Helli 24.07.2020 11:53
Cole var ligeså hurtig til at gribe ud efter Nerida, som hun tydeligvis overanstrengte sig. Hans greb var lidt krampeagtigt på hende, men ligeså snart han var sikker på at hun ikke ville falde, så løsnede han lidt grebet. Det skulle heller ikke være sådan så det gjorde ondt på hende.”Danse?” kom det lidt overrasket fra ham. Han havde altid fået at vide at han havde to venstre fødder, når det gjaldt noget som helst mere galant end at gå. Ulempen ved at han ikke havde specielt mange talenter at falde tilbage på. Hans fingerfærdighed var nok det eneste der havde fået en chance, og selv der, var det ikke ligefrem fordi det var nok helt unikt og fantastisk han lavede. I hvert fald i hans egne øjne. ”Jeg tror ikke jeg ville være den bedste til det, jeg tror bare at jeg ville.. træde dig over fødderne,” sagde han undskyldende, selvom de sikkert godt kunne finde et sted hvor Nerida kunne lære det. Mon ikke det gik bedre, når hun havde lidt mere kontrol over sine to ben, og det der med at holde balancen. For ikke at sige når hun ikke var brændt på foden mere.
Cole var dog mere typen der ikke tog på eventyr. Han kunne godt lide at have en menig med hvad han lavede, og føle sig brugbar. Fysisk arbejde var noget af det han var okay til. Det krævede ikke at man var god til det at slæbe sække og lignende, det gjaldt bare om at have lidt muskler. Ikke at det var det arbejde han havde i øjeblikket, men et job gav ham mere menig, end et eventyr ville gøre. I hvert fald som han var i øjeblikket.