" Fortæl mig lidt om dig selv, Jack! Du har en far.. Som du ikke er så stor fan af.. hvad ellers? " Spurgte hun nysgerrigt. Hun kunne forstå han ikke var tilfreds med hans far, og derfor spurgte hun han på en måde, hvor han ikke behøvet at kommentere på sin far. Hun drak lidt af øllen, og satte kruset på bordet igen. Hun havde aldrig rigtig været god til at drikke - hun var lille og tynd, og drak ikke særlig tit. Der skulle ikke meget til før hun blev beruset.
Que 25.11.2019 11:37
Daphnie var glad for Jack ikke spurgte mere ind til det hun sagde. Hun var godt klar over det kunne lyde som om der var mere i det, og det var der også. Hun havde bare ikke helt lyst til at skulle snakke om det her blandt andre mennesker. Derfor forsatte hun med at spise i stilhed. Lige for nu i hvert fald. Daphnie lagde hovedet lidt så skrå efter lidt tid." Fortæl mig lidt om dig selv, Jack! Du har en far.. Som du ikke er så stor fan af.. hvad ellers? " Spurgte hun nysgerrigt. Hun kunne forstå han ikke var tilfreds med hans far, og derfor spurgte hun han på en måde, hvor han ikke behøvet at kommentere på sin far. Hun drak lidt af øllen, og satte kruset på bordet igen. Hun havde aldrig rigtig været god til at drikke - hun var lille og tynd, og drak ikke særlig tit. Der skulle ikke meget til før hun blev beruset.
jack 25.11.2019 15:17
jack tænke sig lidt om før han lage bestikkket ned på boret og drak lidt mere af sin øl. jack var vand til at drikke da han rejste meget rundt " tja jeg har en søster og en bror og en mor.... min klang er Hemmelige lagt for omverden. det er for at beskytte vores folk og så er det kun halv dyr eller folk som måske ville søge et frisk start er velkommen hos os. " svaret jack mens øjne søgte lidt rundt han sukket svagt og tog en halskede frem for at vise hende den " dette er vores våben mærke jeg er den næste som skal være leder efter min far.... men jeg er ikke så sikker på jeg søger magt som sådan " svaret jack og så lidt ned mod Daphnies Hånd og hans hans hjerte hammeret lidt. der gik ikke langtid så begyndte der at komme lidt live musik for at hæve stemigen der jack elskede Violien....... et stille smil brede sig over ham Que 25.11.2019 16:55
Det var med et nysgerrig udtryk at Daphnie lyttede. Hun nikkede lidt, og smilede. Da Jack viste hende en halskæde, rakte hun hånden frem for at tage den og se på den. Hun så bedre med fingrene! Hun drejede den lidt mellem hænderne og vippede hovedet lidt frem og tilbage. Kort efter rakte hun den tilbage til ham og så på ham." Det lyder også som noget af et ansvar... Men.. " sagde hun lidt tænkende, inden hun trak på skulderne.
" Du behøver jo vel ikke gøre det som din far har gjort? Altså.. du behøver jo ikke gøre det for at søge magt.. Men bare.. glade? " Hun vidste ikke om det gav mening. Hun kendte trods alt ikke noget til at lede en klan. Hun kunne knap nok finde ud af at lede sig selv. Hun smilede lidt da der kom musik, og spist lidt mere fra hendes tallerken.
jack 25.11.2019 17:01
jack kikket rolige mod henden som hun spiste videre trak han lidt på skulderne af det hun sagde " hvorfor tror du jeg rejser så meget rundt det gør mig mere glad ind at være hjemme " jack smilet og kikket mod alle de mennesker han håbet lidt på de kunne tage på en kro bag efter og more sig med noget musik og sjov. det her var lidt for fint for jack men han. smilte dog stille og rolige mens hans øjne fangets hendes blik han nød at være sammen med Daphnie han håbet også hun hadet det godt sammen med ham, jacks øre rejste sig stille og rolige op. " hvad med dig " spurte han henede så om for at lade samtalen køre lidt mere ind på hende også så de ikke kun talte om ham Que 25.11.2019 19:21
Daphnie grinte lidt. Det var nu ikke sådan hun have ment det, men hun forstod ham godt. Det virkede til at det var hele delen med at lede Jack ikke havde lyst til, så hun valgte også ikke at sige mere til det. Hendes blik fulgte Jack ud mod de andre mennesker, og hun smilede lidt. Folk så glade og tilfredse ud. Hun så tilbage på hendes mad og tog en mundfuld mad mere ind. Hun tyggede lidt på maden mens hun tænkte, og skyllede det bag efter maden ned med en tår øl." Hmmmm... Altså jeg har både min mor og far endnu. De bor her i Dianthos. Og så har jeg en lille bror som også bor her. " hun nikkede lidt, og vidste ikke helt hvad hun ellers skulle fortælle. Hun tænkte lidt.
" Jeg bor for mig selv, og har lige fået 3 katte.. " sagde hun og grinte lidt mens hun trak på skulderne. Det var jo som sådan ikke hendes, men altså..
jack 25.11.2019 19:30
jack nikket til det hun sagde og så hende spise mens han tog en tår af øllet. han vente lidt til hun var færdige med at spise til at rejse sig og betale for maden. han ville godt ud og more sig lidt med Dap men ikke føre hun var klar til det hun kunne dog ikke blive fuld af en øl kunne hun ? jack smilte så og lod halen falde rundt om henden lidt menst for at sige han var ved hendes side. en svag rødmen kom over ham han var gald for hun ikke kunne se det. men han savnet lidt en af dele sit liv med. jack kikket rundt igen og så ned på Dap igen " bor du langt væk her fra ?" spurte han hende om mens for nysgerrighed skyld
Que 25.11.2019 19:40
Daphnie fik spist det sidste af maden, og drukket næsten alt øllen. Hun så et øjeblik overvejende på det øl der var tilbage i kruset, men kom frem til det nok var smart nok ikke at drikke det sidste. Hun skulle trods alt på arbejde den næste dag, og helst ikke have det dårligt. Hun kunne godt mærke hun havde drukket. Hun var ikke fuld, men øllen varmede hendes kinder og fik hende til at smile lidt mere. Hun gik med Jack og lagde hovedet lidt tænkende på skrå, da han spurgte om hun boede langt væk." Hmm.. Ikke helt vildt, hva da? Vil du af med mig allerede? " sagde hun og sendte ham et drilsk smil. Det gjorde hende ikke noget hvis han ville. Hun skulle som sagt på arbejde den næste da,g så hun skulle ikke være ude for længe alligevel, men hun ville da heller ikke have noget i mod at bruge lidt mere tid sammen med Jack.
jack 25.11.2019 19:47
jack smilte tilbage til henden og tog blidt om hendes hånd mens de gik ud jack vidste ikke om det var øllet men han kunne godt lide det. han gik stille og rolige ud mens de gik på gaden " nej jeg ville helst ikke af med dig " sagde han varmt og charmeren på sammen tid. han ville ønske de hadet mere tid sammen jack gav hende et kys på kinden mens de gik ud han så sig om krig der var kølige. der var alt for varmt der inden. han skulle finde et sted at sove også inden det bliv alt for snet " tja jeg skulle også helst finde et sted at sove " svaret han blidt og håbet på hun ville invitnere ham hjem til henden Que 25.11.2019 20:09
Daphnie lod Jack tage hendes hånd. Hun havde altid fundet det hyggeligt at gå og holde i hånden, og havde aldrig rigtig lagt noget specielt i det, hvilket hun heller ikke gjorde nu. Hun fnes lidt da han sagde han ikke ville af med hende endnu. Da han kyssede hende på kinden rødmede hun lidt, men hun forsatte med at fnise og smile. Hun vidste ikke rigtig hvordan hun ellers skulle reagere. Da Jack nævnte han skulle finde et sted at sove stoppede Daphnie op." Oh.. " sagde hun stille, og en smule tænkende. Det var gået op for hende hvad han fiskede efter, og hun følte lige pludselig hånden og kysset havde en helt anden betydning end hun først have tænkt. Hun gjorde dog ikke noget ved det. Hun bed sig lidt i underlæben og så lidt ned.
" Altså.. Uhm.. " mumlede hun lidt. Hun ville have det skulle virke som om hun ikke ville have Jack i sit hjem, men hun var også bange for at Jack ville ligge mere i det end hun gjorde. Hun havde trods alt Jaris.
" Jeg har kun en lille en-mands seng, så jeg ved ikke rigtig om du kan være hos mig.. " Hun så lidt på Jack, med et halvt undskyldende, halvt nervøst smil. Hun kløede sig lidt i nakken.
" Altså, det er ikke fordi ikke må være hos mig! " Skyndte hun sig at sige, så han altså lige vidste det!
jack 25.11.2019 20:15
jack vente sig stille og rolige om med hævet blik. men han forstod hun hvorfor hun bliv så rød i hovdet han smilte blidt og gik tætter på for at lægge armen om henden han lod. hånden glide rolige over hendes kind og kikket rolige i Hendes øjne. han prøvet at være blid som overhovet muliget. men så sagde han så stille " jeg kan godt sove på gulvet vis det er det du mener " grinte han blidt halen lod han glide sig om hende. dog passed han på ikke at skrammen hende væk for meget men nusset blidt hendens kind for at gøre henden mere rolige hans ulve agtit øjne prøvet at søge ind i hendes
Que 25.11.2019 20:29
Daphnie foldede læberne lidt og så lidt på Jack som han kom tættere på. Hun slog blikket ned, da det mere og mere virkede som om han ville mere end hun ville, og hun vidste virkelig ikke hvordan hun skulle gøre det klart for han hun ikke ville noget, for det var egentlig meget dejlig med nærkontakten! Hun lukkede kort øjnene lidt i, da han lod hånden glide over hendes kind, men åbnede øjnene igen da han snakkede. Hendes smil blev mere roligt og skævt ved hans svar, og hun nikkede, glad for han forstod hende meget dårlige hentydning. " Det kan vi nok godt finde ud af. Så længe du kan enes med kattene, tænker jeg.. " Hun vidste at hunde og katte ikke havde det skide godt med hinanden, så hvordan ville Jack og kattene mon have det med hinanden.
Nu hvor deres hænder havde i hinanden, og det lidt havde fundet en okay løsning, begyndte Daphnie at trække Jack med mod hendes hjem.
jack 25.11.2019 20:33
jack flugte stille med han vidste ikke hvor de skulle hen og hvor de skulle være men en ting var sikker han kunne godt lide at være nærheden. dog kikket han lidt rundt. jack vidste ikke hvad han skulle tænke men det så ud til at Daphnie godt kunne lide hans berørigen lidt. han sukket blidt men lodt som ingen ting det var svært men han var sikker på at tingen nok skulle gå godt. dog var han ikke så sikker på om det lige var Daphnie det skulle være hans klang hadet stramme ragler om det og sådan måtte de holddes ind til han ind dag bliv leder og måtte lave det om folk kikket efter dem han lod blikket glide mod Daphnie i stede for
Que 25.11.2019 20:49
Daphnie forsatte bare med at gå. Hun stoppede dog med at hive Jack med sig, da han var begyndt at følge med, og førte ham bare den vej de skulle. Hun stoppede først da de stod foran hendes dør, som hun låste op og gik ind af. Hun lukkede hurtigt døren efter dem, så kattene ikke løb ud. De var hurtige til at komme hen og sige hej, og var noget tøvende ved Jack. Daphnie grinede lidt, mens hun tog kappen af, der havde holdt hende varm, inden hun gik rundt og tænkte de små olielamper, så de kunne se lidt, i det lille bitte hus. Til højre for døren stod hende seng, og ved siden af den, langs væggen stod en komode. Til venstre for døren stod et lille spise bord, og over for det en brændeovn, som hun også brugt til at lave mad på. jack 25.11.2019 20:55
jack kikket lidt rundt der var ikke meget plads at give af måske var det fordi hun ikke hadet så mange penge og kun hadet råd til det her. stille hang jack jakken op og kikket rundt der så nu meget hyggliget ud. jack tog sig ikke af hvordan katten reagert på ham han var glad for at hun viste ham sit hjem stille vente han sig mod Daphnie og lage stille hånden mod hendes kind da hun så ud til godt at kunne lide det "det er smukt hjem du har " visket han blidt og nusset videre mens hans øjne så ind i hendes. jacks hale kom igen rundt om henden. hun så nu meget smuk ud men han vidste ikke hvordan han skulle håndtere det her i nu
Que 25.11.2019 21:09
Hun lagde hurtigt et par ekstra stykker brænde ind i brændeovnen, så der ikke ville blive for koldt, inden hun vendte sig mod Jack igen. Hun smile lidt og nikkede lidt til det han sagde." Tak.. " Hun lukkede øjnene lidt igen til hans nussen. Hun var normalt også meget glad for nussen og lignende, men øllen påvirkede hende også lidt, for normalt ville hun også også trække sig lidt væk. Hun synes jo ikke hun kunne gøre det mod Jaris. Alkohollet gjorde hende dog en smule ligeglad, og desuden ville Jaris nok ikke have noget imod det. Det virkede i hvert fald ikke sådan sidst! Daphnie åbnede øjnene og så lidt på Jack.
" Det er ikke meget.. Men det er hva jeg har råd til, og det er nok for mig. Hellere det her lille sted, end at bo hjemme.. " Sagde hun og smilede skævt.
jack 25.11.2019 21:14
jack lage stille panden mod hende og smilte gald. med et stille smil grinte han og lod hånden glide ned af hendes ryg stille og rolige. " det også fint for mig numalt finder jeg huler at bo i men lige nu er det forkodlt " jacks hånd kørte stille op og ned af henden han vidste ikke hvorfor men. alkoholden gjorder nok også lidt. halen kørte rolige op og ned af hendes krop mens blikket så ned på de små katte ørne bliv hivte lidt op da en af dem majvet lidt men at stå så tæt gjorder nu noget med jack han vidste ikke om det var hans insstingt men nød hun det mere og mere
Que 25.11.2019 22:37
Daphnie lukkede øjnene lidt og stod bare og nød nussen, selvom noget inde i hende sagde at hun skulle trækker sig lidt væk. Hun grinte lidt til det han sagde, og nikkede lidt."Det er også begyndt at være ret koldt.." sagde hun stille.
Da en af kattene miavede åbnede Daphnie øjnene igen og trak sig væk fra Jack. Med et glad smil bukkede hun sig ned for at nusse lidt på katten.
"Hej med diiig.. Årh du er fin, det er du!"
jack 26.11.2019 15:57
jack blik kikket ned mod gulvet efter den lille kat. den skulle også vide at selv om jack ikke hadet noget i mod den var der skulle den ikke for tæt på. jack bukket sig dog lidt ned og nusset den blidt. " du ved de er ret søde når de ikke gå på to ben og prøver at slå os ander ihjel " sagde han lige ud uden at tænke på at Daphnie måkse ikke vidste der også fandtes halv dyr som katte også men han rejste sig stille op og satte sig på sengen for at se rundt på hendens værlse lidt. hun måtte arbajde utorlige hårdt for at få råd til at bo sådan en sted han ville ønske han kunne gøre noget for Dap men han tænke det måske nok bedst at lade vær som sådan
Que 26.11.2019 16:04
Daphnie holdt blikket på katten mens hun nikkede og grinede til han sagde. Hun valgte at lade vær med at flytte hovedet op, da hun kunne mærke hvordan varmen og den røde farve fandt vej til hendes Kinder ved minderne og mødet med Nicola. " Meget søde.." mumlede hun stille og nussede lidt videre med katten. Hun sad lidt og nussede med katten, inden hun pludseligt flyttede hovedet og så på Jack.
" vil du have en kop te?" spurgte hun og lagde hovedet på skrå.
jack 26.11.2019 16:45
jack kikket lidt mod Dap smilte det ville være rat med noget at varmt at drikke " tjo kan vi godt " svaret han blidt og lod blikket glide ned mod hendes hånd han tog den stille i sin mens halen lovret rolige der var nu hyggliget her ikke som hans der hjemme det var en stor slot værlse selv jack kunne fare vild i det nogle gang han kom i tanke om sin mor og far der hjemme de hadet nok talvt med at samle mad nok ind til vinteren ligen u det var altid en hård tid og han vidste ikke hvad han skull stille op med sig selv nogle gang med dem han ville godt hjælpe til men han vidste også godt at han altid fik den der lær ting dit og lær ting dat han hadet faktis lært mere her ude fra ind der hjemme Chatboks
IC-chat▽