Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 02.08.2019 11:49
"Og nu har jeg faktisk nogle nosser, du kan flå af," kommenterede Hector med et skævt smil, mens han lod sit blik glide ned og Junos nye krop. Havde det været hvem som helst anden, havde det ikke tændt ham, men alt ved Juno tændte ham. Kønnet var åbenbart ligegyldigt.

Han lod sine hænder glide ned langs Junos lår og skubbede dem forsigtigt fra hinanden.

"Nu slikker jeg dig," mumlede han og ventede et par sekunder, så Juno kunne nå at protestere. Gjorde han ikke det, så ville Hector langsomt læne sig ned og lade sin tunge glide igennem de bløde folder mellem hans ben.

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 24.08.2019 01:07
Instinktivt havde Juno lyst til at knibe sine lår sammen, når Hector skubbede dem fra hinanden. Det var helt forkert, det de havde gang i. Juno havde regnet med at dagen ville komme, hvor Hector fik en pik, han havde jo selv lovet at hjælpe ham med den, men han havde ikke forestillet sig, at han samtidig skulle undvære sin egen. 

"Det gør du bare," mumlede han alligevel, da Hector opdaterede ham på, hvad han havde gang i. Øjeblikket efter gispede han efter vejret, da Hectors tunge mødte hans køn. 

"Det fint nok, men det kommer ikke til at være nok," fortalte Juno selvsikkert, på trods af kun at have givet Hector et par sekunder dernede, og på trods af hvor åndeløs Juno allerede var. 
Hans hænder fandt igen op til hans små bryster, som han nysgerrigt og ganske tilfredst legede med, med én i hver hånd, indtil Hectors tunge fandt længere ind og Juno følte sig nødt til at begrave en hånd i hans mørke krøller og desperat presse hans ansigt op imod sig. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 26.08.2019 23:11
Hector kunne ikke lade være med at smile mod Junos køn ved Junos kommentar, og han gryntede tilfreds, da han mærkede en hånd i sit hår og sit ansigt blive skubbet op mod Juno. Han stak sin tunge længere ind, lod den glide igennem folderne og omkring Junos åbning. Han ville ikke skubbe den helt ind, før Juno havde fået muligheden for at sige fra, men det var fristende. 

Til sidst kunne han næsten ikke holde sig længere, og han trak hovedet lidt væk, så han kunne se op på Juno med et mørkt, ophidset blik.

"Vil du have mere?" spurgte han stakåndet.

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 27.09.2019 22:27
Juno var ved at gå fuldstændig til, da Hector tog sig af ham. Der løb elektricitet igennem hele hans krop, samtidig med at han aldrig havde været så afslappet i hele sit liv. Det var nemt for ham ikke at gøre andet, end hvad hans krop ville have ham til; som var at stønne og sukke og vride sig lidt, når Hector fandt et særligt følsomt sted at røre ham. 

"Jeg vil have det hele," indrømmede Juno, der pludselig følte sig forfærdelig tom uden Hectors tunge i sig. "Jeg vil have din pik, hvis du vil give mig den." Han slikkede sine læber og så op og ned ad Hectors krop. Han kunne godt forestille sig, at Hector ville modsætte sig. Han havde også selv modsat sig først, men det var inden han var blevet dryppende våd, inden han kunne mærke at han manglede den. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 01.10.2019 20:30
"Det vil jeg gerne," udåndede Hector tungt og slikkede sine våde læber, som smagte af Juno. På en eller anden måde smagte Juno stadig på samme måde, selvom alt andet mellem hans ben var totalt nyt og anderledes. Han skubbede sig op på alle fire og kravlede op langs Junos krop, tættere på hans ansigt. Han kastede et blik ned mellem deres kroppe, hvor hans hårde pik vuggede blidt lige over Junos kønshår. Han sank en klump, pludselig nervøs.

"Sådan her?" spurgte han for at købe et par ekstra sekunder, inden hele hans verden ville blive vendt på hovedet for evigt. "Eller vil du sidde øverst måske?"

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 01.10.2019 23:47
Juno tog en langsom indånding og så ned imod dem, hvor Hectors nye pik hang, tung og våd, og sank en klump. Han var selv så dryppende våd, at han ingen tvivl havde om at det ville blive fedt med Hectors pik, men alligevel kunne han ikke undgå at blive lidt nervøs. Præcis som Hector også var, gik det op for ham.

"Fuck nej, jeg sidder ikke øverst. Ligner jeg én, der har lyst til at styre det her lige nu?" spurgte han med et nervøst grin. "Vi kan tage den bagfra eller sidelæns hvis du vil, men jeg sidder ikke oppe på dén der og knepper dig. Det er dit job nu." Juno smilede skævt op til sin kæreste og kastede med sit lange, blonde hår, inden han kom i tanke om Hectors præferencer.

"Er det bedre, hvis jeg ligner mig selv lidt mere? Jeg kan godt fikse noget af det," tilbød han. "Jeg kan også fikse det hele, hvis det er. Mere eller mindre permanent." Med den gule sten han havde hugget fra Vargas, ville han kunne vende tilbage til sit eget udseende og beholde det, så længe han holdt om stenen, men han håbede alligevel Hector ville hjælpe ham med at udforske den her krop først. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 02.10.2019 09:55
Hector rystede på hovedet; selvom han generelt ikke var til kvinder eller kvindekroppe, så var han alligevel nysgerrig nok til at ville udforske Junos nye krop, når han nu havde chancen. Han ville aldrig igen få mulighed for at mærke, hvordan det var at være sammen med en pige, og da pigen i dette tilfælde var Juno, så føltes det trygt og ufarligt, selvom det gjorde ham en smule nervøs.

"Jeg vil se dit ansigt," mumlede han og så tilbage til Junos ansigt. "Bare bliv liggende..."

Hector slikkede sine læber og rakte så en hånd ned mellem dem for at guide sin pik til Junos hul. Han tog en dyb indånding og smilede nervøst og spændt til Juno, mens han rullede let med sine hofter for st skubbe sin pik ind i ham. Så snart han mærkede den våde varme omkring sig, skiftede Hectors ansigtsudtryk til en blanding af forundring og lyst. Det føltes meget mere anderledes, end han kunne have forstillet sig, men på en eller anden måde føltes det stadig ens. Det var bare ligesom en... omvendt følelse? I stedet for at blive fyldt op, fyldte han noget op.

Et lille, skælvende støn kom fra ham, mens han skubbede sig dybere ind i Junos varme.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 02.10.2019 23:41
"Klamt," svarede Juno med et grin, da Hector sagde at han ville se hans ansigt imens. "Du har da set mit ansigt før," påstod han, mest fordi han var nervøs og havde brug for at komme ud med al den nervøse energi - en masse ligegyldige ord var den nemmeste måde.

Hans ansigt var selvfølgelig anderledes nu. Og det var det udtryk han lavede også, da han rent faktisk mærkede Hectors pik i sig. Hans mund og øjne åbnede sig vidt og sekundet efter hev han efter vejret, da Hector skubbede sig længere op i ham. Det var hundredetusinde gange bedre, end hvad han havde forestillet sig. Og Hector gjorde ikke engang noget endnu. Juno kunne have ligget med hans pik i sig hele natten, bare sådan, hvis ikke han havde været så grådig efter mere. 

"Ja... Mere," bad han stakåndet og løftede sit hoved op for at presse sine læber imod Hectors. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 13.10.2019 10:58
Hector begravede begge hænder i Junos lange, lyse hår, da Juno løftede sit hoved efter ham, og han mødte Junos læber i et grådigt kys. Hans hofter begyndte at røre på sig, trække sig tilbage og skubbe sig frem i et roligt, men ret ujævnt tempo, mens Hector forsøgte at finde en ordentlig rytme. Det var ikke specielt nemt, når alting føltes så dejligt, at han hele tiden blev distraheret, men det lykkedes dog nogenlunde at finde et tempo, der ikke var for langsomt (som ville have drevet ham til vanvid) men heller ikke for hurtigt (som ville have fået ham til at komme alt for hurtigt). 

"Hv... Hvordan er det?" fik ham spurgt mod Junos mund mellem kys. Hvis Juno ikke havde kunnet lide det, ville han have ladet Hector vide det, dét var Hector ikke i tvivl om, men han kunne ikke lade være med at spørge alligevel. Han ville have Juno til at sætte ord på, hvordan det føltes pludselig at være i Hectors normale position.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 13.10.2019 21:36
Hver gang Hector stødte ind i ham, stønnede Juno sagte imod hans læber. Det føltes godt og han ville have at Hector vidste, at det føltes godt. Særligt nu, når det var ham der gjorde alt arbejdet. Alt Juno gjorde var at trække sine ben længere op om ham og trække ham tæt ind til sig. Og at stønne, når noget føltes godt. Hvilket var hele tiden. 

"Det er meningen med fucking livet," svarede Juno med et grin imod Hectors læber, inden han kyssede ham igen. "Er det hårdt? Skal jeg overtage?" spurgte han drillende, men lagde en hånd mod Hectors skulder for rent faktisk at skubbe ham rundt og bytte plads med ham, hvis Hector ikke kunne tage det. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 13.10.2019 21:55
Hector smilede af Junos svar, for det var et typisk Juno-svar, men det var samtidig ét, Hector kun kunne erklære sig fuldstændig enig i. Da Juno skubbede mod hans skulder, strittede Hector dog lidt imod. Han var ikke klar på bare at lægge sig ned og ligge stille. Han ville tage Juno, og dét mente han ikke, han kunne hvis han lå ned. Men han havde dog ikke noget imod at skifte stilling.

"Nej," stønnede han og rystede let på hovedet uden overhovedet at stoppe med at støde ind i Juno. "Her... Sådan her."

Hector skubbede begge arme rundt om Juno, så han kunne tage godt fat i ham. Det var ikke, fordi Hector havde været svag før - faktisk syntes han selv, han havde været ret stærk, omstændighederne taget i betragtning - men han var mærkbart stærkere nu. Før ville han aldrig have kunnet løfte Juno op og sidde i én bevægelse, men det var præcis, hvad han gjorde nu. Han satte sig op og løftede Juno med sig, så Hector endte på sine knæ med Juno i sit skød. Han rykkede han sig lidt hen ad sengen, så Juno kunne læne ryggen mod væggen. I den her stilling kunne Hector stadig se Junos ansigt og kysse ham, men han kunne støde dybere ind i ham og endda skubbe sine arme under Junos knæ, så Junos ben nærmest hang over Hectors skuldre.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 14.10.2019 17:26
Juno gispede af overraskelse, da Hector pludselig løftede ham op, og grinede ind imod hans læber. "Du er sgu da blevet en stærk mand, hva," udbrød han imponeret, og forsøgte at kysse Hector igen, men endte med blot at stønne, da Hectors pik pludselig trængte ind i ham fra en anden vinkel. 

"Okay," sagde han med et suk, efterfulgt af endnu et støn. Hvis ikke Hector havde haft så godt fat om ham, ville han være faldet helt sammen. Han kunne ikke overskue noget som helst, udover den nydelse Hector gav ham, og han åbnede let sin mund, for at invitere Hectors læber ned i et nyt kys. Han havde lyst til at rose ham, men han havde ikke længere vejret til det, og han var nødt til at lade sine støn udtrykke det for ham. 
I deres nye stilling gik det heller ikke længe, før en bølge af varme gled igennem Junos krop, og hans støn sad fast i halsen på ham et øjeblik, inden han løftede blikket til Hector. Han vidste ikke hvad han skulle sige eller gøre, selvom et 'tak' virkede passende, men i stedet trak han ham ind i et kys og pressede sig ned over ham, for at få ham med sig. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 14.10.2019 21:46
"Du er også blevet lettere," grinede Hector til Juno, men kunne ikke lade være med at se lidt stolt ud ved Junos kommentar. Han forsvandt dog hurtigt ind i følelsen af sin pik i Juno igen, og han holdt ham fast og tæt ind til sig, mens han stødte op i ham. 

Da Juno bevægede sig og lænede sig ind over ham, lod Hector sig falde bagover på madrassen uden modstand. Han stønnede mod Junos læber og lod sine hænder glide ned over hans nøgne ryg, mens han forsøgte at blibve ved med at støde op i ham, selvom det var lidt sværere, når han lå ned på ryggen.

"Jeg kommer snart," fik han gispet mod Junos mund. "Hvor... hvor skal jeg...?"

Hvordan han havde hjernekapacitet nok til at stille det spørgsmål, vidste han ikke helt, men det var alligevel vigtig for ham. Han var ret overbevidst om, at der nok ikke kunne ske noget, hvis han kom indeni Juno, men han ville være sikker på, at Juno var enig.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 14.10.2019 22:22
Det var rigtig nok at han var blevet lettere, men det gik først op for Juno nu. Han var både lavere og spinklere på alle mulige måder i sin nye krop. Imens Hector var blevet stærkere, var han garanteret også blevet svagere.

Juno pressede sig smilende ned over Hector og forsøgte at ride ham, men lod ret hurtigt Hector overtage, for selvom han lige var kommet, føltes Hectors pik så god, at det var nemmere bare at lade ham støde op i sig, end det var for Juno at tvinge sig selv til at blive ved med at bevæge sig. 

"I mig?" svarede Juno blankt, og helt velmenende pressede han sig insisterende ned over Hector for at hjælpe ham med at komme, for modsat ham havde han ikke hjernekapacitet nok til overhovedet at have indset risikoen ved at lade ham komme i sig. Oppe i sit hoved var han stadig en fyr, bare midlertidigt med en nogle andre kønsorganer. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 15.10.2019 19:04
Hector holdt kun få sekunder, efter Juno gav ham lov til at komme i sig. Han greb fat om Junos hofter, klamrede sig nærmest til dem, mens han stødte så hårdt, han kunne op i Juno og slap et tung, dybt støn, da hans klimaks skyllede over ham.

"Juno..." stønnede han og så op på Juno med vidt åbne øjne og åben mund, mens hans pik dunkede og tømte sig indeni Junos varme krop. Orgasmen var ikke så anderledes end dem, han havde prøvet før, men alligevel føltes den mere centreret omkring hans underliv, hvorimod han tidligere kunne mærke den helt ud i fingerspidserne. Men varmen var den samme, og nydelsen var også den samme. Han satte sig op og placerede et vådt kys mellem Junos små bryster, inden han udmattet faldt tilbage på madrassen med et grynt.

"Wow," mumlede han og grinede svagt. "Det er sådan dét føles."

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 27.10.2019 15:59
Varme strømmede igennem Juno, da han nød synet af Hector, der kom. Desuden kunne han mærke, hvordan hans pik bevægede sig i ham, og modsat hvordan han som fyr havde brug for bare en kort pause, var han nu allerede klar til en omgang mere. 

Han lænede sig ned over sin kæreste og kyssede ham smilende. "Føles godt, ikk? Har du lyst til at prøve det igen?" spurgte han med et grin og rullede sine hofter over ham. Han havde ikke engang givet Hector tid til at blive slap, før han forsøgte at få gang i ham igen. 
Han løftede sig op af ham og så Hector i øjnene, imens de begge kunne høre, hvordan Hectors pik faldt ned på hans mave med en våd lyd. Junos kinder blev varme, da han kunne mærke sig selv dryppe ned på Hector også - eller måske var det Hectors, der dryppede. Det var først ved dén tanke, at Juno blev bleg. "Du tror ikke at - øh - der er ikke nogen risiko, vel?" spurgte han med sammentrukne øjenbryn. "Jeg mener, jeg bruger bare min evne til at blive mig selv igen, og så er der ikke nogen konsekvenser, vel?" Pludselig var der ikke noget han kunne mærke tydeligere, end den sæd der løb ned af hans blege lår. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 02.11.2019 20:41
Hector skulle til at grine og skubbe Juno af sig for at få et par minutters pause. Nok var Hector mindst lige så liderlig som Juno, men han kunne godt mærke, at han blev nødt til at tage en pause, selvom han virkelig gerne ville tage en omgang til. Hector nåede dog slet ikke at skubbe til Juno, da han fornemmede stemningen skifte. Hans kinder blev meget varme ved Junos spørgsmål, og han rystede hurtigt på hovedet.

"Nej, nej, det er helt sikkert... tror jeg," svarede han og gned over sit ansigt og forsøgte at skubbe tanken fra sig. Han havde aldrig villet have børn, og han havde heller aldrig været i stand til det, selv hvis han ville, men erkendelsen af, at det måske kunne lade sig gøre - at han og Juno kunne skabe et liv sammen - vendte lige hele hans verden på hovedet. Han havde stadig ikke lyst til at få børn, hverken nu eller senere, men tanken var stadig vild.

"Nej, det tror jeg virkelig ikke," sagde han så også for at overbevise sig selv. "Og... og ellers kan man jo godt få det til at gå væk."

Han mødte Junos blik og smilede beroligende til ham, selvom hans puls var lidt hurtigere end normalt.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 02.11.2019 21:46
Juno havde altid gerne ville have børn, men han havde aldrig haft lyst til at lave dem selv. Han havde rigeligt med børn i børnene han boede sammen med og allerede tog sig af sammen med Hector. De børn han forestillede sig, at han skulle have i fremtiden, ville være et barn, der var lille nok til, at han kunne tage det til sig som sit eget og være dets far hele dets liv. 

Under alle omstændigheder skulle det ikke være nu. Det skulle ikke være et barn, der skulle komme fra Junos krop, og det skulle slet ikke være nu. Hectors svar var ikke særlig overbevisende, og hans smil ikke særlig beroligende, men hans påmindelse om muligheder for at få et muligt barn til at gå væk, var hvad der fik Juno til at slappe af igen. Den mulighed havde han selv helt glemt. 

"Det kan godt være at vi skal finde noget af dét... Bare for en sikkerheds skyld," svarede Juno med et grin og kunne ikke lade være med at gribe fat om Hectors pik for langsomt at stryge sin hånd op og ned ad den. "Så kan vi også slappe af, når vi tager en tur mere senere." Juno var ikke færdig, så meget var han helt klar over.

Han lagde sig på maven ved siden af Hector og rakte ud, hvor stenen han havde stjålet fra Vargas lå, og skiftede ubesværet sit køn, indtil han var fuldstændig sig selv igen, inden han greb fat om den. Det svære var ikke at skifte køn for ham, det var at holde det.
Med sit eget drengede smil, vendte han sig mod Hector igen. "Vi skal også have prøvet de her to kroppe af sammen, når du er klar til det," mindede han ham om med et grin. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 03.11.2019 20:39
Et dovent støn undslap Hectors læber, da Juno tog om hans trætte pik, der gjorde et ihærdigt men forgæves forsøg på at blive hård igen. Han vendte sig mod Juno, da Juno lagde sig ned ved siden af ham, og han skulle lige til at lægge en arm om Juno, da Juno pludselig skiftede køn.

"Wow, jeg havde glemt, du kan det dér," sagde han imponeret og smilede. Hans hjerte hoppede lidt. Det var nu alligevel dén her Juno, han allerbedst kunne lide, og han møvede sig straks tættere på og lagde en arm og en pelset ben over Junos krop for at komme så tæt på ham som muligt.

"Ja," mumlede han ind i Junos hår. "Jeg vil gerne prøve det hele. Hvad med dig? Vil du også prøve det hele?"

Mens han talte, bevægede hans ene hånd sig lidt ned ad Junos ryg for at stryge let hen over hans røv. Han vidste godt, at Juno havde betænkeligheder (for at sige det mildt) omkring pikke og dén del af hans krop, hvilket Hector ikke kunne bebrejde ham. Men måske var det anderledes, hvis det var Hector?

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 03.11.2019 20:54
Juno lyste op i hele ansigtet, da han så Hectors udtryk efter han havde skiftet sit køn igen. Han kunne heller ikke lade være med at grine, da Hector reagerede ved ligefrem at møve sig helt tæt op af ham. "Du har nogle præferencer, hva?" spurgte han med et grin, men lagde også en arm om Hector, selvom det var lidt akavet, som han lå på maven og ellers ikke rykkede sig. 

Juno var på nippet til at svare et rungende 'ja', da Hectors hånd nåede ned til hans røv, og en klump straks satte sig fast i halsen på ham. 
"Det ved jeg sgu ikke," svarede han, lavmælt men ærligt. Han vendte sit ansigt imod Hectors og skubbede deres læber og næser op imod hinanden, indtil det var helt umuligt for Hector at se hans ansigtsudtryk. "Jeg har ikke lyst til at gøre noget på dig, der gør ondt," indrømmede han, stadig med klumpen i halsen. "Og jeg ved ikke om jeg tror på.. at det kan føles godt..."
1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 5