Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 27 år

Højde / 159 cm

Vuze 12.11.2019 18:25
Nicola sukkede tilfreds. Det var efterhånden lang tid siden, at han havde været nogen former for intim med nogen. Han talte ikke rigtig Sobek med, det havde ikke handlet om nydelse. I hvert fald ikke for ham.
Han slap Enzels arm, og lod sin egen falde ned langs siden. Han var usikker på, hvad han skulle gøre nu. Ville Enzel have mere? Det var oftest det naturlige næste skridt. Hans usikkerhed blev dog hurtigt forvandlet til lettelse ved udsigten til en varm seng og en god nats søvn.

Det tog ham lidt for lang tid at opfatte, hvad Enzel egentlig havde sagt. Efterfølgende.. hvad mente han med efterfølgende? Han havde ikke selv tænkt, at hans ophold på bordellet skulle være for mere end en enkelt nat. Hans tøj var blevet smidt væk, så han kunne ikke rigtig stikke af nu, selvom det var hans umiddelbare reaktion. I stedet fulgte han med Enzel ovenpå.

Lige så snart de var kommet oven på og hen til værelset, begyndte han at tøve. Han ville ikke fanges i endnu en uhensigtmæssig situation. Desuden havde Enzel jo været sød mod ham indtil videre, det hele kunne meget vel bygge på en misforståelse.
"Hvad mente du med, at jeg efterfølgende skal bo på anden sal? Jeg kan ikke mindes, at jeg har sagt ja til noget" Han forsøgte at sige det så venligt som muligt, men han kunne selv tydeligt høre nervøsiteten i stemmen.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Blæksprutten 12.11.2019 20:54

”Jeg kan forstille mig, at det kan være svært at få sig selv til at sige ja til at arbejde på et bordel, men…” Begyndte Enzel, som havde lyttet til Nicola og havde opfanget hans forsøg på at lyde venlig. Alligevel fornemmede han forargelsen i Nicolas stemme. Enzel så ikke på ham, men gik hen til det vindue Nicola var brudt ind i og lukkede vinduet ud til den lille balkon, hvorefter han trak de tunge, pæne gardiner for og mørklagde rummet. Enzels katteøjne vænnede sig hurtigt til mørket, og han drejede sig om og kiggede på Nicola, som stadig var nøgen. ”Jeg synes… du skal blive her et par dage og overveje det. Det skylder du mig vel, efter at du brød ind hos mig, og jeg skånede dig… Jeg har normalt intet til overs for indbrudstyve. Jeg hjælper dig kun fordi jeg har gået og manglet en dreng til flokken. En som dig”

Han kiggede omhyggeligt på ham for at aflæse hans ansigt for reaktion. Her var dog stadig lidt mørkt, så han nærmede sig sengen og tog et fyrtøj og tændte for stearinlysene. Han slap et træt suk og tillod sig at sætte sig på sengekanten og tog det ene silkebeklædte ben til sig. Han kunne godt mærke at rødvinens effekt var ved at gøre ham træt og ør, men han ville holde ud til det sidste, og sørge for at Nicola lagde sig til at sove, og at han selv fik ro på sin mavefornemmelse. Han ville nødigt vågne op for at opdage, at Nicola havde stukket af i løbet af natten. Især ovenpå sit hårde overtalelsesarbejde! Et handjob alene kunne måske ikke gøre det?

”Er det din plan at fortsætte med at stjæle fra det gode folk i Dianthos?” Enzel skrånede nysgerrigt hovedet og hvilede sine stikkende blå øjne på panteren.

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 27 år

Højde / 159 cm

Vuze 13.11.2019 03:27
Hjertet hamrede i Nicolas bryst, da Enzel trak gardinerne for, og rummet blev mørkt. Han havde ikke de store problemer med at se i mørke, men der var noget utrygt ved at være i et mørkt rum med en fremmede mand. Især når han teknisk set lige havde afvist Enzel.
Hab følte et latterligt lille stik af skyldfølelse. Enzel kunne sagtens have overleveret han til ordensmagten. Han stod i gæld til ham. Han vidste jo egentlig godt, at betalingen af gælden ikke stemte overens med, hvad Enzel havde gjort for ham. Alligevel have han skyldfølelse over at have afvist ham.
"Et par dage kan jeg godt blive. Men efter det.. efter det, vil jeg ikke give nogle løfter" Han så ned i gulvet. Han følte sig langt fra sikker på hele situationen.

Hab stod og så sig lidt rundt, inden han endte med at gå hen og kravle op i sengen. Han rykkede så langt væk fra Enzel som muligt, og kravlede ned under dynen. Han var ikke sikker på, at han brød sig om at rende nøgen rundt foran den anden.
"Jeg stjæler kun, når jeg er nødt til det. Det var ikke min mening, at jeg ville ende op i Dianthos.. jeg kender ikke nogen her, jeg er nødt til at starte op på en eller anden måde" Det var måske en lettere fordrejning af sandheden, han havde trods alt levet af at stjæle da han boede i Rubinien, men det kom ikke Enzel ved.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Blæksprutten 15.11.2019 11:37

Enzel vidste godt at det ikke var nemt at overtale fremmede fra gaden til at vie sin fremtid til hans bordel. I hvert fald ikke over en nat. Alligevel irriterede det ham, at han skulle føje og behage Nicola, blot for at få et uklart svar tilbage. Det var lige før han kunne forstille sig, hvor udnyttet han ville føle sig, når først Nicola efter et par dage lod ham i stikken, efter at han havde skånet ham for anklager og byvagter, og i stedet givet ham kost, logi og nydelse. Han ville ikke finde sig i det…

”Det lyder godt” Fik Enzel forfalsket i en nogenlunde venlig tone og han gjorde et kort nik med hovedet. Nicola havde lagt sig udenfor hans rækkevidde, som om han frygtede at Enzel skulle misbruge ham yderligere. Hvis man kunne kalde det det… Nicola NØD hvad han gjorde ved ham. Men bagefter kunne han godt mærke og se på ham, at han ikke ligefrem hungrede efter mere. Enzel var ret sikker på at drengen var udsat for voldtægt af grov karakter, og selvom han havde dyb medfølelse for ham, ville han heller ikke pakke ham ind i vat. Sådan var verden jo, og voldtægt var desværre ret normalt. Lige nu, som Enzel sad der i fine, pæne omgivelser, vidste han at mange af hans mange, mange søskende og halvsøskende, kendte såvel som ukendte, blev frihedsberøvet, voldtaget og slået af deres såkaldte ejermænd et sted i Rubinien.

”Jeg vil lade dig være alene nu. I morgen tidlig kommer jeg op med noget rent tøj du kan låne af mig” Enzel rejste sig fra sengen og kiggede undersøgende ned på panteren. Han var lavere end ham, men udover det ville han sagtens kunne komme i nogle af Enzels flamboyante silker, for de var begge nogle små skikkelser.

”Må du sove uforstyrret” Sagde han, inden han bevægede sig mod gangen, for at lade Nicola alene.

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 27 år

Højde / 159 cm

Vuze 16.11.2019 04:40
Nicola var glad for udsigten til at kunne være lidt alene. Bare siden han var brudt ind i huset, var der sket mange ting. Ting, som han blev nødt til at få gennemarbejdet alene. Hans opmærksomhed var ikke engang rigtig på Enzel mere, han var allerede ved at være fortabt i sine egne tanker, og så var trætheden ved at indhente ham. Han tvivlede på, at han ville kunne sove, men detfaktisk at have en seng til sig selv var en luksus, som han ikke havde oplevet i meget, meget lang tid.

Han så hen på Enzel, da denne rejste sig fra sengen. Han havde ikke rigtig hørt efter, hvad han sagde. Var det vigtigt vile han nok nævne det igen i morgen.. I morgen, hvad ville der ske i morgen? Han havde lovet at blive et par dage, men ville Enzel lade ham bo kvit og frit? Han havde ikke tænkt sig at være sammen med nogen kunder, det håbede han, at Enzel havde forstået. Han forsøgte at skubbe tankerne væk, og lagde sig til rette.
"Sov godt" 

Han havde svært ved at falde i søvn, ganske som forventet. Han vendte og drejede sig, men endelig fik søvnen overmandet ham. Det var ingen overraskelse at søvnen var plaget af mareridt. Forfærdelige og voldelige mareridt, som i hvert fald en gang fik han til at vågne med et forskrækket udbrud.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Blæksprutten 16.11.2019 11:23
Døren ind til det fornemme værelse, hvor Nicola sov blev lukket forsigtigt i, og med lette skridt bevægede Enzel sig ned til køkkenet, hvor han ryddede op efter måltidet og fadet med sæbevand blev tømt ude i baggården, renset og fik fyldt nyt rent vand op fra vandet i brønden. Han var en omhyggelig person, så der var absolut ingen beviser efter dem når først han blev færdig. Han kunne ikke lide pigernes nysgerrighed omkring alt hvad han foretog sig, selvom de sjældent mente noget ondt med deres spørgsmål og deres bekymringer for ham.

Enzel skævede mod himlen en sidste gang, som truede med at natten var ikke længere var ung. Det kunne næsten ikke betale sig at gå i seng nu, men han fandt et par timer under lagnerne nødvendige… Han skulle jo nødigt få render under øjnene… 

Han gik indenfor, ind på sit værelse og låste døren bag sig. Med paranoide øjne scannede han det mørklagte rum for uvedkommende eller mistænkeligheder. For sit indre blik kunne han stadig se Nicola rode i hans meget private ejendomme over ved hans sminkebord. Det plagede ham frygteligt, og det ville formentligt skræmme ham længe efter den oplevelse! Nicola måtte jo have set mere end rigeligt. Nok til at kunne lægge to og to sammen! Nicola måtte være den eneste ene person, der ville kunne ødelægge hans omdømme i Dianthos. Og endnu værre kunne det komme for rubinske ører.

Billedrammen løftede han op igen og stillede den på sin vante plads. Det var et under at han turde have det stående fremme. Men dette rum var jo hans private kammer, hvor han kunne få lov til at være i sit gamle jeg og være vred på sin fortid, være vred på sin gamle herre og vred på sine forældres og sine søskendes vegne. Han stirrede stift på tegningen af sin herres ansigt og den spinkle skikkelse af en kat ved siden af, men jo mere han kiggede. Jo sværere blev det at fokusere på dem, for blikket begyndte at dirre takket være de vrede og ulykkelige følelser der kom til live igen. Han slog vredt i bordet og vendte sig i stedet mod sengen som han gik imod. Han var dog sikker på, at han ikke ville få meget søvn i nat, men blot ligge og tænke på sin vrede og holde et stramt greb om sin daggert.

Men som Enzel lagde sit hoved mod den dunfyldte silkepude, kom trætheden til ham som et slag i ansigtet.

-

Ugens første morgen var næsten ligeså kold og bidende som natten derpå, og Nicola ville nok ikke have overlevet, hvis han havde valgt at sove på gaden den nat. Men de kolde dage gjorde nu noget godt for forretningen, for når der var koldt og mørkt udenfor, kunne de ensomme mænd (og enkelte kvinder) længes efter en sød, blød pige at holde om. Enzel forventede at få mange kunder i denne kolde vintertid.

”Du åbner.”

”Nej du.”

Det knirkede en smule, da en af pigerne åbnede en af dobbeltdørene ind til Nicolas lånte værelse og de stak alle hovederne en smule frem for at se på den sovende, unge mand. Det var alt sammen vildt spændende. Der lå virkelig en mand derinde, og fra hvad de havde hørt fra Enzel, havde han ikke noget tøj på, og det var derfor Enzel nu var ved at finde tøj frem fra sine gemmer. Så selvom Nicola havde et tæppe over sig, kunne de ikke lade være med at fnise.

”Ahem” Rømmede Enzel sig højlydt nede i den anden ende ad gangen. Han gloede olmt efter pigeflokken, der havde blokeret indgangen til Nicolas værelse. De fik alle et lille chok idet Enzel havde opdaget dem. ”Den morgenmad laver ikke sig selv” Sagde han, før de nåede at løbe tilbage til deres daglige gøremål. I favnen havde han rene lagener og et rent sæt tøj med til Nicola. Det bestod af traditionelle rubinske klæder, præcist ligesom det han selv havde på, på nær lige turbanen, som nok virkede lidt for voldsomt og opmærksomhedsvækkende til Nicolas smag. Han havde trods alt bidt mærke i, at Nicola kun bar sort. Sorte klæder havde han ikke noget af, men han havde fundet et mørkerødt sæt frem til ham med rosemønster på krave og kanter. 

”Det beklager jeg… Du ved hvordan piger kan være” Undskyldte Enzel, da han kom ind på værelset og lagde bunken af tøj og sengelagner på fodenden af Nicola. Han antog at pigerne havde forstyrret nok til at vække hans stakkels gæst. Bordelejeren virkede noget udmattet her til morgen.

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 27 år

Højde / 159 cm

Vuze 16.11.2019 14:43
Nicola havde lært at sove let, så pigernes lyde vækkede ham uden problemer. Han satte sig op med et sæt, og knugede tæppet ind til sig. Hjertet hamrede i brystet på ham, og han så sig forvirret rundt, fuldkommen forvirret over hvorfor han lå i en seng i et værelse han ikke kendte. Der gik et øjeblik inden det hele vendte tilbage til ham.
Han så over på de fnisende piger. Det var ikke lige det, han forventede at vågne til. Ikke at han dog brokkede sig. Han smilede skæbt, og slap sit tag i tæppet, så det faldt ned og afslørede hans overkrop.

Han kunne ikke æade være med at vinke til pigerne, da Enzel sendte dem væk. En skam, de havde ellers været ganske fornøjeligt selskab.
"Det er okay. Jeg kan ikke mindes, at jeg før er blevet vækket af en gruppe nydelige piger" smilet var stadig på hans ansigt. Han kunne ikke benægte, at det her var bedre end at sove på gaden.
Han rejste sig op fra sengen, for at trække tøjet på. Han overvejede at beholde tæppet rundt om sig, men han ville umuligt kunne holde det oppe samtidig med han skulle tage tøj på.
Han vendte i stedet ryggen til Enzel og fik hevet tøjet på. Han så ned af sig selv, det var noget finere tøj, end han normalt var vant til at habe på.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Blæksprutten 16.11.2019 17:51
Nå? Så piger kunne han trods alt godt lide? Ak… Nicola var blot en almindelig knægt i den sidste ende. Trods han tilsyneladende havde en del erfaring med mænd, og endda nød hvad Enzel gjorde ved ham i går. Hvis han blev her på bordellet, ville han stort set kun skulle behage mænd, og pigerne her havde nok lagentid, når de var på arbejde, så dem fik han ikke meget sjov med. Men måske Enzel skulle tage pigerne i brug, hvis han ville forføre Nicola til at blive? ”De er meget nydelige” Bekræftede Enzel, mens han så på hvordan Nicola gjorde sig umage med ikke at vise alt hvad han havde. Det fik ikke ligefrem Enzel til at kigge væk... Han havde jo set ham uden tøj på! I stedet tillod han sig bare at nærstuderede knægtens krop bagfra. Nicola havde en flot ryg, en tiltalende mås og et sæt gode ben, hvis man spurgte Enzel. Han undrede sig dog om drengen blot var blufærdig eller om det mon var hans konfliktsky måde at afvise ham på?

”Det klæder dig med lidt glans…” Kommenterede han, da Nicola var kommet i det sidste stykke tøj. Enzel var nu ret glad for rosensættet, men han havde så meget tøj i forvejen. Og han vidste at Nicola var blevet skrubbet godt ren til at han ikke efterlod snavs på det… Han fandt det en anelse svært at kommunikere med ham yderligere, så han påtog sig i stedet den opgave at gøre sengen klar til den næste kunde. Han skiftede både lagen og tæpper, for de folk der kom her, forventede en god kvalitet på både værelser og piger. Sengen blev igen redt op og prydede så flot i lokalet.

På en måde kunne han ikke slippe tanken om at Nicola vidste alt for meget, eller om informationen var gået direkte forbi ham. Hvor vellignende var billedet på hans værelse overhoved? Han ønskede ikke at der skulle ske Nicola noget, men han var nødt til at tænke på sit eget ry først…

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 27 år

Højde / 159 cm

Vuze 16.11.2019 20:00
Han kiggede på Enzel, mens han begyndte at skifte lagnet på sengen. Enzel havde tydeligvis stadig tænkt sig,  at han skulle sove på et af de andre værelser, selv efter at han havde afvist han forslag om at blive boende. Han indrømmede gerne, at udsigten til en fast seng var mere end fristende, især nu hvor det for alvor var begyndt atblive koldt udenfor. Han havde det ganske vist ikke for godt med at lave alt for meget af andres nåde, men i Rubinien havde vilkårene også været anderledes. Men så var der jo det lille problem med den pris der var for at blive boende..

Hans tanker vendte tilbage til pigerne. De havde virket glade nok, og så havde de da også været ganske pæne at se på. Han ville ikke have noget imod, at stifte nærmere bekendtskab med dem. Kvinder kunne være ganske underholdende i sengen  selvom han formentlig hellere ville vælge en mand, hvis han endelig fik valget.
"Så.. du har ingen andre mænd på bordellet?" Han var reelt nysgerrig, både fordi han ikke ville have noget imod at stifte bekendtskab med en af disse mænd, men det var også interessant at vide, hvor værdifuld han potentielt kunne være på bordellet, hvis han nu endte med at sige ja til Enzels tilbud.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Blæksprutten 16.11.2019 20:57

Nicola blev åbenbart stående bag ham. Han kunne fornemme at Nicola betragtede ham, alt imens han udførte sin huspligt. Da han spurgte ham ind til hans ansatte, strittede hans ører opmærksomt gemt bag turbanen, og Enzel vendte sig mod ham. Det var et godt tegn, at Nicola begyndte at stille spørgsmål til jobbet. Det kunne kun betyde, at der var en lille smule interesse efter det.

”Nej, ingen andre. Det er svært at finde mandlige prostituerede, primært fordi mange mænd ikke er klar over, at der faktisk er et marked for dem at hente… Så det er min opgave at finde den rette. Men sagen er, at jeg kun vil have kvalitet. Et halvdyr med populære træk, såsom hunde- eller kattetræk, og en flot fysik” Han gjorde et lille nik i retning af Nicola ”Såsom du. Du er meget attraktiv, du er en mand og så er du tilmed panter. Din krop er som skabt til mit bordel. Men spørgsmålet er bare, om din psyke er til det, for det kan være hårdt at gøre sig selv til et produkt på den måde.” Han studerede Nicola nøje med sit altid observerende, luskede blik. Hans næse vækkede dog hans interesse for morgenmaden nedenunder.

”Er du sulten? Luna har lavet mælkegrød med honning her til morgen” Sagde han, med en lille hentydning i sit toneleje om, at det var noget Nicola ikke måtte gå glip af. Dernæst samlede han det brugte sengetøj op, som var foldet pænt sammen, og blev lagt ned i en stor kiste i rummet. Nicola skulle bruge det igen i aften, forhåbentligt. Hvis ikke han stak af.

Dernæst begyndte han at gå ned mod trappen i et roligt tempo, og ned ad trapperne. Pigerne var samlet i den pæne stue, hvor de plejede at dele dagens første måltid med Enzel. De havde sat sig ved et pænt træbord og havde dækket op til dem alle. De havde undladt at tage pladsen ved bordenderne, hvor Enzel typisk havde sin plads. Pigerne kiggede naturligvis nysgerrigt efter den nye fremmede, som de vidste ingenting om, udover at de kunne se at han havde halvdyrskendetegn og var en mand, hvilket de vidste at Enzel havde søgt efter længe. Og så var han jo pæn og nuttet med sine vilde, lange lokker.

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 27 år

Højde / 159 cm

Vuze 17.11.2019 05:19
Nicola rankede ryggen en smule, da Enzel komplimenterede hans udseende. Han var stolt af sot udseende, nogen ville formentlig endda kalde ham forfængelig. Det gjorde ham nu heller ikke noget, der var ingen skam i at gå op i sit udseende, især når det var hvad man levede af.
Egentlig burde der vel ikke være den store forskel på, hvad han havde lavet hjemme i Rubinien, og så hvad Enzel ville have ham til. Men alligevel føltes det som at overtræde en grænse. Han var ikke i tvivl om, at Enzel havde ret i, at det kunne være hårdt at sælge sig selv på den måde.

Han nikkede og fulgte ivrigt efter Enzel ned til morgenmaden. Han havde trods alt ikke fået meget mad aftenen før, så han var efterhånden ved at være godt sulten igen.
Han havde ikke regnet med, at de skulle spise sammen med alle pigerne. Deres nysgerrige blikke var da smigrende, men følelsen af at blive betragtet på den måde, fik ham alligevel til at skæve en anelse nervøst til Enzel. Han placerede sig ved bordet, og så lidt rundt. Han kunne ikke lade være med at føle, at pigerne vidste noget, han ikke gjorde. De kendte trods alt Enzel.
"Tak for sengen, og for mad.. Men hvad så efter morgenmaden? Jeg har ikke mulighed for at betale for noget af det, som jeg gætter på at du har regnet ud" Han så på Enzel. Spørgsmålet havde ligget og luret i lang tid, og han var ikke sikker på, at han ville tage imod maden, hvis Enzel forventede noget urimeligt bagefter.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Blæksprutten 17.11.2019 12:46
Enzel fandt sig til rette på sin sædvanlige plads for enden af bordet. Og i den anden ende havde han udsigt til Nicola, hvis ikke det var fordi hans interesse faldt på skålen på bordet. Maden var allerede skænket op til dem, så Enzel tog grød i skeen og pustede let på det inden han spiste. Pigerne begyndte også at spise, efter at de havde ventet på mændende, og i et øjeblik var der lagt op til at der ville være stille under måltidet. Men Nicola brød stilheden med sin bekymring, og Enzel lagde skeen fra sig for at give ham sin fulde opmærksomhed.

”Du kan hjælpe mig i receptionen, hvis du ikke bryder dig om at tage imod almisse” Forslog han. Han havde jo et arbejde der skulle passes, og hele planen med at have Nicola her som gæst, var jo at vise ham hvad han havde at tilbyde for ham på bordellet. Han kunne ligeså godt prøve det an og se hvilke kunder der kom og gik, og hvordan pigerne klarede sig igennem dagen. ”Bare rolig. Det er ganske let. Man skal blot hilse på kunderne og holde styr på hvilke piger der er ledige, og kalde pigerne ned, når de skal komme.”

Han skævede til pigerne, der alle fulgte nysgerrigt med i samtalen. Der var 3 kattepiger, hvoraf de to af dem var af rubinsk udseende, og 2 hundepiger hvor den ene var af rubinsk udseende. Han burde nok hellere præsentere dem. Han startede med at pege enkeltvist på kattepigerne. ”Luna, Kisser og Missy” og pegede på de to sidste med hundelignende træk ”Coco og Holly.” Det var ikke utænkeligt at de havde fået nye navne i forbindelse med prostitution. De havde mere eller mindre fået tildelt navne, der passede ind i det kæledyrstema som passede til bordellet.

”Hr. Silene?” Holly, med det cremefarvede hår og de store strittende ører rakte hånden op, som man kunne forvente af en skoleelev. Hendes korte plyssede hale stak ud mellem tremmerne på stolen og viftede ukontrolleret med den af ren og skær iver ”Må man gerne snakke med ham?”

”Ja? Hvis han gider at snakke med dig, naturligvis…” Enzel trak på skulderen og kiggede observant på Nicola, inden han vendte tilbage til sin mad. Holly var lidt hvalpet i det. Selv i hendes personlighed, og det kunne både irritere ham, såvel som det kunne underholde ham. Det han bedst kunne lide ved hende var, at hun var den pige der tjente ham bedst. 

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 27 år

Højde / 159 cm

Vuze 17.11.2019 13:30
Nicola nikkede til Enzels ord. Det kunne han godt acceptere at gøre som betaling for, hvad Enzel havde givet ham.
"Jeg vil gerne hjælpe i receptionen.. jeg har det bedst med at betale min gæld af" Hvad han valgte ikke at sige var, at han helst ville betale sin gæld af, for så kunne ingen holde ham mod hans vilje. Det virkede dog ikke som det rigtige at sige til Enzel. Han ville trods alt gerne have lov til at overnatte igen.

Han tog et par mundfukde af maden, mens Enzel præsenterede pigerne. Det var egentlig utroligt, at der var sådan et marked for halvdyrs prostituerede. Han vidste da godt, at han var populær, men han mente, at det lige så meget var på grund af hans charme.
Hans blik søgte ned til pigen, som talte. Hun talte Enzel korrekt og rakte endda hånden op. En rigtig lydig lille hundehvalp.. det var til at blive helt syg over. Ikke at det kunne ses på ham, han havde for længst lært at skjule sine tanker om folk.
"Selvfølgelig. Er der noget, du vil spørge mig om, eller?" Han smilede til den unge pige. Nok var hun en godt opdraget, lydig lille hvalp.. men det ændrede dog ikke på, at hun trods alt så rimelig godt ud, og han ville hellere end gerne give hende noget af sin opmærksomhed.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Blæksprutten 17.11.2019 14:11

Ækle lille løgnhals… Enzels blik blev lidt stift et øjeblik, indtil han mindede sig selv om, at han skulle være venlig. Enzel vidste godt at Nicole foretrak at stjæle fra de rige, der i forvejen ikke manglede noget, og stikke af før han blev opdaget og derved undgå konflikt. Men det var et eller andet sted fint at han svarede så ædelt, for han ville da ikke skræmme pigerne ved at lade dem vide, at Nicole faktisk var en simpel tyv, og ikke en praktikant på prøvetid. ”Det forstår jeg godt” Svarede han høfligt og vendte tilbage til sin mad. Han så ikke umiddelbart ud til at interessere sig særlig meget for Nicola og Hollys snak. Men i virkeligheden var hans ører på arbejde inde under turbanen. Det kunne jo være at Holly formåede at komme ind på ham på en måde, som Enzel ikke kunne med sin position. Han var trods alt skurken i Nicolas øjne, hvis han virkelig var frastødt ved tanken om at skulle arbejde for ham.

”Hvad hedder du, og hvor er du fra?” Holly var ude af stand til at vurdere hvad Nicola tænke om hendes opdragede adfærd. Hun gjorde det i sin bedste mening overfor Enzel, og fordi de mænd der kom til hende kunne lide hende for det. Det var vel deres kink, så at sige… Og ja, hvis det ikke var fordi Holly levede af at tilfredsstille mænd, havde hun uden tvivl talt til folk som det passede hende og spist mindre pænt end hun gjorde her ved bordet. Hun kunne dog ikke lade være med at tale med Nicola, fordi han var spændende, mørk og mystisk. For ikke at glemme det faktum, at han var langt smukkere end dianthosianerne, der kunne finde på at svinge forbi bordellet.

Enzel færdiggjorde sin mad i god tid og hjalp til med at rydde bordet hos de der var blevet færdige. Arbejdet kaldte trods alt. Nogle kunder foretrak trods alt at møde op før de skulle på arbejde, så han gik ind og låste op for hovedindgangen og gik hen og gemte sine værdier og sin daggert ad vejen, så Nicola ikke skulle komme til at tage noget, der ikke tilhørte ham!

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 27 år

Højde / 159 cm

Vuze 17.11.2019 17:01
Hele Nicolas opmærksomhed lå på Holly nu. Det var rart at snakke med en anden.. folkene i Dianthos havde ikke været de flinkeste han havde mødt. Ellers havde han været for paranoid til rigtig at turde opsøge noget socialt samvær med dem, det kunne også sagtens være grunden.
"Jeg hedder Nicola" Han tippede en enkelt gang med hovedet og sendte hende sit mest charmerende smil.
"Jeg kommer fra Rubinien. Jeg har mest boet i Balzera, men jeg har rejst lidt over det hele. Jeg kunne godt lide at rejse rundt og se alle de steder, som det lige var muligt" Han mærkede et stik af hjemve. Han havde slet ikke været færdig med at udforske Rubinien, men der var for til at gå hele vejen til Rubinien. I hvert fald på den her tid af året.

Det kom en anelse bag på ham, at Enzel hjalp med at rydde af bordet. Det virkede lige umiddelbart til, at Enzel var en rimelig mand, og pigerne virkede jo egentlig glade nok.
"Hvor længe har du arbejdet for Enzel?" Han havde overvejet at sige Hr. Silene i stedet for, men det kunne han alligevel ikke få sig til. Hans blik var igen på Holly, men han holdt øje med Enzel ud af øjenkrogen.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Blæksprutten 17.11.2019 20:13

”Jeg har været her siden bordellets opstart. Så snart syv måneder” Svarede hun, efter at have lyttet intenst og interesseret til hans fortælling om sin rejse rundt omkring. Hun bemærkede også at Enzel ikke havde bedt Nicola om at omtale ham ved efternavn, for det havde han bedt de andre ansatte om. Ligesom Nicola var hun selv flirtende, og hun sendte ham et smil, inden hun rejste sig som den sidste af pigerne. Hun havde trods alt en kunde hun forventede at se, så hun skulle op og gøre sig i stand til ham. ”Jeg glæder mig til at lære dig bedre at kende, Nicola” Sagde hun da, inden hun forlod lokalet. Hun vidste åbenbart ikke, at Nicola kun skulle være her et par dage. 

Enzel kiggede efter Holly da hun skyndte sig igennem receptionen og op ad trapperne, og rystede derefter på hovedet for sig selv. Holly levede alt for meget i sin egen verden, og glemte let alt om tid og sted. Hun kunne risikere at få travlt hvis kunden besluttede sig for at komme tidligere end han plejede…

De havde snakket om ham. Det havde han kunne høre, men han ville naturligvis ikke give sig til kende, for de behøvede ikke at vide, at han ikke havde bedre ting at se til. ”Kom herind” Kaldte han efter Nicola. Enzel stod afventende bag disken, hvor han ville have ham til at stå og pynte i dag. På disken lå der en stor bog med blanke sider, hvor han bogførte hvor mange kunder der kom, og hvilke piger der havde serviceret dem. Han vidste ikke om Nicola kunne læse eller skrive, men han skulle alligevel have tjansen.

”Når der kommer en kunde ind, hilser du på ham og spørger ham om han har nogle ønsker til hvem han vil dele seng med. Og derefter ringer vi pigerne ned til receptionen, og så overtager hun derfra” Forklarede Enzel og vendte sig mod væggen og åbnede noget, der lignede en skabslåge. Bag lågen var der et lille indbygget klokkesystem op til værelserne på andensalen, som fungerede ved at man trak i de rette snore med pigernes navne på. På den måde behøvede man ikke at rende op og ned hele tiden, for det var en forholdsvis stor bygning, selv for et hus i den øvre bydel. ”Nemt, ikke?” Spurgte han og lænede sig frem på disken og kiggede afventende på Nicola.

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 27 år

Højde / 159 cm

Vuze 18.11.2019 11:01
7 måneder.. det var lang tid at blive et sted, hvis mn ikke trivedes. Det kunne selvfølgelig sagtens være, at Holly ikke havde muligheden for at rejse, men Enzel virkede ikke som typen, der kunne skræmme folk til noget. Nicola havde selvfølgelig først lige mødt ham, men han plejede at være god til at bedømme folk.
Han vinkede kort til Holly, da hun rejste sig og gik. Han havde mange flere spørgsmål, som han gerne ville have svar på, men hun havde jo trods alt et job, som yun skulle passe.

Da Enzel kaldte på ham, rejste han sig, og gik ud til ham. Han lyttede nøje til de instruktioner, han fik. Det virkede jo ganske simpelt.
"Det lyder til, at det er til at finde ud af" Han skævede til bogen på bordet. Han havde aldrig lært at læse og skrive, der havde ikke været nogen til at lære ham det. Blev det forventet, at han kunne det? Det havde aldrig været et problem for ham før, det var trods alt ikke færdigheder, som gjorde livet på gaden meget nemmere.
"Bliver du her?" Han skævede over til Enzel.
"Jeg kan ikke læse og skrive, så hvis der skal skrives noget i bogen, kommer jeg ikke til at være til megen hjælp" Han håbede på, at Enzel stadig kunne bruge ham i receptionen. De andre småjobs han ville kunne udføre rundt om i huset virkede ikkehelt så tiltalende.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Blæksprutten 18.11.2019 15:30

Nicola lod til at forstå hvad der blev sagt til ham og var ved godt mod. Det påskønnede Enzel, selvom han selvfølgelig ville lade det komme an på en prøve. Hvis pigerne kunne stå i kundemodtagelsen, kunne Nicola også. Han virkede kvikkere end pigerne… Men Enzels daglige arbejde var heller ikke specielt krævende. Han kunne sidde og dovne den det meste af tiden. Det blev først udfordrende når det var kunden der var arrig eller besværlig. Men det var sjældent tilfældet, heldigvis.

Han trådte et skridt tættere på Nicola og lagde sin hånd på hans skulder og gav den et nærværende klem. ”Jeg lader dig ikke ude af syne.” Enzel skulle nok blive for at holde øje med om han gjorde det rigtige. Det var ikke så meget for Nicolas skyld, men mere sin egen. Han slap hans skulder, og gned hånden ned til hans læn, før han tog den til sig. Han flyttede den utroligt tunge bog til side og gav ham i stedet kuglerammen. ”Pigerne bruger denne her, når de hjælper mig i receptionen. De kan heller ikke skrive…” Svarede han, for at gøre ham mere tryg ved situationen. Han var bestemt ikke den eneste. Der var mange i Dianthos der var analfabeter. Enzel var også ny til det med at læse og skrive, og det var faktisk hans gamle herre, der introducerede ham til alfabetet og stavelser… Resten havde han lært selv, men det med skønskrift og det at læse flydende eller lange ord kunne være besværligt for ham endnu. Bogstaverne i hans papirer kunne måske give ham væk, hvis ikke det var fordi Nicola var ringere end ham.

Bag disken var der en rosa polstret lænestol, som Enzel tog plads i. Der var tilmed en fodskammel, men den overlod han til Nicola i ventetiden mellem kunderne. Den første stamkunde var sikkert lige på trapperne… Enzels blik flyttede sig fra hoveddøren til Nicola imellemtiden. De blå øjne var betragtende og interesserede.

Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 27 år

Højde / 159 cm

Vuze 18.11.2019 17:49
Nicola smilede taknemmeligt til Enzel, som han gav hans skulder et klem. Han var stadig ikke sikker på, at han stolede på ham, men ikke desto mindre var han glad for, at han ikke skulle stå i receptionen alene. Så skulle han ikke stå der alene og gøre sig selv til grin. Det var også rart at vide, at pigerne på bordellet heller ikke kunne skrive og læse. Han brød sig ikke om at virke dum blandt andre. Kuglerammen skulle umiddelbart være til at finde ud af, og gik der totalt ged i den, måtte han jo krybe til Enzel. Den tid den sorg.

Han så på Enzel et øjeblik, inden han satte sig på fodskammelen. Han havde mange spørgsmål, som han ville stille Enzel. nu kunne vel være et lige så godt tidspunkt som alle andre?
"Dine piger virker glade for at være her" Han lænede sig frem og placerede albuerne på knæene. Hvor emget kunne han tillade sig at spørge Enzel om? På den anden side, hvad var det værste han kunne gøre.. smide ham ud? Så ville han bare stå i den samme situation som dagen før, intet nyt der.
"Fornøjer du dig nogensinde selv med pigerne?" Hans tanker vendte tilbage tilbage til Enzels håndarbejde dagen før. "Eller du foretrækker måske noget andet?" Det blev sagt med hans bedste charmerende smil. Hvis han kunne charmere sig lidt ind på ham, kunne det være, at han fik lidt flere sandheder at vide. Det kunne i hvert fald ikke skade at prøve. 
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Blæksprutten 18.11.2019 19:05

Enzel var glad for at Nicola havde lagt mærke til at pigerne her havde det godt. De var ikke nødvendigvis lige positive overfor Enzel hver dag, men Enzel havde også haft travlt med sine egne gøremål, end at gå og rette på pigerne hele tiden. Han nikkede blot anerkendende, og afventede hvad Nicola ville med sin ros til ham. Han havde hele tiden haft en fornemmelse af at have kontrollen og forvente det værste, men da Nicola spurgte ham ind til hans intime relation til pigerne, stivnede han på stedet i sin siddende position og knugede hånden anspændt. 

”Nh..” Han forblev lamslået i et par lange sekunder, hvor han blot analyserede panterens flirtende smil. Smilet blev ikke gengældt, men hånden løsnede sig. ”Tro ikke du er noget særligt, blot fordi jeg mistede besindelsen et kort øjeblik i går.” Der var endnu et snert af forbavselse i lyden af hans stemme, men tja… når man tænkte på hvilket udtryk han havde givet Nicola med den kærlige hånd han gav ham, kunne man vel ikke rigtig bebrejde ham for at stille det spørgsmål. ”Jeg rører selvfølgelig ikke mine piger, for de er arbejdende kvinder. Jeg tror ikke de ville synes om at jeg udnyttede dem med min position.”

Han vidste ikke helt hvor han skulle placere den pludselige flirtende opførsel. Han var endnu sikker på at Nicola havde trukket sig væk fra ham. Blandt andet i sengen, hvor det havde virket som en flugt, da han lagde sig så langt væk.

”Er du interesseret i min seksualitet? Er det ikke ret åbenlyst, når man ser på mig?” Enzel krydsede sine ben og placerede sine arme mageligt på armlænet. Han var udmærket godt klar over, at hans figur og sin holdning afslørede ham. Men han ville aldrig sige den slags lige ud. Han var til mænd. Men ikke hvem som helst. Han havde standarter!

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, Muri , jack
Lige nu: 3 | I dag: 13