Hisashi

Hisashi

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 175 cm

Mong 08.08.2020 21:14
hisashi havde oprejste hår i nakken da han hørte vagterne tale til rhea. hvad ville der ske nu. ville hun udlevere ham? men da hun sagde nej til vagterne om hun havde set ham faldt halen og pelsen helt ned. han så overasket ud da døren lukkede sig bag de to vagter. han listede frem og så op på rhea. "tak..... det er der aldrig nogle der ville ha gjort for mig før i tiden" han hviskede for ikke at larme for meget. han så helt lettet ud over at hun havde sagt det til vagterne som hun sagde. han lagde sig ned på gulvet helt lettet. "jeg har aldrig været i fængsel... men jeg gætter mig til at det er lige så slemt som når man er slave" han havde været slave i mange år. måske så mange han ikke vidste hvad godhed faktisk var.
Rhea Selene Kalos

Rhea Selene Kalos

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 129 år

Højde / 174 cm

Pivedyr 29.08.2021 15:25
"Du behøver skam ikke sige tak, du virker ikke til at gøre ting i en ond mening, så der ingen grund til at sige noget. Du virker til at være en god person, du har bare ikke lært hvordan det er blandt andre," siger hun med et venligt smil. Hun ville til enhver tid beskytte de svage, også selvom nogle mente de ikke fortjente det, men så hun noget godt i dig, skulle hun nok sørge for at beskytte dig fra andre. Hun dækker ham godt ind med tæppet som han lægger sig ned på gulvet, imens hun lytter til hvad han siger. Som hun frygtede, var hans liv ikke noget der havde været nemt. "Det kan jeg desværre ikke svarer dig på Hisashi, jeg kender hverken til at være i fængsel eller være en slave, men jeg er ked af at høre du har haft det så svært," siger hun roligt. Der gik ikke længe inden hun kunne hører poter mod gulvet, som de to ulve kom listende ind. Hun ryster opgivende på hovedet, hvordan de havde fundet forbi vagterne var hende en gåde. 

"Hisashi, dette er Sun og Night, mine to ulve som jeg fortalte dig om," siger hun, som de to ulve kommer til syne. De ser et øjeblik på den ukendte mand, men begge ulve går hen til Rhea uden at skænke ham et blik sådan rigtig, da de ikke følte han var nogle trussel til nogle af dem. De lægger sig på hver side af hende, imens de har øjne på manden foran dem et øjeblik.
Hisashi

Hisashi

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 175 cm

Mong 29.08.2021 17:19
Hisashi var stadig en kat og havde listet sig tættere på hende han lyttede til hvad hun sagde og følte sig lidt for heldig. noget var galt? han så på hende da hun talte om fængsel og slave hun ikke kendte til. hun var heldig. men da to ulve kom til syne farede han væk og op på en af statuerne. han trak vejret hurtigt og hans hår rejste sig igen. lige til hun sagde det var de ulve hun havde fortalt om. han så ned på dem som de gik over til hende og bare så på ham lagde børsterne sig ned og han lagde sig ned hvor han var på statuen. "de er ikke så små som jeg troede." ellers var det bare fordi han var lille. han var trodsalt i katteform. 

Hisashi lagde hovedet ned på sine poter og hun virkede nu meget venlig. men Hisashi var meget mistroisk over dette. hun havde ikke udleveret ham til vagterne. men hvem ville hun så udlevere ham til? slavehandlerne? han vidste ikke helt hvad han skulle tro eller sige lige nu. men de to ulve. de var noget skræmmende at se på.
Rhea Selene Kalos

Rhea Selene Kalos

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 129 år

Højde / 174 cm

Pivedyr 07.11.2021 14:20
Hun ryster lidt på hovedet, med en melodisk latter, som hun hurtig nusser lidt på de to ulve imens hun hører hvad han siger. "Jeg tænker det fordi du er i katteform, de er normal størrelse ulve, ej måske få centimeter højere fordi jeg sørger for dem, så gør det de altid har masser mad at vokse af," siger hun med et smil. Begge ulve smider sig op af hende som hun sidder ned, derved lægger de i en stor bunke på hendes ben, uden at tænke over katten der er i rummet. De to ulve har sat vinterpels, så der er masser af pels hun kan nusse rundt i på de to store dyr, imens hun ser på Hisashi. Hun kan forstå hans skeptisk, men hun kan ikke gøre mere end hun gør, for at få ham til at slappe af og tro hun kun vil ham det bedste. 

"Men selvom de virker store, så er de ikke onde af sind. De angriber kun folk som har dårlige intentioner," siger hun, som hun hiver lidt i de små pjuskede øre på ulvene. Night kigger på hende med det blik der siger han opgiver denne elver kvinde, men begge ved den sorte ulv er glad for hende som opfostrede dem. "Hvad er din plan lige nu? Har du et sted at sove til natten?" Spørger hun, tydeligt Rhea er bekymret for han kommer til at fryse om natten disse dage.
Hisashi

Hisashi

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 175 cm

Mong 07.11.2021 17:32
da hun talte og sagde det nok var fordi han var i katteform så han ned på sig. ja det var han jo også. han vidste bare ikke om han ville være menneske mere. kattelivet var meget enklere. han så på ulvene da de kastede sig over hende. han lagde hovedet lidt på skrå. "ja jeg er da i katteform. havde jeg ikke lige tænkt over." han lukkede øjnene og begyndte at vokse. hans pels trak sig ind og hans krop voksede som han blev menneske. han sukkede ved hendes spørgsmål om natten og han åbnede øjnene da han endelig var menneske igen. eller halvdyr.
"ærligt.... nej. jeg må vel finde en gyde" han så på sun og nigth og satte sig ned lidt fra dem. mest fordi han var lidt bange for dem. de var trodsalt ulve.
"jeg føler ikke ulve og katte er de bedste venner." sagde han med et mistroisk blik på ulvene. han var ikke sikker på han ville turde være i nærheden af dem vis ikke Rhea var der. ja hun havde nok styr på dem. men vis de mødtes i naturen.... var han så føde for dem?
Rhea Selene Kalos

Rhea Selene Kalos

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 129 år

Højde / 174 cm

Pivedyr 08.04.2022 18:04
Hun kysser lidt på snuden af Night, hvilket for ulven til at fnyse lidt af hende. Nok elskede den kærlighed, men foran andre var den lidt mere reserveret. Hun smiler, som hun hører hvad han siger. "Hvis det er den form du er mest komfortable med, så er det klart du ikke tænker over det," siger hun, som hun vipper hovedet lidt på skrå som hun ser på ham. Rhea rynker lidt på næsen, da han mener han så bare kan sove i en gyde, det var da grotesk han ikke havde andre muligheder. Et øjeblik hvisker hun noget til Night, da hun kan se Hisashi ikke er komfortable med ulvene, hvilket gør ulven nikker, inden den tøffer afsted, men Sun havde ikke helt fattet det, så hun havde egentlig lagt sig til at sove, imens Night var rendt ud for at se området an på hvad der sker. 
"Har aldrig set nogle ulve spise katte, de er mere til at jagte hjort eller vildsvin. De her to er vokset op med katte og andre dyr," siger Rhea med et smil, men hun ved også der en chance for det ikke hjælper at sige. Hun ved jo intet om han har prøvet at blive jagtet af nogle ulve, så det ville ikke give meget, hvis hun påstod andre ulve ikke ville nappe katte. For hun kunne ikke tale for alle ulve, kun dem hun absolut kendte. "Jeg tænker ikke du behøver sove i en gyde i nat, jeg har et hus tæt på jeg er i, hvor der er plads til du kan sove," siger hun med et smil, som hendes fingre stryger igennem pelsen på Sun. 
Hisashi

Hisashi

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 175 cm

Mong 08.04.2022 18:15
//lukket med samtygge for medspiller.

Hisashi har forladt tråden.

0 0 0