Markus Alfie Isenwald

Markus Alfie Isenwald

Adelig, tidligere arving - Handelsmand

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 35 år

Højde / 197 cm

Muri 15.08.2021 21:00
Bordelejeren trådte til siden, og lod Alfie bruge rigeligt tid på at se begge kvinder nærmere. Han holdt sig bestemt heller ikke tilbage. Når man kom på besøg for at give et tilbud som hans, og ingen af dem havde lagt skjul på hvilke pæne tanker, der trillede igennem hovedet om et par kønne kvinder, var der ingen grund til at skjule de undersøgende blikke. Ikke, at han havde lagt skjult på det alligevel. Det kunne umuligt komme bag på Enzel, at to par velformede, bløde bryster, ville behage ham.
Først da han hørte svaret, blev han gjort opmærksom på den andens utrolig stille flytning. Enten gik Enzel så let hen over gulvet, at ikke en eneste lyd kom af hvert skridt, eller også var Alfie lidt mere optaget af udsigten, end han lige troede. 8 jadestykker. Han var nærig, ville ofte holde sine krystaller for sig selv, men han havde før betalt mere for en nat, med en glædespige.
Han skævede mod hånden på sin skulder. Det var en nem men effektiv måde, at etablere noget der kunne føles som tillid mellem den slags bekendte, som man typisk kun henvendte sig til for handlens skyld. Det var et trick han selv havde brugt mange gange før. Om Enzel mente det sådan eller ej, havde Alfie ingen grund til at tvivle det mindste på hans oprigtighed. Deres handel var mere eller mindre sat, og medmindre andet viste sig i fremtiden, var han sikker på at blive mere end tilfreds med resultatet. Også resultatet af at opleve en stund med den halvnøgne kvinde foran ham.

Blikket gled tilbage mod Missy, idet hun nu blev opfordret til at tale. Han var næsten ikke i tvivl om, at alt hun sagde var spil for galleriet. Den måde hun var blevet instrueret i at tale til kunderne. Men det gjorde ikke hendes kælende væsen mindre lokkende. Det var ikke kun det skiftende blik hos hende, fra næsten lidt udfordrende til varmt og lystigt, eller den måde hun spandt sine ord i en sukkersød tone, men hvad, hun valgte at sige. Som en adelsmand med en nok større hemmelighed end nogen anden, var det lige nøjagtig dét, der lokkede mest. Også selvom han udmærket var klar over, at det ikke var den slags hemmeligheder hun omtalte.
Han behøvede næppe mere overbevisning. Han var klar til at lægge krystallerne, for at kunne kalde hende sin for en stund. Den måde hun valgte at tage hans hånd, og øjeblikket efter føre den hen til de små, bløde bryster, gav ham en god fornemmelse af, at hun heller ikke ville have meget imod at bruge tid på ham. Og så endda på sin fridag. Han tøvede ikke med at føle, hele håndfladen mod den nøgne hud, og et lille klem om det ene bryst, inden han trak hånden til sig og endelig rejste sig. Mens han stak hånden i jakkens inderlomme, vendte han sig mod Enzel.
"Jeg afslutter gerne vores handel senere, men jeg håber De forstår; Jeg vil da ikke gå glip af chancen for at blive serviceret af Missy, når hun nu lokker sådan." Han trak en lille håndfuld krystaller op ad lommen, sorterede dem og rakte de otte jadestykker til bordelejeren.

Inden længe var han på vej ovenpå med den kælne halvkat.

-----------------------

Der gik timer før Alfie endelig kom gående ned af trappen igen, i gang med at knappe de sidste par knapper i skjorten, og jakken hængende over armen. Det før løse hår var nu sat halvt op i en lidt doven hestehale, hvor de forreste totter stadig hang ned over det skæggede ansigt. Trods at den brede mand sjældent viste mange følelser, kunne man alligevel ane et noget så tilfredst smil lurer om læberne. En tilfredshed der også sad og glimtede let i de grønne øjne.
"Jeg må indrømme, hr. Silene; Hun skuffer ikke. Missy har en skøn personlighed." Han behøvede vel ikke mere end det lille ekstra tryk på ordet, og det samtidigt sigende blik, før det var helt klart, at det bestemt ikke var hendes personlighed, han hentydede til. Timerne brugt med hende, havde uden tvivl været krystallerne værd for den grådige adelsmand. Måske han havde været lidt hård ved hende, taget lidt mere fat, end de fleste nok var glade for. På intet tidspunkt havde hun bedt om andet, heller ikke ved de blidere lege med et par silkebånd. Han vidste det godt. - Det var hendes job at tilfredsstille sin kunde, men han var nu alligevel sikker på, at de begge havde nydt tiden. Om Alfie skulle ende med at betale ekstra for sine små lege, ville han lade være op til Missy. Hun kunne nævne det for Enzel, eller vælge at holde det for sig selv.
"Beklager afbrydelsen af vores forretning. Var der mere, vi manglede at gennemgå?" Nu hvor han ikke længere blev lokket sådan, kunne han vende tilbage til deres handel. Helt afslappet.

You expect me to love people and use money
~ I just like it the other way around ~
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Så snart Alfie var stukket af med Missy, kunne Enzel forlade sin fornemmeste rolle som handelsmand og gå i gang med det nødvendige oprydningsarbejde, der var at gøre i selskabsstuen. De var jo underbemandet lige nu, og selvom han gerne så sig selv hygge sig med sin nye gevinst af jadestykker, på den sære måde han nu engang havde tendens til at hygge sig med sine rigdomme på, så måtte han træde til og gøre det hele fint til når Alfie var færdig igen. Man vidste jo aldrig hvor hurtig Missy var til at tilfredsstille Alfie. Hun var jo utroligt dygtig jo, og det kunne være overvældende for selv de mest udholdende mænd. Men til gengæld var Alfies størrelse og person helt igennem intimiderende, så hvem vidste hvordan han var i sengen? Bare af ren nysgerrighed gik Enzel og talte lidt på minutterne det første stykke tid og var hele tiden overbevist om, at nu ville der nok ikke være så længe igen. Men hele tiden blev han modbevist.

Han sad nede på sin vante plads foran skranten i velkomsten, med fødderne op på bordet, og havde allerede målt og vejet de dejlige nye penge, og havde tilmed registreret dem i sin bog for længst, da han med sin altopfangende halvkatteører opfangede hvad der foregik på værelset lige oven over. Han kunne høre Alfie flytte på sig. De tunge skridt fik de gamle brædder i bygningen til at knirke, og lydene fortsatte hele vejen hen til trappen. Enzel fjernede den daggert, hvis blanke blad han havde spejlet sig i, og tog straks sine ben ned, lige i rette tid til at se præsentabel ud, inden hans nye forretningspartner kom ham i møde.

”Jeg er glad for at I begge nød godt af hinandens selskab,” Svarede han. Tilfredsheden i de grønne øjne på det enorme menneske var ikke til at tage fejl af. Men Enzel havde nu hørt det meste, så det var lige før han selv havde været en del af det – som en ufrivillig trekant. Og han var nærmest udmattet blot ved tanken. Han rejste sig fra sin plads. ”Ja, efterlad dine oplysninger til mig her, og du vil høre nærmere om mine behov til når jeg og mine piger skal huses hos… Dem? Formoder jeg?” Han tog et blankt pergament og en fjerpen og skubbede det hen ad bordet, nærmere mod Alfie, med udstrakte, smykkeberigede fingre.

Markus Alfie Isenwald

Markus Alfie Isenwald

Adelig, tidligere arving - Handelsmand

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 35 år

Højde / 197 cm

Muri 28.08.2021 12:18
Der blev lige kastet et sidste blik op ad trapperne, måske med et lille håb om at få et sidste glimt af den letpåklædte Missy. Der gled stadig et par sveddråber ned over halsen og var man mere opmærksom end de fleste, ville man måske også lægge mærke til den lidt tungere vejrtrækning, der typisk satte sig efter al den motion.
Blikket gled dog inden længe tilbage på bordelejeren. Han var ikke det mindste i tvivl om, at han havde hørt langt det meste, for selvom Alfie så havde forsøgt at dæmpe sig bare en smule, hvilket han selvfølgelig ikke havde, var væggene nok ikke  tykke. Det gjorde ingen forskel. Hr. Silene måtte uden tvivl være vant til at høre lidt af hvert efterhånden, og det ville egentlig ikke komme bag på Alfie, hvis han havde været i den milde ende.

Uden at vende blikket, rakte Alfie ud efter fjerpen og pergament. Et let strøg blev lagt over Enzels tynde, besmykkede hånd, inden Alfie pressede et par fingre ned over papiret og trak det til sig.
"De formoder rigtigt. Send mig besked i god tid, og jeg skal sørge for at alle Deres behov bliver mødt." Enzel ville selvfølgelig få et af de fine gæsteværelser, men forhåbentligt forventede han ikke helt samme behandling til sine ansatte. De måtte nøjes med de samme små deleværelser, som Alfies tjenefolk benyttede sig af.
På pergamentet blev der skrevet med sirlige bogstaver, en langt pænere skrift, end man ville forvente af den store mand. - Alfies fulde navn, adressen på herregården i Medanien, dagen de skulle ankomme, dagen for den lidt specielle sammenkomst og navnet på tjenernes øverstkommanderende. Alle de informationer ville garantere Enzel og hans ansatte at blive lukket ind, hvis Alfie ikke selv kom til døren og åbnede op på dagen.
Fjerpennen blev lagt ved siden af pergamentet, hvorfra han skubbede begge tilbage hen over bordet mod Enzel.
"Tak for denne gang, Hr. Silene. Jeg ser frem til at fortsætte vores forretninger." Helt høfligt igen smilede han og nikkede let mod den anden. Jakken blev svunget om skuldrene, så han ikke behøvede at lukke den, og så tog han de første skridt mod døren.

You expect me to love people and use money
~ I just like it the other way around ~

Markus Alfie Isenwald har forladt tråden.

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Naturligvis havde Enzel mange behov for sit eget ophold, og også lidt for sine piger, men han havde ikke tænkt sig at udnytte Isenwald-mandens gæstfrihed. Det skulle bare være sådan, at han og Nicola kunne sove uforstyret sammen, og at hans hemmelighed bag de mange silkelag kunne forblive hemmelige, selv hvis han skulle få lyst til at smide kludene. Maden og drikkelsen var han også noget sart omkring, men det burde en mand af Alfies status kunne efterkomme. Enzel var i hvert fald ikke så bekymret. Han gjorde et ærbødigt nik med hovedet og sneakpeakede lidt til fjerpennens dansen hen over pergamentet. Alfies håndskrift var vældig nydelig – Enzel havde langt igen, hvis han skulle dygtiggøre sig på samme vis. Men han bestræbede efter at få en lige så overbevisende håndskrift som ham en dag.

”Det vil jeg gøre. Jeg ser ligeledes frem til vores samarbejde. Må De få en behagelig rejse hjem.” Han blev pænt stående, alt imens øjnene fulgte den fornemme gæst hele vejen ud ad døren. Ørene bag turbanen lyttede til Alfies skridt der forlod bordellets matrikel, og han kunne endelig smække bagpartiet tilbage i stolen, og han kunne læne sig tilbage med et lettet suk. Det var hårdt at holde sig så autoritær, ædel og respektfuld så længe! Men det føltes godt og rigtigt. Han var stolt af at hans endnu lille navn, endelig var nået de adeliges ører, også selvom det kun kunne skaffe ham halvkriminelle, syndige jobs.

Enzel har forladt tråden.

3 3 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 9