Klimaks var indenfor rækkevide hos dem begge, så det var nu de sidste kræfter skulle bruges og nu hun skulle sende i ekstase i en rus af nydelse. Det var det, det gik ud på.
Som han sad bag hende, havde han mulighed for at afslutte det på en god måde. Han nød lyden fra hende som slap ud mellem de røde læber, som han forenede dem endnu en gang. Det var en lyd som gav ham til at forsætte, som fortalte ham at han gjorde det rigtige og at hun slet ikke havde fået nok - endnu.
Han sagde intet til hendes ord, han lyttede blot og nød hende. Hans ene hånd lå fast om hendes hofte og støttede hende, i mens han bevægede den anden ned ad hendes ryg og snogede hendes hår rundt om den, og støttede hende på den måde. Han trak i hende og satte tempoet op, og gav hende de sidste stød som han havde i sig.
Der gik ikke længe før nydelsen tog fart og han nærmede sig sit klimaks og gjorde hans arbjede færdig. De hårde stød blev kortere og svagere, som han blev færdig og til sidst kunne han falde ned ved siden af hende, som hun selv faldt sammen og deres blikke mødtes.
"Sikken velkomst at få, hver gang jeg vender tilbage" Kom det grinende fra ham. Hans stemme var stadigvæk påvirket af akten og deres leg.
"Men jeg skal nok blive så meget som jeg kan hos dig, jeg forvsinder ikke igen" lovede han hende. Hun vidste hvad hans job indebar, så det kunne ske at dage skulle tilbringes væk fra hende, men så vidste hun det i det mindste.
"Især hvis brylluppet skal op og stå," Drillede han hende kort.
"Death smiles to us all. All a man can do is smile back"