1 2
Help me Isari, let me die
Fnuggie 15.09.2020 14:09
Hvad skulle han sige til det hun lige havde sagt? Ja det var hårdt og det var der ingen der vidste hvor hårdt det egentlig have været. Men alligevel så havde det hele bare virket så latterligt barnligt det alt sammen. Han var 37, og alligevel havde han kun haft en kærlighed i hele sit liv, og alligevel var der ikke kommet noget godt ud af det, selvom det var det han mest af alt stadig ønskede skulle ske. "Jeg tvivler stærkt på at det kommer til mig så uheldig som jeg er..." han satte en hånd for panden og han sukkede lidt for sig selv. Emilia 30.11.2020 13:26
Karma rystede roligt på hovedet, hun troede på det gode for alle og det betød også denne James som var så ny og ubekendt for hende, selvom hun ikke kendte ham var hun sikker på det gode for ham, han virkede sød og rolig, hende havde han jo ikke gjort noget og hvis man kun gjorde det godt ville man også få godt tilbage. Derfor så hun også blot på ham med et smil som hun sagde; "Sludder, det hele skal nok blive godt, jeg tror på det hele vender en dag, du er jo en sød fyr." Måske var hun naiv, men alligevel var hun det med hensigten på noget godt så det kunne vel ikke være så slemt?
Fnuggie 23.12.2020 14:22
Forstod denne pige da ingen ting? Han var en ulykkes fugl! Det havde han altid været, og alligevel mente hun at det hele nok skulle blive godt. Det var noget sludder. Hver gang noget godt var sket ham, så var det hele ødelagt hurtigt lige bagefter. Han kunne aldrig være lykkelig i en længere periode, det var slut den tid var forbi, det var han sten sikker på. Han rystede lidt på hovedet og kiggede på hende. "Hvis det sker... Så bliver det hele ødelagt igen kort tid efter" kom det fra ham og kiggede ned på trappen. "Sådan har det altid været" han var bare ikke den hvor lykken kom smilende til ham som det havde været før i tiden hvor han bare var alene og ledte efter sin søster. Emilia 05.04.2021 12:05
Hun kiggede på ham med et lettere hævet øjenbryn, hvad var det der skete med ham? Lige meget hvad hun gjorde og hvad hun sagde, så ville han ikke lytte, fordi erfaringen fortalte ham noget andet? Hun forstod det ikke rigtigt, men det skulle hun måske heller ikke, hun kunne jo ikke rigtigt gøre noget ved det uanset hvad.
"Jeg tror bare jeg må indse, at jeg ikke helt kan gøre noget ved det så." Hun trak lettere akavet på skuldrene. Hun havde ikke noget hun kunne gøre og på sin vis generede det hende faktisk en smule. Hun var slet ikke klar på, at tingene skulle være på den måde, hun var ikke klar på, at det var sådan han havde det og hun var slet ikke klar på, at hun måtte give op på sit positive perspektiv. Hun rejste sig fra trappen og så ned på ham. "Jeg tror, at det er på tide jeg går. Men jeg ønsker dig det bedste i din fremtid, for jeg vil altid tro på den kommer dig til gode." Hun smilede roligt og begyndte og gå, lettere opslugt af tankerne om hvordan livssynet kunne være så forskelligt.
"Jeg tror bare jeg må indse, at jeg ikke helt kan gøre noget ved det så." Hun trak lettere akavet på skuldrene. Hun havde ikke noget hun kunne gøre og på sin vis generede det hende faktisk en smule. Hun var slet ikke klar på, at tingene skulle være på den måde, hun var ikke klar på, at det var sådan han havde det og hun var slet ikke klar på, at hun måtte give op på sit positive perspektiv. Hun rejste sig fra trappen og så ned på ham. "Jeg tror, at det er på tide jeg går. Men jeg ønsker dig det bedste i din fremtid, for jeg vil altid tro på den kommer dig til gode." Hun smilede roligt og begyndte og gå, lettere opslugt af tankerne om hvordan livssynet kunne være så forskelligt.
Karma har forladt tråden.
1 2
Chatboks
IC-chat▽