Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 170 cm

Sparks 23.05.2019 20:43
Da Sif nåede køkkenet, kiggede hun sig en ekstra gang over skulderen, før hun begav sig ind i spisekammeret. Selvom hun vidste hun ikke burde, fandt hun nogle af de lidt mere lækre ting frem. Hun fandt en lækker pølse frem, en lidt mere spændende ost. Nybagt brød fra morgenen, og lidt forskellige frugte. Her i blandt vindruer og jordbær. Normalt var de her ting forbeholdt de velhavende kunder, men i dag synes hun at de havde ret til lidt ekstra. Så måtte hun tage den skæld ud senere, hvis nogen fandt ud af det. Hun fik pakket det hele fint ned i en kurv og lagde et lagen hen over, så ingen kunne se hvad hun havde taget. Derefter nappede hun en flaske vin og to glas. Det måtte næsten være den bedste medicin, hun kunne tilbyde lige nu.

Med hurtige skridt, gik hun tilbage til værelset. Jo færre der så hende forlade køkkenet, desto bedre. Med et lille smil på læben, kiggede hun sig over skulderen. Så optaget, at hun var lige ved at gå ind i healeren der kom ud af rummet. “Oh undskyld!” fik hun hurtigt sagt, da det var lige ved at ske. Kvinden smilede og nikkede. “Ingen skade sket. Han er tilset, men jeg anbefaler at han bliver sengeliggende i et par dage. Benet var ikke godt.. og det brud på armen.” hun rystede på hoved og sukkede. Det var ikke tit de havde brug for healere her på bordellet, men det var altid den samme der kom. Så heldigvis undgik man at høre på, at man burde være mere forsigtigt eller at man skulle stoppe med hvad man lavede. Kristen gjorde altid bare sit job, kom med nogle opløftende ord og gik igen. “Jeg takker dig for din hjælp, jeg kommer forbi med betalingen i morgen som aftalt.” hun nikkede, og de forlod hinanden igen.

Hun gik ind af døren, og betragtede Fabian i sengen. “jeg greb også lige noget nyt tøj til dig på vejen. Tænkte det måske var rare end det du havde på.” hun satte tingene fra sig, og gik over med en stor løs skjorte og nogle løse bukser. Så der ikke var noget som der sad for stramt eller generede på anden måde. “Jeg fandt også noget lækkert til os!” hun kravlede op i sengen ved siden af ham, og gav ham et stort smil. Hvor efter hun begyndte at fiske forskellige lækkerier frem til dem.
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 185 cm

Helli 24.05.2019 12:45
Fabian havde en hånd i håret, og så irritabel ud, da Sif gik ind af døren, men udtrykket i ansigtet forsvandt så hurtigt, at det var svært at bedømme om det overhoved havde været der til at starte med. Hvis det havde, så var det nok fordi at han ikke ønskede at vise sig sådan overfor Sif. 

"Ah tak," sagde han da han tog imod tøjet. Selvom han intet problem havde i at være nøgen, så blev det lidt koldt i længden, så han tog glædeligt tøjet på, dog ikke uden en hvis besvær ligeså snart han skulle bøje sine lemmer, men på kom det. Selvom han normalvis også selv gik i lidt løst tøj, så var et ikke i nærheden af ligeså stort som det her. Det så næsten lidt småkomisk ud, som ærmerne gik ned over hans hænder, og så han blev nødt til at lægge dem op.

Han kravlede op i sengen til Sif efterfølgende. "Noget lækkert?" sagde han, en vis interesse i det, da han sjældent selv fik det mest imponerende mad. "Det er noget af et måltid. Hvis jeg havde vidst I have så god mad her, så ville jeg da komme forbi lidt oftere," pointerede han grinende. Selv ikke maden kunne overbevise ham om at blive ansat her i bordellet.
Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 170 cm

Sparks 25.05.2019 13:05
Hun grinede en krystal klar latter, en latter der bar præg af, at den var blevet øvet. Hendes egen latter, var en del mere hysterisk, ukontrolleret og til tider en smule voldsomt. Et grin der stadig ville give mange et smil på læben, eller blive smittet af det. Men sådan en latter, den var ikke god at have i et selskab med mænd. I hvert fald ikke dem alle, og som man voksede op på et bordel. Og valgte at dette også var erhvervet man skulle være i. Så var det som at blive en utrolig god skuespiller, manerer blev ændret. Latter og bevægelse af kroppen blev kontrolleret. Alle de ting, som ikke blev set som værende charmerende, smukke og fortryllende. Alt det en mand ønskede, bare for en enkelt nat. Så sådan var hendes latter nu, efter så mange år, var det svært at finde ens rigtige jeg igen.

Hun begyndte at finde maden frem, og lagde det frem på de to tallerkner hun havde taget med også. “Tag endelig for dig, jeg har som sagt lige spist” men selv med de ord, greb hun et jordbær og puttede i munden. Derefter begyndte hun at åbne vinen, og tog glassene frem. Det var ikke vinglas, bare helt almindelig drikkeglas. Det var lidt nemmere, desuden behøvede det hele jo ikke være så fint. “Kunne du tænke dig et glas?” spurgte hun, som hun begyndte at hælde op.
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 185 cm

Helli 29.05.2019 14:09
"Det betyder jo bare at der er mere til mig ikke," sagde Fabian med et grin, før at han selv tog et par vindruer. Det var så sjældent han selv fik vindruer, selvom at han var vant til at fodre dem til nogen af hans kunder. Det var bare aldrig noget af det han gik ud og købte til sig selv når han havde overskydende penge. Måske han burde give sig selv nogen godter lidt oftere, selvom de sidste par år havde været lidt ekstra hårde for ham med plagerne og udgangsforbud. Det gjorde at der ikke var så mange ekstra penge at gøre godt med.

Han tog glædeligt imod glasset med vin. "Det behøver du ikke spørge mig om to gange," svarede han og tog et sip af den søde vin. Ah, så var alting da også ved at være godt igen. "Det eneste der hjælper lidt ondt i kroppen er nok alkohol," det var ikke fordi at han decideret mente det, men det var ikke som om at alkohollen gjorde skade. Det gjorde tingene lidt nemmere, og alkohol fik ham til at glemme at han havde ondt. For det meste i hvert fald.
Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 170 cm

Sparks 29.05.2019 16:15
Det kan du kan se det positive i det” drillede hun, som hun selv tog nogle af vindruerne. Hun lagde sig ned i sengen og kiggede op i loftet. Eller hun kiggede ind i de fine gennemsigtige stof, hun havde brugt til at beklæde sengen med. Det var her hun fandt de små værdige i livet, tegne og dekorerer værelserne med. Hun fugtede læberne, og tænkte lidt. Hun rejste sig op på den ene side og drak af vinen. Den søde smag var helt vidunderlig imod hendes gane. Normalt var hun ikke særlig meget til vin eller alkohol for den sags skyld. Men når de var så søde som denne, så kunne hun ikke lade være. Så det var også altid den hun fandt frem, skulle kunden ønske hun drak sammen med dem.

Hendes blik lagde sig på Fabian, ville han nogen sinde stoppe? Nu når man oplevede dage som disse, kunder som han havde haft her til nat. Hvad var det så der drev dem videre? “Du drømmer aldrig om at der er nogen som der tager dig væk fra det her liv?” ordene forlod hendes mund, inden hun kunne nå at stoppe dem. Tankerne havde presset så meget på i hendes indre, at de undslap inden hun kunne trække det tilbage. Hun kiggede flovt væk, det var så tydeligt at det var hendes egne værdier som hun påduttede ham. Hun kendte ham jo godt, vidste hvem han var og hvad han brændte for. Men Sif, måtte indrømme at hun var begyndt at gå med i tvivlen i sig.
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 185 cm

Helli 30.05.2019 13:40
Fabian var ikke ligefrem kendt for sin positive attitude, men til trods for det, så blev man nødt til at have en vis poitivitet i deres fag, ellers kunne de dårlige gange, godt gøre lidt mere ondt, end de allerede gjorde. Selv for en som Fabian der faktisk elskede sit job, selvom det blev set ned på af mange.

Han tog lidt af brødet og pølsen hun havde fundet frem, og værdsatte det ærligtalt lidt mere end vindruerne, af den simple grund at det var noget mere solidt mad han endelig fik at spise. Det var ikke meget han havde fået indenbords inden han havde opsøgt kunderne. Den slags tid han havde slet ikke følt at han havde haft.
Derfor var hans mund også fuld, da Sif spurgte ham om han nogensinde ville væk fra det liv de levede. Han kiggede lidt overraskende på hende, som han forsatte med at tygge, inden han skyllede det væk med vinen. "Aldrig," sagde han. Der var ikke et eneste spor af at han ikke mente det. "Jeg valgte måske erhvervet af nød, men jeg har aldrig fortrudt det. Det er bedre end at være en eller anden bonde." Fabian selv kom jo fra landet, og at hjælpe med landbruget havde egentlig været hvad der var forventet af ham da han voksede op.
Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 170 cm

Sparks 30.05.2019 14:33
Der kom et skævt smil, som hun betragtede hvordan han tog for sig af madvarerne. Det var rart at se hvordan at han ikke holde sig tilbage. Nogen gange, kunne det være hårdt at komme ind på folk. Og selvom at man stille mad foran dem, og sagde de bare skulle spise. Så ville de stadig havde svært ved, faktisk at tage imod tilbuddet. Hun fugtede læberne, da han kiggede overrasket på hende. Fingrene lukkede sig om noget af hendes hår og tog det bag hendes øre. Hun puttede en vindrue i munden, og kiggede ud i rummet. “nej det kommer næsten ikke som en overraskelse at du synes det.” svarede hun stille, stadig med et lille smil på læben. “Måske er det der forskellen er.” mumlede hun forsigtigt.

Hun fik det altid skidt når hun fik disse tanker, for hun elskede sin mor ganske højt. Men når det kom til at være prostitueret, havde hun aldrig rigtig haft et valg. I hvert fald ikke når man kiggede på hendes udgangspunkt. Når man voksede op i dette hus, var vidne til hvordan man blev tilside sat fordi mor skulle holde gang i biksen. Sidde og lege til sen ud på aften, mens der igen blev underholdt mænd i det andet rum. “Måske er det fordi jeg aldrig rigtig valgte faget, at jeg nogen gange sidde og drømmer om at være en ganske almindelig bondepige.” grinede hun forlegen, hvorpå hendes øjne igen lagde sig over på Fabian. “men det er godt at høre du har det godt med det du laver, også selvom du gav mig noget af et chok ved at komme sådan anstigene.” hun lagde en hånd på hans lår, ganske forsigtigt og nussede det lidt. Ganske venskabeligt. Da det ikke var direkte kontakt mellem hud, kunne hun ikke mærke kontakten lige så voldsom. Som da hun var kommet til at røre ham ved et uheld.
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 185 cm

Helli 30.05.2019 15:28
Når Fabian ikke var med kunder, eller potentiale kunder, så var der absolut ingen grund til at holde sig tilbage. Han kendte desuden også Sif ret godt, så han følte ikke at der var et behov for at fremstå som pænere end han egentlig var. I bund og grund var han jo bare en bondesøn, og der skulle maden bare indenbords fordi måltiderne var store men få. En vane han aldrig rigtig havde fået vænnet sig af med.

Fabian kiggede på Sif, en anelse bekymring at spore i hans øjne. Det kunne ikke være det ideelle fag for en der ikke selv havde valgt det, selvom Fabian aldrig havde haft på fornemmelsen at Sif decideret var blevet presset af Vigdis, men udgangspunktet havde nok ikke været godt.
Han lagde sin egen hånd oven på Sif's. "Mine forældre tager sikkert gerne imod et par ekstra hænder hvis du er seriøs om det," sagde han muntert, selvom han ville foretrække at beholde Sif i byen. Desuden var han ikke sikker på om de havde midlerne til at fodre endnu en mund hvis det endelig var, men han tvivlede også stærkt på at Sif havde tænkt sig faktisk at tage imod tilbuddet.
Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 170 cm

Sparks 30.05.2019 16:13
Hendes krop summede da han lagde hånden på hendes. Hun tog en dyb indånding og fugtede læberne. Måske hvis hun prøvede at ignorerer det, så ville hun ikke modtage hans følelser? Hun lod i hvert fald hånden ligge, da nød at mærke hans varme imod hendes hånd.

hah! Mig på en bondegård, det ville være et kønt syn” grinede hun, og kunne næsten forestille sig hvordan det ville blive. Og det var på ingen måde et kønt syn! Stakkels Fabians forældre, de ville kun tabe penge på hende; så meget var sikkert. “tror mere jeg higer efter drømmen om en dag at finde kærlighed. Og at han ville kunne tage min datter og jeg væk her fra” hun fik et fjernt udtryk i øjnene. Drømmen var så livlig. En mand der en dag ville forelsket sig i hende, han behøvede hverken at være rig eller flot. Bare han havde en god sjæl, og hjertet på det rette sted.

Men fantasien var farlig at have. For de mænd der besøgte bordelhuset ville aldrig ramme ind i den beskrivelse. Og det var ikke fordi hun havde så meget tid for sig selv, uden for bordellet. Så hvor i alverden havde hun forestillet sig det skulle ske? “men jeg kommer nok aldrig ud af det her liv, for jeg aner ikke hvordan jeg kunne tjene penge på nogen anden måde. Det her er hvad jeg er god til” hun bed sig i læben, hvor efter hun tømte sit vinglas.
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 185 cm

Helli 31.05.2019 11:12
Fabian havde stadig ingen ide at Sif havde problemer med sin evne, ellers ville han ikk have placeret sin hånd på hendes, men selvom den gik amok, så ville det være tydeligt at Fabian havde det bedre, selvom han stadig havde ondt. Han var også i væsentlig bedre humør, hvilket nok havde noget med maden og vinen at gøre.

Han så lidt eftertænksom på hende. Kærlighed. Det var aldrig noget han selv havde ønsket at opsøge nogensinde. Det var næsten som at den del af ham var defekt, men til trods for det, så kunne han ikke få sig selv til at bekymre sig om det. Ønsket om at leve som alle andre var virkelig bare ikke noget der lå i hans kort. Det kunne man jo se på det erhverv han havde taget op. "Du må jo finde en der er rig nok til at du ikke behøver at arbejde så. Eller begynde at tage op en ny hobby du kan lave om til et erhverv," sagde han før at han selv tømte sit glas med vin. Hivs hun kunne sy eller brodere eller noget, så var Fabian i hvert fald efter den opfattelse at hun nok kunne blive skrædder eller noget ligenende. Det var nok ikke så nemt, når man kun havde lavet en ting hele sit liv.
Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 170 cm

Sparks 31.05.2019 17:20
Hun kiggede eftertænksom ud i luften, da han foreslog hun kunne tage en hobby op. Også gøre det til hendes nye leve vej. Det var nok mere sandsynligt, at det kunne blive en realitet, i stedet for at sidde på sine hænder og håbe nogen kom og reddede hende. “Hmm, jeg kan jo både sy. Jeg kan også male, tegne… synge og spille klaver?” når man pludselig havde meget tid, inden at kunderne kom om aften. Begyndte man at kede sig, og især da hun havde været gravid med sin lille pige. Der havde hun virkelig haft oceaner af tid til lige præcis det hun ville. Der havde hendes mor pludselig vist sig fra den pylret side. Sjovt nok.

Tror du det ville kunne lade sig gøre? Tror du jeg ville kunne finde noget andet at lave?” det var som et julelys var blevet tændt i hendes øjne. “Jeg kan måske søge en stilling i teateret?” hun blev så begejstret, at hun lænede sig frem og gav Fabian et kys på kinden, og begyndte derefter at hælde noget mere vin op til dem begge. “Måske! Måske det faktisk kunne lykkes.” sagde hun drømmende, og tog en lille tår af den søde drik.
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 185 cm

Helli 17.08.2019 11:40
Hvis Sif havde lyst til at lave noget andet, så ville Fabian støtte op om det, bare fordi at det var mere værd at hun følte sig glad, end det var at have en indenfor erhvervet at relatere til. Desuden var det ikke som om at hun kunne efterlade hele det her liv bag sig. Der var stadig Vigdis, og bordellet var lidt som en familie efterhånden.

"Der er vel kun en måde at finde ud af det på," pointerede han. Ned og spørg efter et job. "Jeg ved dog ikke hvor meget man tjener eller hvor meget de mangler folk, men ellers kan du jo altid sende Vigdis derned," Det sidste var sagt som en spøg. For selvom Vigdis nogen gange virkede til at hun havde byen i sin hule hånd, så kunne hun ikke altid få sin vilje, især oppe i detøvre bydistrikt, hvor de var lidt mere fine i det, og ikke offentlig ville erkende at de kom på bordellet. I ly fra natten kom de dog gerne og fik en tur.
Han lod vinen køre lidt rundt i glasset, som han kiggede ned på det. "Hvorfor blev du en del af pigerne her, hvis det ikke er et job du ønsker?" spurgte han endelig.
Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 170 cm

Sparks 08.03.2020 21:22
Det var som om at nået af begejstringen for at finde nyt job, blev dæmpet så snart morens navn blev nævnt. Hun tog en dyb indånding, hun kunne aldrig gøre det imod sin mor. Selvom det ikke forholdte sig sådan i helhed. Men den ærefrygt hun følte over for moren, og at hun altid ville stå i hendes gæld. Gjorde at hun ikke havde lyst til at forlade stedet. 

Sif stillede vinglasset fra sig og lagde sig ned i sengen. Hun sukkede dybt og kiggede op i loftet. Ja hvorfor var hun blevet en del af pigerne. 

Fabian.. jeg har aldrig kendt til andet.” Mumlede hun så endelig og lukkede øjnene mens hun tænkte tilbage i sit liv. “Min mor fik mig her... og her boede jeg, her voksede jeg op. Her har jeg min familie.” Hun tog en dyb indånding, og mærkede hvordan lungerne pressede imod hendes ribben inden hun slap vejret igen. “Jeg tænkte aldrig over om jeg skulle, eller ikke skulle blive en del af pigerne her. Det var en selvfølge.” 
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 185 cm

Helli 08.03.2020 21:31
I virkeligheden var det svært for Fabian rigtig at sige noget om Sif og Vigdis' forhold. Han havde altid holdt sig udenfor bordellet, selvom han altid var blevet behandlet pænt her, men det betød også at han også holdt sig væk fra familieforholdene mellem dem, det kunne godt være at det var mere kompliceret, end det så ud som om på overfladen.
Selv havde han valgt erhvervet, måske ikke som første prioritet til at starte med, men han havde altid muligheden for at tage tilbage til at arbejde med hans familie på gården, noget han ikke ønskede.

"Men du er også gammel nok til at tage dine egne valg. Det er jo ikke som om du mister din familie på det," tilbød han, overraskende blødt og omsorgsfuldt. Det var lidt som om at væggene var brudt ned, så han gjorde ikke ligeså meget for at lade som om at det ikke påvirkede ham, at hans ven var nedtrykt.
"Men det er op til dig, det er dit liv, men jeg ved fra min egen erfaring, at det føles bedre, når man selv har taget valget... og valget er for en selv og ingen andre." Han fortrød i hvert fald ikke sit valg i erhvervet, selvom dagen i dag havde været hård.
Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 170 cm

Sparks 08.03.2020 22:32
Hun vente sit hoved imod ham og gav ham et blidt smil. Hendes hånd gled hen imod hans, og greb blidt omkring den. Hun slap ham ikke af syne, mens han sagde sin del. Det varmede helt ind i hendes hjerte. Her havde det været hende som skulle tage sig af ham, men lige nu føltes det mere om det var omvendt. 

Hvad med dig?” Spurgte hun så, hun vidste godt hun havde spurgt om han ikke ønskede at nogen tog ham væk fra det her liv. “Hvad ønsker du i dit liv? Siden du føler du har fundet det du elsker. Har du så fundet alt du troede du ville finde?” Spurgte hun blidt, gav hånden et klem og fjernede hendes hånd igen. Hun sukkede og lukkede øjnene. “Måske vinen har gjort mig sentimental. Vi var jo egentlig kommet her ind for at sikre os at du var okay. Og nu sidder vi her og får mig i bedre humør.” Hun tog en pause og tog en dyb indånding “tak Fabian. Du er en sand ven.
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 185 cm

Helli 10.03.2020 15:38
Det var nok storebrorsgenet der alligevel slog igennem hos Fabian, uanset hvor meget han godt kunne lide at lade som om han var ligeglad med andre. Sif havde dog haft muligheden for faktisk at komme under hans hud og skabe en reel forbindelse med ham, hvor han ikke følte at han ligeså meget havde behov for at skjule sig bag en eller anden facade.

Spørgsmålet der blev smidt tilbage på ham, var han dog ikke forberedt på, og han så overrasket ud, og så lidt eftertænksomt. Han havde ikke de seneste par år overvejet noget så… filosofisk. Han var trods alt en simpel mand.
”Enten det, eller også har det givet dig meget filosofiske tanker,” lo han blidt. ”Og i lige måde. Tak fordi du tog dig af mine…” han skævede lidt ned på resterne af skrammerne som stadig var der.
”Men jeg ved ikke hvad jeg ønsker mig. Det virker for stort et spørgsmål i mit liv. Jeg forsøger bare at være i nuet og ikke tænke på hvad der sker, den dag jeg ikke kan leve af at sælge min krop.” Der ville nok gå mange år, når han havde sin evne til at virke yngre end han var, men før eller siden, så ville hans krop stadig være brugt, ligesom den var hos Vigdis.
Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 170 cm

Sparks 13.03.2020 15:10
Hun tog sin hånd tilbage, og kiggede igen op imod loftet. Hun tog en dyb indånding og lukkede derefter øjnene. Hun kunne mærke at vinen var begyndt at gøre hende en smule døsig. Hun nikkede til det han sagde, fordi det gav rigtig god mening i hendes øre. Det ikke at tænke over hvad der skulle ske i fremtiden, men bare tag en dag ad gangen. Måske hun skulle tage det mere til hjerte, måske behøvede man ikke nogen plan. Ting fungerede som de var lige nu.

Ha, til den tid har du sikkert opsnuset en eliksirer der kan forevige din ungdom. Så du kan blive ved med at gøre det du elsker” Grinede hun, og kunne så ikke holde et lille gab tilbage. “Men jeg forstår hvad du siger, det er vigtigt at huske og holde sig i nuet og ikke tænke alt for meget frem i tiden.
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 185 cm

Helli 15.03.2020 16:19
Fabian himlede først lidt med øjnene af det hun sagde, med et smil i mundvigen, før hans ansigt blev lidt mere seriøst. ”Tror du virkelig de findes, det ville løse de fleste af mine problemer,” spurgte han. Han var ikke en for normale fantasier, men ærligtalt, at kunne leve ligeså godt og længe som elverne, ville ikke være en dårlig ting. Så kunne man dø mens man stadig var ung, for man var vel altid ung, når man ikke kunne dø af alderdom.
Ikke at Fabian mente at han ville være god til at leve så længe. Han havde nok ikke sindet til det, selvom alle vel på et eller andet punkt legede med ideen om at leve evigt.

”Det er rigtigt, vi kan alligevel ikke planlægge for fremtiden,” sagde han. Han havde blot været en teenager da det gik op for ham hvor sandt det var. Ingen havde været forberedt på at hans bror blev bidt af en varulv, og alt hvad der havde været givet på det tidspunkt, faldt fra hinanden.
Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 170 cm

Sparks 15.03.2020 18:52
De findes sikkert allerede – spørgsmålet er mere.” hun tog en dyb indånding, der tilføjede en smule dramatisk effekt på hvad hun skulle til og sige. “hvad du er villig til at betale for det.” hun slog lidt ud med sin ene arm, stadig mens hendes øjne var lukkede. “Kan kun forestille mig, at en dæmon sidder på sådan en opskrift. Og hvad jeg har hørt og lade mig fortælle – så sælger de ikke noget billigt. Og hvis de gør. Så er det en fælde.

Hun blev lidt fanget i hvor hyggeligt det her var. Hun kunne ikke sidst husket, hvornår hun havde ligget i hende seng. Med en mand; og ikke lavet andet end bare og snakke om løst og fast. De vigtige og ikke så vigtige emner. Generelt så var det ikke så nemt at føre sådanne samtaler, med nogen af dem som der boede på bordellet. Alt der blev tænkt på her, var penge, og den næste kunde der kom ind af døren. Selvfølgelig snakkede man også om, ens makeup og hvilket tøj man skulle have på. Men aldrig om ting der var uden for bordellet, det var virkelig rart. Også at hun kunne ligge så afslappet, og bare nyde tilværelsen.

Hvad skal du så bruge resten af dagen på?” hun åbnede endelig øjnene, og vente sig rundt på maven så hun igen kunne kigge på ham. Hun gav ham et uskyldigt smil, men det var tydeligt at der foregik noget andet bag hendes øjne.
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 185 cm

Helli 15.03.2020 20:08
Fabian grublede lidt over det og tænkte sig om. Det var ikke fordi han ikke havde mødt en dæmon før, og han vidste at der ofte fulgte nogle ting med som man ikke kunne forudse. At lave en aftale med en dæmon var… bare ikke en god ide. SÅ meget vidste han, men på den anden side, så var han ikke sikker på hvad han havde, som en dæmon ville have, og som han ikke var villig til at give op.
”Det lyder mere som en skræmmehistorie for små børn,” endte han i stedet for sige, og tog deres lille picnic væk fra midten af sengen, mellem dem, og satte det ud på et sengebord, før han smed sig bagud for at ligge ved siden af Sif.

”Altså, jeg har jo fået at vide af en vis læge,” han kiggede over på Sif, som var grunden til lægen i det hele taget, ”at jeg skal slappe af for ikke at overanstrenge min krop.” Smerterne var ikke så store, og ærligtalt ville Fabian nok have gået ud på gaden igen og fundet endnu en kunde, hvis det ikke var fordi at Sif ville lege mor overfor ham hvis han forsøgte.
0 0 2

Trådnomineringer:

Nomineret af: Helli
Nomineringsårsag:
“Det var underligt faktisk at have en så dyb en tråd med Fabian, og selvom vi havde en lang pause i midten, så var den hele ventetiden værd <3”

Nomineret af: Sparks
Nomineringsårsag:
“En rigtig dejlig tråd, som jeg synes var helt fantastisk at være en del af!”

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Alianne_ Læremester, Krystal Administrator, Mong, jack
Lige nu: 4 | I dag: 10