Senji

Senji

Lejemorder

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 175 cm

Lestat 17.07.2020 18:35
Da de begge var kommet ind på værelset lod han Charlie finde sig et sted at være komfortabel, mens han satte flaskerne på bordet. Jeg tænkte vi kunne drikke om kap. sagde han med et smil på læben, mens han langsomt trak nogle terninger lavet af ben op af lommen.

Jeg har dog et par terninger. sagde han roligt mens han rullede dem på bordet. Gæt om det er et lige eller ulige antal øjne. fortsatte han, Hvis du gætter forkert drikker du, ellers drikker jeg. afsluttede han med et smil på læben, mens han kiggede mod hende og nærmest studerede hendes figur.

Han tog den ene af flaskerne og rakte den til hende. Da han tog på kroen denne dag, havde han ikke regnet med at have så kønt selskab. Han havde da slet ikke regnet med at hun ville være så let påvirkelig. Eller, vi kan også aftale at du kan tage tøjet af i stedet for at drikke. sagde han som en lille sidebemærkning, inden han viste hende hvad han havde rullet.
Charlie

Charlie

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Muri 17.07.2020 19:21
Det var da et fantastisk forslag Senji kom med. Den splejsede kvinde var jo langt bedre til at bælle, end man skulle tro. Til gengæld var hun også alt for overmodig her, for selvom hun kunne drikke hurtigt, så bukkede hun som regel under efter den første flaske, når hun ikke fik et par gode pauser imellem. Terningerne blev trukket op af lommen og siden der ikke skulle meget til at distrahere Charlie når hun havde drukket, glemte hun at reagere på hans forslag.

Charlie lænede sig frem og fulgte terningerne med blikket, som de rullede hen over bordet.
”Oh! Lig-ulige.. Nej, lige!” Det tog hende et øjeblik at beslutte sig, hvilket altid var en større udfordring for den fulde pirat. Hun rettede et par store øjne mod Senji, ventede spændt på at han ville afsløre om hun havde ret eller ej, om hun skulle drikke eller ej.

Straks rakte hun ud efter flasken der blev tilbudt, trak den til sig og satte tænderne mod proppen for at åbne den. Stadig med proppen i munden ændrede det spændte blik sig til lettere undrende, og hun spyttede den ikke ud inden hun begyndte at snakke;
I schtedet for at grikke?” Læspede hun lidt uforstående, inden hun endelig fjernede proppen, der forhindrede hende i at udtale sig ordentligt.
”Hvorfor ikke begge dele? Her er alligevel virkelig varmt,” sagde hun og nikkede, bare for at give sig selv ret. At hun stadig havde den tykke læderjakke på, samtidig med at hun havde drukket hjalp nok heller ikke på varmen, men hun så tydeligvis ikke noget galt med hans forslag.
Så rettede Charlie ryggen og lænede sig lidt frem igen, som hun derfra kun ventede på at han ville afsløre terningens øjne for hende. Skulle hun drikke og smide jakken eller ej?

Senji

Senji

Lejemorder

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 175 cm

Lestat 18.07.2020 11:23
Senji så på Charlie med et bredt smil. Jamen lad os da gøre begge. sagde han og tog proppen af hans flaske. Lige. Han tog sin jakke af og lagde den på gulvet, hvorfra gulvet knirkede mens den lagde sig til rette. Det var tydeligt at høre at jakken nok vejede en del kilo. Derefter drak han en lang tår.
Da han havde sat flasken på bordet igen, rullede han med terningerne endnu en gang og holdte hånden hen over dem. Gæt igen. sagde han med et smil.
Han flyttede hånden fra terningerne for at vise resultatet. Ulige. sagde han og så mod Charlie.
Charlie

Charlie

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Muri 19.07.2020 13:28
Charlie smilede helt selvsikkert, også inden Senji fik afsløret terningens øjne. Hun blev da kun mere kæphøj, da hun også fik ret og måtte se ham smide jakken og tage en tår. Hendes opmærksomhed blev kort vendt mod jakken, der ligefrem fik gulvet til at knirke og hun kunne da ikke undgå at blive nysgerrig på hvorfor. Når hun blev fuld nok til at tro, at hun kunne stjæle uden at det ville blive opdaget, hvilket hun bestemt ikke kunne, så skulle hun måske lige snige sig et kig ind i hans jakke.

”Lige!” Gættede Charlie straks, men denne gang var hun ikke så heldig. Hun lagde ud med at tage en større tår, end man ville tro at så lille en dame kunne klare, og så stillede hun flasken fra sig på bordet, så hun kunne tage jakken af og smide den på gulvet.

Charlie gættede videre, og det endte med at hun kun sad tilbage i undertrøje og bukser. Hun havde endda snydt lidt og nøjedes med en enkelt sok for hvert forkerte gæt og det samme med skoene. Derfra var den løse bluse hun altid bar ud over undertrøjen også blevet smidt.
”Senji, jeg tror du snyder! Giv mig terningerne, jeg vil slå,” sagde hun. Det tog hende lidt tid at få alle ordene ud, for hun havde efterhånden drukket næsten en halv flaske mere, men hun gav stadig ikke op.

Senji

Senji

Lejemorder

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 175 cm

Lestat 20.07.2020 12:36
I takt med at Charlie havde gættet både forkert og rigtigt havde Senji og får smidt noget af hans tøj og drukket knap halvdelen af rummen i hans flaske. Først støvlerne, så sokkerne derefter hans trøje, så han nu stod med bare fødder og bar overkrop. Det ville jo ikke være fair hvis jeg snød. sagde han og kastede terningerne over til hende.

Han så mod hende og smilede. Jeg gætter at de ruller lige, så ulige og derefter ulige igen. sagde han og grinede velvidende at han på ingen måde kunne forudse hvad der ville ske. Hvem ville blive nøgen først.
Han gik hen til sengen og satte sig ved siden af hende. Hvad tager vi at som det næste?. spurgte han smilene for enten var det bare ben eller hendes overkrop.
Charlie

Charlie

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Muri 20.07.2020 19:53
Charlie førte den ene finger op til næsen, hvor hun lige prikkede let til spidsen og nikkede. Det var hendes underlige fulde måde at være enig med Senji på. Det ville nemlig ikke være fair hvis han snød, men så mange gange hun havde gættet forkert, var hun næsten sikker på at noget måtte være galt. Det var enten ham eller terningerne.

Senji gættede og Charlie rullede terningerne lige så mange gange. Hun sukkede tungt og så næsten helt opgivende ud, for han endte med at ramme rigtigt hver eneste gang. Lige, ulige, ulige. Hun lagde terningerne fra sig ved sin side og så rettede hun et lidt skeptisk blik mod ham, som han satte sig.
”Hm… Måske snyder du ikke. Måske kan terningerne bare ikke lide mig,” sagde hun og fik derfor heller ikke svaret på hans spørgsmål. Men ret skulle være ret. Han havde gættet rigtigt tre gange, og derfor skulle hun vel smide tre stykker tøj og også tage tre tåre mere.

Så Charlie rejste sig og greb først fat om flasken, hvor hun hurtigt fik hældt tre rimelig store tåre ned.
”Jeg synes…” Mens hun vendte ryggen til ham og gav sig til at smide bukserne, måtte hun lige holde en kort pause i sin sætning, da hun blev afbrudt af et hik.
”… at vi skal finde noget du kan tabe i, så jeg ikke er den eneste, som smider tøjet. For eksempel…” Bukserne blev trukket helt af, men afslørede ikke mere end bare ben, da undertrøjen stadig dækkede bagdel og underbukser, der mest bare lignede shorts.
”… Jeg udfordrer dig til at trylle mere rom frem! Hvis du ikke kan, så må du jo smide noget mere tøj, og drikke noget mere rom,” sagde hun og grinede. Den udfordring kunne han vel umuligt vinde! Lige så stille blev undertrøjen også trukket over hovedet og smidt på gulvet, men selvom Charlie efterhånden var godt fuld, så var hun stadig lidt blufærdig og derfor blev hun stående med ryggen til Senji.

Senji

Senji

Lejemorder

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 175 cm

Lestat 20.07.2020 23:33
Senji så på, mens Charlie rullede terningerne og da han havde haft ret i alle tre gæt, begyndte han at le kort, indtil hun begyndte at tage tøjet af. Han så på hende med et meget lystigt smil, mens hun stod med ryggen til ham. Han kiggede op og ned af hende, mens hun trak sine bukser af og blev en anelse skuffet, da hun ikke vendte sig mod ham igen, som hun tog sin undertrøje af.

Så det mener du. sagde han med en glad stemme. Det var da noget af en udfordring, men eftersom han selv havde startet alt det sjove, kunne han vel ikke sætte sig imod. Jamen, så må jeg vel hellere smide noget tøj selv. sagde han mens han smilede lidt.

I stedet for at rejse sig op, lagde han sig helt ned på sengen og begyndte at spænde sine bukser op og med enkelte puffen og skubben fik han trukket dem ned forbi knæene før igen lagde sig fladt på ryggen. Jeg tror ikke de kommer længere ned end til knæene. sagde han og lo kort. Hvis jeg skal have dem af, må du nok give en hånd med.
Charlie

Charlie

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Muri 21.07.2020 10:13
Det var et lettere bøvet, men helt tilfredst smil der bredte sig på Charlies læber, som han straks måtte i gang med at smide tøjet, nu hvor det ikke ville være muligt at klare hendes lidt uretfærdige udfordring. Hun nåede lige at stikke et par fingre i kanten af det eneste stykke tøj der stadig dækkede hendes underliv, og skulle lige til at skubbe dem af også, men hun blev distraheret, da han bad om en hånd til resten.
”Dét kan godt hjælpe med, jeg har øvet mig.” Det kom vel næppe bag på nogle at hun havde været nødt til at øve sig i at få tøjet af mens hun var fuld, ellers ville det heller ikke være gået så let i dag.

Så Charlie vendte sig endelig om, men fik selvfølgelig lige flyttet en arm op foran brysterne, så han stadig ikke kunne se noget. Hun brugte et øjeblik på at stirre lidt fortabt på sengen. Den var helt uoverskuelig at skulle kravle op i, så hun endte med at sætte sig på gulvet i stedet. Der kunne hun stadig række ud efter kanterne på hvert bukseben, hvis hun altså kunne finde dem.
”Hold lige op med at bevæge dig så meget,” bad hun, selvom det egentlig ikke var ham, men bare hende der ikke kunne se ordentligt. Alt bevægede sig og alt var der to gange, men endelig fik hun fat i det første bukseben med den ene hånd, som hun straks trak af ham.
”Så… Hvad gør vi når der ikke er mere tøj at tage af? Vi skal vel ikke til at have det hele på igen, for her er stadig virkelig varmt.” Og efter den ekstra store mængde alkohol siden de ankom på værelset, var varmen kun blevet værre. Charlie fik fat i næste bukseben, som hun også trak af ham og så kastede hun bukserne fra sig hen over skulderen. Så skulle hun bare finde ud af hvordan hun kom op fra gulvet.

Senji

Senji

Lejemorder

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 175 cm

Lestat 21.07.2020 15:17
Senji blev en anelse skuffet da Charlie stadig insisterede på at dække for hendes bryster. Er du en anelse genert? spurgte han hendes mens hun var i gang med at trække hans bukser af ham, hvilket virkede til at være en større udfordring. Mens han bare lå der på sengen havde han besluttet at eftersom hun alligevel ikke ville vise sine bryster frem, kunne han jo ligeså godt kigge op på loftet.

Han lyttede til hendes spørgsmål og overvejede hvad han skulle svare. Hmm... Måske du skulle tømme resten af flasken der og se hvad der sker. udfordrede han hende smilene. Han kunne mærke hvordan han havde svært ved at holde sig tilbage og satte sig langsomt op og rakte en hånd ned til hende for at trække hende op på sengen. Det havde jo indtil videre været ret nemt at få tøjet af hende.
Charlie

Charlie

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Muri 21.07.2020 16:06
Charlie nikkede svagt, som hun med besvær fik trukket bukserne af ham.
”Er du ikke? Eller du er måske vant til at smide tøjet for fremmede?” Det var hendes forsøg på at lyde lidt flabet, for selvfølgelig var hun da ikke vant til at smide tøjet for enhver, ikke engang dem hun boede med på skibet. Der brugte hun altid hængekøjen til at skærme et hjørne af, så hun kunne skifte tøj der.

Det var jo en direkte udfordring og Charlie var bestemt ikke bleg for at tage imod, selvom hun allerede var godt påvirket. Hun tog imod hans hjælpende hånd og lod sig trække op på sengen, men var alligevel ved at skvatte over sengekanten. Der måtte hun fjerne armen som dækkede brysterne, og i stedet lægge den mod sengen som støtte, inden hun væltede ind i ham. Da hun dumpede ned at sidde i sengen ved siden af ham, skulle hun lige til at dække sig til igen, men nu var uheldet jo sket, så hun lod være.
”Okay! Men så skal du også,” sagde hun, idet hun lænede sig hen og greb fat i begge deres flasker. Hun rakte den ene til ham, mens hun selv gik direkte i gang med at hælde indholdet fra sin egen i sig, og selvom der blev holdt nogle korte vejrtrækningspauser imellem, gik der ikke længe før den næsten var tom.

Senji

Senji

Lejemorder

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 175 cm

Lestat 22.07.2020 12:24
Han tog imod den ene af flaskerne og begyndte at drikke af flasken, mens han kiggede over på Charlie som vel kun sad tilbage i et par shorts, mens han selv sad tilbage i et par shorts. Da han havde fået tomt flasken for rom, kunne han da godt mærke at han havde fået rigeligt at drikke og besluttede sig for at han måske lige skulle have et minuts tid til at sunde sig inden han skulle til at hygge sig med Charlie.

Han satte flasken fra sig, ned på gulvet og vendte sig mod hende med et bredt smil. Jeg har aldrig haft noget i mod at være afklædt over for andre. sagde han roligt mens han ventede på at hun blev færdig med at drikke og kørte en hånd roligt ned over hendes ryg.
Charlie

Charlie

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Muri 22.07.2020 14:19
Inden den sidste tår blev drukket, måtte Charlie lige tage nogle gode indåndinger, som om hun lige skulle tage sig sammen. Hun var godt nok vant til at drikke alkohol, og så endda næsten hver dag, men en hel flaske var stadig overvældende. Sidste gang hun havde prøvet fik hun det lidt dårligt, men denne lod det til at gå bedre. Måske fordi den ikke var blevet hældt ned helt så hurtigt. Sidste gang var det jo et ræs om hvem der drak færdig først, det var lidt lettere nu.

Charlie vidste at hun ikke ville kunne læne sig alt for langt frem uden at vælte ud over kanten, så hun lagde flasken fra sig på sengen i stedet. Bare så den ikke skulle gå i stykker. Så rettede hun det lidt omtågede blik mod Senji og så lige hele vejen ned over ham.
”Det kan jeg godt forstå, du er også meget pæn,” sagde hun og smilede, idet hun lige lænede sig en anelse til siden og lagde hovedet mod hans skulder. Så kunne hun jo lige slappe lidt af.
”Du sagde jeg skulle tømme resten af flasken og se hvad der så skete. Så hvad sker der nu?” Spurgte hun, næsten helt forventningsfuldt, stadig lænet op ad ham. Hans hånd mod hendes ryg var dejlig beroligende, sikkert kun fordi hun havde drukket så meget.

Senji

Senji

Lejemorder

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 175 cm

Lestat 25.07.2020 18:03
Senji så roligt på Charlie og smilede, mens han stille kælede hende ned over ryggen. Jeg tænkte at eftersom at begge flasker er tomme,  sagde han roligt, mens hans ene hånd langsomt kom til kanten af hendes shorts, At vi skulle tage resten af tøjet af og gøre dette til en uforglemmelig aften. afsluttede han roligt, mens han langsomt begyndte at trække lidt i dem. Han smilede lidt breder end før. Den anden hånd bragte han langsomt op mod hendes kind få at ae den også.

Han kunne mærke hvordan han var blevet mere liderlig end han gad at håndtere og valgte derfor, ikke længere at ligge skjul på det. Han ville have hendes krop, om hun var villig eller ej. Selvom at han havde drukket to flasker rom påvirkede det ham slet ikke så meget som det ville påvirke mere normale folk. Hans lem var blevet stiv og han ville ikke længere holde sig tilbage. Med hånden ved hendes shorts begyndte han at trække dem af hende, mens den anden hånd der havde været på vej mod hendes kindvar landet ved hendes skulder.
Charlie

Charlie

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Muri 26.07.2020 10:43
Charlie var alt for naiv i forvejen, mere end man skulle tro var muligt, og det hjalp helt bestemt ikke på det, at hun havde drukket så meget. Når alkohollet røg ind, røg resten af hendes forstand ud og så var det endnu lettere at få hende til næsten hvad som helst. De fleste gange ville hun ikke engang tænke over det, før hun sagde ja.
Det var ikke meget anderledes nu, for Senji foreslog at de skulle gøre dette til en uforglemmelig aften og Charlie smilede stort, måske også lidt over hånden der strøg hen over hendes kind.
”Hm.. Det kan vi go.. Vent lige…” Det alt for store smil falmede lidt og Charlie rejste sig straks op, dog ikke uden at være ved at falde.

Hun rettede lidt på sine shorts og lagde så en arm op foran sig igen, som hun sendte ham et lidt usikkert blik. Nu havde hun vist regnet ud hvad han mente og sidste gang hun havde valgt at gøre sådan noget, kunne hun ikke huske andet end ømheden i hele kroppen dagen efter.
”D-du mener vi skal… Hvad med et spil k-kort i s-stedet? Lyder det ikke meget bedre? Jeg skal nok gå ned i krostuen og finde et dæk kort.” Det var mest en undskyldning for at kunne trække i tøjet igen, men hun havde da stadig tænkt sig at komme tilbage, hvis Senji alligevel gik med til det. Hun følte selv hun skyndte sig, men i virkeligheden tog det hende et stykke tid at finde sin bluse, som hun derefter også måtte kæmpe lidt for at få på. Der var for mange huller at holde styr på.
”Øhm.. K-kan jeg få dig til at hjælpe?” Indtil videre havde han jo været så flink, så hun gættede ikke på at han ville fortsætte hvor han slap, da han skulle til at trække hendes shorts af. Måske hun endnu engang var lidt for godtroende?

Senji

Senji

Lejemorder

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 175 cm

Lestat 08.08.2020 14:29
Senji satte sig op da Charlie rejste sig og begyndte at tage sit tøj på igen. Faktisk tænkte jeg netop vi kunne hygge os lidt sammen. sagde han roligt og smilede til hende Jeg lover at jeg nok skal være ganske blid ved dig. fortsatte han og begyndte at rejse sig da hun bad om hjælp til at få hendes trøje ordenligt på igen.

Ja nu skal jeg hjælpe dig. sagde han roligt. Men i stedet for at hjælpe hende, stillede han sig på den modsatte side af hende, så hun var mellem ham og sengen. Han trak hurtigt sine egne shorts ned for derefter hurtigt at tage fat i hendes shorts og hastigt trække dem ned mod gulvet og sætte en fod ovenpå dem så hun ikke kunne trække dem op igen. Han satsede nemlig på at med hendes trøje over hovedet kunne hun ikke se hvad han gjorde før det var gjort.
Charlie

Charlie

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Muri 09.08.2020 17:15
Takket være den store mængde alkohol, var Charlie allerede godt rød i kinderne, men det blev lige en nuance værre, som Senji bestemt ikke lagde skjul på hvad han havde i tankerne. Det var egentlig ikke ham, hun ikke stolede på, men mere sig selv. Hvad hun mente var blidt som ædru, og hvad hun mente var blidt som spritstiv, var to meget forskellige ting og så snart den sprittede væske kom indenbords, fik grænsen for hendes smertetærskel lov til at gå planken ud.

Hun blev alligevel lidt mere rolig, da han gav udtryk for at han nok skulle hjælpe hende. Det betød vel at han ikke kunne finde på at gøre noget, som hun ikke var klar til. Med et lille smil om læberne forventede hun at få hans hjælp til at trække blusen ordentligt på om lidt, men det var bestemt ikke det hun mærkede. I stedet mærkede hun det sidste stykke stof der dækkede hende bare lidt til, blive trukket ned og et overrasket gisp lød fra hende. Hun måtte give op på at få blusen trukket ned over sig, for det var meget sværere end bare at tage blusen af igen, så hun holdt den op foran sig, brugte den til at dække sig lidt til. Hun forsøgte at træde et skridt tilbage, så hun kunne bukke sig ned og få trukket de små shorts på igen, men fordi han havde placeret en fod på, mistede hun balancen og endte på ryggen, på gulvet.
”Arh…” Hun kom hurtigt op at sidde, stadig med blusen dækkende over noget af den bare hud, og så rettede hun et lidt usikkert blik op mod Senji.
”J-jeg tror.. at du misforstod hvad jeg ville have hjælp til… M-må jeg få dem tilbage?” Spurgte hun og pegede mod stoffet under hans fod, hvor begge hendes ankler stadig sad fast i.

Senji

Senji

Lejemorder

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 175 cm

Lestat 31.08.2020 11:41
Med foden på hendes shorts, kunne han se sin chance. Faktisk så havde jeg nogle andre planer. sagde han smilene og lo kort, inden han trak sine egne shorts ned og lod dem falde til anklerne. Han trådte derefter ud af dem og stillede sig mellem Charlies ben, så hun ikke kunne få sine egne shorts på igen.
Nu skal du høre hvad der skal ske. sagde han roligt og greb ud efter en af hendes arme. Du skal til at have en rigtig dejlig aften så hvor så meget modstand? Han kunne mærke hvordan det dunkede og hans lem hurtigt blev fyldt med blod.
Charlie

Charlie

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Muri 03.09.2020 11:45
Hele stemningen havde ændret sig alt for hurtigt. Det var gået fra at være fuldkommen afslappet og hyggeligt, til lidt panisk og akavet. Hun kunne mærke hjertet banke hårdere og hurtigere for hver gang det slog, og på den korte tid det hele havde ændret sig, var hun også blevet en anelse mere ædru. Der var stadig ingen tvivl om at hun var godt påvirket, for hun følte selv at hun bevægede sig utrolig hurtigt, men det var bare ikke sandheden. Hun var stadig ret vaklende i alt hun foretog sig, og lidt langsom til at opfatte hvad der egentlig skete.

Hun så ham komme endnu tættere, idet han trådte ind mellem hendes ben. Han gjorde det ikke kun umuligt for hende at trække underbenklæderne på igen, men det blev også umuligt for hende at samle benene. Et direkte klagende støn lød fra hende, da han fik fat om en arm og hun blev tvunget til at slippe blusen med den ene hånd. Hun knugede den anden hånd om stoffet, så hun stadig kunne holde det op foran sig.
”N-nej, du må ikke…” Nu kunne hun mærke tårerne presse sig lidt på, men stædigt holdt hun dem tilbage. Havde hun ikke været så fordrukken, ville hun ikke have været så ynkelig, og det ville kun blive værre hvis hun græd.
”Stop, Senji. Vil du ikke nok? Jeg havde det meget bedre før, da vi spillede. Det kan vi gøre igen, kan vi ikke?” Trods hun egentlig var rimelig bange, så forsøgte hun da at være retfærdig. De kunne stadig have en dejlig aften, bare ikke sådan her. Alligevel skulle hun også lige prøve at være lidt besværlig, så hun lænede sig længere tilbage, som om hun forsøgte at lægge sig helt ned igen. Hun lagde alt sin vægt i, selvom det ikke var helt så meget, så det kun ville blive sværere for ham at få hende til at flytte sig.

Senji

Senji

Lejemorder

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 175 cm

Lestat 17.11.2020 17:56
Senji stod hen over Charlie og smilede fra øre til øre. Det var ikke noget venligt smil men, nærmere et meget ubehageligt smil. Med en hånd om den ene af hendes arme, mens han stod mellem hendes ben og gjorde at hun ikke kunne trække underbenklæderne på igen kunne han ikke lade være med at føle at han havde vundet.
Nej jeg har ikke tænkt mig at stoppe. sagde han grinene og klemte hårde om hendes arm med en forventning om at hun ville lystre bedre med lidt smerte. Med den anden hånd greb han ud efter hendes hals, så han kunne kvæle hende lidt. Han havde erfaret at de fleste var temmelig bange for at dø og derfor oftest ville lystre. Han lagde ikke skjul på hans intentioner og ville ikke tage et nej som svar.
Charlie

Charlie

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Muri 19.11.2020 17:26
At drikke så meget alkohol, virkede som en god idé tidligere. Det var ikke gået op for hende, at det måske kunne ende rigtig galt, når hun valgte at være alene med en, som hun egentlig ikke kendte. Det var kun fordi Senji havde virket så flink, lige indtil han ikke gjorde længere. Hun fortrød sjældent en drukaften, heller ikke når den intense hovedpine ramte dagen efter, men lige nu fortrød hun virkelig. Hendes naivitet havde fået hende i problemer igen.
Det lykkedes hende endelig at få den ene fod fri fra sine underbenklæder, som han stadig insisterede på at stå på, som hun lyttede til hans latterfyldte ord. Hun formåede at holde et smertefyldt støn inde, men man kunne se på det sammenbidte udtryk i hendes ansigt, hvor ondt det hårde klem om hendes arm gjorde.

Grebet om halsen kom straks efter, og der faldt den første tåre. Det hårde greb sørgede for, at hun måtte anstrenge sig for at få ordentlig luft ned i lungerne, men hun var ikke selv helt klar over, om det var fordi han forhindrede hende i at trække vejret helt, eller om det var fordi hun var så bange for at han ville klemme mere til om halsen.
"Hvorfor ikke?! Ville det ikke være lettere at være sammen med en, som gerne vil? Jeg er sikker på, at jeg kan finde en nede i krostuen, som rigtig gerne vil tage min plads!" Hun kæmpede for at få ordene ud, men det var med hæs stemme, så længe hun ikke kunne tage dybere indåndinger. Måske det ikke var den bedste mulighed, at forsøge at snige sig udenom på den måde, men hun var desperat. Så desperat at hun ikke engang gav ham tid til at svare, før hun rettede et spark med den frie fod, direkte mod hans skridt.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 11