Dragonflower 16.03.2020 14:51
Jez tiltede hoved en smule som Daman afslørede allerede at havde taget sig sine forholdsregler.
"Jamen sikken da en rettidig omhu!" kommenterede hun, og var faktisk oprigtigt imponeret for en stund. At gå så langt som til faktisk at tænke over et så basalt, logistisk problem, sagde i sig selv en del, men at han også korrekt havde identificeret problemet på forhold, ud fra så ringe en kendskab til hendes evne som deres korte møde havde budt, var noget for sig.
"I så tilfælde skulle jeg kunne nøjes med en måned. Mine kærer håndlangere skal stadig bevæge sig hen til et passende samlingspunkt. Jeg har trods alt ikke den slags mandskab liggende i kælderen" klukkede hun. De fleste var, for tiden, spredt omkring i landskabet, for at gøre noget så basalt som at hugge træ og pløje marker. Ikke nødvendigvis spændende arbejde, men det var simple opgaver hendes tjenere ekselerede bedst i.
Jez lænede sig en smule mod Valkar og hviskede tilbage
"Ah du har så evigt ret min kærer, men vores ene møde var ikke ligefrem en tillidsvækkende affære, så jeg kan næppe bebrejde ham" svarede hun muntert. Skønt det var ganske besværligt, så var der også utroligt spændende i sådan at vade ind i blinde, uden andet end en utroværdig, mistænkelig herre med ukendte mentale evners ord for, at det alt sammen var okay.
"Men i så fald så ses vi jo snart igen! Men mindre De havde andet?" fortsatte Jez, denne gang i normalt tonefald igen, og rettet mod Daman.

"Home is where you can find a decent graveyard and strangers can disappear without awkward questions."