Azia

Azia

Glædespige, tyv, charmør.

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 19.05.2019 20:52
Azia var da godt klar over at dette ikke var det svar som Hyde ønskede, han ønskede jo informationer så hurtigt som over hovedet muligt, men det var bare ikke muligt, for der var ingen fast dag som han besøgte hende, han kunne komme i morgen, men han kunne også først komme om et halvt år. Det var forskelligt.
"Det kan vi sagtens aftale, jeg skal gøre mit bedste for at skaffe dine informationer" svarede hun roligt, og satte sig op i sengen, "Så holder jeg selvfølgelig sengen varm, til vores næste møde" kom det små grinende fra hende, "Du kan også altid sende din stik-i-rend dreng, op til mig. Uanset om der er blomst eller ej" hun så vel hvert øjeblik for at få lidt penge i lommen.

Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 19.05.2019 20:57
Han smilede til hende igen og gik hen for at kysse hende let på kinden. "Vi får se," svarede han roligt og havde ingen planer om at sende en stik-i-rend-dreng på damebesøg for hans regning, men det var der jo ingen grund til at sige højt. "Men jeg glæder mig, til vi ses igen," fortsatte han derefter og rettede tøjet en sidste gang, inden han lod et par krystaller falde ned på bordet ved siden af hende. "På gensyn." Han sendte hende et sidste smil og gik så sin vej.

/Out/
Azia

Azia

Glædespige, tyv, charmør.

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 19.05.2019 21:22
Hun kendte nok svaret på dette, og vidste nok godt hvad "Vi får at se" betød, og derfor kunne hun heller ikke lade være med at grine en smule, som hun rejste sig og lod dynen falde til jorden og blottede sig selv endnu engang. Selvfølgelig ville han ikke betale for at en undersåt, kunne komme på damebesøg og få lidt kærlighed.
"Jeg glæder mig bestemt også til vores næste møde."

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2