Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 17.06.2019 18:16
det var rat for jack at have den Gammel Alicia tilbage han gik rolige hen og lage panden mod hendes. " så lad os få os noget at spise "visket han blidt og kysset hende blidt på kinden men gik rolig hjem mod korgen. jack stoppet stille op og vendte sig for at sikker sig for at Alicia var med. han ville stadige være den mand hun ville have ham til at være. men ligne u det som de hadet var også fint nok for ham.jack gik stille og rolige igen og kikket glad mod Alicia det var længen siden han hadet følt sig så godt. jack sukket blidt og mærkede vinden i  sig.  jack vædten rolige og kikket mod sin hjem by en dag måske en dag kunne han stikke af. han tænke tit på det og ville måske være sammen med Alicia i sidste ende. jack smilet glad og kikket rolige skyren der var meget at gøre sammen med Alicia det vidste han stille lage han armen om henden og grinden lidt " jeg har virklige savnet dig " sagde han blidt og rolige mens halen lovret glad 

Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 84 år

Højde / 175 cm

Karen 19.06.2019 08:17
Alicia havde egentlig ikke det store imod, at Jack lagde sin pande mod hendes, og hun nikkede til hans svar. Hun trak dog hovedet lidt væk, da han ville kysse hende på kinden. Hun fik dog ikke trukket sig hurtigt nok, og hun kunne mærke snuden mod kinden. Hun fulgte roligt efter ham, da han begyndte at gå. Hun sendte ham et smil, da han vendte sig for at se, om hun var med, men hun sagde ikke noget. I stedet fortsatte hun blot med at gå.

Da Jack prøvede at lægge armen om Alicia, smygede hun sig dog ud af den. Hun havde ikke lyst til at give ham det forkerte indtryk, så derfor prøvede hun nu at holde lidt afstand, så han ikke fik indtryk af, at hun ville noget, hun ikke ville. Ved hans ord sendte hun ham dog et flabet smil. "Du kunne bare have taget kontakt noget før. Du ved, hvor jeg er. Jeg har ingen anelse om, hvor din by ligger. Bind for øjnene, husker du nok?" svarede hun med en drillende tone i stemmen.
- Vampyr, dæmon, menneske, elver. Det gør ingen forskel for mig.
- De ønsker aldeles ikke at se mit temperament i kog...
- Sååå... kan De lide brød?

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 15.03.2020 19:32
jack tog sig lidt i nakken og grinte blidt " yhere det husker jeg til næste gang......" svaret han lidt peliget undertøne jack kunne se korgen og begyndt at at gå¨der hen med jack kunne høre musike og munhter hed han åbnet stille døren og lod blikket glide rundt der var mange inden i dag han sende rolige et smil til Alic og lod halen glide om henden blidt men ikke mere ind det jack slap henden igen og gik langsomt hen til boret " såå hvad kunne du tænke dig Alicia " svaret han igen med en blid under tone og  vente på kro fatter måtte komme forbi 

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 1