63 familiemedlemmer. "Waow!" Udbrød hun. "Det er godt nok mange, I kan jo fylde en hel by til familiefester!" Okay det var måske lidt overdrevet, men stadig, det var langt flere end hun nogensinde før havde hørt om fra én familie. "Men det er smart I kan genkende hinanden sådan. Jeg vil i hvert fald bemærke flere med rødt hår og fregner nu." Det var da meget smart at have et kendetegn på den måde. Det havde hun ikke før mødt nogle der havde: jo folk havde da haft noget der gjorde dem lidt anderledes, men generelt var elverne hvor hun var fra en temmelig homogen masse. "Jeg er ung," svarede hun da han spurgte om hendes alder. "Jeg er kun 150 år, så jeg er kun lige blevet voksen. At rejse var faktisk en del af min frigørelsesproces. Jeg har aldrig været væk fra mine forældre på denne måde før. Jeg mener: jeg flyttede for mig selv i udkanten af skoven for halvtreds år siden, men det var ikke helt frivilligt, så det hele er lidt nyt og spændende."
//Jeg beklager det sene svar, jeg har desværre haft vanvittigt travlt på arbejdet.