Fortidstråd: Kroppen glemmer aldrig

Pax

Pax

Iagttager | Bandeleder af Ulvens Flok

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 11.09.2020 17:56
Pax skar en forpint grimasse – dog stadig smilende – i det, at Juno aflagde afstand til ham. Med ét fortrød han, at han ikke havde kastet sig ud i det uvisse, for det ville have forlænget hans tid med Juno i det lille kammer. Tid, han på en eller anden måde ikke kunne undvære.
Hvad med klamme tæer med gule negle og svamp? … Eller forestil dig Edwards gamle, rynkede pik…?

Timerne gik langsomt, men stemningen i det skæve stråtagshus blev unægtelig bedre, des mere liv der vendte tilbage i Lizzy. Edward rendte rundt og nynnede, alt imens han arbejdede og Pax skiftede atter form, så den lille pige fik sit kæmpemæssige og levende tøjdyr tilbage. Will havde for længst forladt dem – noget Pax var lettet over, eftersom det ikke gik, at have så smuk en mand rendende efter Juno. Som formskifter var Pax’s sanser bedre end det almen menneskets, og han brød sig ikke om, hvad han havde lugtet på de to mænd.

Da Edward omsider afgjorde, at Lizzy var rask nok til rejsen hjem, sendte han Juno og pigen afsted med alskens miksturer og remedier. ”Det er hvis, hun får det værre. Ikke overgør det – ellers så får hun det bare skidt af det og næste gang, så afkræver jeg betaling, sønnike! Og du der! Pax, du bliver her! Vi to skal tale sammen.

Det var blevet mørkt, da Pax var vendt hjem til sikkerhedshuset og selvom, at han vidste bedre, kunne han bekæmpe følelsen af skuffelse i det, at han lugtede, at Juno ikke var derinde. Der var dog ting, der skulle ordnes og Pax gjorde sig komfortabel – hvem vidste, om den anden ville dukke op alligevel? – og smed overtøj og støvler, så han til sidst ikke stod i andet end løse bukser og uldsokker.

Dernæst begyndte han – Ulven, selveste Pax og anfører af Ulvens Flok – at lave mad. Til to. Hvis nu…
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 11.09.2020 22:13
Juno var ved at brække sig, af grin og af væmmelse, ved Pax's forfærdelige forslag og de billeder det bragte frem i hans sind. 

Det var kun blevet sværere efter at have en normal samtale med Will efter at have fundet ud af, at han også kunne være tiltrukket af mænd. Det var endnu sværere, når Pax også samtidig var i lokalet. Juno havde det som om han skulle gå til af lyst, og han brugte det meste af tiden i en stol med en trøje foldet sammen over sit skød.
Først da Pax skiftede form og Will gik, kunne Juno med bedre ro i sindet sætte sig hen til sengen og holde øje med både barn og ulv. Med Lizzy lidt mere energisk og desuden også opildnet af at have verdens største bamse indenfor rækkevidde, kunne Juno virkelig fornemme, hvor meget bedre hun endelig havde fået det, men han åndede først lettet op, da Edward sendte ham hjem.
Juno var så taknemmelig at han hverken kommenterede på at skulle betale fremover, eller på at Edward ville holde på Pax, men skyndte sig blot hjem med Lizzy på armen og miksturer i hænderne.

Hjemme hos Rotterne var det Hector der fik ansvaret for Lizzy. Juno fortalte ham alt, hvad Edward havde fortalt ham, om miksturer og symptomer og remedier, indtil der ikke var mere at sige.
Så tog han en tiltrængt lur, vågnede op og vaskede han sit ansigt, skiftede sit tøj, og tog direkte tilbage mod sikkerhedshuset. Han havde glemt alt om mad, for han ville gerne nå tilbage inden Pax - finde en måde at overraske ham på, helst uden tøj involveret.
Men da han lukkede sig selv ind, var der både varmt og velduftende derude, og Juno vidste med det samme, at han ikke var den første af dem til at ankomme. 

Han smed sin jakke fra sig over en stol og fortsatte ud i køkkenet, hvor han ganske rigtigt fandt Pax. I nøgen overkrop og - til Junos store overraskelse - i gang med madlavning.
"Er du også blevet syg?" spurgte han som hilsen og trådte helt hen til Pax, som han lagde en hånd på panden af med et smil, inden han også lænede sig ind for at få et kys. 
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 12.09.2020 13:24
Timen alene for Pax havde ikke formået at gøre underværker ved alt det giftige og grønne, der fik hans hjerte til at hidse sig op i en hastig galop. Alskens spørgsmål og følelser af ydmygelse havde troligt sneget sig ind på Pax, der ikke havde gjort megen for, at holde dem på sikker afstand –

Han sagde jo godt nok, at han elskede ham. At han ville have ham for sig selv. Men det kunne ikke passe… for der var jo Hector. Og tilsyneladende også Will. Will, som også var ældre, og – var det svaret? Var det snarere en slags erstatning, en tryghed?
Kunne Pax virkelig have været så blind?

Da døren således gik op og Juno trådte ind, skævede Pax til den anden henover skulderen. Han smilede, og varmere end man måske kunne tænke, for det var vel ikke Junos’ skyld – det var hans egen. Det var ham, der ikke havde holdt sig selv på sikker afstand. Ham, der havde håbet.
I det Juno lænede sig frem for et kys, lod Pax sig om, at han var for fornærmet over hans drillerier, til at lade deres læber mødes. I stedet daskede han forsigtigt til Juno, gav ham fingeren og lo stille. ”Er det virkelig den tak, jeg får, efter at have lavet aftensmad til dig?”, spurgte han, hvorefter begge de brede øjenbryn fløj længere op i panden. 
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 12.09.2020 18:30
Ligesom at Pax lod som om at han var fornærmet, lod Juno som om han blev fornærmet. Eller nærmere blev skuffet, men skjulte det under en facade af at blive fornærmet. Han skød sin underlæbe ud og så op på Pax med et såret hvalpeblik, ked af ikke at have fået sit kys. Tristheden varede dog kun indtil Pax beskrev maden som værende til ham.
"Vent - har du virkelig lavet dét? Til mig?" Juno lyste op i et smil og skævede til maden og tilbage til Pax. "Hvem har lært dig at lave mad? Det dufter næsten lige så godt som du gør!" Øjeblikke, hvor det ikke føltes urealistisk at få en hverdag sammen med Pax var dem, der ramte Juno hårdest, på den måde gode, og han smilede bredt til den anden fyr inden han kærligt gnubbede hele sit ansigt op mod hans. Grådigt indåndede han ved hans kæbe, for at understrege hvor glad han var for Pax's duft.
"Hvem ville have troet, at du er så romantisk," mumlede han, stadig med sit ansigt tæt op mod Pax's, og løftede en hånd for at klemme om hans brystmuskel. Hvis Pax var sur på ham, var det ikke gået op for ham endnu. 
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 12.09.2020 19:10
Pax reagerede instinktivt på Junos’ gnubbende kærtegn; før han vidste af det, var hans øjne gledet i og hans ene arm lagt omkring den andens liv, hvorefter Pax grådigt, og som også ulven havde gjort det, gned sit ansigt hen langs Junos’ hals og kæbe; indåndede hans duft så det var alt, hans lunger bestod af. Det var… berusende, at kunne give efter uden skam eller eftertænksomhed, og Pax’s stålgrå øjne var lettere sløret af lyst, da han atter så ned på Juno igen.

Er det romantisk, at sørge for ens – partner har mad i maven? Eller er det praktisk?”, mumlede han, forlegen over Junos’ ord. Hans mundvige sitrede dog let, men pludselig kunne hans blik ikke finde hvile i Junos’ eget, og Pax strøg hurtigt forbi ham med den undskyldning, at skulle tjekke til suppen.

I det at han landede foran ildstedet, lod han en hånd glide igennem sit askegrå hår. ”Jeg har bare lagt mærke til, hvad de laver i vores køkken. Hørt, hvilke ingredienser de efterspørger – du ved, den slags ting. Det smager sikkert helt af Zaladins til”, svarede Pax omsider, hvorefter han hastigt skævede til den blonde mand. Du driver mig til vanvid og jeg aner ikke, hvad jeg skal stille op… 
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 12.09.2020 20:12
Der gik et sug igennem Junos mave, da Pax gengældte hans kærtegn og desuden også bevægede sig, som han havde som ulv. Dét havde han kun positiv erfaring med og han var ét kærtegn fra bare at skubbe en hånd ned i Pax's bukser, da fyren pludselig stak af fra ham. 

Juno blev stående hvor han var blevet efterladt, men slap ikke Pax med blikket. "Det er romantisk," insisterede han. "Måske begge dele. Men det er romantisk at ville tage sig af hinanden. Det er noget mere end bare - sex. Ikk?" Juno forsøgte at give et indtryk af, at han var fslappet omkring sine egne ord, men skævede alligevel nysgerrigt til Pax, da han sagde det.

"Og jeg kommer til at elske det. Fordi du har lavet det. Og fordi jeg sulter," det sidste sagde han med et grin og han måtte kæmpe med sig selv for ikke at følge efter Pax, for at gnide sig op af ham igen. 
"Hvad sagde Edward? Da jeg gik?" spurgte han i stedet, selvom han ikke skjulte, hvor rastløs han blev af at stå for sig selv. 
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 12.09.2020 20:39
Pax nikkede og rømmede sig, mere af vane end af vilje. Det var noget andet end bare sex – og det gik kun mere og mere op for ham, des mere han så til den blonde unge mand. Des mere han tog sig selv i at lade sine tanker kredse om ham, savne ham…

Det trak lidt i Pax’s mundvige i det, at Juno erklærede, at han sultede og med et funklende blik over skulderen mumlede han; ”så må jeg hellere få dig fodret af.” Dernæst greb Pax om to skåle og øsede dampende varm suppe op i begge, hvorefter han gestikulerede til Juno, at han kunne tage plads ved køkkenbordet.

Efter at have stillet maden frem og fundet brød, fnøs Pax moret. ”Han ville bare høre, hvad jeg rendte rundt og lavede med dig, siden at jeg – hvordan var det? Lige kunne vove på, at hoppe i høet med skrædderens søn.” Pax pustede fraværende på den brandvarme spise, hvorefter han hev sit ene ben op og lagde foden på stolesædet. Han bed end ikke mærke til, at han gjorde det, for det var ukarakteristisk at se ham så… afslappet.

Og så snakkede han en hel del om sygdomme, man kan overføre til hinanden igennem sex. Også når man er to mænd. Til sidst forsøgte jeg, at hoppe ud af vinduet men han er hurtig, ham den gamle…” Pax lo stille, hans ansigt stadig vendt mod maden. 
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 12.09.2020 21:12
Varme steg op i Junos kinder, ved mindet om sine ukontrollerede ord tidligere på dagen, men resten af hans krop blev også varm, på den behagelige måde, for det føltes trods alt også godt at have fået sagt. Især når Pax havde taget det så pænt som han gjorde. Det havde været noget dobbeltmoralsk af Juno at sige sådan, det vidste han godt selv, og dét kunne Pax nemt have holdt imod ham. Men des længere tid han brugte med den ældre fyr, des tydeligere blev det at under sin hårde facade og rygterne om sin nådesløshed, så var Pax bare virkelig den samme søde fyr, som havde hjulpet Juno igennem nogle svære år.
Og det havde resulteret i at Juno knap nok kunne tage øjnene fra ham nu. Bare det at se ham sidde helt afslappet var noget helt specielt, der kunne få ham til at falde helt hen i sine egne dagdrømme om ham. 

Først da Pax nævnte sygdomme, blev Juno igen tilstedeværende nok til at komme i tanke om maden foran sig, som han med et forlegent grin straks begyndte at spise af, for at undgå at svare på dén del af historien.
Suppen var bedre end Juno havde regnet med, og brødet var så godt, at Pax umuligt selv kunne have bagt det, og Juno spiste taknemmeligt i flere minutter, inden han, eftertænksomt og imellem bider, sagde; "Jeg kan godt lide at han ved det. Edward. Det føles - som om det ikke længere bare er en drøm. Men virkeligt." 
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 12.09.2020 21:27
Junos’ tavshed gik ikke Pax’s næse forbi og henover al dampen, skævede den ældre mand til den yngre med et funklende blik.
Han var også ret overrasket over, at jeg tilsyneladende ikke er helt død under navlen…”, lød det mumlende, hvorefter Pax måtte le, hæst og lavmælt. ”Dét gik han også ret meget op i – og om jeg kun var til mænd eller om jeg også havde været sammen med kvinder. Jeg kunne have tudet af lettelse som et lille barn, da jeg endelig fik lov til at gå.” Pax fnøs moret og smilede dernæst bredt til Juno, tydeligvis oprigtig i sine ord men dog ikke synderlig påvirket (i hvert fald ikke længere).

Dernæst var det Juno, der brød tavsheden og Pax sank en mundfuld mad før, at han nikkede langsomt. Det brændte i ham efter at spørge, hvad Juno mente, men af en eller anden grund fremstod dén mulighed… ydmygende. Som forstod Pax ikke, hvad der foregik imellem dem eller som var det for… krævende. For afhængigt af den andens tilstedeværelse – som havde Pax brug for Juno.
Og selvom det var sandheden, sagde han det ikke.

Måske det bliver mere virkeligt en dag…” 
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 12.09.2020 22:28
På dét punkt havde Juno noget til fælles med Edward; han ville også gerne vide, hvilke køn Pax var tiltrukket af og hvor han ellers havde erfaring fra, eller om det kun var ham og bordellet. Men han valgte at spise fremfor at spørge. Han havde vist også været rigeligt jaloux for én dag, der var ingen grund til at hidse sig op over andre partnere eller anden tiltrækning, så det ville han forsøge at undgå.

Pax's svar på, hvor virkelige de føltes, fik Juno til at se op fra sin mad. Det Pax sagde føltes vigtigt, af grunde Juno ikke kunne sætte fingeren på.
"Uden tvivl," svarede han, uden at tænke nærmere over det og lagde hovedet på skrå, imens han forsøgte at regne ud, hvad der foregik i den andens hoved. "For mig - kommer det til at føles mere virkeligt, des flere der ved det." Imens han talte gik det op for Juno, at det ikke kunne være sådan endnu, og i ærgrelse faldt hans blik til sine hænder, hvor han hev brødet i det fra hinanden. "Jeg glæder mig til at kunne, du ved..." Juno tøvede og flyttede sig rastløst rundt på stolen, imens han omformulerede sig. "Jeg vil gerne have at folk kan se, at vi er sammen. En dag. Snart." Junos hjerte sad i halsen på ham, men han var ikke færdig, og han tvang de næste ord ud; "Da Will var her, ville jeg også bare have ham til at vide det. Så han kunne stoppe med at snakke om andre fyre med dig, men bare vide at - at du er min."
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 12.09.2020 22:46
Pax kunne mærke, at hans hjerteslag begyndte at galoppere hastigere og hastigere afsted, des mere Juno talte – så optaget af den andens ord var han, at Pax end ikke kunne skovle mere suppe ind i munden men blot sidde og betragte Juno med ulæselige øjne, genspille hans ord om og om igen, indtil han til sidst måtte synke besværet, og –

Wills navn fra den blonde mands mund var som en uset knytnæve til maven, og Pax skar en pludselig grimasse og tabte skeen i suppen. At den allerede havde lagt nede i spisen gjorde dog, at Pax kunne lade som om, at han blot havde givet slip på den med vilje.
For blot et øjeblik havde han glemt – glemt den forbandede og dumme mand, der rendte rundt i hælene på ham selv og bare ville ham det bedste, men som Juno tydeligvis godt kunne lide at kigge på.

Du sagde… til mig, at Hector og dig delte hinanden”, hørte Pax sig selv sige, før at hans blik atter fæstnede sig urokkeligt i Junos’. ”Jeg behøver ikke at være i et forhold med en for at vide, at det ikke er mig. Hvis vi skal være sammen… rigtig sammen, så sover du kun i min seng. Jeg kan ikke – jeg kan sgu ikke klare det andet…
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 12.09.2020 23:42
Det føltes fuldstændig latterligt, at Pax ikke forstod. Hvordan kunne han ikke se, at han var alt Juno ville have? Hvordan kunne han overhovedet sammenligne Junos følelser for ham, med dem han havde for Hector? Juno ville have Grint, hvis ikke stemningen pludselig var blevet så alvorlig, og i stedet så han tavst op på Pax i et langt øjeblik, inden han langsomt nikkede. 

"Sådan vil jeg også helst have det," svarede han endelig, uden at se væk fra Pax. "Det her - den ordning Hector og jeg har - det er ikke..." Juno kæmpede med at finde de rigtige ord og slap også sin egen ske, for at kunne gnide sine hænder over sine lår, imens han søgte efter en forklaring, der ville give mening for andre end Jam selv.
"Det kommer ikke til at være et problem med dig og mig." Juno havde ikke lyst til at tale skidt om Hector, heller ikke selvom Pax sikkert ville nyde at høre det. Heller ikke selvom det ikke var andet, end at han ikke var glad sammen med ham. "Det er ikke det samme." Juno slog blikket ned og sank en klump. Han ville så gerne fortsætte; Jeg elsker ikke Hector på samme måde som jeg elsker dig. Når jeg forlader ham, så har jeg ikke brug for andre end dig. Men det kunne han ikke sige, for det ville tvinge ham til at slå op med Hector. Hector, som havde været der igennem tykt og tyndt med ham. Hector, som havde håndteret ham, da han havde det værst. Siddet igennem alle slags af hans anfald.
Så selvom Juno planlagde om og om igen at slå op med Hector, så var han ikke klar til det. Heller ikke selvom han havde Pax lige foran sig, og dén viden fik skammen til at løbe ned ad ryggen på ham.
"Hvor sover du egentlig normalt? Her?" spurgte Juno med et blik omkring sig, i håb om at kunne skifte emne. "For hvis du vil have mig i din seng, så vil jeg også gerne - være i den. Oftere. Hver nat?" Juno trak på skuldrene ved sit forslag, for ikke at virke for ivrig. "Sikre mig, at der ikke kommer nogen for at myrde dig og sådan," tilføjede han lavmælt, selvom det kun havde meget lidt med det at gøre. 
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 13.09.2020 00:07
Pax holdte vejret ganske uden at vide det, indtil Juno omsider syntes at være færdig med at forklare. Han nikkede hastigt, uden selv at ville spørge mere indtil Juno og Hector. Den blotte tanke fik hans mave til at vride sig og hans blod til at boble faretruende, og af en eller anden grund ville Pax ikke lade følelsen overtage. Ikke igen. Ikke, når han kom i tanke om, hvad han nær havde gjort sidst, at alting blev hvidt af raseri og grønt af jalousi.

De stålgrå øjne fløj op fra suppen i det, at Juno spurgte, hvorhenne han sov. Pludselig kom Pax til at smile og han rømmede sig, næsten forlegen. ”Lidt hist og her… det kommer an på, hvor jeg er henne og hvornår… som oftest i undergrunden eller her… jeg har også et hus nær biblioteket i centrum, men det er kun, hvis jeg er på røven… så… der er jeg sjældent.” Pax tav og lænede sig tilbage mod ryglænet, stadig med en af sine uldsokke-beklædte fødder hvilende på stolesædet. Han brækkede et stykke brød af og proppede det i munden, hvorefter hans smil antog en mere indforstået karakter; ”eller i skoven…

Pax tyggede af munden, hvorefter han tog en dyb indånding, som havde han brug for det ekstra mod, det tog ham at sige: ”men jeg kunne – godt være mere det ene sted i en periode… her eksempelvis.” For ham selv var invitationen tydelig, men i tilfælde af, at Juno ikke forstod, tilføjede Pax lavmælt: ”jeg vil gerne have dig i min seng og så meget du kan. Det er – tomt, når du går.” 
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 13.09.2020 00:30
Juno lyttede opmærksomt, for det var trods alt ikke hver dag man lærte Ulvens tilholdssteder at kende og Juno ville til enhver tid gerne vide, hvor han kunne finde Pax, men han himlede smilende med øjne, da skoven blev nævnt. Der skulle noget virkelig seriøst til, før Juno ville turde lede efter Pax dér.

"Jeg vil også gerne være i din seng. Så meget som jeg kan." Juno havde det på samme måde som Pax, med undtagelse af at det var ham selv, der føltes tom når han gik, men det kom bag på ham at Pax indrømmede det. Det fik ham til at føle sig vigtig - en følelse, han var ved at blive afhængig af. 
"Og, du ved, hvis du en nat ikke gider mig, så kan du bare sove i et af dine andre hjem. Jeg er ikke ligefrem nem at sove med, har jeg hørt." Juno følte sig velsignet, hvis bare han fik et par timers søvn om natten. Der var nætter, hvor han slet ikke kunne sove og det eneste der kunne hjælpe ham i de tilfælde, var Nox. Der var andre nætter, hvor han vågnede op dækket i koldsved, hivende efter vejret. Og nætter, hvor han vækkede sig selv, ved at have grædt for højlydt i søvne. Des mere han tænkte over det, des mere usandsynligt føles det at Pax overhovedet ville have ham i sin seng, når de var færdige med den sjove del. Det eneste positive var, at Juno vidste, han nok ikke ville få sovet så meget. Med en anden i sengen ville hans egen nervøsitet uden tvivl sørge for ham at holde ham vågen det meste af natten. Det var kun det værd, fordi det var Pax.

Junos suppeskål var tom og han strakte sig, som en mæt og varm kat, i sin stol. 
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 13.09.2020 00:41
Pax mærkede, at lettelsen spredte sig i ham, men Juno havde end ikke nået, at færdiggøre sin sætning før, at han måtte skære en grimasse. ”Jeg sender dig ikke nogle steder hen”, udbrød han lavmælt, forfærdet over at dét forslag overhovedet havde hvilet på Junos’ tunge. ”Uanset hvor besværlig du er. Er det – hvad, mareridt? Slår du fra dig?” 

Imens Juno fortalte, lyttede Pax opmærksomt og da den anden dernæst lænede sig tilbage, skålen tom, smilede Pax tilfredst. Selv havde han stadig mad tilbage, men Pax spiste sjældent særlig meget af gangen. Hans mave tillod ham det ikke foruden, at han fik kvalme eller mavesækken vendte sig krampagtigt og han derefter endte med, ikke at være i stand til at holde noget nede i timevis.
Han proppede dog sparsomme bider af brød i munden stadigvæk, men mumlede spøgefuld imellem bider: ”Vi kan altid afprøve de forskellige huse. Finde ud af, hvad der er bedst… og så hvis du er rigtig modig, kan vi jo forsøge med skoven næste gang.” Pax blinkede moret, hvorefter han rejste sig og skridtede hen til gryden, hvis indhold stadig kogte og boblede.

Nu var de jo færdige med at spise…
Pax vendte sig rundt mod Juno og så på ham med et bestemt udtryk i hans stålgrå øjne. Som havde han besluttet sig for noget og at det intet betød, hvad Juno sagde. ”Jeg vil gerne prøve at gå ned på dig. I aften.” 
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 13.09.2020 01:00
Juno trak blot på skuldrene, da Pax blankt afviste at de kunne sove hver for sig, hvis han var for besværlig at sove med. Det havde været et reelt forslag og han ville ikke have at Pax fik dårlig samvittighed, hvis det blev nødvendigt for dem at skilles ad en nat eller to. 
"Begge dele," svarede han med en klump i halsen. "Det er ikke altid lige slemt. Nogle nætter får panikken bare sved til at løbe af mig. Nogle gange græder jeg. Det er ikke noget særligt. For mig. Men det er okay, hvis du får brug for en god nats søvn. Så skal du bare sige til." Han sank klumpen i sin hals og strøg rastløst en hånd igennem sit hår. 

Han grinede, mere afslappet igen, da Pax bragte skoven op. "Jeg vil gerne se dine andre steder også. Og du kan sikkert også godt holde mig varm ude i skoven, så jeg kan næsten ikke sige nej." Han var tilfreds og afslappet, da Pax rejste sig, men han havde heller ikke glemt, hvorfor han var kommet. De havde haft en aftale, som Juno havde glædet sig til, og derfor så han også måbende på Pax, da han hørte den nye plan. 
"På mig?" gentog han, og et begyndende smil overtog langsomt hans ellers skeptisk udtryk. "Altså, jeg - fuck, det siger jeg ikke nej til." 
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 13.09.2020 02:32
Pax lyttede opmærksomt og nikkede dernæst, grænsende til overvejende, da Juno tav. Et minde, der ikke var mere end få uger gammelt, meldte sin ankomst i det næstfølgende øjeblik og de stålgrå øjne blev kærlige, i det Pax foreslog: "Hvad hvis jeg skifter form, når vi sover sammen?" På den måde ville Juno ikke komme til, at lægge ved siden af et menneske, en mand til og med, hvilket i Pax's optik var endnu værre end havde han været en kvinde. Dertil kom det sig også, at Pax ikke ville kunne røre Juno uden hensigt, end ikke i søvnens ubevidste tilstand, og Lizzy... Den lille pige havde brugt ham som bamse; knuget sig ind til ham, fundet tryghed i hans lange pels. Måske Juno kunne gøre det samme.

I det at Junos ansigt blødte op i et smil, kæmpede Pax med, at lade det samme ske i hans. Det lykkes ham dog knap, for selvom hans mundvige bevægede sig opad, så nåede smilet aldrig hans blik. Nervøsiteten var tydelig. Pax bed end ikke mærke i, at hans hænder knugede så hårdt om køkkenbordet bag ham, at hans knoer blev hvide. Ej heller at hans brystkasse stod stille, fordi han ikke trak luften ordentligt ned i lungerne.

"Jeg har tænkt....", mumlede han, af en eller anden grund parat til at forsvare sin beslutning. Han måtte dog synke en besværet klump forinden, at han fortsatte: "Jeg kan ikke... du kan ikke tage mig, som jeg har taget dig, men... jeg vil have, vi skal være lige - at jeg ikke er den eneste, der tager og intet giver igen. Og du - du kan godt lide, at en anden tager dig i munden, ikke?" Pax tav og mærkede, til trods for den kraftanstrengelse det var, at knuge om bordpladen, at hans krop var begyndt at dirre indvendigt.

"Jeg vil gerne - gøre det."
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 13.09.2020 11:54
Juno havde stort set ikke sovet alene siden han var vendt tilbage til Dianthos, men Pax's forslag var ikke dårligt. Tværtimod var det betænksomt og hensynsfuldt, og kunne måske løse Junos problem.
"Det ville måske virke," svarede han, stadig chokeret over hvor nemt Pax havde kunne se igennem det egentlige problem med at sove ved siden af en mand. "Men jeg vil også sove med dig som menneske. Bare engang imellem." Det var udelukkende af selviske grunde; så han kunne holde Pax's hånd i sin, imens han faldt i søvn, og så han kunne falde i søvn med hans arm om sig, eller vågne op til at kunne kysse ham.

Det var helt underligt at se Pax forsvare sin beslutning. Juno havde jo ikke tænkt sig at stoppe ham. Men des mere han hørte, des bedre forstod han. 
"Jo. Jo, det kan jeg godt lide," svarede han med varme kinder. Da han tidligere havde sagt, at han gerne ville gå ned på Pax, havde hans fantasier været mørke. Han ville have suttet ham af, lige dér, i kammeret, nede på knæ og med deres venner lige på den anden side af døren.
Sådan var hans tanker slet ikke længere, ikke når deres positioner var omvendt. 

Han vendte sig rundt på køkkenstolen så han sad med front mod Pax. Havde det været en tøs i byen, der havde sagt det samme, ville han have grint og spredt sine ben, men det var Pax. Så Juno havde samlet sine knæ og en lidt pænere attitude, omend det ikke lykkedes ham at skjule sit smil.
"Jeg kan lide begge dele, så du behøver ikke, hvis du er i tvivl," lovede han og bed sig i underlæben, for at stoppe sig selv fra at sige noget vulgært. "Men hvis du er sikker, så kan du bare sige, hvor du vil have mig." Juno forsøgte virkelig at holde sig tilbage, men hele hans krop summede af spændt energi, der bare ventede på at blive udløst på den ene eller anden måde. 
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 13.09.2020 12:20
Pax nikkede og bed ikke mærke i, at de stålgrå øjne flakkede forlegent. ”Så er det vel lidt ligesom, at sove ved siden af en hund…Selvom jeg er større. Væsentlig… større.

Maven slog en kolbøtte og Pax måtte derfor holde vejret, pludselig bekymret for, at han ville knække sig ud over køkkengulvet. Det kunne umuligt være rart for den anden, skulle det ske og Pax rømmede sig hastigt – for hastigt, eftersom hans svælg var begyndt en slangeagtig dans og alskens spyt fandt frem til hans mundhule – og mumlede: ”Men jeg har regler. Du må ikke holde fast i mit hår, hoved eller skuldre – ” Pax skubbede sig fri af bordet bag sig, og aflagde afstanden til Juno, hans ansigt lagt i ulæselige folder.

En arret og dirrende hånd guidede den blonde mand op at stå og forblev dernæst hvilende mod Junos’ skarpe hofteben. ”Og du skal snakke til mig”, fortsatte Pax, men tav dog brat i det, at hans ord genspillede sig i hans hoved. Han skar en grimasse og tilføjede hastigt: ”Jeg mener – jeg skal ikke glemme, at det er dig og tro, at det er en anden. Og hvis jeg pludselig rejser mig op og går, er det fordi, jeg skal brække mig. Du må ikke tage det personligt. Det handler ikke om dig eller hvordan, du smager.” Pax tog et skridt nærmere Juno, hvorefter han nikkede mod soveværelset. Det er der, jeg vil have dig.

Og en sidste ting – jeg bestemmer, hvor meget af din pik, jeg tager i munden, men jeg lover, at du går tilfreds herfra… uanset.
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 13.09.2020 16:07
Det lød ikke skidt af dele seng med en hund. Det var ikke noget Juno havde gjort før, men hunde var uden tvivl bedre end mænd, for hvad var ikke det? Undtagelse var Pax. Pax var bedre end alle andre man kunne dele seng med. Juno kunne dog ikke benægte, at nogle af de panikanfald han fik, var udløst af følelsen af mennesker, og en blød pels var på ingen måde det samme. Det var en tryghed i den ulv, Pax også kunne være. Selv de farlige tænder, som holdt andre på afstand, føltes som et grundlag for tryghed hos Juno.

Det var tydeligt at se på Pax, at han ikke var komfortabel. Han så ligefrem skidt ud, og det kunne mærkes på hans hånd, at han skælvede, da han hjalp Juno op at stå. Om nogen kunne Juno forstå, at det var et svært emne - det var det for dem begge to. Havde han ikke selv haft sine egne dårlige erfaringer, ville han have tilbudt Pax at binde sine hænder fast, men det var den slags, der ville få ham til at stikke af med det samme, så der var intet han kunne tilbyde på dén led, der ikke ville skræmme enten den ene eller anden anden af dem.
“Du bestemmer,” gentog han i stedet, for at understrege, at det var Pax der lavede reglerne. Juno skulle nok følge dem. Det sværeste ville blive at ligge stille, men for Pax var der ikke det, Juno kunne tvinge sig selv til. 

“Det er vigtigere for mig, at du er tryg, end at jeg er tilfreds,” svarede Juno og pressede et kys mod Pax’s kæbe, inden han tog hans hånd og forsigtigt trak ham mod soveværelset. “Men jeg glæder mig, og - hvis du er klar, så er jeg også,” fortalte han smilende, al hans energi stadig liggende, ulmende, lige under huden på ham. 
0 0 2

Trådnomineringer:

Nomineret af: Granny
Nomineringsårsag:
“Void og jeg bevæger os nu væk fra fortidstråde - og det er så skide bittersødt. xD Jeg har elsket dem alle sammen, for der har været så meget karakterudvikling, der bare er... kommet helt naturligt. Det har virkelig været en kæmpe fornøjelse og jeg har fået mulighed for, at give Pax mange flere dimensioner til hans personlighed, så jeg elsker ham endnu højere. Noget af det Void virkelig har imponeret mig med, er Junos dybde og de der sindssygt mange fine finesser, som hun formår at skabe. Der er sådan en... kant til Juno, der gør ham skide fed som karakter og jeg har flere gange tænkt, at hvis nu Void skrev en bog, så ville hendes karakterer være voldsomt awesome! <3”

Nomineret af: v0idwitch
Nomineringsårsag:
“Min yndlingsting ved den her tråd, var alle de ting Pax ikke sagde højt. Især citaterne: "Sig nej. Hvis I bliver taget for det, så er straffen jeres liv. Fattiggården for de små. Ved alle Guderne sig nej, Juno. Vis dem, du er klogere end at stole på Ulven." om konsekvenserne ved at stole på en anden bandeleder, selv hvis du deler seng med ham TwT så fin!!!! så ægte!!! og: "Jeg ved godt, du hader det, men du er tilsyneladende stadig mere ulv, end du ved." Ingen af delene bliver sagt højt, men de definerer Pax og Juno og deres forhold så godt!!”

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 4