Som hun beskrev smagen var det tydelig at hun ikke helt havde ret, men han var hellere ikke imod hvad hun sagde. ”I er ikke på min kost plan fremover, jeg holder mig til mennesker og engle. De har en bedre smag, elver er heller ikke dårlig at spise. Du kan forstille dig at de racer vi ser som byttedyr smager bedst” forklarede han kort. ”Jeg kan sige ikke det store om alfer, jeg mødte engang en anden en af dem, men ham kunne jeg ikke smage på fordi samtalen mellem ham og kvinden der deltog var alt for morsom” Smile havde ikke set mere til kvinden der efter men hun havde vækket hans nysselighed nok til at han gerne ville finde hende.
Smile lavede ryst på hoved som han prøvede på huske mere fra den dag, men resten af samtalen havde ikke været vigtig nok. ”Generelt undgår jeg racer som kan gør større modstand overfor mig, dæmoner er blandt andet stærke nok til at jeg ikke har lyst til angribe dem” også var de hellere ikke dårlig selskab at snakke med, det lettere at tale med race der forstod sig i mord og anden form for ondskab.
Han begyndte at forsætte ned af gaden indtil at det endte ved gyden der var mellem de forladte huse, ”Jeg har desværre ikke en nøgle til huset, så du må se om du kan bruge hulet i vægen” sagde han, i hendes mande krop var hun nok lidt større end hvad han selv var som mand og hun kunne nok komme igennem uden de store problemer. Smile skubbede ind i hullet i væggen for rydde vejen for dem før at han selv kravlede indenfor, man kunne ikke tale meget om indhold i huset for det var der ikke det store af.
Smile følte ikke at han havde brug for mange ting, jo et skab til tøj. En seng i et markere hjørne til hvile om dagen, når han ikke gad at være udenfor, den blev næsten aldrig rørt af ham. Der var et bord og to stole og mærkelig trappe til salen ovenpå hvor man svag kunne duft et eller andet der rådne i fred og ro.
Smile ledte kort efter et eller andet til tænde det lille lys midt på bordet. ”Hjem, rædsomme hjem” sagde han kort. ”Jeg ville byde på et eller andet, men eftersom at jeg ikke spise som sådan, er der ikke så meget komme efter” sagde han til hende da hun var komme indenfor.