Som at lære at gå igen.

Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 18.04.2019 17:01
"heh.." kom det fra hende som hun bare lå med hænderne på maven.
"Betaget af hvor irriterende jeg kan være.." gentog hun ham og lukkede øjnene. Det var egentlig et sjovt forhold hun havde til ham. Alle personer hun havde ladet komme tæt på sig havde hun haft en eller anden beundrig for.. både kropsligt og psykisk. Men Caelon han havde bare været der. Hun havde ligesom bare vadet ind i hans liv uden selv at lægge mærke til at hun gjorde det og så var han der bare nu. Hun var selvfølgelig nysgerrig for hvad der fik ham til at tikke, men tanken om mere end det havde aldrig strejfet hende. Hun ville ikke påstå at hun var forelsket, men hvis man spurgte om hun elskede ham så ville svaret nok være ja. Om hun ville dele sit liv med ham? ja. Der var ingen kemi eller passion, men hun ville heller ikke hade at han var omkring hende.
Det havde hun det også fint med. Denne platoniske ting der var mellem dem fik hende til at slappe af, mere end hvad den nyvunde dovenskab nogensinde ville kunne.

"Det var ikke meget fortælling jeg fik ud af dig hva?" grinte hun lavmælt.
"Well.. Let me just show it to you instead?"
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 574 år

Højde / 184 cm

Helli 18.04.2019 17:12
Caelon kom med et halvkvalt grin, da hun gentog hvad han lige havde sagt. Det var sande ord, men det var jo heller ikke hele historien bag dem, men han havde heller ikke behov for at vide hvad præcist de var. De var tætte som familie, men uden blodet til at holde dem samme, og det var helt fint. Caelon havde i bund og grund brug for nogen, selvom han ikke var klar over det, og Ireth gav ham hvad han havde behov for.

"Du ville have en fortælling? Så skulle du have spurgt om det, men det romantiske aspekt af mit liv er der ikke rigtig noget om," svarede han og rystede på hovedet. Han var ikke helt klar over hvorfor det bare aldrig rigtig var sket for ham, men ærligtalt sparede det ham en masse energi. Han havde set hvordan nogen af de andre elvere gik lidt for mege top i det, og det drev ham vanvid. Der var virkelig nogen der handlede primært efter deres følelser i stedet for at være logiske. Forfærdeligt.
Hans hånd var ligeså stille begyndt at stryge Ireth over håret endnu engang.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 18.04.2019 17:24
"En skam" fortsatte hun imens hun lod han stryge sig over håret. "Det er noget ganske særligt at føle. Der er en grund  til at størstedelen af de personer der opsøger mig helt herude kommer her for at få deres kærlighedsdrømme opfyldte. Det sætter gang i ens hovede som ingen andre ting." forklarede hun.

"Du må da kende en smule til hvordan folks kroppe fungere, så meget du læser om eliksirer og virkninger af dem... Du må da kende til euforiserende virkemidler" fortsatte hun i et tonefald der næsten bare virkede lidt for monotont til samtalen. "Folk opsøger mig for at få en naturlig gnist i deres ellers mundane kedelige liv. De vil gerne føle den passion og lyst som kødet længes efter. Jeg forstår hvorfor de gør det. Det er en god følelse, meget elt at blive afhængig af.

Det kunne kirkegården af lig ude i sumpen kreditere for. Folk var mange gange blevet drevet til vanvid i opsøgelsen af ens lyster og drømme. Hun åbnene øjnene igen og kiggede tilbage på Caelon. "Har sådan noget aldrig påvirket dig?"
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 574 år

Højde / 184 cm

Helli 18.04.2019 17:43
Selvfølgelig kendte Caelon til det, men han tænkte sjældent over det. Det var vel bare en ting man glemte, når man havde lagt sit personlige liv bag sig, og bare fokuserede på en ting. Det at være glad var ikke vigtigt for ham, for uanset hvad så kunne han ikke være ordentlig der før at han var sikker på at han kunne overleve, og lige nu... var han teknisk set stadig døende, en skræmmende ting for en elver.

"Det er ikke den eneste måde at få den euforiserende følelse for," sagde han, med et lille smil. "Det er bare forelskelse hvor flest ønsker at få den fra." Det var bare ærgerligt at han ikke rigtig havde levet de sidste 400 år, for så havde han nok kunne huske hvordan det egentlig føltes, der var kun små strejf af det.
"Jeg kan huske, da jeg var ganske ung, og var begyndt at interessere mig for alkymi, og jeg sved dag og nat for at finde ud af lave en eller anden... healenede bryg tror jeg. Jeg var så stolt da jeg endelig formåede at få den helt rigtigt og den var brugbar. Der var en følelse af eufori." Et lille smil var på hans læber ved mindet om det. Det var også før hans mor var alvorligt syg.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 18.04.2019 17:58
Der gik lige et stille sekund eller to hvorefter man kunne høre Kench lavmælt grine. "Du... du hældte kærlighed på flaske" grinte hun og vendte sig om så hun sad op på alle fire igen og vendte imod ham. "Du er godt klar over hvor meget du kunne tjene på at sælge sådan noget stads ikke?" hun smilte over hele krydderen imens hun grinte. "Du kunne ruinere mig" grinte hun. At fremprovokere det naturligt var lidt af en gåde at knække med nogle personer en gang imellem. Hvad der triggerde dem og fik dem til at reagere kunne ligge dybt inde i deres sind. Men hvis man teknisk set bare havde en flaske der satte gang i hele prosessen så var der intet arbejde at skulle gøre.

"Jeg håber virkelig du har afskaffet dig opskriften på sådan en farlig ting" sagde hun imens hun gned sit øje. Tanken om kærlighed på flaske morrede hende nu alligevel lidt, på trods af hvor uromantisk tanken var.
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 574 år

Højde / 184 cm

Helli 18.04.2019 18:17
Caelon så først lidt forvirret ud på Ireth, før at et bredt smil spredte på hans læber og han ikke kunne lade vær med at le lidt. "Det var ikke det jeg mente Ireth," sagde han og rystede på hovedet. "Jeg mener, det er muligt at lave en slags kærlighed på flaske, men jeg er ret sikker på at det ikke var det jeg havde gang i dengang." Selvom det ville da løse en masse problemer for triste ensomme folk.

"Desuden, hvis jeg lavede det, så kunne vi jo bare slå os samme. Kunne være at det ville give mig flere penge end min nuværende profession," indrømmede han. Det var lidt svært at få kunder forbi når elverne var ekstra påpasselige med grænsekontrollen i disse dage. Han forstod for en gang skyld godt hvorfor, men kun at elvere kom ind? Irriterende når man forsøgte at sælge illegale eliksirer. Ellers måtte han jo tage til Dianthos og sætte nogen af der. De havde nok brug for flydende eufori i hvert fald, selvom han ikke lavede det.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 18.04.2019 18:41
"Du tror ikke vi ville rive hinanden i stykker hvis vi blev for længe op og ned ad hinanden?" spurgte hun i morskab over ideer om at de skulle arbejde sammen mere end deres udveksling af ingredienser for eliksir. Hun slæbte sig selv op imellem puderne og lagde sig ned så hun næsten forsvandt ned i dem. "Du sagde selv hvor irriterende jeg er. Og jeg ville nødigt slå det itu vi har. Jeg har ingen anelse om hvor skrøbeligt det er endnu" sagde hun dæmpet af en pude hun flyttede til siden nu for at kunne se noget.

"Apropos det, så må jeg nok hellere vise min taknemmelighed" sagde hun og møflede sig op og sidde igen igen. man kunne rigtigt se hvordan alkoholen var steget hende til hovedet nu, men det var nok også det der holdt samtalen igang for hende, ellers var hun nok faldet hen til søvnen for længst.
Hun lagde sine arme omkring hans skuldre og smilte bredt til ham. "Tak Caelon." sagde hun så hengivent som det nu kunne kommet fra hende. "tak fordi du passer på mig.." sagde hun og lænede sig og kyssede hans pande. "Tak fordi du har reddet mit liv med din eliksir viden.." sagde hun og rettede sig op og kyssede ham på håret på hans hoved. "Tak fordi du vil være i mit selvskab uden at forlange noget til gengæld" afsluttede hun og holdt ham ind til sig og bare stoppede sådan siddende på knæ med sine arme omkring hans hoved.
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 574 år

Højde / 184 cm

Helli 18.04.2019 19:14
Man kunne se hvordan Caelon's ansigt blev lagt i blødere foldere da han hørte hvad hun sagde. Hvem vidste hvor skrøbeligt det egentlig var, men alligevel var han ret sikker på at det nok skulle holde mellem dem. De havde været igennem en hel del allerede og alligevel fandt tilbage til hinanden. I hvert fald var Caelon ikke helt sikker på om han ville kunne holde til at miste Ireth, især nu når han havde hende i sit liv, noget han absolut ikke havde regnet med.

"Taknemmelighed?" spurgte han interesseret og en smule nervøst. Han var ikke helt sikker på hvad han skulle forvente af Ireth. Især fordi at hun ikke heeelt havde været sig selv, selv med den mindre aura omkring dem.
Der var et øjeblik hvor Caelon var bange for at hun reelt ville kysse ham, men da det blot var panden og håret var det okay, og han kunne ikke lade vær med at smile lidt tilbage til hende.
"I lige måde, selvom jeg kan være lidt af en gnaven gammel mand," sagde han og lagde lidt akavet og forsigtigt armene om Ireth. Det var stadig underligt at kramme hende, men det var okay. Han var bare glad for at hun var okay.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 18.04.2019 19:27
Han ville kunne mærke hendes mellemulv bevæge sig da hun smågrinte lidt over hans kommentar. "Så gammel er du heller ikke" svarede hun muntert tilbage. Hun lagde hagen oppe på hans hovedet og strøg ham over håret. "Jeg håber du finde en på et tidpunkt der kan få dig til at føle sådan dog. Alle fortjener det på et eller andet tidspunkt i deres liv." hun kiggede ned på ham og holdt hans ansigt i sine hænder. 
"Caelon fortjener det også" bekræftede hun imens hun nikkede anerkendende over hendes egen genistreg. Selvfølgelig fortjente han det også. Af alle personer i verden ville hun have ham til at finde lykken og leve uden sorg eller bekymringer... smilet fra hendes ansigt forsvandt efter et par sekunder. 

"Det er sværere at holde tilbage i længere tid end jeg troede" sagde hun så dybt alvorligt hvorefter hun tog sig til hovedet. Det var som at holde en sten i armene i for lang tid. Hendes sind var begyndt at være træt og hendes magiske greb var begyndte at briste. Hvilket hun selv kunne mærke. I små bølger kom udmattelsen, så dæmpelsen af følelser, og til sidst den overvældende mangel på at gide... noget som helst.
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 574 år

Højde / 184 cm

Helli 18.04.2019 19:43
Caelon kunne ikke lade vær med at grine lidt af det. Han var virkelig ikke så gammel, især ikke for elvere, men han var stadig voksen, og inden i følte han sig gammel og færdig med verdenen. "Jeg behøver ikke en, for at være glad.... jeg tror bare at jeg behøver at være rask," sagde han blidt. Det var altid det der fyldte hans hoved. Dag ud og dag ind. Og kun Ireth kendte til det, men det var svært for en dødelig race at vide hvad døden følte som for en udødelig race. Bare tanken skræmte ham.

"Vi må finde en måde at gøre noget ved det," sagde han. Magi neutraliserende smykke ville nok være det smarteste, selvom Ireth ikke ville kunne lide ikke at have sin magi. Bare indtil de kunne finde ud af hvad de skulle gøre ved det.
"Men for nu er det okay hvis du gerne vil sove," sagde han, selvom det også ville overvinde ham. Forhåbentlig ville han kunne bevæge sig væk fra auraen bagefter, men lige nu var han allerede træt, og han gad ikke tage tilbage til Elverly endnu. Måske i morgen.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 18.04.2019 20:34
Kench smilede lidt sørgmodigt inden hun sank sammen i skulderne, resten af kroppen, hvorefter hun lagde dig ned i puderne igen. "Jeg skal nok lære at kontrollere det... Giv mig en generation eller to så kan jeg det uden at tænke over det" sagde hun med nu lukkede øjne og gabte dybt.
"du.. Caelon?.. jeg håber virkelig du bliver rask. Så du kan blive glad. Jeg tror desuden heller ikke jeg bliver så glad hvis du skulle dø også.." mumlede hun ned i puderne hvorefter der var stille.. efter et par sekunders stilhed kom det som en væg! Auraen blussede op på fuldt blus uden hæmninger da Kench's kontrol gav efter for søvnen.
Caelon

Caelon

Alkymist og healer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 574 år

Højde / 184 cm

Helli 18.04.2019 22:37
Caelon smilte lidt. I princippet havde de en generation eller to, men ærligtalt var Caelons dage også talte, hvis han ikke snart fandt en kur. Det var der dog ingen grund til at snakke om. Hvis han var ved at dø, så ville han i det mindste prøve at sende en besked til Ireth så hun vidste det. Forhåbentlig ville det øfrst være om en generation eller to.
"Det er jeg sikker på, indtil da må jeg vil bare leve uden de gode urter du kommer med," sagde han stille. Forhåbentlig ville det blive snart, men magi tog tid, og han skulle bare selv have nok overskud til at tage hjem igen. Det ville han nok få før eller siden.
"Tak..." kom det blot stille fra ham, lige inden auraen omslugte den begge to, og selv Caelon faldt ned i puderne og i søvn med Ireth. Intet kunne forberede ham på den tunghed den bragte med sig.

//Burde den lukkes eller?
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 18.04.2019 23:01
// yeah, jeg er stor fan af de to <3