Med hurtige skridt, gik hun tilbage til værelset. Jo færre der så hende forlade køkkenet, desto bedre. Med et lille smil på læben, kiggede hun sig over skulderen. Så optaget, at hun var lige ved at gå ind i healeren der kom ud af rummet. “Oh undskyld!” fik hun hurtigt sagt, da det var lige ved at ske. Kvinden smilede og nikkede. “Ingen skade sket. Han er tilset, men jeg anbefaler at han bliver sengeliggende i et par dage. Benet var ikke godt.. og det brud på armen.” hun rystede på hoved og sukkede. Det var ikke tit de havde brug for healere her på bordellet, men det var altid den samme der kom. Så heldigvis undgik man at høre på, at man burde være mere forsigtigt eller at man skulle stoppe med hvad man lavede. Kristen gjorde altid bare sit job, kom med nogle opløftende ord og gik igen. “Jeg takker dig for din hjælp, jeg kommer forbi med betalingen i morgen som aftalt.” hun nikkede, og de forlod hinanden igen.
Hun gik ind af døren, og betragtede Fabian i sengen. “jeg greb også lige noget nyt tøj til dig på vejen. Tænkte det måske var rare end det du havde på.” hun satte tingene fra sig, og gik over med en stor løs skjorte og nogle løse bukser. Så der ikke var noget som der sad for stramt eller generede på anden måde. “Jeg fandt også noget lækkert til os!” hun kravlede op i sengen ved siden af ham, og gav ham et stort smil. Hvor efter hun begyndte at fiske forskellige lækkerier frem til dem.