Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 23.05.2019 16:34
Rumi grinte da hun imiterede ham. det var sjovt. men det var jo sådan han havde gjort. at hun gispede gjorde ham intet. det havde de fleste gjort. maria også for den sags skyld. han så på hende da hun spurgte om han var vampyr. han grinte lidt og tog sig til maven fordi det var morsomt. han var nok rødøjet men han var ikke vampyr. han var bleg men ikke vampyr. "det tror mange ved første øjekast." han tørte en lattertåre væk og smilte charmerende til hende. "jeg er ikke vampyr nej. og min amulet gør bare jeg har hudfarvet hud." ville hun mon kunne gætte han var djinn. de var jo ikek så udbredte som mennesker.

han tog fat i sine bukser og åbnede bæltet og  hev det ud hvor lomme lærken sad og holdte den op. den var rusten. brun og noget støvet. "jeg burde ikke sige det men jeg stoler på Dem som De på mig. jeg er en Djinn. dette er min beholder. mit mest værdsatte ejestykke. og min svaghed" han tog den ned til bæltet igen og spændte bæltet aller om sig så bukserne ikke faldt af. det ville være flovt.
Sensō

Sensō

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 1677 år

Højde / 177 cm

Karen 23.05.2019 19:08
Sensō nikkede som svar, da hun blev bekræftet i sin mistanke. Det havde ikke gjort hende noget, hvis han var vampyr, for hun havde slet ikke den slags fordomme til racerne.

Da Rumi løsnede lommelærken, kiggede hun opmærksomt på den, mens han forklarede. En djinn? Hun havde hørt det før et sted, men det tog et øjeblik, inden hun kom i tanke om, hvad det betød. "En lampeånd? Er det rigtigt forstået, eller husker jeg forkert?" spurgte hun. Det var længe siden, hun var stødt på navnet, så hun var ikke sikker på, at hun huskede rigtigt. "Jeg tror ikke, min race har et navn" fortalte hun, hvilket var sandt. Hun refererede en gang imellem til sig selv som rytter, men det var ikke et officielt navn.
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 24.05.2019 14:26
Rumi så på hende da hun  nikkede. han blev dog lidt paf da hun sagde lampeånd. han begyndte at grine. ja kald hans lommelærke for en lampe. men jo det var jo rigtigt. det var hvad folk også kaldte dem, han stoppede med at grine og så på hende. "jo det kan man også kaldte os. men vi hedder nu Djinn som race." sagde han roligt og så på hende da hun pludselig så meget tænksom ud. da hun så sagde at hendes race intet navn havde så han underne på hende. "hvordan identicisere i jer så?" spurgte han så roligt.
Sensō

Sensō

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 1677 år

Højde / 177 cm

Karen 27.05.2019 10:23
Sensō nikkede med et smil til hans svar. "Det var også mest, så jeg var på den helt sikre side" svarede hun muntert. Det var trods alt bedre med absolut ingen tvivl om, hvad der blev ment.

Ved Rumis spørgsmål så hun dog lidt tænksom ud. Det var ikke ligefrem noget, hun tænkte over til dagligt. "Ved navn vil jeg tro? Vi er før blevet kaldt apokalypsens fire ryttere, så jeg tror, det er det, andre identificerer os som" svarede hun eftertænksomt. Hun var dog ikke glad for den titel, for hun havde ikke lyst til at følge den vej. Hun ville skabe sin egen skæbne.
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 27.05.2019 14:05
Rumi så på hende og nikkede for at sikre sig at hun vidste at han var med. da hun talte om hvad de engang var kaldt så han på hende og tænkte over hvad man kunne kalde dem. "de 4 ryttere. måske?" sagde han med et tænktsom mine.

han så op på himlen og synes skyerne var begyndt at blive lidt sorte ude i horisonten. og inden han fik sagt det nok snart begyndte at regne slå en lyn ned ude i horisonten. det var facinerene synes Rumi at lyns kræft var så stærk og smuk på samme tid. men de var jo også dødelige at blive ramt af.
Sensō

Sensō

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 1677 år

Højde / 177 cm

Karen 31.05.2019 10:46
Sensō tænkte lidt over svaret. Det var tæt på det, de allerede var kendt som, men det var bestemt ikke en dårlig idé, så hun sendte Rumi et smil. "Det kunne det sagtens være. Jeg må foreslå det til mine søskende, når jeg ser dem igen" svarede hun muntert.

Sensō lagde først mærke til vejrskiftet, da et lysglimt trådte frem i horisonten efterfulgt af en buldren. "Vi burde nok overveje at søge ly et sted" konstaterede hun lettere alvorligt. Hun var ikke selv klædt på til regnvejr.
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 31.05.2019 16:14
Rumi så på hendes smil og blev helt glad for at hun kunne lig det. da de hørte buldren så hun pludselig meget mere alvorlig ud og han nikkede. han tog fat i sin hest sadel og hoppede op på den. "kender du måske et sted i nærheden eller skal vi satse på vi kan nå byen?" spurgte han og så mod byen .der var et lille stykke vej endnu. men de kunne måske nå det vis de var seje. og vis hestene ville løbe. det ville Rumis hest ihvertfald kunne han mærke. den hadede torden.
Sensō

Sensō

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 1677 år

Højde / 177 cm

Karen 03.06.2019 10:37
Sensō overvejede situationen lidt, inden hun igen så på Rumi. "Der er en grotte i nærheden, ved jeg. Der burde vi kunne søge ly, og den kan vi helt sikkert nå" svarede hun. Det var en risiko at prøve at nå byen, så det var i hendes øjne bedre at tage det mest nærliggende, så de var sikre på at nå det.

Hun svang sig op på hesten og ventede tålmodigt på Rumi. "Jeg skal nok vise vej" sagde hun muntert og sendte ham et smil. Hvis nogen havde spurgt hende her til morgen, hvordan hendes dag ville udrette sig, havde hun aldrig kunne gætte sig til, at det var sådan her. Ikke at det gjorde hende noget, tværtimod. Det var rent faktisk rart at kunne snakke med en, der ikke med det samme gav efter for hendes påvirkning. Det ville nok blive testet noget mere i grotten, hvor hun ikke kunne holde sig på afstand, men det måtte hun tage til den tid. Selv hvis de sammen søgte ly i Dianthos, ville de stå med samme problem alligevel, så der var vel ingen vej udenom.
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 04.06.2019 15:56
Rumi sad allerede på den urolige hest da hun kom op. han nikkede og så snart hun satte afsted med hesten fulgte hans med. han roste sin hest hele vejen for at berolige den men man kunne se rædslen i dens øjne. Rumi vidste det ville blive en hård omgang at være i nærheden af hende men han ville kæmpe for hendes tillid. hun havde vidst ham tillid og han hende så det skulle ikke brydes pga hendes aura

de kom til en grotte og Rumi bad hesten om at sænke farten men det havde den vidst ikke lyst til og løb ind i grotten og Rumi fik dunket hovedet op i grottehulens loft og faldt af hesten og landte ned på numsen og ømmede både hoved og numse da han sad der nede. "tybisk, grotten kunne ikke lige ha været en fod højere til høje mænd" hviskede han til sig selv i irretation over at den var så lang iforhold til ham.
Sensō

Sensō

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 1677 år

Højde / 177 cm

Karen 06.06.2019 08:07
Sensō var ikke så nervøs for sig selv, for hun kunne sagtens forsvare sig. Hun havde dog ikke lyst til at skade Rumi, så hvis det kom dertil, havde hun endnu ikke en plan for, hvad hun ville gøre. Hvis grotten var stor nok, ville det nemmeste nok være at binde ham og så holde sig på afstand, til han car faldet ned igen. På den anden side havde han vist, at han ikke var ret modtagelig overfor hendes påvirkning, så det var ret sandsynligt, at det ikke ville komme dertil.

Sensō havde sat gang i hesten med det samme, hun var kommet op. Hun var nået ind i grotten først, fordi hun havde holdt sig et lille stykke foran Rumi for at lede vejen, så hun var allerede steget af hesten igen, da hun hørte et *dunk*. Hun vendte sig for lige at nå at se Rumi falde af hesten. Med tydelig bekymring i blikket for hun over til ham. "Er du okay?" spurgte hun og gav sig til at undersøge ham. Der var kommet et så ved panden, hvor der blødte fra, og Sensō gik straks i gang med at løsne sin rustning. Det var tydeligt, at hun havde styr på dette, for det tog ikke mange øjeblikke at spænde den løs og befri sig selv fra den. Herefter fik hun også slagkoften temmelig hurtigt af. Inden under fremviste hun en ærmeløs, rød tunika. Hun trak sin dolk ud af dens skede og skar tunikaen over, så hun fik et langt stykke stof, hun kunne bruge som forbinding, hvilket samtidig blotlagde den blege mave. Det var dog ikke noget, hun skænkede en tanke, som hun bandt stoffet om hovedet på Rumi for at stoppe blødningen.

Næste skridt var at starte et bål. Hvis hun var hurtig, kunne Sensō nå at samle brænde, inden regnen ramte dem, så hun rejste sig op. "Vent her. Jeg er tilbage om lidt" sagde hun. Der var ikke noget kommanderende over hendes stemme, det lød mere som en bøn. Hun skyndte sig ud af grotten, og der gik ikke mange minutter, før hun var tilbage igen med en stor favnfuld brænde. "Vi risikerer, at vi skal være her et stykke tid, så jeg tænkte, at vi nok får brug for et bål" forklarede hun, som hun fik tændt op i det, og der gik heller ikke længe, før hun havde fået startet det.
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 06.06.2019 09:49
Rumi hadede mange gange at være høj. når ting som dette skete var det et af tidspunkterne. han så på da hun kom farene over til ham og begyndte at undersøge ham. han kunne mærke hvordan auraen påvirkede ham lidt. men han så bare op på hende som hun løsnede rystningen. han så på sin hånd der havde holdt på hovedet... blod?! når ja. en grotte var jo ikke lavet af bomuld. han så hvordan hun tog en dolk frem og begyndte at skære sit tøj i stykker.
"jeg er okey. det gjorde bare meget ondt. det er en ulempe ved at være høj" sagde han og man kunne se hans viljestyrke skinde igennem på ham for ikke at blive vred eller sur. hun fik bundet hans hoved ind og så var hun pludseligt gået. han rejste sig forsigtigt og kunne virkelig godt mærke at han var landt på numsen. den var virkelig øm.

da hun kom til bage havde han sat sig længere ind i hulen for  han havde jo været uden for hulen/grotten da han faldt af. han så hvor hurtig hun var og var faktisk imponeret hun var dygtig. han kunne mærke hans hoved nærmest rystede. han havde fået en hjerne rystelse men han var ikke hjemme til at undersøge sine eliksire for en mod hoved slag.
"tak... alsår for det" sagde han og pegede op på bandagen på hans hoved.
Sensō

Sensō

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 1677 år

Højde / 177 cm

Karen 06.06.2019 11:23
Sensō sendte Rumi et smil, da han svarede, at han var okay. Hun valgte dog alligevel at tjekke, om den improviserede bandage gjorde sit job, hvilket var tilfældet. Hun lod den derfor være, inden hun plantede bagdelen ved siden af ham. "Tjaa, så er der jo nogle andre fordele ved at være høj" svarede hun med et smil, inden hun kom i tanke om, at han da måtte gøre noget af et arbejde for ikke at blive påvirket af hende. "Nu må du altså sige til, hvis jeg skal flytte mig, så du ikke bliver påvirket af mig" sagde hun bekymret. Det sidste, hun ønskede var, at han skulle blive aggressiv.

Ved hans tak, sendte Sensō ham atter et smil. "Det var da så lidt. Det er ikke så tit, jeg får lov at pleje andre. Det er ikke det nemmeste, når man er skabt til at sprede krig" forklarede hun med tydelig morbid humor. Det var noget af et paradoks at lege læge, når det egentlig var meningen, at hun skulle få folk til at slå hinanden ihjel.
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 06.06.2019 11:35
Rumi kæmpede for at de kunne side ved siden af hinanden. han kunne da mærke at der var noget agrationer i ham. men ikke meget. han tog hænderne væk fra hovedet og lukkede øjnene og lagde hovedet bagover.
"det er der... på mit job feks skal jeg ikke bruge stige til at nå de øverste hylder."
han grinte lidt. det var der mange der ikke kunne når de besøgte hans butik så det var rart selv at kunne. det havde hans mester også været glad for da han stod i lærer.
Rumi ville sige til når det blev for meget men lige nu kunne han godt klare at de sad ved siden af hinanden. da hun smilte blev han helt glad inden i. han så på ilden hun havde lavet og pludselig lød et brag uden for grotten og hans hest for op og længere ind i grotten. stakkels hest tænkte Rumi bare. og lidt efter braget kunne man høre og dufte regnen. det var en helt befrielse at dufte regn.
"det er rigtigt nok. men der må da være nogle som ikke bliver påvirket af din aura.... måske børn?" det var jo ikke så meget krigerisk i et lilel nyfødt barn.
Sensō

Sensō

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 1677 år

Højde / 177 cm

Karen 06.06.2019 12:06
Sensō kunne ikke lade være med at grine mildt af hans svar. Det var ikke fordi, hun fandt hans svar humoristisk, det var mere fordi, hun kunne se det for sig, når en dværg skulle bruge noget i Rumis højde. Det var rent faktisk rart at have en, hun kunne føre en almindelig samtale med. Hun var godt klar over, at han stadig kæmpede mod hendes påvirkning, men han havde en imponerende udholdenhed, en ting hun beundrede. Hun vidste dog ikke, hvor længe han kunne holde til det, men hun gik ud fra, at han selv gav udtryk for det, hvis det blev for meget. Desuden så han ud til gerne at ville have hendes selskab, så hun så ingen grund til at flytte sig.

Det kæmpe brag fik det dog til at gibbe i Sensō. Hun havde slet ikke regnet med det, men da hun hørte dråberne ramme jorden, slappede hun af igen. Det var bare regnen og torden, der var begyndt. Hun lagde tankeløst sit hoved mod hans skulder. Hun havde ikke skænket det en tanke, om det overhovedet var okay med Rumi, hun følte sig bare godt tilpas. Ved hans spørgsmål så hun dog lidt tænksom ud. "Børn bliver oftest trodsige og begynder at råbe og skrige" forklarede hun. Det var vel sådan, børn var krigeriske.
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 06.06.2019 12:53
Rumi nød hendes selvskab. mest fordi han kunne fornemme på hende at hun kunne forsvare sig mod angreb. det var det han følte mest ved kvinder de ikke kunne og derfor skulle de beskyttes. men Senso virkede stærk. Rumi mærkede hendes hoved mod hans skuldre og han så kort ned på hende med et smil. stadig kæmpene for ikke at blive vred. han var ikke glad for kamp og krig så hvorfor ønske det. 
han kunne godt forstå deet hun sagde. ja børn var ikke krigeriske men at råbe og skrige var jo deres agrationer. Rumi tænkte lidt over det og så mod hestene "dyr.... de bliver ikke påvirket af dig?" han tænkte lidt på halvdyr også. ville de så kun halvt blive påvirket? det var svært for ham at vide men det var en tænke som strefede ham.
Sensō

Sensō

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 1677 år

Højde / 177 cm

Karen 06.06.2019 13:01
Da det gik op for Sensō, at hun bare sådan havde fundet sig til rette uden videre, rødmede hun let. Rumi sagde dog ikke noget til det, så hun blev siddende. Hendes rødmen forsvandt dog ikke med det samme. Det var lidt pinligt bare sådan at tage sig friheder med en, hun knap kendte. Hun nævnte dog ikke noget, men der gik et stykke tid, inden hun så på ham igen. Ved hans spørgsmål var hendes kinder dog stadig noget mere rødmossede end normalt. "Nej, dyr bliver ikke påvirket. Halvdyr er dog lidt anderledes, fordi de ofte har mere end instinkter at handle på" svarede hun og håbede inderligt, at det gav mening. Hendes evne krævede, at man havde mere end instinktive følelser, fordi det var dem, hun påvirkede.
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 06.06.2019 13:08
Rumi kunne godt forstå hvad hun sagde. men han havde jo håbet at han havde fundet nogle der ikke ville blive påvirket. men det havde han ikke, så han tænkte videre. han nød faktisk en kvinde i sin nærheden selv om han kunne frygte at noget ville ske hende.
han så mod ilden og kunne mærke hovedet føltes tungt. ikke fordi han var rigtigt træt. men hans hoved var tungt pga hoved rystelsen i grotte kanten. han ville gerne finde nogle der ikke var påvirket af auraen.
"har du aldrig mødt nogle der ikke blev påvirket?" spurgte han og tænkte over alle de krige landet havde været ude for og alle de ting som landet havde måtte stå imod. dæmon plager, og dronningen tilbage komst efter kileordnen havde sagt de handlede på hendes ordre. men hvad ville ikke skabe krig i sådanne situationer.
Sensō

Sensō

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 1677 år

Højde / 177 cm

Karen 06.06.2019 13:27
Sensō mødte igen hans blik ved spørgsmålet. "Ikke udover mine søskende. Men jeg er også immun over for deres respektive påvirkninger. Jeg vil dog gå ud fra, at de individer, der er immune over for magi, heller ikke vil blive påvirket, men jeg ved det ikke" svarede hun ærligt. Hun havde ikke mødt nogle af sidstnævnte, så hun kunne ikke svare på det.

Sensō tillod sig at befri sig for sine arm- og benskinner og efterfølgende også de koftestykker, der var under dem. Det kunne være anstrengende at have på i længden, og lige nu var der ikke de store fare. Hun tillod sig ydermere at putte sig lidt ind til Rumi. "Det er faktisk rart at være ved en, der ikke prøver at angribe mig med det samme" sagde hun med en varm stemme. Det var tydeligt, at hun følte sig godt tilpas.
Rumi

Rumi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 190 cm

Mong 06.06.2019 17:18
Rumi tænkte over hendes svar. så hendes søskende var de eneste hendes aura ikke virkede på. da hun tog benskinden af og resten af det der hørte til og lagde sig ind til ham rødmede han let.
han så ud mod regnen og trak en dyb indåndning 1. fordi luften var så dejlig frisk, 2 fordi han prøvede at holde sin vrede nede. og det gjorde han bedst sådan.
da hun sagde at det var rart med en der ikke angreb hende så han ned på sin lommelærke og kendte følelsen. det var rart en ikke prøvede at få hans ønsker og misbruge ham. han kunne dog ikke slippe tænken om maria. hun tog kden han havde om halsen op hvor en forlovelses ring var i. han så på den med triste øjne. han savnede hende faktisk ret så meget. Maria. hvor var hun mon vis hun havde levet? hos ham. eller havde hun fundet en bedre mand?
Sensō

Sensō

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 1677 år

Højde / 177 cm

Karen 07.06.2019 09:30
Sensō blev igen opmærksom på, at hun opførte sig taktløst, da hun så, han rødmede, og hun trak sig lidt væk igen. "Undskyld. Det var ikke min mening at gøre dig utilpas" sagde hun flovt, som hendes ansigt igen prøvede at imitere en tomat. Det var ganske tydeligt, at hun absolut ikke var vant til at være i selskab med andre, og hun kunne derfor hurtigt godt blive lidt akavet.

Sensō fik øje på halskæden med ringene i, Rumi fandt frem, og hun kiggede nysgerrigt på dem. "Er det en tidligere forlovelse?" spurgte hun, inden hun fik styr på sin nysgerrighed, og hun sendte ham endnu et undskyldende blik. "Du behøver ikke svare, hvis du ikke har lyst. Det kommer som sådan ikke mig ved."
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2