Hvad ville deres familie ikke sige, hvis de begyndte at drikke alkoholiske drikke, det gik slet ikke. Han sukkede skuffende imens ansigtsudtrykket matchede meget godt det sukkende suk"Lucy kære de skuffer mig med de ord"lød det næsten fornærmet men han havde en drillende undertone over alle hans ord, for det var meningen at han drillede hende. Han vendte blikket tilbage på hende, og kunne se krofatter kom tilbage til dem med lidt af hvert af mad, og Dain kiggede undrende på det hele. Han mente da ikke at han havde valgt så meget mad, og det virkede til at Lucy slet ikke var sulten, hvilket han lige skulle være sikker på for alt den mad foran ham kunne han da umuligt spise alene.
Hovedet lagde han på skrå og tog fat rundt om glasset, hvorefter han løftede det op til hans mund. Tog en stor tår, hvorefter han satte det ned på bordet igen. Han placerede så en hånd ovenpå hans kind, og lod albuen hvile på bordet"Ja det må være selskabet, men jeg klager ikke for det er et godt selskab"sagde han og sendte hende et stort smil, imens han lod hans øjne hvile sig på hendes ansigt. Så var det blevet tid til at han var nød til at finde ud ad, om han virkelig skulle spise alt maden selv, eller om hun skulle have noget. Han håbede virkelig hun var sulten, ellers var der masser af mad til senere. Han var slet ikke sikker på at han ville kunne spise alt det mad"Ingen mad, eller hvad!"fløj det højt ud ad munden på ham, en anelse provokerende end hvad der var meningen, og måtte hurtigt klø sig på kinden hvorefter han lavede en falsk hoste, og kiggede på hende, som han bøjede hovedet en smule forover"Jeg mener, skal de ikke have noget mad Lucy"spurgte han lidt mere høfligt og med en blid stemme.

~Din krop er 75% vand og jeg er tørstig.
~Hvad laver sådan en sød pige som dig i sådan en beskidt fantasi som min?
~Mangler din far ikke en frisk svigersøn?