Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 35 år

Højde / 185 cm

Helli 12.07.2020 14:23
Hvis man spurgte Fabian, både nu,før hen og sikkert også i fremtiden, så ville han nok altid hårdnakket påstå at forelskelse og kærlighed var overvurderet. Det eneste han havde behov for, var de få folk han kunne lide, og så at få stillet de kropslige lyster, som sex.
Desværre var Fabian nok også mere stædig end man umiddelbart skulle tro, når det kom til visse ting. I sengen og med kunder, så var han ligeså bøjelig som et siv, men når det var omkring ting som disse, så var han ikke til at rokke, ligesom en klippe.

Fabian rystede på hovedet. "Vi snakker ikke som I gjorde. Han kommer sgu da ikke til mig med sine bekymringer. Vi snakker bare, kysser, hygger os, indtil han er bekvemt med sin seksualitet og mig," sagde han afvisende, selvom han følte en is ubehag, som noget kravlede på ham. Det var lidt af en ny følelse. "Det du plejer... eller plejede at gøre, det er da også underligt. Man kommer til en prostitueret for at få noget sex og et fysisk behov tilfredsstillet." Han havde da også kunder han primært snakkede med, men de var få og holdt sjældent, fordi han mistede interessen.
Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Sparks 12.07.2020 14:57
Hendes mund formede sig sammen, og det var tydeligt hvor meget dette morede hende. Så snart at Fabian blev afvisende, vidste hun at hun havde ham - mest fordi, han ikke længere tænkte helt over hvad han sagde. Han begyndte at snakke mere frit, og selvom han gjorde det normalt - så var der blot visse ting, som han valgte at holde til sig selv. Som man selvfølgelig også skulle have lov til, men hvor Fabian altid havde vist sine fejl var det at han ikke følte han kunne støtte sig af op af nogen. Frygten for at det blev brugt mod ham, havde altid været hendes tanke at han ikke gjorde det. Så var det bedre at stå alene med tingene, så ingen kunne se at han var svag - eller hvad end den stædighed skulle bevise. Det kunne hun jo selvfølgelig ikke gøre sig klog på. 

Mens hun lyttede, drak hun yderligere af vinen - spiste langsomt af maden, og nikkede en gang imellem - alt imens hendes øjne ikke fjernede sig fra hans skikkelse. Det var næsten helt livsbekræftende at se ham gå sådan en forsvars position. 
I snakker bare, kysser og hygger jer?” Hun nikkede langsomt, og fnøs lidt i morskab. Hun lænede sig lidt hen over gulvet og hævede det ene bryn en anelse. “Så du synes det jeg gjorde er underligt? Mange mænd har brug for at snakke omkring deres følelser - netop fordi det er underligt. Og det gjorde jeg tjente penge, uden at sælge min krop. Hvilket for mig, var ganske fin løsning. Men du, du påstod altid hårdnakket at du ikke synes det var for dig - noget med at du mistede interessen? - men sådan som du beskriver det, så har i set hinanden flere gange” hun løftede igen brynene, og kunne mærke at hun virkelig synes det var en fabelagtig ting der udfoldede sig. Mest af alt, fordi hun fik lov til at gøre Fabian en anelse forlegen. Ikke noget man fik lov til ofte.
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 35 år

Højde / 185 cm

Helli 12.07.2020 15:37
Det var også meget svært at fange Fabian med bukserne nede fordi han ofte var så åben. Løgne var ikke noget han gjorde sig i, med mindre kunderne bød på det, men det var på en anden måde. De vidste at det var en facade, og de gik med på det. Der var bare ingen grund til at skjule tingene overfor alle andre. Hvorfor han ikke lod folk tæt på sig, ja, det ville han nok aldrig være i stand til at svare dog, og han ville helt ærligt ikke dykke i det. Følelser gjorde han sig bare ikke i.

Fabian var ligeså hurtig til at fnyse af hendes ord og tog en ordentlig tår af vin. Han drak normalvis ikke særlig meget, men omkring Sif var det noget lidt andet, for ikke at nævne at han ikke var på arbejde. "Et par gange. Vi har opsat en ugentlig aftale," sagde han og kiggede lidt afvisende væk, for han kunne godt høre hvordan det egentlig lød. "Og det var også fint nok at du gjorde det, det er bare ikke for mig. Desuden er han også interesseret i sex, vi er bare ikke.. kommet dertil endnu." Det ramte lidt hans stolthed at sige det højt. Ikke nødvendigvis fordi der var noget galt i det, men det talte lidt om hans interesse i Aldamar, men også at han ikke havde kunne få ham til at smide bukserne allerede.
Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Sparks 12.07.2020 15:46
En ugentlig aftale!?
Det lød ikke helt som noget Fabian overhoved begav sig ud i, hvad var dette - og hvem var denne prins som formåede at ligge sat fast ind i hendes kære vens kalender på denne måde? Hendes smil blev blot bredere, som hun gemte det bag vinglasset - nok utrolig succesfuldt, mest af alt fordi at måde han reagerede på - den var næsten for perfekt. 
Interesseret i sex, de var bare ikke kommet dertil endnu? Ja, der var helt bestemt noget helt nyt omkring Fabian, noget som han tydeligvis slet ikke kunne se selv. 

Du er virkelig blind - eller også er du bare en anelse naiv på dine egne følelser” grinede hun moret, og var slet ikke ude på at gøre grin med Fabian. Blot, hun havde svært ved at forstå hvorfor han ikke kunne se, hvordan det påvirkede ham - på den gode måde! “Siden hvornår har Fabian Silva nogen sinde lavet ugentlige aftaler - hvad, har i så også en bestemt dag i ses?“ og ville ikke tro det var så struktureret før han sagde det højt. 
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 35 år

Højde / 185 cm

Helli 12.07.2020 15:59
Hvis Fabian måske var lidt mere udfaren eller stærkere, så var han faktisk parat på at flippe bordet bare af frustration. I stedet for sad han og aggressivt stak sin gaffel ned i en kartoffel og proppede den i munden som han tyggede på den, mens han stirrede en anelse ondt på Sif.
Det var nok også for meget at sige at han var decideret forelsket i Aldamar, men der var ingen tvivl om at Fabian i hvert fald havde lukket en lille smule op for prinsen, som han nu sås med en gang om ugen, når der ikke var andre planer der kom i vejen.

Fabian kunne mærke hvordan maden i hans mave føltes lidt som om at den skvulpede rundt nede i hans mave, enten af at spise for meget eller bare ubehag over samtalen, og han følte sig også lidt varm i nakken. "Det er der, men han betaler altså godt. Det er ikke alle der kan finde en de kan flytte ind hos og leve godt resten af livet. Nogle af os må også kigge på hvad vi får igen af den service vi giver!" Så måske kunne Fabian godt kræve lidt mere af Aldamar, uden at han faktisk gjorde det, men det var måske en lille detalje. 
Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Sparks 12.07.2020 16:28
Hun betragtede den stakkels kartofler, som blev behandlet voldsommere end den tydeligvis fortjente. “Hvad har den kartoffel nu gjort mod dig? Eller er det mig, som der er kartoflen - men fordi det ville være en dum idé at stikke en gaffel i mig, så må det gå ud over den stakkels uskyldige kartoffel?” Sagde hun, og prøvede at være så stram i betrækket som muligt. Selvom det ikke gik så godt, det hele var bare for morsomt - især fordi hun aldrig havde oplevet Fabian så spydig eller irriteret før. Mest af alt, fordi han tydeligvis ikke vidste hvad han skulle gøre af sig selv. Og det var trods alt ikke så tit man fik lov at se Fabian sådan her. 

Hun nikkede langsomt, dog uden at kunne fjerne hendes smil fra læberne - “Så længe det betaler godt, så smider du pludselig alle dine normale rutiner ud af døren? Hvor mange gange har i set hinanden?” Spurgte hun igen, og lænede sig tilbage i stolen - da hun var færdig med maden på tallerken, og ikke længere følte hun skulle have mere. Hun var meget mere investeret i denne samtale - af forskellige årsager. 
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 35 år

Højde / 185 cm

Helli 12.07.2020 16:58
Fabian synes ikke ligefrem det var sjovere, som Sif bare begyndte at prikke mere til ham, og man kunne også se at han sendte et irriteret blik i Sifs retning. Noget han sjældent gjorde mod hende, og ikke rigtig et blik han havde sendt siden han boede hjemme med sine søskende. Der havde var det også mere normalt at tage ham med bukserne nede, men han var blevet hærdet af at bo i Dianthos, uden tvivl om det. Især for dem der havde kendt ham fra starten af.

Vinen virkede allerede at være ved at være tømt i glasset i hvert fald, så han rakte ud og hældte godt op i vinglasset, før han tog glasset og lænede sig tilbage, stadig med et skarpt blik i øjnene. "De første par gange var med ugers mellemrum... Måske 4 eller 5 i alt?" pointerede han afvisende. "Desuden skulle jeg jo blive voksen før eller siden. Har du ikke altid sagt at det ikke er holdbart med den måde jeg arbejder på? Der er ugentlig kunder rigtig gode!" En fast indkomst og langt minde risiko. Det var dog på ingen måde grunden der havde drevet Fabian til det. 
Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Sparks 12.07.2020 17:20
Jo selvfølgelig.. det er derfor du har valgt at vælge nu at have fast kunde, et gang om ugen..” sagde hun og nikkede, det var ganske tydeligt, hvordan sarkasmen flød hen over hendes tunge. Smilet på læberne, gjorde det da bestemt hellere ikke bedre. For hun troede overhoved ikke på hvad det var som kom ud af Fabian’s mund, så meget var sikkert. Eller jo, måske troede hun på det - men der var bestemt stadig en tone i den måde han sagde det på - der gjorde hun ikke helt troede at det var grunden.
Jeg ved ikke om det er måde du siger det på, eller at jeg bare ikke tror på at du lige pludselig skulle lytte til mig - eller nogen for den sags skyld! Jeg mindes, en mand som der bestemt ikke skulle have at vide hvordan han skulle leve sit liv. Og bestemt kunne tage mod konsekvenserne af hvad der kunne ske.. og skete en gang i mellem.” Det kunne også høres meget tydeligt i Sifs stemme, hvordan at hun blev mere alvorlig. For sidste gang det var sket, hvor en af hans kunder havde behandlet ham alt andet end godt. Og hun havde været den han var kommet til, og det var da også sket en enkelt gang eller to før det - men aldrig lige så slemt som den gang. Og selv der havde han ikke lyttet - så hvad havde ændret sig?
Men - jeg skal da nok lade være med at snage, hvis du ikke har lyst til at snakke om det - synes bare stadig det er sjovt, hvordan du lige pludselig har ændret dine rutiner på den måde” 
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 35 år

Højde / 185 cm

Helli 12.07.2020 20:56
Det var ikke som om at Fabian ikke godt kunne se hvad hun mente. Hun havde i den grad en pointe, og hvis det havde været en anden position, så ville han da også have givet hende ret, men det var ikke en anden position, og han havde ikke tænkt sig at indrømme noget så grusomt, som at han kunne lide Aldamar som person. Så langt ude var han ikke. Enhver anden skøge kunne falde for en kunde, men ikke Fabian.

"Jeg er stadig den samme mand, intet har ændret sig, bare fordi jeg har fået en fast kunde," sagde han og tog en ordentlig slurk af sin vin endnu engang. Hvor meget havde han fået? Han var ikke sikker, men han følte ikke at han plejede at drikke i denne her stil. Han plejede selvfølgelig heller ikke at være i en situation hvor han følte sig umådelig utilpas. "Og det kan hverken du eller Aldamar ændre på." Og det var så der det gik op for ham at han havde drukket lidt for meget. Navnet havde forladt hans mund og han kiggede lidt forrådt ned på det næsten tømte glas vin. Det havde han bare ikke lige sagt. Og hvis Sif nogensinde kunne finde på at sige det videre... Fabian kiggede op på hende med et strengt blik.
Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Sparks 12.07.2020 21:27
Åh, dette blev blot bedre og bedre. 
Hvis folk ikke allerede vidste, at disse to mennesker Ikke var i familie sammen, ville en hver tro det nu. Den måde de kunne kigge på hinanden, og kommentere på tingene - det virkede mest af alt som søster og bror, der prøvede at få den anden til at holde sin kæft. Eller i dette tilfælde, Fabian der gerne ville lukke munden på Sif - og Sif der morede sig noget så gevaldigt over at han fandt det så frustrerende. 
"Den samme mand, som tydeligvis har ændret sine synspunkter - på grund af den faste kunde." grinede hun, og lænede sig tilbage med hendes glas vin - hun var stadig på det første. Men havde godt lagt mærke til, at Fabian hyggede sig med sit andet - det andet der allerede var tømt?
Dog gjorde hun store øjne, da han kom til at slippe navnet fra hans tunge. Aldamar - havde hun hørt det navn før? Hun kendte trods alt flere af de højere stående familier, hun havde trods alt haft mange rige kunder - hun var ikke en af de billige glædespiger, som man kunne finde på hjørnerne i skumringskvarteret. "Vent - vent - skru tilbage - det jo ikke bare hvilken som helst prins - Aldamar - den som står i første række til at blive fyrste for Zircon!?" hvad var det lige Fabian havde rodet sig ud i!?
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 35 år

Højde / 185 cm

Helli 12.07.2020 22:07
Hvis Fabian havde haft nogen idé om hvad Aldamar havde været udsat for fra sin søsters side af, så ville han nok pludselig have mere medlidenhed med ham nu. Men det vidste han ikke, og i stedet for kunne han kun tænke på hvor belastende Sif var lige nu. Som en ekstra lillesøster, som han bare ikke havde behov for!

"Jeg har ikke ændret mine synspunkter," prøvede han at argumentere. Hvorfor følte Sif at kunden var så speciel? Intet var ændret! Hvilket nok ikke var så sandt i sidste ende, men blikket i Fabians øjne gjorde det ret klart, at det ikke var noget han var interesseret i at udforske.
Hans øjne var dog også skarpe og strenge, som det blev meget tydeligt at Sif vidste hvem Aldamar var, og han lænede sig lidt ind over bordet. "Du siger absolut intet af det her videre!" sagde han. Fabian var selv en der gik op i at kunderne var diskrete, og de vidste begge to at det her var et hårdt slag mod ham selv, at det var sluppet ud gennem alkohollen, og at være med en god veninde. Det betød dog også at hun havde ret, når han ikke havde irettesat hende. At få en fyrstesøn som en fast kunde var vidst også kun en ting de hidtil kun kunne have drømt om.
Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Sparks 12.07.2020 22:31
Oh, hvor det morede hende kosteligt den måde han opførte sig på. Pludselig blev Fabian den bror som hun altid havde ønsket sig, og det bedste af det hele var - at se hvor irriteret og sur han blev på hende. Og måske burde det fortælle hende, at det ikke var en god idé det hun var igang med. Men hun kunne ikke helt få sig selv til det, fordi for første gang i meget lang tid - følte hun sig levende. At hun havde en samtale med en person, som hun bare kunne være sig selv med - uden at det behøvede at betyde noget.
Så for Sif, var dette helt fantastisk - også selvom det var så tydeligt, at Fabian slet ikke brød sig om det. Men det kunne hun jo selvfølgelig ikke tage sig af. 

"Okay fair, jeg skal nok stoppe nu - hvis du skal blive så nærtagende." sagde hun stadig med et smil på læben, og drak noget mere af vinen som var i hendes glas. Da hun følte det var ved at blive tomt, hælde hun først op til ham - ved at læne sig hen over bordet - også op til sig selv. 
"Jeg havde også en kunde.." svarede hun blidt, og kiggede ned i den røde væske - "Han formåede - at gøre ting ved mig, jeg ikke har oplevet før" svarede hun med et lille suk, og slikkede sig rundt omkring læberne - smagte rødvinen som der stadig lå derpå.
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 35 år

Højde / 185 cm

Helli 12.07.2020 22:49
Fabian var lidt tvivlsom om at drikke mere, men på den anden side, så ville han virkelig gerne glemme at denne her samtale nogensinde havde fundet sted. Han vidste trods alt endnu ikke hvordan han skulle forholde sig til tankerne, og for hvor meget han egentlig havde ødelagt og gjort galt, gang på gang nu. Han kunne sværge på at selskaberne med Sif plejede at være mere behagelige end de tydeligvis var lige nu.

Da hun begyndte at snakke om en kunde, var han derfor også hurtig til bare at tage vinen og drikke den. Han var i forvejen ikke vant til at være centrummet på den måde, og lige nu foretrak han mere at høre om andre. "Oh virkelig? Og hvad skulle det være?" spurgte han. Så vidt han vidste var det heller ikke fordi Sif havde særlig mange forbi, der havde lidt mere alternative præferencer, fordi hun døjede med rigtig mange af dem der ville snakke. 
Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Sparks 12.07.2020 23:21
Hun tog glasset væk fra munden, som hun ellers skulle til at drikke af - lige så stille lod hun fingeren glide hen over glassets kant. Det var lidt svært at forklare hvordan det havde været anderledes, hendes blik lagde sig på den blødrøde væske - før hun kiggede op med hendes blå øjne. Hvis nogen ville forstå det - ville det nok ikke være Fabian. Men så igen, hvis der nogen hun kunne snakke med - så var det ham. Hendes bedsteven, og hendes bror - lige meget hvad var han personen hun ville gå til. 
"Det var bare - jeg har aldrig prøvet noget lignende." kom der forsigtigt, og vidste godt det måske var mærkeligt at snakke om - nu når hun havde lagt det bag sig. Og måske endnu mere mærkeligt, som hun sad i hendes kommende mands hus. Men han havde trods alt endnu ikke givet hende noget - noget med han ville vente til efter bryllupsnatten. Eller hvad vidste hun, hendes bedste gæt ville være, at han enden ikke var til kvinder - eller bare ikke længere kunne få den til at virke - hvad vidste hun. 
"Han var - fantastisk, og normalt føler jeg mig aldrig investeret i sådanne ting. Men han - han rørte ved mig, som var jeg ikke en glædespige, men som ville han lære mig at kende." sagde hun en smule fraværende, inden hun med varme kinder drak af vinen.
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 35 år

Højde / 185 cm

Helli 13.07.2020 15:58
Selvom Fabian ikke kunne forstå meget af det der foregik med Sif og alle de der følelser, så ville han gerne lytte til hende. Han var ikke helt så stort et egocenteret røvhul, som han nogle gange prøvede at give udtryk for at han var. Han bekymrede sig om Sif, på sådan et niveau at han nok ville droppe de fleste andre ting for at hjælpe hende, hvilket man ikke kunne sige at han ville gøre om mange.

Han kiggede dog stadig lidt deprimeret ned i sin rødvin, som hun fortalte, men heldigvis var den ved at tage så godt fast, at han nok ikke ville risikere at hade sig selv alt for meget resten af aftenen. I morgen ville han dog nok fortryde alle sine valg.
"Han lyder.. interessant," endte Fabian med at sige, selvom hans blik tydeligvis sagde at han fandt det lidt mærkeligt. "Hvordan rører man en person som om at man vil lære dem at kende?" spurgte han efterfølgende. Han forstod ikke rigtig konceptet, for man lærte vel folk at kende når man ledte efter de gode punkter?
Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Sparks 13.07.2020 16:51
Hun rystede lidt på hoved af hans måde at reagere på, lige på det punkt ville de nok aldrig blive enige. Men sådan var det jo, når en glædespige pludselig følte hun hellere ville have sex med folk hun holde af. Og ikke ville gøre det som en profession længere - lige meget hvor dygtig hun havde været til det. Hun sukkede en anelse tungt, og vidste godt det var mærkeligt at snakke om. Det der kom mest bag på hende, var at han ikke vidste hvordan man rørte ved folk når man ville lære dem at kende. Hendes blik viste forundring som det ene af brynene gled op, og det andet lagde sig tættere mod hendes øje. 
"Du ved - når man giver sig lidt mere tid?" sagde hun forsigtigt, og betragtede ham - mere for at se om hendes forklaring gav mening, men valgte så at fortsætte. "Nogen gange, er jo bare bedre end andre - og de gange hvor det er rigtig godt - så kan man mærke hvordan de tager sig tid - og reagere på den måde du reagere på. Giver det mening?" hun tog igen og drak en anelse af rødvinen, og betragtede ham nu med et mere afslappet udtryk. 
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 35 år

Højde / 185 cm

Helli 13.07.2020 17:18
Fabian ville for alt i verdenen gerne se Sif glad, og selvom han gerne prikkede lidt til hende og drillede hende, så var han også oprigtig når han havde sagt til hende, at hun stadig havde muligheden for faktisk at søge et andet erhverv, hvis hun ville. Deres job var ikke for alle, og det havde han også forståelse for. At en glædespige så ønskede noget andet end sex i sit erhverv.... ja okay, så begyndte han at være lidt uforstående.

Hans bryn knyttede sig som hun forklarede det, og han tog en tår af sin vin. Han havde nok bare aldrig udforsket folk med sådan en intention. "Jeg ved godt at det er usædvanligt at vi får kunder der faktisk bekymrer sig om vores kroppe, men jeg ville nok ikke beskrive det på den måde," indrømmede han på. Helt uforstående var han alligevel ikke omkring emnet. Men bare fordi en person rørte ham mere og langsommere end andre, så følte han ikke at de lærte ham at kende. Hans krop var kun en del af ham, og han var ligeså god til at lade som om at det var godt, hvis det bare skulle overstås. Selvom det havde været noget andet med... nej. Han ville ikke engang gå der.
Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Sparks 13.07.2020 17:55
"Åh, jeg kan ikke forklare det!" sagde hun med et grin, og slog lidt ud med den ene af hendes arme. Måske var det også bare hende der var mærkelig, sådan som hun stadig kunne tage sig i at tænke tilbage på den nat. Men der havde bare været noget - helt specielt over det. "Måske var det også dårligt forklaret, at han ville lære mig at kende... han var bare... bedre end noget jeg nogen sinde har prøvet." hviskede hun hæst, og lod blikket glide ned på den røde væske i hende glas. Hun rystede igen på hoved - det var dumt! Og her sad hun og drillede Fabian med at han måske kunne lide en af hans kunder. Og hun var tydeligvis utrolig betaget af den sidste kunde hun havde haft. Men der var bare sket noget den aften, hun ikke havde regnet med.
"Måske er det også bare fordi han var den sidste - og man så bliver lidt sentimental - hvad ved jeg!" prøvede hun grinene at slå det væk, og drak igen af glasset. Det begyndte at blive en anelse farligt, den måde som de begge hælde vin ned. 
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 35 år

Højde / 185 cm

Helli 13.07.2020 18:20
Nu når samtalen var vendt, så kunne Fabian rigtig more sig over at det var Sif der ikke vidste hvad hun skulle sige, selvom der stadig lå en lidt trykket stemning i hans baghoved. Han var ikke helt sikker på hvordan han ville ende med at skulle se Aldamar i øjnene når de sås næste torsdag. Hvis han da havde tid til at møde op der.

Et drillende smil gled dog alligevel over Fabians læber, lidt mere bekendt, end det irriteret et der havde været der tidligere. "Du har vel ikke en anden mand i tankerne, når du snart skal giftes?" spurte han drillende. Han var glad for at der ingen andre var herinde, så de kunne tale lidt mere frit omkring det. "Bare fordi en mand giver dig et godt knald, betyder det ikke at de er værd at samle på." KUn hvis de kun skulle bruges til at knalde med. Det var selvfølgelig de typer Fabian samlede på når det kom til hans kunder, men i et forhold? Selv han var klar over at de ikke var noget værd der.
Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Sparks 13.07.2020 19:36
Hun ville have slået ham, hvis de havde siddet tættere på hinanden. Ikke i den, hold din kæft - men mere, hvor du dum at høre på. Generelt gjorde det hende ikke så meget, at han drillede hende på denne måde. Selvom hun også godt kunne mærke ubehagen der gled rundt i hendes mave. For selvom at hendes kommende mand, havde fundet hende på bordellet. Havde der alligevel været en utrolig stor jalousi omkring det faktum, at hun havde været sammen med flere mænd. I sådan en grad, at hun ikke måtte snakke om det - eller i hvert fald skulle passe meget godt på den måde hun formulerede sig. Måske en dag hun ville tænke tilbage på følelsen hun sad med nu, og vide at hendes mor havde haft ret. Torsten var ikke en god mand. Men man blev vel klog af skade - det ville fremtiden i hvert fald vise. 

"Ha - ha, du er bare så sjov at høre på." gav hun igen, og lagde sine arme over kors, efter hun havde sat vinglasset fra sig. 
"Det var jo ikke bare det! Altså - jeg - der skete bare noget den aften - nat. Og jeg får ham aldrig at se igen. Så jeg ved hellere ikke helt hvad jeg skal bruge mine følelser. Men noget skete den aften, som jeg ikke har prøvet før." hviskede hun hæst, og fejede det ind under gulvtæppet som var det bare et helt almindelig betagelse af manden hun havde været i seng med.
2 2 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, Muri , jack
Lige nu: 3 | I dag: 13