Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 159 cm

Vuze 18.11.2019 19:27
Nicola kunne ikke lade være med at grine over Enzels reaktion. Havde han formået at ramme et ømt punkt? Det var i hvert fald sjovt at se den ellers ret fattede mand blive lamslået. Det klædte ham.
Han tog det ikke så tungt, at hans flirten ikke blev gengældt, han havde ikke regnet med det.
"Det lød nu ikke til  at du havde noget imod det i går. Jeg tror, at du ville have godt af at miste besindelsen lidt oftere" Smilet var stadig flirtende. Den her lille leg kendte han, han følte sig tryg ved det. Han kørte hånden gennem sit hår og rodede lidt op i de mange krøller.
Han tænkte ikke videre over, at han sendte tvetydige signaler. Han havde tit udnyttet, at han kunne forvirre mænd på den måde, så det var efterhånden blevet naturligt for ham.

Han lod blikket glide åbenlyst ned over Enzel. Nej, han var ikke rigtig i tvivl om hans seksualitet. Han havde dog for længst lært, at man skulle passe på med at antage ting. Han havde set store, maskuline sømænd, som foretrak unge drenge i sengen. Ligeledes havde han set andre med samme statur som Enzel, som foretrak kvinder i sengen.
"Man skal ikke altid dømme folk ud fra, hvad man ser. Især når det kommer til, hvem de foretrækker at dele en seng med" Han fjernede blikket fra Enzel og så i stedet ud i lokalet. Han havde dog stadig et bredt smil på læberne, og det var tydeligt for enhver, at han morede sig over situationen.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Blæksprutten 18.11.2019 21:18

Nå, så det mente han? Mon Nicola allerede savnede hans hænder og fiskede efter mere? Hvad end han mente med det, så legede han i hvert fald med ilden. Enzel ville stadig gerne overbevise ham om at tage imod stillingen som bordellets mandlige prostituerede, og lidt kælen med hans pik hist og her var en ganske lille pris for hvad han fik tilbage.

”Du har ret… Alle har hver deres hemmeligheder” Svarede han lidt kryptisk tilbage. Nicola havde heller ikke svaret ham på, om han kunne se om han var til mænd eller ej. Men han var ret sikker på, at han vidste det nu. Nicola… var meget muligt til mænd selv. Men han kunne ikke helt finde ud af det. Han var en kæk og meget ligefrem. Måske lidt mere en hvad Enzel var vant til. Han fandt det både irriterende og spændende, og mest af alt havde han lyst til at give igen af samme skuffe.

”Kunne du lide det, da du blev taget med tvang?” Enzels hjerte var iskoldt, og det var ikke blevet varmet op af Nicolas søde forsøg på at smigre sig ind på ham. Han spurgte ham ikke kun for at ramme ham hårdt, men også fordi han var interesseret i at høre hvad der var sket med ham. Enhver tyv måtte have en god historie at fortælle. Fornøjet vippede han med den ene silkeklædte sko, som han så frem til en reaktion var panteren.



Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 159 cm

Vuze 18.11.2019 21:44
Det virkede til, at Enzel var kommet sig over sin overraskelse over det direkte srgsmål.Nicola havde ikke forventet noget mindre, Enzel virkede ikke som typen, som mistede fatningen for længe af gangen. Lige umiddelbart virkede det til, at han spillede med på hans lille spil. Hvor langt kunne han mon skubbe det, før det begyndte at blive risikabelt? Lige nu havde han i hvert fald ikke trække sig tilbage. Han ville da heller ikke have noget imod, at få lov til at lege lidt mere med Enzel. Det havde trods alt været dejligt.

Spørgsmålet fik ham til at tøve en anelse. Han vidste selvfølgelig godt, hvad der tiltræk ham, men udover det.. der kom hans mangel på erfaring nok frem. Med Sobek havde der ikke været noget valg, det havde været af nødvendighed for at slippe for tævene og mishandlingen.
"Jeg tror ikke, at jeg ville kalde det decideret tvang" Han så tænksom ud, usikker på, hvad han helt præcist skulle sige. Han ville heller ikke give Enzel nogle forkerte ideer, som han selv ville kunne komme til at fortryde senere hen.
"Man kan vel sige, at jeg kan lide, når nogen ved, hvad de vil have" Det føltes rigtigt. Han elskede følelsen, når han havde tirret nogen tilpas meget til, at de bare måtte have ham. Godt nok var det ikke sådan, det havde foregået dagen før, men det var nogenlunde det samme. Enzel havde i hvert fald taget styringen fuldkommen, og det virkede til, at det generelt var sådan, han var.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Blæksprutten 18.11.2019 22:17

Nicola lod til at tøve først, hvilket var klart, da Enzels spørgsmål ikke kunne være specielt rart at skulle besvare. Men hans svar var noget overraskende. Enzel kunne ikke få det han sagde til at hænge sammen med de blå mærker han havde set på hans ellers smukke krop. Var han gået frivilligt med til så brutalt samleje? I så fald var han mere barsk end hvad man skulle tro om Nicola, når man først lige så ham. Men ak. Det kunne lige så godt være et tilfælde af benægtelse. Mænd var generelt nogle stolte væsner, og det kunne være svært at indrømme, at man blev domineret af en anden mand, fordi han var større og stærkere end en selv. Overgrebet på Nicola måtte lige været sket, siden mærkerne stadig var synlige, og på en eller anden måde var han sluppet helskindet fra det…

”Hvad skete der med dig?” Krævede han at få at vide, og skrånede nysgerrigt med hovedet. Hovedpynten sad præcist som det skulle, fordi Enzel var ekstra omhyggelig med at binde det stramt.

Nicolas historie kunne være ret vigtig for ham at kende, i tilfælde af, at han havde nogle fjender, der kunne finde på at lede efter ham. En panter kunne jo sagtens være en eftertragtet slave, hvorimod katte og hunde blev avlet så meget på, at de var at finde overalt i Rubinien.



Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 159 cm

Vuze 18.11.2019 22:32
Nicola så ned i gulvet.han havde ikke videre lyst til at dele sin historie med Enzel. Hvorfor skulle han også pmudselig spørge ind til det? Han ødelagde hele hans lille leg. H orfor skulle han overhovedet fortælle ham, hvad der var sket? Han kendte ham trods alt ikke.. Han skammede sig ikke over, hvad han havde lavet med Sobek, han havde gjort det for at overleve, men det var da ikke ligefrem noget behageligt minde.
"Jeg endte i en dårlig situation, som jeg ikke kunne slippe ud af" Han tøvede igen. Nu havde han startet fortællingen.. hvor mange detaljer skulle han så give. Han var stadig ikke sikker på, hvorfor han fortalte det til Enzel.
"Jeg gjorde, hvad jeg var nødt til, for at jeg kunne overleve. Jeg siger ikke, at jeg er stolt over, hvad jeg gjorde med ham, men det var nødvendigt, og det gjorde det hele meget nemmere" 

Ham havde ikke set på Enzel i al den tid, hvor han snakkede, men nu så han endelig over på ham igen.
"Bare fordi, jeg har været noget igennem, er jeg ikke ødelagt. Jeg havde et fint liv i Rubinien, jeg vidste, hvordan jeg kunne overleve, og hvad jeg kunne gøre, for at få en seng for natten. Jeg er stadig den samme, som jeg var i Rubinien" Skulle han være ærlig, blev det sagt lige så meget til ham selv, som til Enzel. Hvis ikke mere. Han ville stadig kunne nyde at være sammen med mænd, og kvinder for den sags skyld, ligesom han havde kunne nyde det, inden han mødte Sobek.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Blæksprutten 20.11.2019 11:51

Enzel kunne se, at det på ingen måde behagede ham, at han bedte ham uddybe hvad der var sket. Men hans interesserede blik med de smalle pupiller ændrede sig ikke, for han var i sandhed kold overfor hvad han gjorde ved andre med sine ord. Nicola havde egentlig også muligheden for at sige nej, skønt det ikke ville blive taget vel imod. Alligevel fik han ham til at snakke på en eller anden måde, og hvad Nicola havde at fortælle… Ja, det lød jo ikke særlig uddybende. De saftige detaljer var udeladt. Men mellem Nicolas ord, kunne han forstå at Nicola var gået frivilligt med til det hele, for at skåne sig selv for grimme ting, der ellers kunne ske for ham.

”Jaså. I halvdyr har i sandhed et overlevelsesinstink, der rækker udover vores. Det er utroligt at der ikke er nogen der har snuppet dig i Rubinien, du er enten meget udspekuleret, eller også er du heldig.” Spandt Enzel på sin egen luskede måde. Med en lokkende gestus med fingrene vinkede han Nicola hen til sig. Gerne helt hen til sig, hvis Nicola ville gå så langt. Han havde jo trods alt flirtet med ham, så interessen måtte være der… Med mindre at Enzel blev leget med. ”Nu håber jeg ikke at jeg er for grov, når jeg siger det her. Men har du ikke i forvejen levet lidt som en skøge med de vilkår der? En skøge uden et fornuftigt udbytte og uden en alfons til at beskytte dig…” Salgstalen var lige på tungen, for han havde gjort det mange gange før. Nogen var lettere end andre at overtale, men generelt fik han sin vilje.

Han rakte ud efter ham, eller mere specifik efter hans ører, for at mærke deres blødhed. Og fingrene ville han dykke godt ned i de glansfulde mørke lokker og kæle for ham, som en del af hans egen lille leg. "Jeg kunne beskytte dig..."



Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 159 cm

Vuze 20.11.2019 12:39
Enzels kommentar fik Nicola til at tænke på den tegning, som han havde set dagen før. Han var fristet til at spørge ind til det, men nu virkede ikke som tidspunktet.
"Jeg tror, at det er en blanding af begge dele" Han havde ikke tænkt sig at fortælle Enzel, at han evne også havde hjulpet ham ud af flere uheldige situationer. Evnen kunne være en fin lille overraskelse, hvis han blev nødt til at bruge den på ham.
Han rykkede en anelse tøvende tættere på Enzel, så tæt på, som han nu lige kunne komme til. Han havde et håb om, at de kunne skifte emne væk fra ham og hans gerninger i fortiden. Det virkede dog til, at Enzel havde andre planer.
"Jeg gjorde det jo kun, fordi det var for at overleve. Jeg har aldrig.. fornøjet.. en mand med andet end hånden, hvis det kun var i bytte for en seng og et måltid mad" Kommentaren havde provokeret ham, hvilket nok var grunden til, at han fortalte så meget. Normalt vedkom hans eventyr i sovekamrene kun ham, og hvem end han så var sammen med.

Han spandt lavt ved følelsen af fingrene på ørene og i håret. Uanset hvor dårlige kår han levede under, havde han altid gået op i, at hans dyretræk om ikke andet var velholdt. Han lukkede øjnene nydende i.
"Hvem siger, at jeg har brug for at blive beskyttet?" Det blev ikke sagt afvisende, nærmere flirtende. Normalt ville han ikke have været så nem at få på krogen, men de sidste par måneder havde sat sine spor, og han savnede noget tryghed.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Blæksprutten 20.11.2019 15:56

Vildkatten i Nicola var tæmmet. Mere skulle der ikke til. Men Enzel brugte også sin personlige erfaring til at vide, hvad der virkede, når han kælede Nicola omkring de følsomme ører. Man var vel selv en kat under forklædningen, og hans ører kunne umuligt vær e så meget anderledes fra sine egne. Enzel tillod sig at nyde sin kælen med panteren selv, for det var også dejligt og afslappende for ham selv. Forsigtigt hev han i Nicolas silkeærme og fik ham trukket ned at sidde på hans skød, så kæleriet kunne fortsætte. 

”Alle har brug for nogen til at holde øje med en, især når man er så værdifuld som du” Svarede han blot, uden at flytte blikket fra Nicola ”Jeg kan primært tage vare på mig selv. Jeg er rimelig ferm med et håndvåben, hvis jeg selv skal sige det, men selv jeg finder det betryggende at nogen omkring mig.” Dette var sandt nok. Enzel var dybt afhængig af sine piger, da det var dem der i den sidste ende tjente ind til at de kunne bo så flot og pænt i den mest beskyttede del af Dianthos. Byvagterne patruljerede selvfølgelig mest her omkring de gode, rige borgere, selvom der var langt mere kriminalitet at finde i de fattige stræder.

Han ville ikke belemre Nicola med yderligere spørgsmål til hans fortid, for det var alligevel svært at presse noget som helst information ud af ham. Og dog… Han var nu blevet lidt nysgerrig, nu hvor Nicola afslørede hvad mænd fik ud af at dele deres seng med ham. ”Du må være god med din hånd, hvis det er nok for de gæstfrie mænd” Enzels stemme var behagelig og kælende, og hans toneleje var lavt, da hans mund var tæt på hans plyssede ører ”Har du aldrig…” Han overvejede sine ord omhyggeligt ”…ladet en anden mand tage dig?”

Samtalen alene pirrede Enzel en smule. Og det kunne mærkes i et splitsekund, hvor han ikke kunne dy sig selv fra at knuge hårdt til under en ellers blid nussen af hans ene øre. 



Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 159 cm

Vuze 20.11.2019 17:32
Nicola strittede ikke det mindste imod, da Enzel hev ham ned på skødet. Kæleriet var trods alt dejligt, og han var spændt på at se, hvor langt Enzel ville gå. De sad trods alt relativt offentligt, og hans indtryk var, at bordellet måtte være velbesøgt. Ikke at han aldrig havde lavet noget på et offentligt sted, men det var en helt anden historie.

Gad vide hvem der mon tog sig af Enzel? Var det pigerne på bordellet han hentydede til, eller havde Enzel en mand et eller andet sted i byen? Han tvivlede på det var tilfældet, Enzel opførte sig i hvert fald ikke som om han var optaget.
"Jeg har da formået at klare mig selv indtil nu" Han rykkede lidt på sig, så han kunne komme til at læne sig en anelse op ad Enzels overkrop. Hvor lidt han end havde lyst til at indrømme det, var det rart at være så tæt på en anden igen.

Han var glad for, at Enzel lod hans fortid ligge. Han havde nu heller ikke tænkt sig at fortælle mere.
"Der er i hvert fald ikke nogen, som har brokket sig bagefter" Måske ikke helt sandt. Flere havde været utilfredse over, at han ikke ville gå længere med dem.. men de havde ikke brokket sig over hvad de allerede havde fået.
Lidt mod hans vilje, havde Enzels kælne stemme en hvis indvirkning på ham. Han var trods alt vant til at være den som forførte folk.
"Nej" I hans verden talte Sobek ikke, han havde ikke lov til at indtage pladsen som hans første.
En lav nydende lyd kom fra ham, da der pludselig blev knuet til. Mon situationen også påvirkede Enzel? Han håbede det da.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Blæksprutten 01.12.2019 22:42

Nej? Enzels hårde tag i Nicolas bløde lokker blev en smule mildere, nu hvor han havde fået denne oplysning. Han havde ærlig talt troet det modsatte. Ja faktisk troede han jo i første omgang, at Nicola var blevet voldtaget. Men åbenbart ikke. I et øjeblik virkede han skuffet, da taget i Nicola blev slappere og skulderne faldt en lille smule opgivende ned. Men det var kun indtil han mindede sig selv om, alle de penge han kunne score på hans seksual-debut.

”Det er der ingen skam ved” Svarede Enzel, som om Nicola havde givet udtryk for skam. Måske var det i virkeligheden sagt til ham selv? I hvert fald nåede han ikke at kommentere yderligere på det, da han med sin fantastiske hørelse kunne høre skridt ude fra gaden gå nær bygningen. Det utrolige ved Enzels hørelse var, at han hurtigt havde lært at skelne ens lyde fra hinanden. Lyde, som for eksempel fodtrin. Han kunne genkende et sæt ridestøvler med hæl på komme gående ned ad gaden, og kunne skelne dem fra de andre forbipasserende støvlebeklædte adelsmænd i området. Og nogle gange skete det, at han tog fejl, men med stamkunderne ramte han næsten altid plet. Nicola. Du må hellere stille dig i position, da kunden kan være lige ved trapperne” Påmindede Enzel, velvidende at en af Hollys stamkunder faktisk var på trapperne. Han nåede lige akkurat at sende Nicola op at stå, da døren ind til receptionen åbnede, og en fornemt klædt, lidt buttet mand i starten af 40’erne trådte ind. Ringeklokken ringede, og han gik hen til skænken og tog hatten af i en hilsen.

”Goddag Hr. Silene” Svarede herren, og blikket gled straks hen på den nye hankat. Blikket var nysgerrigt, da han i et øjeblik lige skulle tjekke om det var en mand eller en kvinde. Så snart han så at han havde nærstuderet en mand blev han straks småforlegen og blussede op i kinderne. ”Ehh, er det mon muligt at træffe den søde Holly her til morgen?” Spurgte han, stadig i et forsøg på at mande sig mere op. Men ak. Han var en fortabt sjæl.

Enzel ville først og fremmest lade Nicola om at servicere manden. Heldigvis var det en stamkunde de havde at gøre med, så Nicola var i gode hænder. Bordelejeren blev siddende i den pæne stol, gav kunden et høfligt nik, men fulgte Nicolas bevægelser med et intenst blik.



Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 159 cm

Vuze 01.12.2019 23:28
Nicola mærkede et svagt stik af skuffelse, da Enzels greb blev mildere. De havde jo lige haft gang i noget rigtig interessant. Han havde nydt det, og han var sikker på, at Enzel også havde nydt det. Var der noget galt i, at han påstod, at han ikke var blevet taget af en mand? Hvis det var tilfældet, kunne det være godt det samme. Enzel havde ikke ret på at vide noget om hans fortid, han havde allerede fortalt for meget.

Han rejste sig tøvende for at tage imod kunden. Han ville langt hellere blive siddende.
Han kunne ikke lade være med at gøre sig lidt til, da kunden så nysgerrigt på ham. Selv efter alt hvad han havde været igennem, nød han at være genstand for andres opmærksomhed.
"Holly? Så sandelig. Hvis jeg ikke tager fejl, venter hun allerede på dig" Han kunne ikke lade være med at smile charmerende til kunden, han virkede ikke til at være videre tilfreds med, at have studeret en mand på den måde.
Han vendte sig om, for at få kaldt Holly ned, men hvordan var det lige, at klokkesystemet virkede? Hvordan skulle han vide, hvilken klokke, han skulle ringe med?
Han vendte sig mod Enzel og så bedende på ham, han havde brug for hjælp, og lige i dette tilfælde havde han ingen kvaler med at bede om det.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Blæksprutten 02.12.2019 22:14

Stamkundens blik studerede halvdyret foran ham. Man kunne tydeligt aflæse hans ansigt, og se hvordan tankerne hvirvlede rundt i hovedet på ham. Det var tydeligt at han aldrig var blevet flirtet med af en mand før, eller i hvert fald kunne man fornemme at han nærmest overvejede at spørge lidt mere ind til Nicola og lære ham lidt at kende. Han troede nok rigtigt at Nicola var til salg, men ikke endnu! Og ikke for enhver pris. Nicola var jomfru, og den jomfruelighed skulle værnes om, om så det gjaldt et af Enzels 9 liv. Eller… 8 var det vist blevet til nu...

Manden lignede bestemt en der gerne ville spørge ind til Nicola, men så snart Nicola mindede ham om at Holly ventede ham, kunne han nu ikke få sig selv til at såre hende. Når han mødtes med Holly, blev hun altid glad for at se ham, og det ville da være en skam at skifte hende ud. Det var i hvert fald sådan stamkunden tænkte, for det var sådan Enzel havde opdraget Holly - til at få mænd til at tro at de var værdsat. Han smilte blot naivt, og lod panteren gå hen til klokkesystemet, hvor han kunne se ham an bag fra. Blikke som selvfølgelig ikke blev overset af den altid vågende Enzel.

”Åh, uundskyld mig” Enzel rejste sig straks – dog lidt forsinket op, da det gik op for ham, at Nicola ikke vidste hvilket værelsesnummer han skulle ringe op til. Elegant svang han armen forbi Nicola og hev et par gange i snoren til værelse 3. Han vendte sig derefter om og stillede sig i en rank position, der udstrålede at han var klar til at servicere. Men kunden sagde ikke mere, og i stedet var der et øjebliks akavet stilhed, før Hollys hastige skridt kunne høres ned af trapperne, og da hun så hvem der var kommet for at se til hende, lyste hun op. Hendes ører strittede og den korte hale logrede, meget lig hvad man kunne forvente af en rigtig hund, der glædede sig over at få gæster. Med en feminin, lidt skinger stemme hilste hun på ham ved fornavn, og lagde armene elskværdigt om ham, som om hun oprigtigt havde savnet ham. Hendes skuespil var formidabel.

Så snart kunden blev ført op ovenpå til et af værelserne igen, gik Enzel hen og skriblede lidt i bogen. ”Nåå?” Lød det snagende fra Enzel ”Og jeg som nær havde ladet mig forføre af dig… Du er vist en farlig kat, der bare godt kan lide at flirte med alle.” Det kunne godt lyde bebrejdende, men det var i virkeligheden Enzels måde at drille og stikke lidt til Nicola på. Det gjorde ham skam tilfreds at se Nicola lege lidt med kunderne.



Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 159 cm

Vuze 03.12.2019 01:55
Nicola sendte et taknemmeligt blik mod Enzel. Der var ingen grund til, at han skulle lade ham stå og svede og se dum ud.. men han havde alligevel frygtet, at det ville være tilfældet. Det ville ikke være første gang nogen havde gkort lignende mod ham.
Han vendte sig om, og ventede på, atHolly ville komme ned at tage kunden med op. Da han endelig så hende komme ned af trappen nåede han lige at stoppe sig selv i også at sende hende et charmerende smil. Det var næppe en god ide at flirte med hende foran hendes stamkunde. Han skulle jo helst ikke koste Enzel kunder.

Da kunden var gået, faldt hans blik tilbage på Enzel. Han overvejede virkelig at skubbe ham hen i stolen igen. Hvor meget ville de mon kunne nå før den næste kunde ankom?
"Jeg kan lide opmærksomheden" Han smilede og trak på skuldrene som om det var en selvfølge.
"Jeg var vist ikke alene om at forføre, husk hvem der nussede hvem. Desuden er der langt fra lidt uskyldig flirten og så faktisk prøve at forføre nogen" Han havde ikke haft nogen som helst interesse i kunden, han ville bare gerne have lidt opmærksomhed. Hvorimod Enzel.. ja, Enzel var en helt anden historie, han vækkede i den grad hans nysgerrig. Der var et eller andet over ham. Måske den måde han selvsikkert havde taget styringen mens han havde vasket ham? Han havde en svaghed overfor mænd, som vidste hvad de ville have og gerne ville arbejde for det.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Blæksprutten 15.12.2019 00:24

Med omhyggelige fjerpennestrøg formede bogstaverne sig til ord den tunge bog. Han var trods alt nybegynder til det med at skrive pænt, men når han tog sig god tid om det, kunne det godt narre de fleste. Med sit blik skævede han sig om skulderen for at se på Nicola med et vurderende blik, men så tilbage til sit blæk og sin fjerpen for at færdiggøre det sidste punktum. Han studsede lidt over, at Nicola valgte at minde ham om, at Enzel var den første til at forsøge at forføre Nicola. Tjo, det var nok lidt åbenlyst. Men mon Nicola havde gennemskuet at det var for at manipulere ham til at tilvælge bordellivet? Og egentlig ikke fordi Enzel ønskede at få tilfredsstillet sine behov? 

”Er der virkelig?” Lød det skeptisk fra Enzel, som bogen blev klappet i med et tungt smæld. Han vendte sig om mod ham, krydsede de silkeklædte ben og lænede sig mageligt mod kateteret med en vis arrogance over sig. ”Det tænker du måske. Men ikke på et bordel. Du flirtede med ham, så næste gang han svinger forbi hos mig bliver han skuffet, når han hører at du ikke er til salg… Det er en skam, for du passer godt ind her og du klarer det fint med kunderne.” Enzel tog sig stadig god tid til at nærstudere Nicola. Han syntes selv han var god til at finde ud af folk, men ham her havde han lidt problemer med. Der var både afvigelse og villighed at aflæse på ham, og det fik ham til at føle sig leget med. Det sidste han ønskede, var at blive snydt!


Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 159 cm

Vuze 15.12.2019 06:12
Nicola kunne mærke et stik af dårlig samvittighed. Han var vant til at kunne flirte uskyldigt med folk omkring sig, og hvis de så forsøgte at gøre med ud af det, kunne han afvise dem og gå videre til den næste.. men hvis kunden kom til bordellet kun for ham? Kunden var jo en af Hollys faste, så ville han overhovedet vende tilbage til bordellet kun for ham? Han var forvirret, usikker. Ville han faktisk kunne blive på bordellet? Det var så tæt på, hvad han havde gjort før, men alligevel var der en verde  til forskel.
"Jeg ved ikke, om jeg vil kunne stå til tjeneste for en anden på den måde. Det har altid været mig, som har bestemt, hvordan de skulle foregå, fordi de jo ikke rigtig betalte mig" Han bed sig en anelse nervøst i læben. Hvorfor kunne de ikke bare gå tilbage til, hvad de havde gjort før.

"Jeg har aldrig taget en mand med i sengen på den måde frivilligt" Hans blik blev usikkert som det gik op for ham, at han muligvis havde talt om sig. Han skulle huske, at han havde fortalt Enzel, at han aldrig havde været sammen med en mand på den måde. Han så ned i gulvet mens han håbede på, at Enzel ikke tog nærmere notits af hans kommentar. For en sikkerheds skyld forsøgte han dog at komme på en bortforklaring, der dukkede bare ikke noget op.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Blæksprutten 19.12.2019 13:30
Enzel var som frosset fast i sin position og med sit skarpe katteblik rettet på panteren, alt imens han forsøgte at analysere hvad han blev sagt og måden det blev sagt på. Kom Nicola til at tale over sig? Og i så fald, havde han virkelig løjet omkring sin jomfruelighed til ham? Hvorfor!? Enzel var vred, men han var ikke dumdristig nok til at udløse den og gå verbalt amok på ham, men øjnene blev smalle jo hurtigere det blev klart for ham, at Nicola havde løjet overfor ham, og jo mere han havde lejet med ham.

”På den måde?” Spurgte han så behersket som han kunne, men med en vis tilspidset skepsis overfor ham og alle hans løgne. Han forsøgte at huske sig selv på, at han var nødt til at behandle ham godt, for han skulle stadig bruge ham! Men han vidste at han havde med en snedig løgner at gøre, og han ville aldrig kunne stole på ham fremover. Det ville altid ligge i baghovedet på ham, at hans interesse i ham var falsk, men det var ikke fordi det betød noget, så længe han kunne arbejde.

”Hvorfor får jeg nu det indtryk af at du ikke har fortalt mig sandheden alligevel?” Han rettede sig op fra skænken og gik over til Nicola og stillede sig helt tæt. Han var ikke nogen truende størrelse, men han havde en kølig personlighed og en højde der overgik Nicolas. Med sine onde, kolde øjne stirrede han ind i Nicolas mørkebrune, naive øjne og scannede ham efter sandheden, der måtte gemme sig bag. Man kunne næsten tro at Enzel havde en speciel sandhedsfremprovokerende evne gemt i sit blik, men det var skam rent genetisk. Enzels pupiller var trods alt altid justerende og observerende. ”Tsh” Fnøs han, som om han var kommet frem til noget brugbart alene ved at glo ind i de chokoladebrune øjne. ”Der er kun én måde at finde ud af det på” Han flyttede sig ikke fra Nicolas nærhed, men rakte blot ud efter klokkesystemet og ringede en vilkårlig klokke.



Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 159 cm

Vuze 19.12.2019 18:41
Nicola bed sig i læben. Han havde dummet sig, uden tvivl. Enzel lød til at have luret, at han havde løjet tidligere. Eller, han havde jo ikke decideret løjet. Men kunne vel ikke sige, at han havde ladet Sobek tage ham, det var mere at Sobek havde taget sig den rettighed uden nogen hensyn til, hvad Nicola selv måtte mene. Han tvivlede dog på, at Enzel ville kunne se det fra hans side. Ville det være bedst bare at indrømme det? Han havde ikke ligefrem lyst til det.. Han havde ikke lyst til at gøre ham gal. Han troede ikke, at Enzel ligefrem ville ty til vold, men han havde været så venlig mod ham indtil nu.. Den første venlige person han havde mødt i lang tid.

"Jeg.. jeg ved ikke hvad du mener" Hans stemme var lav, og ingen kunne være i tvivl om at han ikke talte sandt.
Han følte sig utroligt lille under Enzel kolde blik. Han ville da ikke ligefrem ty til vold, ville han? Han kunne mærke en frygt brede sig i kroppen. En frygt som alt for meget lignede den som havde domineret hans hverdag i den tid han havde været hos Sobek. Han havde lyst til at skubbe Enzel væk og stikke af, men han var som frosset fast. Han kunne ikke kæmpe imod, hvis han forsøgte på noget.. Han kunne ikke engang bevæge sig. Han kunne kun kigge på Enzel med store bange øjne.
"Hvad har du tænkt dig at gøre" det var kun en hvisken. Han vidste, at klokkesystemet førte op til værelserne, men kunne de også tilkalde andre? Han skulle aldrig have stolet på Enzel, han vidste jo ingenting om ham. Hvor havde han egentlig været dum.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Blæksprutten 19.12.2019 19:24

”Du ved udmærket godt hvad jeg mener. Spil ikke dum” Svarede Enzel lidt hårdt og ignorerede blankt det spørgsmål der var blevet stillet ham. Nicola virkede bange, og det behagede Enzel på en eller anden måde. Han var jo vred på drengen! Han havde brug for at han reagerede på at han havde gjort noget forkert, så han kunne lære af det.

Nu hvor Enzel havde ringet én af pigerne ned, ville det ikke vare længe før hun kom ned, og hvis der ikke lige stod en kunde hernede, som ventede på hende, var det fordi hun skulle tage over ved kundemodtagelsen. Men Nicola ville ikke være der længe nok til at se hvorfor Enzel havde valgt at kalde hende ned, for dernæst tog Enzel sin hånd på Nicolas arm og trak ham med sig ind igennem spisesalen igen, og videre hen til et sæt dobbeltdøre, der førte ind til en velholdt og forsamlingsmøbleret stue. Med et tarveligt degraderende puf, førte han Nicola ind i rummet og lukkede dørene bag sig.

”Gør dig selv komfortabel” Beordrede han og gjorde et hovedryk hen mod den bordeauxrøde chaiselong, der prydede stuen ved siden af de mange tæpper, silkepuder og erotiske nøgenmalerier af halvdyrskvinder og mænd. Stuen var til den private, festlige side, og det afslørede at stuen her blev udnyttet af gæster under særlige lejligheder…

Stadig uden at fortælle Nicola hvad der skulle til at ske, afklædte Enzel sig fra sit yderste lag silketøj og hang det op på stumtjeneren, der stod ved døren. Herefter gik han hen til en kommode af mørkt træ og åbnede skuffen, hvor han fandt et fyrtøj frem, som han brugte til at antænde stearinlysene omkring chaiselongen, mens han lod resten af stuen forblive mørklagt.



Nicola

Nicola

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 159 cm

Vuze 19.12.2019 19:45
Normalt ville Nicola nok være blevet lettet da det gik op for ham, at hvem end der bæev kaldt ned ikke blev tilkaldt for at gøre ham noget. At Enzel trak ham væk fra det forholdsvis offentlige rum gjorde ham dog noget mere bekymret og bange. Han havde ikke lyst til at følge med ham, men hans krop lystrede ham stadig ikke, så han kunne ikke gøre abdet end at lade sig trække afsted af Enzel. Imens gik hans tanker amok med scenarier om, hvad der mon ville ske med ham. Alle scenarierne var lige ubehgelige, men han kunne ikke stoppe dem i at forme sig i hans hoved.

Han så sig lidt rundt i rummet, som han blev skubbet ind i. Langt pænere end noget sted han nogensinde havde været, men det sagde nu heller ikke så meget.
Tøvende gik han hen og satte sig på kanten af chaiselongen. Hun var gerne adlyde ordre, men uanset hvordan han placerede sig, ville han næppe have det behageligt. Så kunne han lige så godt sætte sig, så han hurtigt kunne stikke af.
Tavst betragtede han Enzel, mens denne tog det yderste lag tøj af og derefter tændte lysene. Han havde en million spørgsmål, som han gerne ville have svar på, men han turde dårligt tale, så han forholdt sig tavs.
We were born alone

And we die alone

What a way to go

Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Blæksprutten 19.12.2019 20:05

Enzel så sig om skulderen og lod blikket glide rundt for at se om belysningen var som han ville have den. Først derefter så han tilbage på Nicola, som han havde efterladt til hans egen forvirring. Hm. Det så overhoved ikke ud som om Nicola havde gjort sig noget forsøg på at gøre sig selv komfortabel. Han sad jo som en skolepige på kanten af sofaen med sine arme og ben tæt ind til sig. Forstummet af skræk og ikke den fjerneste antydning af lyst efter ham.

”Har katten taget din tunge?” Spurgte Enzel endelig og mærkede et spændt sug i maven over at bruge et så vovet et udtryk, der passede så godt til situationen. Men hvordan skulle Nicola vide hvem han virkelig var? På ingen måde… Enzel skubbede silkeskoene af sig med fødderne, der hvor han stod, men brugte hænderne til at trække sig af sokkerne. ”Er du bange for mig, bare fordi jeg blev en lille smule vred et øjeblik?” Han viste sig pludselig fra sin mere flirtende måde, og hans stemme var mildnet sig op og blev mere spinnende og tiltrækkende. Et karakterskift der sagtens kunne være lige så uhyggeligt som hvis han var blevet i sit vrede, dominerende humør. Nicola var stadig ikke tilgivet, men Enzel formåede at tælle til 10 og være i stand til at lade som om, at alt var forladt.

Med listige, sikre skridt bevægede han sig tættere på panteren, og hans lange, slanke arme viklede sig om Nicola, mens han tog plads på chaiselongen ved siden af ham. Han var tæt på ham nu, og Enzels ansigt nærmede sig hans. Han kyssede hans læber og fik skilt hans læber ad til et ordentligt kys, hvor hans tunge søgte ind mod Nicolas i en kælen ligeværdig leg.



0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1