hosteanfaldet afkrævede hendes fulde opmærksomhed. Han kunne ikke hjælpe hende, hvormed han blev stående. Da Pandora dog tav igen, halvkvalt af de beskadigede lunger, brummede Jamie bekræftende.

Jaspar havde, så længe Jamie kunne huske, været forelsket i kvinden med den – nu – sorte hånd. Han vidste ikke, om det stadig var tilfældet men sådan havde det i hvert fald været en gang. Lillebroderen var så ulig Jamie på mange områder; charmerende og vellidt, snaksaglig og udadvendt. Havde livet skænket dem et andet lod i livet, og Jamie i stedet havde været den, der forblev i barndomshjemmet, var han ikke sikker på, at han ville have klaret det.

Jeg går efter en helbreder”, annoncerede Jamie, hvorefter han hev sin rejsekappe til sig og svang den over skulderen. ”Bliv her.
Pandora Norkvin

Pandora Norkvin

Krystalisianer

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 18.10.2020 10:16
Det lød som om en dårlig fløjte gentagende gange blev blæst i, da hoste anfaldet endelig lagde sig, og hun kunne tørre svedet fra hendes bryn. Øjnene svømmede, som hun kiggede op mod Jamie der blot stod og betragtede hende. Et lille smil dannede sig på hendes læber, da der var noget ganske velkendt over det. Alle dage, når hun havde været sur, dårlig eller virkelig glad. Var han altid der, som en støtte der blot betragtede og deltog på hans helt egen måde. Der for Pandora var ganske fabelagtig, hun havde aldrig været særlig god til at integrerer med folk selv. Så med de to, kunne de sagtens sidde og snitte træ i flere timer, uden at der var et ord der behøvede at blive sagt mellem dem. 

Hun nikkede, da han annoncerede han ville gå efter helbrederen igen. Det var nok for det bedste, selvom tankerne om hvordan hun skulle tilbagebetale ham. Hun måtte finde en vej, i hvert fald måtte kile ikke tage hende, før hun havde fået ordnet gælden hos Jamie. 

Da han var gået, formåede hun at holde sig vågen. Det var en af de vigtigste ting, for døden kom tit når kroppen slappede af og ikke længere kæmpede imod. Så hun lod tankerne vandre, lod sig selv dagdrømme væk i minderne omkring Jamie og Jaspar. Det var en finurlig ting, sådan som de to brødre var polar modsætninger. Og alligevel, trods den charmerende lillebror, havde det været nemt for Pandora at se, hvordan alle pigerne altid hade kastet lange blikke efter den stille og tilbagetrukkent Jamie. Ikke at hun havde forstået konceptet af kærlighed, hvilket tit havde gjort hendes mor urolig. For hvis det havde stået til hende, havde hun allerede fundet en mand da hun var sekstenvintre. 
Mon han snart kom tilbage igen? Lod tankerne, som hun lagde hoved mod den kølige væg, øjnene der langsomt gled i og åbnede igen, søvnen ville snart tage hende. Trods hendes krampagtige forsøg på at holde sig selv vågen.
Jamie Softcreek

Jamie Softcreek

Retmæssig Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 187 cm

Granny 18.10.2020 20:59
Jamie og en helbreder, ved navn Tovik, vendte tilbage til kammeret en time efter, at den ældre nordlænder havde forladt det. Tovik var ligeså høj, som han var bredskuldret og bag manken af ildrødt hår, gemte der sig et par kompetente og rolige øjne – et blik der ikke lod sig kue af den høje Jamie, der overvågede hans bevægelser, som han begyndte at tage Pandora i nærmere øjesyn.

Brækkede knogler –”, mumlede han fraværende og mere af hensyn til Jamie end nogen anden, der instinktivt nikkede. Det sagde jo trods alt ikke meget men det var mere end rigeligt for ham.

Det syntes at tage en evighed før, at Tovik erklærede, at Pandora ville være rejseklar om nogle dage og at hun indtil da, krævede hvile og god mad. Jamie og helbrederen forlod dernæst kammeret men Jamie vendte tilbage ikke lang tid efter med en bakke fyldt til randen med forskellige retter. 
Du skal spise”, sagde han, hvorefter han stillede bakken i fodenden af sengen og dernæst gik tættere på Pandora for at løfte hende op at sidde.
Pandora Norkvin

Pandora Norkvin

Krystalisianer

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 18.10.2020 23:05
Da de kom tilbage, lod hun dem blot gøre hvad de ville med hende. Det var hun efterhånden så vant til, også gik det også altid utrolig meget hurtigere end, hvis hun beklagede sig og strittede imod. 
Da de endelig var færdig, viste det sig at der var tre brækket knogler, at der havde sat sig en virus på hendes lunger. For slet ikke at snakke om feberen der prøvede at bekæmpe betændelsen i den sorte hånd. Så foruden mad og hvilen, blev der også sat medicin på det lille sengebord. 

Pandora kiggede en anelse forvirret på Jamie som han forsvandt, også kom tilbage med en bakke fyldt til randen, da kunne hun ikke holde sig tilbage og begyndte at grine. Dog formåede han at sikre, at hun ikke igen fik et hosteanfald som han hjalp hende op og sidde.
"Nok skal jeg spise, men havde du forventet jeg kunne æde så meget?" rystede hun på hoved, og lænede sig mod hans stærke krop. Det var rart med hjælpe, noget hun ikke havde fået i meget lang tid efterhånden. 
Jamie Softcreek

Jamie Softcreek

Retmæssig Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 187 cm

Granny 20.10.2020 19:16
Jamie rystede på hovedet og lod Pandora læne sig op af ham. For ham var det ikke mærkværdigt – de var trods alt familie og den unge kvinde var syg, så syg hendes krop havde nær havde givet op.
Jeg skal også spise”, forklarede han, som var det en selvfølgelig, hvorefter han greb om en af tallerkenerne og rakte den til Pandora.

Jamie spiste i tavshed men uden synderlig indikation på, om han nød maden eller ej. Det gjorde han dog. Det var hjemmevant og varmt, hvilket var så langt bedre end meget, han havde spist på rejsen indtil da. Det var dog ikke maden, der som tanke fik kæmpet sig vej ind i hans bevidsthed. Det var Pandoras… tilstand.

Hvordan endte du med at blive afhængig af dæmonblod?” 
Pandora Norkvin

Pandora Norkvin

Krystalisianer

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 20.10.2020 19:31
Hun klukkede og rystede på hoved over hendes fejl. 
Selvfølgelig skal du også spise, selvfølgelig.” Det var dumt at hun havde regnet med andet, selvom det stadig var meget mad for blot to personer. Måske han spiste meget? 
Hendes fingre lukkede om den varme træ tallerken og skeen der fulgte med. Lige så stille begyndte hun at spise, selvom det ikke gik synderligt godt. Det gjorde ondt, og hendes mave nåede at vende sig flere gange som hun blev ved med at tvinge mad ned. Det var godt, desuden havde hendes mor altid belært hende om, hvad der var vigtigt. Nemlig at sørger for man kunne holde sig selv rask, et løfte hun ikke havde været god til at holde, og et løfte som Jamie mindede hende om. 

Hun stoppede dog med hendes besværlige indtag af mad, som han spurgte hende, hun sukkede langsomt. Skeen begyndte at rode rundt i hendes mad, mens brystkassen hævede sig i tunge træk. “En dæmon gav mig en tatovering, under de fire dæmoniske plager, der hvor magien ikke længere virkede helt som den skulle. Den ende med at forgifte mig langsomt, så jeg, jeg indgik en aftale så hun kunne finde ud af hvad - jeg” hun hostede, og hørte selv hvor dum det lød. “Jeg vågnede op tre år efter, og kunne ikke huske særlig meget, ej så det korte og det lange er, det var det eneste der kunne få smerten til at gå væk. Lad være med at prøve det, to, tre gange og du er afhængig af stadset.” Mumlede hun meget lavt, i håb om han måske slet ikke hørte hvad hun sagde.
Jamie Softcreek

Jamie Softcreek

Retmæssig Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 187 cm

Granny 20.10.2020 19:46
Jamie lyttede, som han aldrig havde lyttet før og i samme øjeblik, at Pandora tav, nikkede han. Der var ingen fordømmelse at spore i hans ansigt. Ej heller vrede eller afmagt. Kun afmålthed syntes, at få de sorte øjenbryn til at krølle sig blot en anelse sammen, som Jamie sad og stirrede fraværende frem foran sig, stadig spisende.

Vi ordner det”, annoncerede han derefter, uden at det syntes at give Pandora særlig megen anden mulighed, end at gå med på hans – det var ikke engang en idé. Hvis virkeligheden var endimensionel, så var det i stedet det, hans ord var; den endegyldige sandhed. Der var ikke anden vej end den, de nu stod på.

Hvad hedder dæmonen og hvordan ser tatoveringen ud?
Pandora Norkvin

Pandora Norkvin

Krystalisianer

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 20.10.2020 20:07
Hun rystede på hoved, med et skævt smil, som hun kiggede hen mod ham. "Så kender man dig igen, Jamie" hviskede hun blidt, og kiggede igen ned i maden. "Der er aldrig nogen hjørner at løbe rundt om, når det kommer til dig" lige på og hårdt, det var en kærkommen ting. Især når en hvis anden, hvor end han måtte være nu. Havde en tendens til at snakke så meget, og have så megen energi hun havde været ved at falde bag over af overstimulering. 

Blikket flakkede dog mod den større mand, da han spurgte ind til dæmonen. "Hun gik under navnet Priscilla, en dæmon man ikke ligger sig ud med, da hendes stamtræ, virkelig ikke efterlader meget mod tilbage." sagde hun ganske ligeud, det var ikke meget hun havde fundet frem til, men foruden at Priscilla havde fortalt at hende søster var dødsynde for lyst og flere tusinde år gammel. 
"Og, det var et kompas, der skulle vise mig vejen hjem. For hun efterlod mig i Rubinien midt ude i ørkenen, da jeg kom til at gribe fast i hendes klæder da hun teleporterede væk" hun sank den dårlige smag som var krøbet ind i hendes mund. "jeg var været væk hjemme fra, fire år nu" hviskede hun hæst, og kiggede sorgmodigt op mod Jamie. "Hvad nu hvis min familie alle sammen er blevet taget af pesten?" det var slet ikke gået op for hende, om der overhoved var et hjem at komme tilbage til.
Jamie Softcreek

Jamie Softcreek

Retmæssig Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 187 cm

Granny 20.10.2020 20:19
Jamie var ikke sikker på, hvordan han skulle reagere på Pandoras ord, hvilket resulterede i, at han ikke reagerede overhovedet. I stedet lyttede han til den beskrivelse, der dernæst fulgte og kategoriserede samtlige af de vigtigste informationer til senere.

Så det er en slags forbandelse?”, spurgte han, ganske enkelt fordi, han ikke vidste, hvordan han ellers skulle forstå, hvad der var hændt. Og det var vigtigt; Jamie kunne ikke udføre sit arbejde tilfredsstillende, hvis han ikke vidste præcist, hvad han var oppe imod.

Sidst jeg var hjemme, var de alle i live”, svarede han og for første gang, ville de opmærksomme ører høre, at tonen havde ændret sig. Den var i sin karakter hverken det ene eller det andet; ikke tøvende, men heller ikke sikker; ikke sorgfuld men heller ikke foruden. Skulle sandheden frem var Jamie nemlig… i tvivl. Meget kunne have ændret sig og dét, vidste han bedre end nogen anden.

Du vil hjem til dem?
Pandora Norkvin

Pandora Norkvin

Krystalisianer

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 20.10.2020 20:35
Hun nikkede langsomt, som hun kiggede op mod den rolige mand, trak det ind fra hans ansigt der skabte en indre ro i hende selv. Det var utrolig han kunne have sådan en effekt på hende, og før hun kunne nå og stoppe sig selv. "Tak Jamie" hviskede hun, og satte tallerken på hendes skød, og lagde hånden mod hans skulder og gav det et klem. Velvidende hun ikke havde svaret på hans spørgsmål, for hun var ikke selv sikker på hvad det var. Om det var en forbandelse, eller en virus, eller det blot var noget der langsomt ville tage livet af hende. Men dæmonblodet havde sænket dens spredning betydeligt. Så der ville være mere tid, til man kunne finde ud af det. Måske, hvis det kunne tages i mere kontrolleret mængder, mens hun fandt ud af hvordan hun skulle få det til at stoppe helt. 

"Ja, jeg vil gerne hjem" sagde hun med et suk, og satte tallerken fra sig, alt maden var ikke spist op, men hun havde virkelig prøvet. 
Hun hostede og så forlegen væk, mens hun overvejede hvad hun skulle snakke om nu. "Hvad har du lavet de sidste stykke tid?" var hendes eneste idé, om at de kunne snakke om noget andet.
Jamie Softcreek

Jamie Softcreek

Retmæssig Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 187 cm

Granny 20.10.2020 20:42
Jamie nikkede afmålt og svarede, noget ukarakteristisk, derefter: ”Du skal ikke takke mig endnu. Du er hverken rask eller hjemme.” Han skævede ned til hende, men så hastigt væk igen, ikke sikker på hvorfor, at han ikke brød sig om at betragte hende på nært hold.

Pandoras efterfølgende spørgsmål fik Jamie til at rynke på de sorte bryn. Forundringen var så umiddelbar i dens karakter og hans blik flakkede for blot et sekund før, at han svarede hende. ”Jeg har arbejdet. Det er derfor, jeg ikke er hjemme. Jeg ordner – ting for folk.” Det var trods alt den bedste beskrivelse, han kunne give hende – og ikke bare fordi, at han ville gå imod sit løfte om total tavshedspligt, men også fordi han ikke anede, hvordan han skulle forklare sig. Hvordan fortalte man, at man ens sidste job havde været, at kidnappe en hertuginde og afkræve løsesum fra hendes ægtemand, men at krystallerne skulle gå til en tredjepart og ikke mindst… ham selv? 
Pandora Norkvin

Pandora Norkvin

Krystalisianer

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 20.10.2020 20:48
"Lad dog være" sagde hun med en hovedrysten, og hånden der lå på hans skulder skubbede ham væk. "Du har gjort mere end mange andre ville have gjort, og for det, er jeg dig taknemmelig. Også selvom jeg ikke når hjem, eller jeg når at blive rask" og det mente hun af hele hendes hjerte, det var længe siden, hun havde mødt bare en fraktion af den venlighed, som Jamie havde vidst denne halve dag som var gået. 

Hun nikkede, og spurgte ikke yderligere ind til det. Mest fordi hun ikke følte hun skulle? Hvis han havde lyst til at dele mere, ville han gøre det, også ville hun lytte. Men ikke om hun skulle trække noget ud af ham. 
"Og ellers har du det okay? Ikke nogen der venter på dig derhjemme, ud over Jamie?" hvorfor spurgte hun overhoved om det? Hvorfor holdte hun vejret, mens hun vente på hans svar. Det måtte være fordi feberen var ved at tage hende, eller, var det varmt herinde?
Jamie Softcreek

Jamie Softcreek

Retmæssig Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 187 cm

Granny 20.10.2020 21:00
Jamie lod Pandoras ord hænge i luften mellem dem. Han vidste, at de var sandfærdige, så megen havde han trods alt selv set –

Reflektionen fik en anden tanke til at melde sin ankomst og med et ulæseligt blik, lod han sine øjne fæstne sig i Pandoras. ”Jeg er glad for, at jeg var der. Chance tilsmilede os begge.” Jamie mente sine ord i så høj en grad, at hans hjerte hoppede et slag over. Han forstod ikke hvorfor, men pludselig mærkede han… det var frygt. Det tog ham et øjeblik at kategorisere, men det var det, det var. Som dengang orkerne havde løbet igennem deres lejr, deres økser og spyd hævet – Jamie var sikker på, at han aldrig før havde været så bange. Og nu… endnu en sådan oplevelse.

Jamie rømmede sig, pludselig en smule forlegen og endnu engang så han væk. ”Nej. Jeg er ikke gift”, svarede han, hvorefter tavsheden syntes tyk og skæreklar. ”Du er vel heller ikke gift?
Pandora Norkvin

Pandora Norkvin

Krystalisianer

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 20.10.2020 21:29
"Ja, det gjorde han bestemt" istemte hun, på trods af at hun ikke tilbed denne gud, som Jamie lige havde tiltalt. Men hun kunne stadig sende sin tak ud til universet for, at hun havde fået denne nye chance. Læberne blev tørre, som han endelig svarede, og så hvordan han var nød til at rømme sig før han svarede. Hvorfor det glædet hende, og smilet bredte sig frem på hendes læber. Valgte hun at undskylde, at det var grundet, at hun ikke var gået glip af hans bryllup, eller at han havde fået børn! Eller, måske havde han fået børn? Man kunne jo sagtens få børn uden for ægteskabet. 
Hun rystede sine tanker ved fysisk at ryste på hoved. 
"Nej, jeg har været væk i fire år, nej jeg er ikke blevet gift mens jeg har været væk hjemme fra, min mor ville dræbe mig, hvis hun fandt ud af det" lo hun og trak lidt uskyldigt på skuldrene - "Og Jaspar, skal han stadig fægte pigerne væk, så de ikke flår ham legeme fra legeme?" det var næsten terapeutisk, at snakke omkring hjem.
Jamie Softcreek

Jamie Softcreek

Retmæssig Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 187 cm

Granny 21.10.2020 06:25
Jamies læber adskilte sig i et lydløst "ah" alt imens, at han nikkede næsten venligt i retning af Pandora. Han kunne nemlig se det for sig; hendes mors vrede og sorg over ikke, at have haft muligheden for at planlægge hendes datters bryllup. Desuden gav det ganske god mening, at hun naturligvis ikke var blevet gift. Alligevel... det var godt at få bekræftet. Det ville ikke føre en akavet situation med sig, nu hvor de begge vidste besked.

Da Pandora dog spurgte indtil Jaspar, begyndte det at dæmre for Jamie, hvorfor hun i det hele taget havde været interesseret i at vide besked -

Det var på grund af Jaspar.

"Han er heller ikke blevet gift", svarede Jamie hastigt, måske... For hastigt, hvorefter han rømmede sig og nikkede mod sengen og medicinen. "Du må hellere få hvilet. Vi har stadig en dagsrejse foran os."
Pandora Norkvin

Pandora Norkvin

Krystalisianer

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 21.10.2020 09:21
Hvis Pandora bare havde været en kende mere menneskekender, eller kunne aflæse folk bedre end det hun gjorde med Jamie lige nu. Ville hun hun nok stadig ikke vide hvad hun skulle sige, eller forstå hvorfor at Jamie svarede på den måde som han gjorde. 
Når det kom til kærlighed, og følelser af tiltrækning var den yngre kvinde ikke særlig kendt med. Hun havde kysset en mand, i hele sit liv, og vidste stadig ikke hvad det hele gik ud på. Så at Jasper havde været forelsket i hende, var ikke noget hun opdaget. 

Ah, jeg havde faktisk regnet med at Porunn havde formået at overbevise ham” lo hun, og kunne stadig huske, hvordan at den lyshåret kvinde, havde truet de andre piger, at hvis de ikke holdte sig væk. Alt dette havde Pandora selv overhørt, mens hun havde siddet og lavet pile til næste jagt, hun skulle ud på. Hun nikkede langsomt, og rejste sig for at lægge sig i sengen. “Mmh” mumlede hun, efter hun havde taget medicinen begyndte hun at pille hendes tøj af, stadig med plamager af indtørret mudder. Ikke at hun tog det sådan på vej, når hun kom hjem, kunne hun forhåbentlig få et ordenligT bad og rent tøj.
Jamie Softcreek

Jamie Softcreek

Retmæssig Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 187 cm

Granny 21.10.2020 10:37
Jamie rystede på hovedet. "Hun er blevet gift. Hun har børn nu. Vi ser ikke så meget til hende mere", mumlede Jamie, i grunden fraværende ganske enkelt fordi, at kvinden ikke interesserede ham. Porunn havde altid været opblæst og højtråbende, og ligeså vel som Jamie aldrig havde kunne lide hende, således havde hun heller aldrig brudt sig om ham. Hvor mange gange havde han ikke lagt ører til næsvise kommentarer og lede ord fra hendes mund? Jamie havde ikke længere tal på det.

Jamie gjorde et kast med hovedet til Pandora, tavst signalerende at hun skulle rykke sig længere ind, så også han kunne være der. Da det blev muligt, lagde Jamie sig ned ved siden af hende og vendte ryggen til hende, alt imens tankerne opslugt ham.

Pludselig var der mange ting der skulle gøres...

"Nu sover vi og når vi vågner, så tager vi stilling til, hvad der må gøres."
Pandora Norkvin

Pandora Norkvin

Krystalisianer

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 21.10.2020 11:20
Oh tak guderne, hun var et forfærdeligt kvinde menneske - stakkels hendes mand” fik hun sagt, før hun nåede at stoppe sig selv. 
Da hun var afklædt, og kun iført stof der dækkede for hendes kvindelige dele, kravlede hun under dynen. Før han overhoved nåede at gøre tegn til det, havde hun allerede rykket sig, så han kunne ligge ved siden af hende. Med respekt for ham, vente hun også ryggen. Men varmen der strømmede fra ham, var næsten berusende. Hvor længe siden, havde hun følt sig så sikker som hun gjorde lige nu?
Hun sukkede dybt og lukkede øjnene, og nåede blot at mumle noget, der gjorde hun tilkendegav hun havde hørt hvad han havde sagt. For så at falde i en dyb søvn. 

-

Det var stadig mørkt, da Pandora satte sig op meget pludseligt. Hendes vejrtrækning var hul, og overfladisk som havde hun lige løbet flere kilometer uden hvil. Hendes hænder famlede i mærket og ramte den hårde overflade af en person. Med et lavmælt snøft, vente hun sig rundt og lagde panden mod hans bredde ryg. Tog en dyb indånding, før hun turde lade sig selv falde til ro igen.
Det er okay, du er sikker, du er i sikkerhed” mumlede hun forsigtigt til sig selv, gentagende gange.

Jamie Softcreek

Jamie Softcreek

Retmæssig Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 187 cm

Granny 21.10.2020 18:48
Jamie rømmede sig og nikkede tavst. Jovist, hun var et forfærdeligt menneske men dusørjægeren havde også på fornemmelsen, at det ikke kun omhandlede Porunn.
Jaspar er, så vidt jeg ved, fri til at ægte hvem end, han ønsker”, forsikrede han, hans læber stramme og hans øjne knebet sammen til smalle sprækker. Hvorfra han lå, ville Pandora aldrig opdage det, hvormed Jamie ikke havde nogen intention om, at lægge skjul på hans jalousi.
*

De lyseblå øjne havde været åbne et langt øjeblik forinden, at Pandora satte sig op og dernæst lagde sin pande mod hans ryg. Langsomt vendte Jamie rundt og lagde en arm omkring den mindre kvinde, i grunden stadig søvndrukken men også formålsrettet i hans ønske om, at få hende til at falde til ro. Han trak hende indtil sig og lagde sin hage mod hendes lyse hår.
Du er okay. Der sker ikke noget her.
Pandora Norkvin

Pandora Norkvin

Krystalisianer

Neutral God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 21.10.2020 18:57
Et lavmælt suk forlod hendes læber, som hun knyttede øjnene sammen. Følelsen der bredte sig gennem hende, var en hun ikke havde mærket længe. Hvormed et lille smil begyndte at brede sig hen over hende læber, i stedet for den frygt der før havde været ved at æde hende. 
Tak” hviskede hun blidt, og lod fingrene glide hen over panden og fjernede sveden der gled ned af hendes pande. Feberen havde heldigvis lagt sig, men kroppen følte stadig efterskælvet af de ømme muskler, fra kroppen havde kæmpet mod infektionen. “Du er -
Følelsen af varmen fra den større skikkelse, gjorde at den yngre kvinde faldt i søvn igen, inden hun nåede at svare. Drømmene der gled over i noget mere behageligt, en af dem som hun ikke ville huske når hun vågnede igen. Blot at hun lod sig glide længere ind i hans favn fingrene der lagde sig hen over hans talje, og ikke virkede til at løsne sit greb, selv da hun var faldet i søvn.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri , Mong
Lige nu: 2 | I dag: 12