Han forventede uden tvivl en lidt længere tale. En tale, der skulle belære ham om hvorfor man ikke kunne opføre sig, som han gjorde nu. Den slags havde han jo hørt en del af før, og ikke kun fra Malika. Det var heller ikke fordi han ikke vidste, at både hun og alle de andre havde ret. Han kunne ikke opføre sig sådan overfor alle og enhver, det gjorde bare livet lidt mere interessant at være på tværs. Helst når han ikke burde. Derfra kendte han dog ikke grænsen, og når han burde stoppe for sit eget bedste, fortsatte han gerne langt endnu.
Det var bare ikke den lange tale han forventede, som lød fra søsteren. Hun lød lidt skuffet over hans stikkende kommentar om hendes alder. Det ville være lettere bare at vride sig fri af hendes greb, kun for at slippe for at svare. Men han var godt klar over, at det kun ville gøre det værre, og Darkhan hadede at sidde fast i en diskussion, som han egentlig ikke ville være en del af.
Det lettere overlegende smil om hans læber, falmede i samme øjeblik de næste ord forlod hendes mund.
"Jeg har ikke brug for mere undervisning." Den venlige tone var hurtigt forsvundet igen. Nu lød han mere en smule fornærmet. Han klarede sig fint i sin undervisning, og selvom den unge dreng bestemt ikke mente, at han havde brug for mere, så var det vist ikke helt rigtigt. Han var trods alt kun 14 år gammel. Hendes ord lød ikke truende, men alligevel lod det til, at han havde taget det som en mindre trussel.
Der gik dog ikke mere end et øjeblik, før han forsøgte sig med de spydige kommentarer igen;
"Jeg ved hvor min plads som prins er. Ved du hvor din er, kære søster?" Der bredte sig et nyt smil om de mørke læber, som ligefrem varslede om de nedværdigende ord, der ville følge;
"Om du vil indrømme det eller ej, så er sandheden simpel. - Vi er ikke ligeværdige. Du er kun en kvinde." Den unge dreng brugte hverken deres alder eller status som fyrstens børn, men det simple faktum, at hun var en kvinde, og derfor ikke var lige så vigtig. Selvom det i øjeblikket kun lød som en sætning sagt for at provokere Malika, så var det alligevel lige nøjagtig den mening drengen havde. Det var ingen hemmelighed, og også derfor han aldrig behandlede sine søstre med den respekt, som han behandlede sine ældre brødre med.

~ I am not arrogant. I am just a lot better than you ~