Zaika

Zaika

Jæger, hun jager varulve, indimellem også andre væsner der ikke falder ind i hendes smag

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 18.03.2020 18:27
Da ulven kom frem bakkede hun lidt tilbage, hun ville ikke være alt for tæt på. Bare for en sikkerhedsskyld og for hendes egen skyld. Men hendes øjne var fastlåst på ulven, for det var svært at kigge væk. Den så nu ikke særlig ond ud, men alligevel var hun på vagt. For hun ville nødig have noget skulle ske som ville gøre hun ville blive slemt skadet.

"Jeg er ikke ude på at dræbe dig"sagde hun så og lagde hovedet på skrå imens hun lagde armene over kors for at stå afslappet. Hun lod hendes blik glide ned over ulven, og hun lod så blikket falde tilbage på Lestat. Det lød da som en idé, og hun gav ham et nik"Det kan vi sagtens"sagde hun som svar til ham med at de sagtens kunne mødes en dag over et krus øl eller andet. Måske hun ikke behøvede at dræbe ham så eller skade ham, men hun var alligevel nysgerrig efter at lære ham bedre at kende. 

•Anyone can have a power but few know how to use it
•Do not run away from a fight, stay and watch it unfold
•Blood bath!?... Well...Why not

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 18.03.2020 19:24
Jamen hvis du ikke er ude på at dræbe mig, så har jeg vel ikke noget at frygte. sagde Lestat roligt med et bredt smil, mens hans ulve stille lagde sig ned. Dog holdte de stadig øjne med Zaikas bevægelser. Han ville ikke vende ryggen til hende endnu, for selvom at hun stod med armene over kors, betød det ikke at han helt kunne være sikker på hendes sande hensigt. Det var bare en del af hans natur at være mistroisk og påpasselig.

Men i stedet for at stikke af, stoppede han roligt op og langsomt forvandlede sine arme og hænder tilbage til det af et menneskes. Han kiggede kort rundt efter et træ han kunne stille sig op ad igen, mens han langsom trak en flaske frem fra kappen på ryggen. Hvis det kunne friste så har jeg en flaske med lidt vin her. tilbød han roligt, hvorefter han trak proppen ud af flasken og stak den i en lomme, mens han rakte flasken frem.
Zaika

Zaika

Jæger, hun jager varulve, indimellem også andre væsner der ikke falder ind i hendes smag

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 18.03.2020 19:45
Hun rystede på hovedet som tegn og svar til at han intet havde at frygte. For det havde han ikke, hun havde ikke nogen grund til at dræbe ham, men hun ville ikke lyve overfor sig selv. For hun var stadigvæk fristet til at dræbe nogle varulve. Det kunne hun slet ikke snyde sig udenom, og hun hendes blik hvile sig på ham"Det har du ikke, men jeg jager jo varulve"sagde hun og sendte ham et bredt smil før hun kiggede væk fra ham.

Synet af flasken fik hende til at smile større og hun gav et nik fra sig. Det var hun meget frisk på, og hun lagde hovedet på skrå. Hun fik drukket en stor tår, og gav ham flasken tilbage. Så gik hun lidt rundt der hvor de var, bare for at se lidt mere på omgivelserne"Her er enlig meget hyggeligt"sagde hun med en venlig stemme.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 18.03.2020 22:13
Da han fik flasken tilbage drak han en tår og med et var begge ulv forsvundet. Hvis jeg har forstået det hele rigtigt, så har varulve og vampyrer faktisk mere til fælles end mange tror. sagde han roligt og håbede på blot at føre en samtale. begge er født som noget andet, begge er forbandet eller fortryllet alt afhængig af en synspunkt vel. fortsatte han roligt med en venlig stemme, mens han rettede sig og begyndte at tage hans store kappe af.

Han bredte kappen ud på jorden og satte sig ned. Jeg er helt enig, her er da meget hyggeligt. sagde han bekræftende og sørgede for at der var plads nok på kappen til dem begge skulle hun have lyst til at sætte sig hos ham. Jeg tror også jeg har noget frisk brød i min taske, hvis det kunne friste? fortalte han roligt, mens han begyndte at slappe mere af. Han var ikke helt sikker på hvorfor, men følelsen af overhængende fare var væk.
Zaika

Zaika

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 18.03.2020 22:23
Hun gav et nik som hun var helt enig med det han sagde, og det var sande ord. Det hun havde hørt var normalt bare at vampyrer og varulve var naturfjender, og hun var da heller ikke så glad for varulve. Hun havde dog haft samtaler med flere uden at det var ført til at dræbe en varulv. Men hun havde også oplevet at være tæt på at dræbe flere"Har de meget tilfælles, såsom hvad"spurgte hun undrende og en smule nysgerrig for det havde hun ikke hørt før eller troet.

Da han nævnte at han havde noget brød satte hun sig ned ved siden af ham, det skadede vel ikke. Hun kunne godt fornemme og mærke at varulvene var væk. Men alligevel var det som om hendes sanser ikke ville lukke ned. Hun havde på fornemmelsen af at der nok sikkert ville komme en varulv før hun ville vide det, og sikkert ville angribe hende. Hun kiggede rundt, og lod så blikket falde tilbage på ham. Lige nu kunne hun nok godt slappe af og nyde hans selskab"Det er nok de færre der vil finde sådan en skov her hyggelig"sagde hun med et bredt smil. 

Så kom hun i tanke om brødet, hvilket var grunden til at hun havde sat sig ned ved siden af ham. Hun lod hendes blik hvile sig på ham, og der var så noget der undrede hende og hun løftede et øjenbryn"Hvordan har du det med vampyrer"spurgte hun undrende. 

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 18.03.2020 22:43
Lestat rakte Zaika flasken med vin, for at tage hans taske af ryggen og finde noget brød frem. Når man stiller en varulv og en vampyr op ved siden af hinanden, så er det som sagt ikke noget de er født med, det er noget der er givet til dem, ofte imod deres vilje. forklarede han roligt, mens han knækkede et stykke af brødet og rakte det til hende. Brødet var ganske almindeligt, dog med nogle tydelige stykker salt på toppen for at give lidt ekstra smag. Folk finder ikke skoven her hyggelig, fordi de er bange for hvad der kunne gemme sig i den. fortsatte han roligt, hvorefter han satte tasken fra sig igen.

Personligt har jeg det med vampyrer som jeg har det med varulve, intet ondt. sagde han stille da han fik øje på et dådyr et stykke væk, inde blandt nogle træer. Det er ikke hvad man er der bestemmer hvem man er. sagde han og forsøgte at lyde vis, selvom at det nok mest lød billigt.
Zaika

Zaika

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 18.03.2020 23:29
Hun tog imod brødet og kiggede på ham som han fortalte omkring vampyrer og varulve. Hun tænkte lidt imens hun lyttede til ham. Hun var enig med det han sagde, der var ikke mange der kunne lide skoven. Enlig forstod hun ikke hvorfor, for skoven var ganske hyggelig. Men hun var nok en af de få der synes det, og havde det sådan. 

"Jeg må godt nok indrømme at jeg ikke er glade for varulve"sagde hun og spiste af brødet hun sad med i hånden, det smagte faktisk ganske fint. Zaika forstod godt, hvis folk var bange for skoven, her kunne også være skræmmende og uhyggeligt. Der var jo mørkt, men man kunne nok heller ikke vide hvilke væsner der ville være herude. Der kunne sagtens være en eller anden der lurede uden at man vidste det.

"Det lyder som nogle kloge ord"sagde hun og sendte ham et smil før hun spiste brødet hun sad med. Det var lækkert nok med noget at spise.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 19.03.2020 10:52
Lestat satte flasken med vin og brødet fra sig på kappen, hvorefter han lagde sig ned på siden, fronten mod Zaika. Det gave ham en bedre mulighed for at se på hende fra en anden vinkel. Normalt er der ikke nogen der kan lide varulve, ikke engang dem selv. kommenterede han roligt.

Han begyndte at tænke lidt over hvorfor  varulve og vampyrer ofte hadede hinanden. Jeg ved ikke hvorfor vampyrer skulle hade varulve, eller omvendt. sagde han eftertænksomt med en roligt stemme. Han var begyndt at føle sig mere tryg ved situationen. Sidst jeg mødte en vampyr var det eneste han tænkte på at slå mig ihjel, blot for at torturer han daværende elsker,  sagde han roligt, mens han tænkte tilbage på et tåget møde, selvom hun var en varulv. afsluttede han efter en kort pause. Han lå så han kunne Zaika fra en ny vinkel, se hendes pæne former. Handyr som han begyndte tankerne at flyve over i andre baner.
Zaika

Zaika

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 19.03.2020 16:14
Da han nævnte at varulve ikke kunne lide sig selv, de fleste undrede det hende, og hun løftede et øjenbryn imens hun kiggede på ham. Det havde hun slet ikke troet, og var godt nok overrasket over det. Imens han fortalte lyttede hun med et tænkende udtryk over ansigtet. Hun lænede sig en smule tilbage så hendes hoved rørte træet. Hun lod hendes blik glide op imod himlen og hun trak et ben op under sig. Bare for at sidde lidt bedre"Måske det bare er en naturlighed"sagde hun tænkende som hun undrede sig en smule over det. Fordi det var noget hun var opvokset med, at vampyrer og varulve var naturlige fjender.

Hun vendte så blikket hen på ham igen, og betragtede ham en smule. Da han nævnte at sidst han mødte en vampyr som havde prøvet at dræbe ham sendte hun ham et bredt smil. Det undrede hende enlig ikke, fordi tit var det nok det eneste de fleste vampyrer ville. Hun var ikke en af dem der bare hurtigt dræbte til højre og venstre, men selv en som hende var utrolig glad for både blod, og at dræbe"Det er nok en klassisk vampyr ting, men du dræber ikke så mange som varulv eller hvordan"lød det undrende fra hende. 

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 19.03.2020 22:20
måske. sagde han roligt, mens han afslappet kiggede op mod himlen. Han var ikke sikker på om hun havde gennemskuet ham endnu eller om det stadig var lykkedes ham at skjule hvad han egentlig var. Men han var sikker på en ting. Han var betaget af hende. Egentlig så dræber jeg sjældent nogen som helst, på nær de dyr jeg skal bruge en pels fra. sagde han forklarende. Han vidste at han var eftersøgt af byvagten, men det var vist kun fordi han var et gammelt medlem af RT og leder af den dengang dertilhørende flok.

Han kiggede tilbage mod hende og smilede. Han havde en følelse af hun var noget for sig. Hvad tænker du på lige nu? spurgte han hende roligt, mens han studerede hendes ansigtsudtryk. af en eller anden uforklarlig grund følte han en tiltrækning til hende.
Zaika

Zaika

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 19.03.2020 22:56
Zaika var slet ikke sikker på, at hun havde gennemskuet ham men hun følte det blev tættere og tættere. Så hun var lidt efter lidt begyndt at gennemskue ham, medmindre det var noget andet. Hun måtte tænke lidt som hun kiggede på ham. Hun valgte selv at kigge op på himlen og hun lod et bredt smil brede sig på hendes ansigt. Natten var altid hyggelig, og hun nød det virkelig. Det var noget helt andet end bare at være ude om dagen, og desuden var hun ikke rigtigt vild med at være udenfor når det var dag. 

Der var tit solskin og varme hvilket var to ting hun slet ikke kunne lide. Mest også fordi hun var, hvad hun var. Da han spurgte hvad hun tænkte på sendte hun ham et smil"Jeg tænker på hvor rart natten føltes, hvad med dig"sagde hun med en venlig stemme. Hendes blik hvilede sig på ham, inden hun ventede på hans svar.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 19.03.2020 23:58
Lestat kunne mærke i hans krop at han havde været ude i mange timer. Jeg tænker at det måske var på at jeg kom hjem til familien. sagde han roligt, for det var et ganske ærligt svar. Han havde været væk hjemme fra i alt for lang tid og det var på tide at han kom hjem igen. Han satte vinen op af træet ved siden af kappen og begyndte at rejse sig op igen.

Han kom i tanke om hvorfor han egentlig var taget til skoven til at starte med. Han jo oprindeligt kommet til skoven for at skaffe nogle skind at sælge. han kiggede kort rundt for at sikre sig at han kun manglede hans taske og hans kappe. Hvis du vil kan du beholde vinen som et minde. sagde han kækt med et bredt smil på læben. Eftersom han havde penge nok var det ikke noget problem at skaffe mere vin.
Zaika

Zaika

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 20.03.2020 00:10
Da han nævnte at hun godt kunne beholde vinen sendte hun ham et smil og hun gav et nik fra sig. Hun ville gerne beholde vinen, det var pænt af ham. Den havde også været god, det var bestemt en god vin. Smagen var god, og hun elskede normalt en god vin. Hun rejste sig også op, og kiggede rundt omkring sig for at sikre sig at hun havde alle tingene. Hun mente da ikke at hun havde glemt noget"Det er helt iorden"sagde hun og sendte ham et bredt smil.

Måske det også var på tide at hun kom videre med det hun enlig var kommet til skoven efter. Men det havde været hyggeligt at snakke med ham. Zaika kiggede på ham, og hun lod hendes blik glide ned ad ham før hedes blik igen endte på hans ansigt"Jeg siger mange tak for vinen"sagde hun med en venlig stemme. 

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 20.03.2020 09:55
Lestat tog sin taske og på ryggen og tog kappen på igen, inden han kiggede mod Zaika. Om noget, så har det da alligevel været hyggeligt. sagde han roligt mens han smilte bredt. Jeg håber at du nu ved at varulve og vampyrer ikke behøver at dræbe hinanden hele tiden. afsluttede han roligt, mens han tog et par skridt mod hende. Han ville give hende et sidste hilsen inden han smuttede.

Han var klar over at visse handlinger kunne få ham dræbt, men han følte dog alligevel at han måtte tage chance, for det var ikke ofte han havde så skønt et selskab. Han lænede sig kort frem mod Zaika og kyssede hende hurtigt på læberne inden han vendte sig om og begyndte at gå. Farvel du kolde. sagde han og lo kort. Hans ben var allerede transformeret en del, således han kunne løbe hurtigere. Og inden han noget at høre mere fra hende var han allerede forsvundet ind i skovens mørke.

Lix Lestat har forladt tråden.

Zaika

Zaika

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 465 år

Højde / 179 cm

Jinx 20.03.2020 11:59
Det havde faktisk været meget hyggeligt, og det havde hun ellers ikke troet. Hun sendte ham et bredt smil og hun gav et nik fra sig da han nævnte at vampyrer og varulve ikke behøvede at dræbe hinanden. Det var sjovt hvordan hun altid havde troet det men måske hun bare skulle vælge at tro på at de godt kunne enes men hun havde bare en følelse af noget andet indeni”Det var meget hyggeligt tak for det gode selskab” sagde hun med en venlig stemme

Hun kiggede så med er overraskende udtryk da han pludselig kyssede hende men bagefter smillede hun, og da han var forsvundet valgte hun selv at forsvinde væk. Hun var selv hurtig sikkert ikke så hurtig som ham men gad vide om de ville se hinanden igen”Farvel du varme” grinede hun lidt før hun hurtigt var væk. 

Zaika har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2