Han så Albert gøre sig klar til at angribe igen, præcis som Jaris havde opfordret ham til og selvom han ikke havde i sinde at slå på ham, udelukkende kun for Daphnies skyld, var han forberedt på at skulle tage imod et par slag mere. Forhåbentligt ikke mod samme kind igen, for den dunkede en smule af smerte i forvejen. Der skete intet, for straks rykkede Jaris sig forskrækket til siden, som han hørte Daphnies skingre stemme. Han var slet ikke klar over at den lille dame kunne lyde sådan.
Daphnie pegede mod døren og beordrede Albert til at gå. Der bredte sig et stort, triumferende smil på Jaris’ læber, der selvfølgelig tog det som en sikker sejr. Daphnie havde valgt ham over sin egen far, det var vel dét, der lige var sket. Og han var vel også lidt taknemmelig for at han ikke behøvede at få flere blå mærker, nu hvor han også var sikker på at det havde givet et par at blive skubbet hårdt mod kommodens kant og skuffeknop. Han forblev stille, mens den lille dame fik smidt sin brede far ud, mens hans blik hvilede fast på Albert, der selvfølgelig lige skulle komme med en sidste advarende kommentar. Jaris smilede helt pænt til ham, eller så pænt han nu kunne med lidt blod blandet ind, og så vinkede han efter Albert, lige inden døren blev lukket. Det så ellers rimelig slut ud for ham.
Som Jaris vendte sig mod Daphnie, førte han lige det ene ærme op for munden og tørrede blodet væk.
”Okay, så jeg har måske ikke meget forstand på hvordan man opfører sig over for fædre… Men det gik da meget godt! Eller… Du valgte da mig, så.. Jeg vinder?” Sagde han og grinede lidt. Selvom han måske ikke ligefrem afspejlede en vinder med det let hævede og underligt farvede ansigt, var det stadig ham der havde fået lov til at blive og Albert, der var blevet smidt ud. Han trådte tættere på og gjorde tegn til at ville lægge armene om hende i et kram. Det plejede at virke, så det gjorde det vel også nu?

~ The story of my life, I give her hope - I spend her love until she's broke inside ~