Hunter

Hunter

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 174 cm

v0idwitch 07.09.2020 23:53
Hunter var slet ikke i tvivl om at Evlyn talte sandt, når hun sagde, at man ikke skulle lægge sig ud mod hende. Han ville under alle omstændigheder nødig være i en situation, hvor han var nødt til det. Han ville klart hellere stå på samme side som hende, og det havde kun en smule at gøre med, at han var både bange for og fascineret af hende. 

Han fulgte tavst efter hende, indtil en dør blev åbnet ind til - Proteaus. 

Instinktivt trådte Hunter et skridt tilbage og rystede på hovedet. "Jeg ved ikke om jeg stoler meget på dig, Evlyn," mumlede han lavmælt, imens hans blik flakkede over de personer, der sad på den anden side af døren. "Jeg kender ikke nogen af dem derinde og.. Og indtil for nylig var jeg medlem af en rivaliserende bande. Jeg er nærmest selv ude om det, hvis jeg bliver slået ihjel derinde." Én vej ind og ud, som Hunter kendte til, var nok til at få ham til at føle, at han var på vej i spjældet. 
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 08.09.2020 00:02
Hun kiggede sig over skulderen, som han mumlede han nok ikke stolede så meget på hende. Hvilket var smart, meget smart - og bestemt ikke noget hun tog ilde op. “Du er en smart knægt, og jeg ved godt det bare er ord, men i disse grænser - så har du lige så meget immunitet som over hos Pax. En af de gode ting, ved at arbejde sammen disse tider, hvor så mange kriminelle prøver at rykke ind på Dianthos området.” Velvidende at hun var en af dem - “Endnu en vigtig ting at vide, så er det kun en af tilholdsstederne for Proteaus - vi er også i Rubinien, i norden og over vandet.” Hun fugtede læberne, som hun begyndte at gå, håbende at han selvfølgelig stadig fulgte efter hende. Manden bag baren løftede et krus han var igang med at pudse, og smilede til de to ny tilkommende. 
Faktisk var det tydeligt at de fleste ikke rigtig betragtede dem så meget - hun vente sig rundt, da det gik op for hende, at han ikke var gået med ind. 
Ville det være bedre, hvis døren forblev åben? Eller hvis jeg viste dig de fem andre udgange, så du hurtigt kunne flygte? Fordi det kan jeg godt - der er en over ved smedjen - en henne ved Sasha som står ved butikken” hun pegede mod de to udhulinger og dørene der var bag. “Bag baren, kan du se stien? Den føre faktisk op til overfladen, og døren der over - Hun pegede på døren som var ved siden af baren. “Bag den dør, føre den videre til de sidste to udgange. Men - vi kan da også gå et andet sted hen, hvis du hellere vil det - måske noget mere privat?” Hun løftede sit ene bryn, og satte igen en hånd ved hoften. 

Hunter

Hunter

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 174 cm

v0idwitch 08.09.2020 00:29
Hunter ville gerne stole på hende, især som hun fortalte ham, at der ikke var grund til andet, men alle hans instinkter fortalte ham, at det ville være dumt at stole på hende og derfor blev han også stående, indtil hun begyndte at remse de andre udgange op. Især dén der ledte helt ud, fangede hans opmærksomhed.

"Skulle det virke beroligende at være alene med dig?" spurgte han med et forsigtigt grin, men trådte dog alligevel indenfor, og kun fordi han vidste, at døren var på vej i, lykkedes det ham at lade være med at vise sin mistillid med andet end en let anspænding i kroppen. 
Han skævede omkring sig og fulgte med hende, men havde konstant øje for, hvor mindst to af de udgange hun havde nævnt var, og hvor mange personer der var imellem ham og dem. 

"Desuden troede jeg, du var i gang med at føre mig til din healer?" Hunter var slet ikke i tvivl om, at der ikke var mange andre, der ville takke nej til at være alene sammen med kvinden foran ham, men Hunter var ung og uerfaren, og generelt uinteresseret i kroppens lyster, så hvor end gerne han ville have hendes ros, lige så lidt var han interesseret i hendes krop. 
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 08.09.2020 00:45
Hah! Nok ikke, jeg er mere dødelig når man er alene med mig.” Grinede hun, også selvom at det nok lød mindre betrykkende end hun egentlig havde tænkt sig. Men nu var det sagt, og hun stod ved det - som han valgte at træde hen over dørtærsklen til hendes domæne. 
Og selvfølgelig, hun er lige denne vej. Jeg holder mit ord!” Sagde hun, og begyndte at bevæge sig mod døren ved siden af baren, hendes hænder gled ind ind i de mange lommer og tog nogle dybe indåndinger. En umådelig høj slank elver, fuldstændig skaldet kom gående hen mod hende, med et mørkt udtryk - “Vi har to som ikke er kommet tilbage fra en opgave, der skulle have været sluttet igår - noget siger mig, at det ikke er et tilfælde, siden vi mistede Daemon og Lurix i sidste måned.” Evy lagde et blik over hendes skulder mod Hunter og hævede derefter et udfordrende blik mod Dominic - “Dominic, mød Hunter - han er den nyeste i Pax’s flok.” Dominic kiggede over hendes skuldre, og lavede en lille salut med sine to fingre fra panden. “Hmm, super - det hjælper mig ikke på mit problem Crane...” hun fugtede sine læber, og klappede ham på skuldrene. “Snak med Faith, jeg har andre ting at tage mig af lige nu - og hvis vi ikke høre fra dem senere i aften, skal jeg nok sørger for at se på sagen personligt. Bare - ikke lige nu.” Han vrissede en anelse. “Jeg ved godt du har personlige problemer, men - Forhelvede! Okay, jeg snakker med Faith, men hvis hun igen begynder at snakke om sine nyeste erobringer - så skylder du mig en hel nat på din regning i det halve svin.” Hun vinkede med hånden, og førte Hunter gennem døren. 
Beklager, folk her... er lidt mere en mundfuld end mange er vant til.. Når.. denne vej -“ hun førte ham ind gennem en dør til et rum, der duftede af urter og miksture. En ung kvinde stod bag en grunde og rørte rundt, inden hun vente sig med et strålende smil. “Eve! Dejligt at se dig, eller - det håber jeg, for du er ikke kommet mere til skade vel?” Hun kiggede med et udfordrende og moderligt blik på den blonde kvinde, inden hun lagde mærke til knægten bag hende. “Oh jeg ser, du er grunden til i er kommet kan jeg se - så hvor længe er du gået med det brækket ribben?” 
Ildrig kan se dine skader med det blotte øje - hvilket er heldigt, når hun også kan heale dig med hendes miksture.” Mumlede Evy som forklaring - “Det kan jeg nemlig! Sæt dig sæt dig, så skal jeg give dig noget, som burde få dig op i en flyvende fart!

Hunter

Hunter

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 174 cm

v0idwitch 13.09.2020 16:17
‘Jeg er mere dødelig, når man er alene med mig’, var præcis hvad Hunter havde tænkt om Evlyn. På trods af hendes smil og afslappede opførsel, så lignede hun én, der skar halsen over på dig i en mørk gyde, eller hældte gift i din øl, når du kiggede væk. Hun var sød og, i Hunters øjne, uendeligt køn, og selvom hun lignede én, han havde lyst til at stole på, så fortalte alle hans instinkter ham samtidig, at han ikke burde. 
Alligevel fulgte han efter hende, hvor hun ledte ham hen, og stirrede i betagelse på hende, imens hun håndterede sine pligter som leder. Han nikkede selv til Dominic som hilsen, men holdt sig ellers udenfor deres snak. Hvis de to bander teknisk set var hver deres, så følte han slet ikke at han havde ret til at høre om deres private anliggender, og han så bestemt ned i jorden, imens der blev snakket ved siden af ham.

Han var lettet, da han endelig blev ført ind i et rum, som måtte være en helbreders, men også hun snakkede for meget for ham. Han trådte et skridt længere ind på Evlyn, da han blev diagnosticeret uden andet end et blik. “Er det brækket?” Spurgte han undrende. “Det kunne være sket... Flere gange,” indrømmede han lavmælt. Han havde haft en del kampe, og flere af hans modstandere var gået efter det samme område - muligvis var skaden sket allerede i en af de første kampe han havde haft, og hans modstandere havde kunne se hans skade bedre end han selv havde. Det var under alle omstændigheder blevet til en af hans svagheder og nu forstod han hvorfor. 

Han skævede til Evlyn, da han blev bedt om at sætte sig ned, men hun så ikke ud til at betvivle den unge kvinde, så han valgte også at stole på hende, og forlod sin sikre plads bag Evlyn for at gå hen og sætte sig ned.
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 13.09.2020 18:32
Der var noget umådelig sødt over den måde som Hunter begik sig på. Han mindede hende faktisk om en ulve unge, hvis hun skulle være helt ærlig. Han var klar til kamp, og hvis man kiggede ordenligt efter kunne man næsten - metaforisk set - se hvordan tænderne blottede sig, når folk kom for tæt på. Og alligevel, selvom hun vidste han ikke stolede på hende, valgte han at træde bag hendes skikkelse, da han betragtede Ildrig. Brynene knyttede sig mod hinanden, som hun lagde en hånd på den yngre kvindens skikkelse. Blikket som de blå øjne gav, var mere en rigeligt til at den ellers så hurtigt kørende mundtøj lukkede i. 
Ja, det er det. Men mørkes ikke så mærkeligt at du ikke har lagt mærke til det. Et brækket ribben, kan føles lidt som at du bare har fået nogle voldsomme slag og man er øm. Normalvis kan man hellere ikke gøre så meget ved det. Jeg har nogle remedier du kan bruge hvis du -“ igen lagde Evlyn en hånd på hendes skuldre, og rystede på hoved - “Vis mig hvordan.” Sagde hun stille, og de gik hen i hjørnet - hvor at Evlyn sørgede for at Ildrig sørgede for at tale meget højt omkring proceduren - og derefter fik hun sendt Ildrig ud af rummet. Dog under nogle voldsomme posteringer omkring, at det nu altså var hendes rum! 

Beklager.” Sagde Evlyn blidt, og kom hen med de forskellige ting og satte dem ved siden af Hunter. “Jeg - tænkte ikke lige over, hvor voldsomt det hele kunne blive for dig. Jeg havde ret i, at du hellere bare vil have os to i rummet?” Sagde hun med samme blidhed, som hun satte sig på hug foran den lasede stol han havde placeret sig i. 

Hunter

Hunter

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 174 cm

v0idwitch 13.09.2020 19:07
Hunter trak vejret lidt lettere, da Ildrig og Evlyn forlod ham, for at stille sig sammen i et hjørne. Han tog ikke blikket fra dem, ligesom han hørte meget opmærksomt efter hvad der blev sagt, men hans skuldre var faldet ned, fra hvor de havde været trukket op i anspændelse, over at være så tæt på endnu en fremmed.
Da Ildrig ligefrem blev sendt ud af rummet, åbnede Hunter munden for at protestere - Evlyn behøvede ikke at gå så langt for hans skyld. Men noget i ham var taknemmeligt og havde alligevel brug for, ikke at være for indeklemt med flere mennesker end bare de to, for han endte med at holde mund og blot se til, indtil de var alene i lokalet.

“Jeg - øh...” svarede Hunter tøvende, inden han gav hende ret med et nik. Der kunne ikke være nogen tvivl om, at han foretrak at det kun var de to. “Jeg kan se, at du stoler på dem, men der hvor jeg kommer fra - der er det ikke så nemt,” fortalte han lavmælt. “Jeg er ikke vant til at kunne sænke mine parader.” Det var så meget forklaring, som han kunne give hende, selvom der, han kom fra, ikke var længere væk end en anden bande også fra Dianthos. Han var på den anden side heller ikke vant til at blive behandlet med den slags blidhed eller forståelse, som Evlyn præsenterede ham med for første gang. 
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 13.09.2020 19:20
Evlyn nikkede forstående; “Da jeg blev taget ind i klanen, var det en anden der styrede det - du ved, mere hårdhændet?” De blå øjne betragtede ham nøje, for at sikre sig at hun ikke gik for vidt. Men måske hvis hun delte noget omkring sig selv, lige som hun havde vist ham hvordan han kom ud, ville han føle sig mere tryg. I det mindste i hendes tilstedeværelse, måske ikke nok til at sænke hans parader som fortalte ham, at hun kunne stikke en kniv i ryggen på ham hvornår end det skulle være. 
Da han tog mig ind, var jeg mere eller minder som et vilddyr. Jeg var på flugt fra en ugerning jeg havde begået, jeg ikke kunne komme tilbage fra. Så jeg ved hvordan det er -“ svarede hun som hun rejste sig op igen og rørte ved miksturerne. “Hvordan det er at forvente, at man kan forvente en kniv i ryggen af selv dem man troede var tættest på en.” Hun rystede på hoved, med et dybt suk og smilede til ham bag efter. 
Nok om det, kan jeg lokke dig til at tage trøjen af - så jeg kan se hvor slemt det er, også skal jeg smøre den her creme på, som Ildrig har lavet.

Hunter

Hunter

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 174 cm

v0idwitch 13.09.2020 19:45
Farven forsvandt fra Hunters ansigt idet Evlyn nævnte en ugerning hun havde begået. I et øjeblik troede han, at hun snakkede om ham. At hun kendte hans hemmelighed, vidste hvad han havde gjort. Han var klar til at forklare sig selv, undskylde, bede om tilgivelse, hvad end det skulle tage, for at komme væk fra hende helskindet. Men så gik det op for ham, at hun snakkede om sig selv. At hun virkelig vidste, hvad han gik igennem, af egen erfaring. Om noget, fik det ham kun til at stole mere på hende, men trods alt ikke nok til, at han åbnede op om sin egen situation endnu.

Til gengæld følte han sig ikke usikker ved at hive sin trøje af foran hende, og lod trøjen hvile i sit skød, inden han løftede en arm, så hun kunne komme til. Bevægelsen gik helt ned i maven på ham, uden tvivl takket været det brækkede ribben, og han skar en grimasse.
“Så... hvordan lærte du at stole på folk igen?” Spurgte han lavmælt, nu hvor han kunne undgå at møde hendes blik, uden at det virkede underligt.
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 13.09.2020 19:59
Hun tog hans forslået krop i øjesyn og fløjtede lavmeld, hvordan han stadig kunne gå rundt uden at ligne han var i smerter - det var faktisk ret beundringsværdigt. Hvis man så bort fra hans stædighed, om ikke at finde hjælp til at få det fikset. 
Hun tog salven, og begyndte at smøre det hen over området hvor at mærkerne især var voldsomme. Hendes blik rettede sig dog hurtigt mod ham, som han spurgte hende, hvordan hun havde lært at stole på folk igen. 
Hvis jeg skal være ærlig?” Mumlede hun, og holde øje med at hun fik et ordenligt lag hen over hans ribben. Forsigtigt, så hun ikke udgjorde mere skade på ham. “Så tror jeg stadig ikke jeg stoler på folk.” Mumlede hun forsigtigt; “Men du når et tidspunkt, hvor du bliver nød til at erkende for dig selv, at du ikke kan leve alene - konstant se dig over skuldren og forvente at din fortid kommer bankende på døren.” Hun kiggede ham igen ind i øjnene - “Med mindre du selvfølgelig sørger for, at din fortid ikke har mulighed for det længere.” For det havde hun jo lidt sørget for nu, manden som der havde skabt hende, havde hun sendt tilbage til det hul han var kravlet op af. Og familien hun havde slået ihjel, der var der jo kun hende som var tilbage. Så hellere ikke der, ville de komme tilbage og konfrontere hende med hvad hun havde gjort. 

Hunter

Hunter

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 174 cm

v0idwitch 13.09.2020 20:31
Hunters krop havde aldrig været så varm, som den blev, da Evlyn begyndte at smøre salven på ham, og pludselig var han glad for, at han bare havde lagt sin trøje i sit skød. Det hjalp heldigvis, da hun svarede på hans spørgsmål med en grad af seriøsitet, der ødelagde alle ideer om, at hun var andet end en leder for én, der havde brug for at blive ledt. 

Hvis hun forsøgte at skjule, hvordan hun havde løst sit problem fra sin fortid, så virkede det ikke. Hunter var med ét fuldstændig overbevist om at hun havde myrdet hvemend, der havde ville hende ondt.
“Det var mord, der sendte mig ud i alle mine problemer,” indrømmede Hunter lavmælt, med skam i stemmen. Under andre omstændigheder, ville han måske nu have fortalt hende, hvad han havde gjort, men Evlyn havde tidligere indrømmet for ham, at hun holdt af børn, elskede dem som sine egne og ville dø for dem, så der var ingen mulighed for at Hunter kunne få sig selv til at indrømme, at han havde været med til at brænde Rottebandens tilhørssted ned til grunden. At kun få af børnene var nået ud i live og at resten af dem var brændt inde, takket være den bande Hunter havde været med i for nylig. Han kunne ikke forestille sig, at hun nogensinde ville tilgive ham, hvis hun fandt ud af det. Og alligevel var det kun et spørgsmål om tid, for der var andre, der vidste det, og ord ville altid sprede sig på den ene eller anden måde.
Men Hunter sagde det ikke. Han ville hellere blive ved med at få hendes hjælp, indtil hun en dag selv opdagede hans fortid.
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 13.09.2020 20:50
Hendes hoved fløj op, da hun hørte hvad der kom ud af hans stemme. Hun havde ikke regnet med, at han ville være så åben over for hende. Noget hun ikke havde regnet med ville ske så hurtigt; især ikke når de sad, eller stod i den situation de var lige nu. Hun smurte resten af savlen hen over resten af de mørke plamager hen over hans hud. Og gik så hen og hentede forbindingen hun kunne ligge rundt om. 
Jeg myrdet min to brødre og min far.” Svarede hun, uden at kigge på ham - hvorfor hun fortalte ham det, var hun faktisk ikke helt sikkert. Men lige nu, i det rum de var i - var det som om der var noget helligt, bare for i dag, at man kunne sige alt uden at blive dømt. Og måske ville hun, måske han ville kigge på hende med afsky, men det var til gengæld utrolig lettende for hende at forklare. 
Jeg var godt nok ikke mig selv da det skete, men da jeg vågnede op og så blodet på mine hænder - var jeg glad, glad for at jeg endelig havde dræbt det gamle fjols af min far.Mindre glad selvfølgelig, at hun havde dræbt sin bror Quinn - den eneste mand der havde gjort hele den hverdag bare et my bedre. 
Hvorfor gjorde du det? Du behøver ikke fortælle mig mere end du har lyst - men jeg kender det, følelsen af at have hele skylden på dine skuldre, uden at have nogen at snakke med det omkring - løft din arm” sagde hun, som hun begyndte at binde ham ind med det hvide stof.

Hunter

Hunter

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 174 cm

v0idwitch 13.09.2020 21:30
Hunter sank en klump, ved påmindelsen om, at Evlyn var værd at være bange for; han havde ikke regnet med, at hun ville have myrdet familiemedlemmer. Hunter havde selv en far, som han ganske vist ikke holdt synderligt af eller var tæt med, men han ville heller ikke slå ham ihjel. Til gengæld tvivlede han ikke et øjeblik på, at hendes far havde fortjent det, når hun kunne tale sådan om ham. Hun virkede god. Det var svært for ham at forklare, men samtidig med at han var bange for hende, vidste han, at hun var god. Han ville stadig beskytte hende, hvis det blev nødvendigt, ligesom det føltes som om hun beskyttede ham nu.

“Min daværende bandeleder beordrede det,” svarede han, køligt men distanceret. Han kunne ikke følelsesmæssigt sætte sig ind i det, eller også ville han begynde at græde igen. Han løftede sin arm for hende og rettede sig op, så hun kunne komme til at forbinde ham. “Jeg havde ikke lyst, men... Jeg modsatte mig heller ikke. Jeg tænkte ikke rigtigt over hvad det var vi gjorde. Jeg gjorde det bare. Ligesom jeg gjorde alt andet, han bad os om. Det var først bagefter, at jeg fortrød. Da det var for sent, at rette op på.”
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 13.09.2020 21:36
Hun nikkede opmuntrende, at han skulle blive ved med at forklare. Jo længere tid de var sammen, desto mere åbnede han op for hende - hvilket jo var en god ting, ikke? Hun rynkede brynene, hvorfor bekymrede hun sig overhoved så meget. Han var ikke en gang hendes han var en af Pax’s ulveunger. 
Hun tog en dyb indånding - “Du ville blive overrasker over mange falder ind, i stedet for at modsige sig. Det betyder ikke man er en dårlig person Hunter.” Kom hun med en næsten melodisk stemme. “Jeg underlagde mig total min tidligere leder, lod ham gøre alt mod mig i så mange år - fordi jeg troede han havde reddet mig. Det var først da han sendte mig her til Krystallandet, at det gik op for mig, hvad han havde fået mig til.” Hun fugtede læberne, hendes blik rettede sig mod ham og opdagede hvor tæt hun var kommet på ham ved at tage forbindingen omkring hans liv og brystkasse. “Vi kan altid ændre vores skæbne, vi behøver ikke nødvendigvis at være vores fortid.” Svarede hun og prøvede at give ham et opmuntrende smil, måske blev hun for tæt på hans sfære længere end nødvendigt, inden hun fjernede sig fra ham og rømmede sig. “Giv det nogle timer med salven, så skulle det gå ind og virke” svarede hun og rakte ham noget væske “Mod smerten.

Hunter

Hunter

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 174 cm

v0idwitch 13.09.2020 21:51
Hunter havde ikke regnet med at Evlyn ville forstå, og da slet ikke at hun ville indvie ham i sit eget liv og fortid. På trods af alt hun fortalte ham, kunne han stadig ikke få sig selv til at give hende detaljerne. Des bedre hun var ved ham, des mere overbevist blev han om, at hun ville hade ham, hvis hun fandt ud af sandheden, men hendes trøst ramte ham så dybt, at han kunne mærke det som en direkte smerte i sit hjerte. Hendes nærhed fik ham til at føle, at han forrådte hende ved ikke at fortælle hende, hvad han havde gjort, og selvom han kun havde mødt hende i dag, kunne han ikke holde tanken ud om at miste hende.

Han sank en klump, og da hun rakte ham noget væske, havde han fået tårer i øjnene, som straks fik ham til at slå blikket væk og hastigt blinke med øjnene, til vandet forsvandt fra dem. En klump havde sat sig fast i hans hals og han slugte væsken med ét, for først bagefter at opdage, hvor modbydelig den smagte. Han skar en grimasse af væmmelse og gned en hånd over sit ansigt, inden han så tilbage på hende. 
“Jeg forstår godt, hvorfor de ikke sælger dét i baren,” mumlede han med et skævt smil, i et forsøg på at løfte den stemning, som han ellers selv lige havde bragt ned i kulkælderen.
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 13.09.2020 22:06
Hun så godt de tåre som var dukket frem i hans øjne, men hun valgte ganske enkelte at ignorere det. Eller en bedre måde at sige det på, var at hun valgte ikke at kommentere på det. Især fordi han vente blikket væk, så hun ikke skulle se det. Hun kunne så let se sig i ham, hun havde været omkring de seksten år gammel da Gregory havde fundet hende. Nu vidste hun jo godt nok ikke hvor gammel han var, men det betød jo ikke det store - det var mere hvor man var i livet. 
Hun sank klumpen der havde dannet sig i hendes hals, og kunne godt selv mærke hun var blevet påvirket af den dårlige stemning. Det var hellere ikke et sundt sted for hende i øjeblikket, efter hendes skænderi med Pax, var det hele vendt op og ned det hele. Men det hele skulle nok gå, lige som det plejede. 

Hun rystede på hoved af sig selv, og begyndte så at grine over Hunters kommentar - “Man ved det er god medicin når det smager forfærdeligt - det sagde min mor i hvert fald altid.” Lo hun, som hun to flasken fra ham. “Kan jeg byde på en krus mjød, for at vaske smagen væk, eller vil du hellere tilbage til flokken?” Spurgte hun med et skævt smil, hvis han valgte det sidste, kunne hun i det mindste tilbyde ham at følge ham derhen. Det var ikke mærkeligt, var det?

Hunter

Hunter

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 174 cm

v0idwitch 13.09.2020 23:01
"Din mor lyder som en vis kvinde - og som en kvinde, der har fået mere medicin end jeg har," svaret Hunter med et nervøst grin, og trak med noget besvær, men uden at ytre en eneste lyd af smerte, sin trøje på igen. 
Der var ikke noget Hunter hellere ville, end at følge Evlyn i hælene resten af sit liv, eller indtil hun begyndte at hade ham, men det kunne han næppe indrømme overfor hende. 

"Du er for god ved mig, frøken," svarede han i stedet, med et forlegent smil og lagde genert en hånd om sin nakke. "Jeg kan ikke takke nej til mjød. Dét er den bedste form for smertestillende jeg kender." Han grinede lidt mere åbent til hende denne gang, og da han rejste sig op, tilbød han også en hånd til at hjælpe hende op med, selvom han vidste, at hun ikke havde brug for den. 
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 13.09.2020 23:10
Det var hun også, og hun var heks - så det var vel derfor hun kendte så meget til medicin, som hun fik landsbyen til at drikke.” Grinede hun med glimtende øjne, det var utrolig rart at få lov til at dele så meget omkring hendes liv. Uden at nogen kiggede med de forfærdelige medlidende øjne. Eller forhadte, dem havde der også været en del af. Så med tiden havde hun bare holdt de for sig selv. Ikke fortalt det til nogen hvad hun var gået igennem, og hvorfor skulle hun også det? Det var hendes liv, og det berørte ikke andre hvad hun havde gjort og lavet. 
Frøken, igen?
Hun rystede en anelse opgivende på hoved, som hun tog mod hans hånd og lod ham løfte hende op. Han var umådelig varm for at bo i undergrunden, hun selv var altid isne omkring hendes hænder, næse og fødder. Det var virkelig som en forbandelse! 
Jamen så lad os besigtige kroen, og se om der ikke skulle være en flaske eller to i de støvede hyller!” Hun gik frem mod døren, og vente sig rundt, hendes hånd lagde sig på hans overarm og gav det et lille klem. “Det bliver bedre, det gør det virkelig. Bare giv dig lov til, at det tager tid.” Hun vente sig rundt igen, og åbnede døren så de kunne komme tilbage til det store rum de havde startet i. 

Hunter

Hunter

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 174 cm

v0idwitch 15.09.2020 21:42
Hunter fik store øjne, da han hørte at Evlyns mor havde været en heks. Han havde aldrig mødt en heks før. Han skulle bare have vidst, at hans egen mor havde været en dæmon, så ville han måske ikke have været så overrasket. 

"Tak," mumlede han og undgik hendes blik, men holdt hendes hånd tæt ind til sig, da hun lagde den om hans arm. Han ville ikke af med den. 

Hunter havde en perfekt fornemmelse af, hvor baren lå, i forhold til hvor de befandt sig, fordi en af udgangene havde været i nærheden af den, men han lod alligevel mest Evlyn føre an, indtil de nåede hen til baren, ligesom han lod hende bestille. Selv ikke med én han følte sig tryg med, var han en mand af mange ord.

Først da han begyndte at drikke på sin tomme mave, skete der noget andet, end hvordan han indtil da mest havde ladet Evlyn om at føre samtalen.
"Evlyn," sagde han, med svømmende øjne, selvom han kun lige havde stillet sit første glas fra sig. "Jeg vil så gerne fortælle dig, hvad jeg har gjort, men jeg er bange for at du vil hade mig." Han snøftede og gned sit ansigt og skubbede det tomme glas fra sig, for at indikere til bartenderen at han gerne ville have ét mere. "Så jeg kan ikke sige det. Men du må gerne spørge Pax, hvis du vil vide det. Han ved det." Det var utroligt så meget nemmere det var for den unge dreng at fortælle om sig selv, med bare en smule alkohol i sin trætte krop, blandet med medicinen fra tidligere.
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 15.09.2020 22:07
De nåede næsten ikke at sætte sig ved baren, før der allerede stod to krus foran dem med skummende øl i. Det var måske ikke lige så godt, som det man kunne få på de forskellige kroer - mest af alt fordi det enden var honning mjød eller dværge mjød. Dette, var bare den som man lavede ude bagved, og derfor også blev hurtigere fuld af. Især hvis det ikke var noget man fik særlig tit - men før hun nåede at sige at han måske skulle tage det med ro. Så havde den yngre knægt allerede hældt det i sig. 
Hun trak dog til at starte med på skuldrene, og gjorde præcis det samme. Problemet her var bare, at Evlyn var en rutineret dranker, og det var med stort tryk på ordet - dranker. 
De sidste halvandet år, havde hun ikke gjort andet end at ligge hen over udskænkningsbordet ved det halve svin. 
Hmm?” Medgav hun, som hun selv skubbede sit krus frem for at få en genopfyldning. 
Hade dig?” Sagde hun med et skævt smil, men som han talte videre - gik det op for hende, at han faktisk mente det. At han troede hun ville hade ham - “Måske vil jeg spørger ham, måske vil jeg vente til du selv er klar til at fortælle mig det.” Sagde hun langsomt, og nikkede mod bartenderen som tak da endnu en øl blev skubbet hen over mod hende. “Vil du snakke om noget andet? Hvad ved jeg, hvad er din yndlings farve?” Hun ville ikke skubbe ham, eller tvinge ham til at fortælle noget han ikke havde lyst til. Og selvom han mente hun ville hade ham, så snart hun vidste hvad han havde gjort - så kunne hun vel godt lære ham at kende nu, ikke?

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat