Hvad du ønsker skal du få! (Næsten)

Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 164 cm

Erforias 12.01.2021 20:52
Det var ikke fordi at Cedriks liv ikke var fyldt med gode stunder, at finde tabte punge på vejen. Folk der havde mad de ikke ville have til at gå til spilde, at besvime og vågne op i en smuk kvindes skød mens hun viftede en med sin hale. 
Men trods alle de gode ting, så hold han mere af de små stunder han havde med Lucky, jo hun var da våd og en smule kold at holde om, men han havde sjældent følt sig så heldig som han gjorde lige nu.
Et bredt smil spillede på hans læber som hans hånd vandrede for at nusse hende bag de sorte øre.
"Det eller meget dumdristig, det sagde min mor altid" Lo han varmt, hans mor havde ikke ligefrem været glad for alle de narrestreger han havde lavet som barn, og især det at han kunne slippe afsted med dem.
"Åh, det kommer meget an på hvem man viser vej for, jeg gør det mest for oplevelsens skyld" Nogle af de steder han selv havde været skulle han dog helst ikke vise folk hen, så som at rejse på kanten af varulve territorier, det krævede de rigtige gaver og at man ikke prøvede at chikanere dem, noget folk havde overraskende svært ved.

Et hurtigt kys blev plantet på Luckys næse, hvor han måske lidt endte med sat smile fjoget til hende før han talte. "Hvad er egentlig din ynglings del af landet?"

- I'll slink away with your troubles, my sweet.

Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 154 cm

Helli 19.01.2021 12:58
Dumdistrig eller modig? Hvor var forskellen egentlig? Lucky havde i hvert fald intet problem i at Cedrik var lidt af begge dele. Der var også folk der mente det samme om hende, måske lidt mere over i dumdristig delen, fordi hun kunne nok i sidste ende regne med at tingene gik galt. Det åndssvage var at det ofte ikke var hende der var dårlig til det, men nærmere... verdenen der hadede hende. En ting man bare måtte lære at leve med i sidste ende.

En lyd der mest af alt kunne defineres som spinden kom fra hende, som hendes ører blev nusset og et lille gys gik igennem hendes krop. Det var lang tid siden. ”Man ser vel nogle ting man ellers ikke ville?” mumlede hun, og måske snakkede med nogle folk man ikke ville. Det ville måske ikke være helt skidt.
Hun lagde sit hoved mod Cedriks skulder. Hendes øjne funklende over hvor glad Cedrik også virkede. Det var vidst ikke helt slemt at vente på ham når man gik alene rundt i landet. ”Hmm..” sagde hun overvejende og rullede lidt sit hoved mod hans skulder som hun tænkte sig om. ”Jeg fandt den her lille landsby for nogle år tilbage fuld med små folk. De var ikke så begejstret for mig,” hun havde vidst kommet til at ødelægge et par ting eller ti. ”Men der var ellers så fredfyldt og varmt... jeg har aldrig været der siden, men det var ret... fantastisk.” Det føltes lidt som om at byen bare var forsvundet, og hun havde aldrig rigtig fundet ud af hvorfor de alle sammen var så lave. Hvis ikke for det faktum at de nærmere lignede børn, så ville hun have gættet på at de var små dværge. 
*
"My destiny is mine to control"

Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 164 cm

Erforias 21.01.2021 12:29
Hendes spinden var som musik for Cedriks øre. Det var en af hans ynglings ting at hører for det var lyden af afslappelse, af nydelse, det var lyden af tid og sted der drev væk. Det var nærhed på en måde der var fantastisk af sig selv, såre simpelt.
"Både og? Jeg leder dem mest hen til steder jeg faktisk kender, eller som jeg ved hvor er" klukkede han og nussede hende lidt mere. Han havde en god stedsans, og for meget sjældent vild, men om det var heldet der spillede ind var lidt svært at sige. "Men det er meget hyggeligt at møde nogle nye folk og hører lidt om deres liv" der var så mange forskellige folk derude! Og selvom halvræven havde mødt en hel del, så var der så mange flere han kunne møde. så meget mere at opleve!

"Åh?" Kroppen blev drejet en smule så han lettere kunne se på hende "Der tror jeg ikke jeg har været før!" Han havde været mange steder, men ikke over hele landet. Han havde hørt om en landsby med små småfolk, men aldrig taget tiden til at se den. "Det lyder som et virkelig hyggeligt sted! Måske vi skulle prøve at finde den til foråret eller til sommer?" to fingre gik hen af hendes arm "Det kunne være et godt eventyr for os at tage på?" lød det lokkende som han gned sin næse mod hendes, stadig med et bredt smil på læberne.

Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 154 cm

Helli 28.01.2021 13:31
Cedrik var i sandhed fantastisk, det kunne Lucky i hvert fald mærke med hele sin krop og hun fandt sig selv bare læne sig mere ind i nærværet og nusningen. Så godt. Han vidste virkelig hvad han skulle gøre ved en kvinde som hende.
”Jeg håber ikke de er alt for interessante,” hviskede hun. Hun håbede ikke det var nogen der var alt for kønne eller interessante. Det var ikke sjældent at hendes mere jaloux side kom frem, måske også fordi de så hinanden så sjældent, men nogle gange, så kunne hun ikke alde vær med at bekymre sig bare en anelse. Cedrik var fantastisk, så det ville ikke være underligt hvis folk rev lidt i ham i håb om at få hvad hun allerede havde med ham.

Hun trak lidt op i skuldrene, som et fnis undslap hende, og hun gned sig egen næse mod ham. Smilet over hele ansigtet, og et lille gys i kroppen, som hun kunne mærke hvordan Cedriks fingre var på vandretur, mens hun selv bare holdt fat i ham, så han ikke bevægede sig væk. ”Med dine evner, så skal vi jo nok kunne finde det,” sagde hun leende. ”Jeg tror du vil kunne lide det.... og vi trænger vel også til et eventyr sammen...” Hendes store mørke øjne kiggede ind i hans, og hun bed lidt ned i underlæben. De var begge frie dyr, men engang imellem kunne de vel godt slå følge med hinanden. ”Vi kan mødes i Medanien når blomsterne springer ud?” De ville nok ikke bruge de næste mange måneder sammen, for Lucky havde i hvert fald planer om at tage sydpå igen snart, men de kunne jo altid mødes. 
*

Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 164 cm

Erforias 30.01.2021 15:32
En stille klukken undslap Cedrik. Det var ikke  ofte at jalouxiens klør dukkede op hos Lucky, men han var helt sikker på at hun nok skulle kunne overkomme det med tiden. "Lucky, jeg har aldrig mødt nogen så interessant som dig, det tror jeg heller ikke kommer til at ske" lød det med det varmeste smil han kunne præstere før han fangede hendes læber i et dybt kys. Han var lidt en strejfer, men han havde altid lyst til at finde hen mod hende. Det var en sær tanke, men samtidig betrykkende, lidt som at hjem altid var tættere på når hun var nær.

Fingrene luskede videre for at begrave sig i de sorte lokker, ærligt så var det nemmere at liste de steder han ikke havde lyst til at tage med hen med hende end omvendt, men lige den her tur lød magisk som få. "Mmh eventyr er altid godt, men det rigtige selskab sætter prikken over i'et" spandt han med smil på både læbe og i hans blik. "Til foråret ja, ved den hvide eg?" Hvor meget end han holdt at være sammen med hende, så havde de også brug for tid hver for sig. For selvom Cedrik gik med hjerte og sjæl i deres forhold, så vidste han at man ikke skulle drukne en blomst i opmærksomhed...
Et drilende glimt spilledede i hans øjne som han rullede sig til at ligge hævet over hende, stjælende et passioneret kys. Lidt mere opmærksomhed kunne hans sorte rose godt tåle.

Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 154 cm

Helli 06.02.2021 14:51
Det var lige til at gå i hjertet på halvkatten. Hun blev helt salig, og man kunne næsten se hjerterne i øjnene på hende. De søde ord gjorde i hvert fald godt for hendes ego, selvom hun nok aldrig helt ville kunne komme sig over når andre kastede sig på Cedrik, som det ofte lignede i hendes øjne. Det var ikke så meget at hun ikke stolede på Cedrik, mere end det var at hun vidste hvor snu kvinder kunne være, når de ville have noget, især halvræve.
Det var tanker der hurtig blev glemt, som hun mærkede de bløde læber mod hendes egne. Et lykkeligt suk faldt over hendes egne læber. Cedrik var ligeså meget et hjem for hende, som hun var for ham, selvom hun stadig var så rastløs at taneken om at være med ham hele tiden stadig var svær at håndtere. Så var det her nemmere.

Hun trak sig lidt tilbage, dog ikke længere end deres ansigter stadig var næsten ubehagelig tæt på hinanden, og Lucky stadig kunne mærke hans ånde mikset med sin egen. ”Det gør det virkelig nogle gange,” indrømmede hun og bed kort ned i sin underlæbe, inden hun nikkede begejstret. ”Ellers så plejer jo at finde mig,” indrømmede hun, selvom det typisk var det dårligste tidspunkt for Lucky. Der var bare noget ved at deres held og uheld både arbejdede imod og med hinanden på disse punkter.
Ikke at der var mere at sige som hun mærkede hans læber endnu engang og hun bare smeltede ind i hans omfavnelse og kys. Desperat efter at få noget mere tid med ham og udnytte den til den fulde. Næste møde ville sikkert blive til foråret så. 
*

Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 164 cm

Erforias 13.02.2021 14:12
En del af halvræven drømte om en dag hvor han og halvkatten boede sammen. De ville sikkert rejse en del og have dele af deres liv for sig selv, for at lægge levet som enspænder helt fra sig ville tager tage flere årtier. 
Det var dog en drøm der nok ville tage flere år før det overhovedet kunne komme på tale, men heldigvis var det de havde nu meget godt. Cedrik beklagede sig i hvert fald ikke!

"Sandt nok"
spandt han og nussede sin næse mod hendes, han havde en tendens til at falde over hende når der virkelig var behov for det, men han ville nu ønske at det ikke krævede at der skete eller andet pinligt for hende! Men held i uheld var også en lidt mærkelig størrelse at vænne sig til.
"Måske vi skulle lade dit tøj lufttørre? Så bliver der nok hurtigere tørt?" lød det stadig med det drilende glimt spillende i de mørke øjne. Flere kys fulgte vandrende ned langs halsen, man kunne altid få varmen på flere måder, og en af de sjovere var uden tøj. 
Selv hvis hun ikke skulle have lyst var det også helt fint, han var bare glad for at bruge tid sammen med hende. Især når der nok ville gå en lang vinter hvor han ikke kunne se hende.

Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 154 cm

Helli 19.02.2021 16:29
Man blev nødt til at lære at acceptere at livet bare udfoldede sig på den måde, især når man var en som Lucky. Hvis hun dvælede for meget ved tingene, så blev hun umådelige deprimeret over at hele verdenen egentlig var imod hende, og at hun aldrig rigtig ville kunne leve sit liv som hun ønskede det. Der ville altid komme noget i vejen, og derfor... dvælede hun ikke. Hun vidste tingene ville gå galt, men hun prøvede at indsætte noget optimisme i det, så det ikke føltes så slemt, desuden så var det altid en god følelse når tingene næsten gik efter planen.

Spørgsmålet kom lidt ud af det blå, sådan føltes det i hvert fald lidt, men selvom der var overraskelse til at starte med, så blev det hurtig erstattet med et drillende smil på hendes læber. ”Du er ikke så lidt ked af det,” spandt hun, og efter at lade Cedrik give et par kys til hendes hals så var hun ikke bleg for at hive sig selv bare lidt væk, så hun kunne hive fat i sin stadig våde trøje og hive den over hovedet, så hun sad i bar overkrop. ”Men så skal du også holde mig varm,” spandt hun, før hun pressede sig ind til ham. Hun havde nu aldrig været genert af sig, og hvis Cedrik udnyttede det lidt, så var hun ikke så bekymret for det. 
*

Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 164 cm

Erforias 24.02.2021 14:23
Hun havde nok ret i at Cedrik trak sit forslag lige til grænsen, men til hans held var han ganske charmende, og det tog ikke lang tid før overraskelse blev til et sigende smil. "Du får det bedste frem i mig?" klukkede han. Hvor ofte havde man muligheden for at nyde byen bedste solstribe med sin kæreste uden for meget tøj?
Det var sandt at halvræven holdt meget af håndgribelig intimitet, men med Lucky havde han svært ved at få nok af hende, på den ene eller anden måde.
At sige det var distraherende for Cedrik at hun nonchalant smed trøjen ville være noget af en underdrivelse, ikke at han brokkede sig på nogen måde, tvært imod. "Det havde jeg også tænkt mig" spandt hans stemme, som han trak hende ind til sig og plantede flere kys langs den slanke nakke. 

Følelsen af hendes bare hud under hans fingre var anderledes end med hans håndpoter. Det var som han kun mærke mere, som at hun var blødere som han at et slør var blevet løftet og alting stod klart. "Jeg vidste ikke du var så blød" klukkede han og prøvede at stjæle et lidenskabeligt kys. "Du er helt fantastisk min Sorte Rose" lød det med et smil og blik, det kun understregede hvor forgabt han var i hende og hele hendes væsen.

Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 154 cm

Helli 24.02.2021 21:39
Det bedste? Man kunne nok debattere, men Lucky var nu ikke ked af det, selvom et drillende smil gled over de bløde læber. ”Smiger får dig ingen steder, mester,” sagde hun, selvom det var en løgn. Det kunne man næsten se på glæden der var at læse så tydelig på det kønne ansigt, og måden hun forsøgte at vikle sig ind i Cedrik på, nu når halvdelen af tøjet alligevel var svundet fra hendes krop. Og blikket han havde givet hende var heller ikke halv dårligt. Hun kunne godt lide at føle sig eftertragtet.

Hun lagde hovedet mere på skrå, så Cedrik havde adgang til den blege hals, inden et grin undslap hende af komplimenten. Blød. Hendes hale og øre var bløde, og Cedrik var det i sin ræveform, men hun var næppe så forfærdelig blød igen, men han var selvfølgelig heller ikke vant til denne her følelse. Hendes grin blev dog hurtigt lukket i som hendes læber blev fanget i et lidenskabeligt kys. Hun trak ham lidt tættere på sig, med et lykkeligt suk, og en lille rødmen spredte sig på hendes kinder, som Cedrik komplimenterede hende endnu engang. ”Jeg har sagt smiger ikke får dig nogen steder,” sagde hun, næsten lidt forlegent, men glæden der strålede ud af hende var der stadig. ”Men… du er nu ikke helt slem selv,” hviskede hun og pressede sig selv lidt mere ind mod ham, for at stjæle hans varme og mærke ham tæt på sig. 
*

Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 164 cm

Erforias 27.02.2021 13:27
At hun påstod at smiger ikke hjalp noget, troede Cedrik ikke rigtigt på, jo det kunne da være at det ikke fik hende til at smide tøjet eller sådan, men det var ikke ligefrem fordi at han gjorde det for at få noget ud af det, andet end at hun vidste hun var elsket og måske bare kunne få hende til at se et skår af hvor fantastisk hun var i hans øjne.
Lidt af vane knappede han skjorten op, men lidt som en genistreg lagde han den om hendes skuldre i stedet for at smide den på tæppet. Nu havde hun både en bar brystkasse at læne sig op af, og noget til at varme skuldrene.

At hun endte med at grine af at han syntes hun føltes blød fik kun halvræven til at smile mere, og være mere ihærdig i hans kærtegn af hende. 
Blikket hun sendte ham efter kysset var næsten til at dø for, næsten. "Måske, men jeg nyder at fortælle hvor fantastisk du er?" klukkede han og nussede sin næse mod hendes. "Kun halv slem?" Klukkede han, i mens en hånd vandrede ned mod hendes hale rod for at rykke lidt mod siden, og den anden trak hende tættere ind mod ham. "Du er enestående" hviskede han blidt i hendes øre.
Det her var livet!

Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 154 cm

Helli 02.03.2021 12:08
Hendes ryg var lidt kold, også selvom den våde trøje ikke var på hende mere, men som skjorten forlod Cedriks krop og i stedet for blev lagt om hendes skuldre, så var det pludselig en hel anden varme der omsluttede hende. Ikke nok med varmen, men også duften af at være så nær Cedrik. Hun tog en dyb indånding, og pressede sin egen lidt køligere overkrop ind mod Cedriks varme. Det var underligt hvordan deres hud var mod hinanden, når hun stadig kunne huske fornemmelsen af pelsen mod hendes hud. Det tog stadig lidt tilvænning.

Hendes øjne blev lidt smallere, som smilet blev bredere, og deres næser nussede mod hinanden. ”Ja, kun – eep!” Et lille hvin kom leende fra hende, som hun blev hevet i halen, et af de mere sensitive steder på hendes krop. Hun var dog ikke bekymret når det var Cedrik, og hun lod sit hoved falde grinende mod hans skulder, som hun nu var rykket bare det nærmere.
Et gys gik igennem hendes krop, som endnu et af komplimenterne lød i hendes øre. Ørerne drejede lidt på sig, og hun kunne mærke hjertet banke bare lige lidt hurtigere i hendes bryst. ”Jeg ved jo slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv, hvis du bliver ved,” hviskede hun. 
*

Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 164 cm

Erforias 07.03.2021 11:46
At sådan mærke hud mod hud, føltes lidt mærkeligt efter et liv med pels, men Cedrik havde intet imod det! Kuldegysninger spredte sig fra for deres kroppe mødtes, og ikke kun fordi at Lucky stadig var kølig efter at være blevet våd. Det føltes så fremmed, men stadig fantastisk, men det kunne vel ikke være andet en magisk når det omhandlede Lucky?

Det var måske ikke helt flinkt at drille hende ved at hive hende i halen, men hun havde jo selv sagt at han var halvslem så lidt kunne han vel godt drille hende? Hendes latter var smittende og det tog ikke mange sekunder før Cedriks smørrede smil blev brudt af af en varm latter.
Istedet for at drille hendes hale mere luskede hånden op for at nusse hende bag øret han lige havde hvisket i.
Blidt flyttede han hendes hoved fra hans skulder, så han kunne fange de det fantastiske topaser med hans eget blik. "Åhh? Min Sorte Rose, den mest fantastiske kvinde jeg har mødt, jeg kan jo ikke stoppe når du er så nær," hviskede han åndeløst, fingrene dansende let langs hendes kæbe for at lede deres læber mod endnu et kys.  

Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 154 cm

Helli 15.03.2021 21:48
En let spinden lød fra hende, som hun lænede hovedet lidt tilbage og bare lod Cedrik nusse øret som han nu havde fået adgang til. Det føltes himmelsk, og fik kuldegysninger til at gå lidt igennem hendes krop af alle de rigtige grunde.
Hendes øjne var halvt gledet i, men åbnede sig nu alligevel en anelse mere som Cedriks brune øjne mødte hendes egne gule. Og så blev han endda ved.

Havde de været et mindre privat sted, så havde Lucky nok alligevel fundet sig selv have en lidt upassende opførsel, men som de lå her på hustagene, så havde hun slet ikke de samme kvaler. ”Så… må du vel alligevel blive ved,” hviskede hun, lidt åndeløst, inden hun også selv pressede sig mod ham, så deres læber kunne mødes i et lidenskabeligt kys. Hun havde savnet Cedrik forfærdelig meget, og hun var meget glad for hvor godt han tog sig af hende. Der var også betydelig mindre hår i hendes mund denne her gang.
Hun begyndte forsigtigt at hive i Cedrik, så hun kunne lægge sig ned på tæppet, og dermed have ham over sig. 
*

Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 164 cm

Erforias 24.03.2021 16:53
Det var heldigt at solstriben tilfældigvis lå et afskærmet sted for nysgerrige blikke, for selvom Cedrik egentlig bare ville have at Lucky var glad om det var med ham eller andre, så var han selv ganske veltilfreds med at have hende så nær helt alene på taget.
Halvræven fulgte stor smilende med mellem kys, så hun kunne få lov at lægge sig på tæppet. Lucky havede ikke mere end lige fået lagt sig før kyssende vandrede fra mund til kind, til hals. "Hvordan kan jeg være så heldig at have mødt dig?" Lød det med en varm klukken og et blik der vidnede om at det var den pureste sandhed.

Han var så skudt i hende at det halve kunne være løgn, og som hun lå der og så indbydende ud, hvordan skulle nogen kunne modstå hende? "Lucky? Ved du hvad?" smilede han mens han prikkede hendes næste med sin egen, "Jeg elsker dig" strålede det ud af ham som de lå badet i gult og blåt lys.
Nysgerrigt vandrede hans fingre langs hendes lår. "Måske kunne dine bukser godt bruge at tørre? Det føles som de er våde" smilede han smørret, det ville være prikken over iet at få lov at pakke hende helt ud, og hvis hun skulle give ham ret ville han hastigt følge trop, noget for noget og alt der. 

Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 154 cm

Helli 06.04.2021 20:45
Lucky kunne stadig mærke sin krop spænde lidt op, som heldigt blev nævnt, men det var ikke så markant, som det havde været før i tiden, og det var en af de tign hun måtte tage. Det sure med det søde, og Cedrik var virkelig alt for sød. Hun havde jo ikke haft en jordisk chance til at starte med.
”Du må være født under en heldig stjerne,” endte hun dermed også med at hviske, i håb om at Cedrik ikke havde lagt mærke til noget. Hun ønskede nu ikke at noget skulle lægge en dæmper på alt hvad de havde lige nu.

Hendes øjne blev lidt større, og hendes hjerte begyndte at slå bag den lyse hud. Halen vidnede dog mere om hendes sindsstemning, som den næsten forsøgte at sno sig om Cedrik. Det føltes ikke som om at havde kendt hinanden så voldsomt længe, samtidig med at Lucky alligevel følte at de havde kendt hinanden i evigheder. Måske hvad der kom med at de ikke så hinanden så tit som de kunne. Så hun spandt. ”Jeg elsker også dig,” hviskede hun, og en lille latter undslap hende, som Cedrik forslog at hun skulle ud af tøjet. ”Din gavtyv.” Men hun lignede ikke en der bekymrede sig voldsomt om det. ”Du kan jo se om du kan få dem af.” Næsten som havde hun hørt hans ønske. Bukserne var faktisk også lidt våde og kolde, og selvom vinden også var det, så vidst hun at Cedriks krop sagtens kunne varme hende. 
*

Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 164 cm

Erforias 04.05.2021 22:24
I et split sekund stoppede Cedrik op som han kunne mærke Lucky spænde op i hele kroppen, men som hun lod det til feje det væk så valgte han at lade det ligge. Der var ingen grund til at gøre det mere træls for hende. "Har jeg fortalt dig historien om hvordan min mor tror jeg er blevet heldig? Hvis ikke så skal du høre den en dag!"  Klukkede han, det involverede en meget ung Cedrik og et meget spøjst bekendtskab.

Det var ingen hemmelighed at Cedrik elskede når smukke kvinder gav ham opmærksomhed, men der var noget helt specielt over at få det fra Lucky. Han var på intet tidspunkt i tvivl om at at hun oprigtigt elskede ham, og se hendes hjerte smelte fik kun hans eget til at smelte endnu hurtigere.
Et lumsk smil dansede over hans læber "Jeg er din gavtyv" klukkede han og var ikke sen til at tage imod opfordringen, for ja det behøvede hun ikke at sige to gange!
Med fingerfærdighed og snilde fik han fjernet hvad end knude eller spænde der ville stå i vejen for hans mål! "Lidt hjælp?" blinkede han med et skævt smil og glimt i øjet, som han gjorde klar til at møve bukserne af hende hvis hun løftede hendes dejlige bagdel bare en smule. Som tak plantede han varme kys langs hendes frie maveskind, det skulle nok blive hedt mellem dem.

Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 154 cm

Helli 22.06.2021 11:44
Ørerne sitrede lidt i nysgerrighed, som Cedrik spurgte om hun havde hørt historien. Hun var ikke helt sikker på at hun med hele hjertet ønskede at vide det, men samtidig kunne hun ikke lade vær med at være nysgerrig, for det var jo Cedrik. Det var som om at der bare var visse ting hvor Lucky bare endte med at gå på kompromis når det involverede en hvis halvræv. Så meget for at have løbet fra den heldige modpart hele sit liv.
”Den må du fortælle mig en dag,” bekræftede hun, selvom der var noget lidt mere interessant på nuværende tidspunkt, men det var en lille information som kunne blive gemt væk til en anden dag trods alt.

Smilet spredte blev kun større, da han bekræftede endnu engang at han var hendes, og hun kiggede ned på fingrene der var rimelig solide i at få snørrene på bukserne op, og hun satte hænderne under sig så hun lige kunne få løftet sin røv op, så Cedrik kunne få adgang til at få dem af.
Hun var stadig fugtig over huden fra vandet, og kulden ramte hende, som de blev hevet af hende, men det betød også bare at hun var hurtig til at hive fat i ham, for at hive ham tættere på sig, så hun ikke skulle fryse. ”Det er heldigt du er så sød,” hviskede hun, som om at det var hele grunden til at hun lod ham gøre hvad han gjorde. Ikke alle søde fyre fik lige så meget adgang til hende, som Cedrik altid havde haft lov til. 
*

Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 164 cm

Erforias 10.07.2021 21:55
Et varmt smil dansede på Cedriks læber "Du siger bare til når eller hvis du får lyst til at hører den" Han vidste bedre end at prøve at presse hende ud i noget som helst, og især hvis det noget havde noget at gøre med at han var heldig. Egentlig burde han nok se om han kunne finde en god måde at spørge ind til hendes uheld på, men det var lettere sagt end gjort. Samt ærligt talt så var han mere interesseret i at være sammen med hende, detaljerne skulle nok komme med tiden. 

De våde bukser blev kaster overskulderen landende i solstråle, tørrer skulle de nok blive før eller siden, men halvrævens opmærksomhed var hos den smukke halvkat der lå foran ham. "Som jeg har sagt før så får du det bedste frem i mig," svarede han med en hvisken før hans læber søgte hendes i et kys. En imponerende mængde brystbehåring groede frem som hun hev ham tættere, hun skulle jo ikke fryse. For selvom Cedrik var glad for at have lært at gøre sig mere menneskelig, så var hans stadig helt tilfreds med sin ræve side, den havde jo været med til få Lucky til at falde for ham.

Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 154 cm

Helli 19.08.2021 19:50
Lucky spandt bekræftende på det. Lige nu var ikke tiden eller stedet for hende at høre lige den historie. Det tog altid lidt af en grim smag med sig, og det var det sidste hun ønskede omkring Cedrik’s dejlige væsen, især nu, som hendes krop spandt og strakte sig med de blide berøringer og opmærksomhed, som kom fra halvræven over hende.

”Du ved i hvert fald hvordan du smigrer dig ind hos mig,” hviskede hun, selvom halvdelen af sætningen mere blev slugt af kysset, som deres munde ramte mod hinanden igen. Hun trak Cedrik nærmere, i håb om at hans varme kunne få den sidste kulde ud af hendes krop, men også blot for at have ham tæt på sig.
Til trods for at dagen måske ikke havde været den bedste, især med turen i springvandet, så føltes den det hele værd, nu når hun lå heroppe på taget, og bare tog og nød alt hun kunne fra sin kæreste. 
*

Lucky har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Chibi, Krystal , Lorgath
Lige nu: 3 | I dag: 12