Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 14.12.2018 08:10
Hectors hænder var blevet skubbet op på Junos bryst, da han havde sat sig op, og han åndede lettet ud imod Hectors læber, da fyren lagde sine arme om hans skuldre i stedet. Det var ikke ubehageligt at have hans hænder mod sin krop, men han kunne bestemt slappe bedre af uden.

Hectors svar gav ikke så meget mening som Juno havde håbet på og han sad i tavshed, med et undersøgende blik på Hector, imens han forsøgte at tænke sig frem til, hvad han mente. Hector kunne, med eller uden tilladelse, kysse ham overalt. Ligesom han havde 'spurgt' om tilladelse til at skubbe sine hænder op under hans bluse, kunne han nemt gøre det samme når det gjaldt hans mund, så hvorfor spurgte han nu?

Det kunne ses på ham, da det gik op for ham. Det eneste sted Hector ville bede om tilladelse til på dén måde. Det gav pludselig mening, at han ikke kunne sige det direkte.
Junos øjne spærrede sig op og og hans mund faldt åben, inden han brød ud i nervøs latter.

"Du mener min røv," sagde han lavmælt, med et skævt smil, og daskede til hans skulder. Hector fortjente det, når han provokerede på den måde. "Er du seriøs? Er dét, hvad du har lyst til?" Juno var ikke helt imod ideen, men var heller ikke helt med på den. Hvis de skulle gøre det, skulle det være fordi Hector virkelig havde lyst til det.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 15.12.2018 16:24
Hectors kinder blev meget varme, da Juno regnede ud, hvad han havde tænkt på, men han var overrasket over at se, at Juno tilsyneladende ikke var fuldstændig imod ideen. Hector havde halvt forventet, at Juno ville sparke ham ud af sengen bare for at foreslå det, men åbenbart ikke?

Et lille smil bredtes sig på hans læber og han nikkede.

"Ja?" sagde han, næsten helt uskyldigt, og lod sine fingre nulre Junos nakke. "Nogle gange, når du har slikket mig, så ramme du der omkring, og det føles virkelig godt. Jeg vil gerne gøre det samme for dig."

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 15.12.2018 16:40
Juno lod sit blik falde ned imellem dem og rystede grinende på hovedet af Hectors argument, men ikke for at afslå ham. Det var en ren forsvarsmekanisme når han blev usikker og han hev også ud i Hectors trøje og pillede i den i flere sekunder, imens han tænkte over det. 
Han brød sig virkelig ikke om bordeller, men kom der jo alligevel engang imellem for at se sin mor, når ikke det kunne undgås, og der havde snakken i gangene lydt, at Hector havde ret. At det føltes godt. Og han plejede jo ikke at være bleg for at prøve nye ting, men Thanos havde markeret en hel del af ham som sin og sådan tænkte Juno stadigvæk på det. Måske det var på tide at give Hector sin røv også. 

Juno lod stilheden hænge i luften lidt endnu, inden han svarede sin fyr. "Kun din mund og tunge?" Det var formuleret som et spørgsmål, men det var en betingelse. For hver tilladelse Juno gav, satte han også en grænse. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 15.12.2018 16:51
Hector nikkede igen; han kunne godt se, at Juno havde nogle reservationer omkring det, og med hans fortid taget i betragtning, så var det heller ikke så mærkeligt. 

"Selvfølgelig," svarede Hector alvorligt, mens hans smil bredte sig stadig, da han slap en lille latter (en smule opgivende måske?) og tilføjede, "Jeg har jo heller ikke andet."

Hector havde efterhånden accepteret, at der var nogle ting ved hans krop, som aldrig kunne blive, som han ville have dem, og da han var yngre, havde han brugt en del tid på at være ked af det og vred over det, men jo ældre han blev, jo nemmere var det acceptere og skubbe til side. Men nogle gange tittede det alligevel frem som nu, men Hector fik endnu en gang skubbet det til side, for nu handlede det om Juno og Junos nydelse.

"Vi kan jo prøve det, og hvis du ombestemmer dig, så stopper vi," foreslog Hector, mens hans fingre stadig nussede Junos nakke.

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 15.12.2018 17:05
Juno trak sig lidt tilbage og så skeptisk på Hector, da han sagde, at han ikke havde andet. Intet under at jeg er den kloge af os, tænkte han for sig selv, men sagde ikke noget, lod blot Hector føre ordet for en enkelt gangs skyld, og han gav også et enkelt nik fra sig, da Hector kom med et kompromis han kunne gå med til. Han stolede fuldstændig på at Hector ville stoppe, hvis ikke det føltes godt, men inden de kom så langt, var der noget han lige blev nødt til at opklare for Hector.

Han tog hans hænder i sine og løftede dem op imellem, som viste han Hectors egne hænder til ham. "Du har andet," pointerede han uden at tage blikket fra Hectors øjne. Juno havde haft sine fingre i Hector flere gange, så han syntes fyren var lidt åndsvag for ikke at tænke på, at han også selv kunne bruge sine fingre med ham. Hvis Juno havde været til dén slags sex, ville han have opfordret ham til det, men det var han ikke, og det vidste Hector forhåbentligt også.

"Men du må ikke bruge dem. Ikke med mig." Det var lidt strengt af ham, kunne han godt se - at give Hector en erstatning for en pik, og så nægte ham fra at bruge den. Han lænede sig frem og pressede et kys imod Hectors ene hånd. "Hvis du får lyst til at... afprøve dem på en fyr... en anden fyr... så er det okay med mig. Så længe du fortæller mig det." Han snakkede lavmælt ind imod Hectors hånd, men løftede blikket for at få øjenkontakt med ham igen og, fordi han syntes den alvorlige samtale ødelagde lidt af stemningen, førte han Hectors hånd ned til sin hårde pik, som han lukkede den om imens han afventede et svar eller besked om, at de skulle komme videre og at han skulle give Hector sin røv uden at snakke så meget. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 16.12.2018 17:13
"Dét har jeg ikke lyst til," svarede Hector, mens han klemte om Junos pik, selvom det ikke var helt sandt. Han ville gerne prøve det en dag. Han ville gerne være den, der gjorde tingene i stedet for at tage imod dem, og hvis den eneste måde at prøve det, var at gøre det med en anden, så... var det måske en mulighed. Men den snak var Hector på ingen måde interesseret i at have lige nu, og det var Juno heller ikke, kunne han fornemme, så den gemte han. Han lænede sig ind og kyssede Juno, dybt og kærligt, mens han strøg et par gange over skaftet af hans pik.

"Læg dig som du helst vil," hviskede han mod Junos læber og kyssede han dybt en sidste gang, inden han trak sig tilbage, så Juno kunne bevæge sig rundt. 

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 16.12.2018 23:23
Juno himlede med øjnene af Hectors svar. Det var sødt nok af ham at sige, at han ikke havde lyst til andre, men Juno kunne slet ikke forestille sig at det var andet end en løgn. Hvis han selv kunne være sammen med andre uden konsekvenser, ville han tage imod det. Men så længe konsekvensen var, at Hector blev ked af det, kunne han ikke få sig selv til det. Han vidste også, at Hector nok mest løj, fordi han ikke ville såre ham, så han smilede også. Det var jo en sød fyr, han var endt op med at forelsket sig i og Juno smilede stadig, da Hector kyssede og rørte ham igen. 

Juno gjorde som han blev bedt om - smed sig på madrassen og trak sine bukser helt ned om knæene. Han kunne sagtens tage dem helt af og det var også dumt, at han følte, at han ikke kunne. Thanos havde trods alt aldrig gjort sig umage nok til at hive tøjet helt af ham, men det var alligevel rart for ham lige at få lidt afstand imellem al den hudkontakt. 
Hans trøje gled af sig selv længere op om hans ryg, da han lagde sig ned, men han lod være med at rette på den. Han vænnede sig mere og mere til Hector, des oftere de var sammen, og han kunne godt slappe af, som de var nu, selvom det var mere hud end hvad han var vant til at vise med ham. 

"Er du sikker?" spurgte Juno, da han havde lagt sig på maven, begge arme under sin kind. "Jeg skal ikke lægge mig, så du bedre kan komme til?" tilbød han og trak sine knæ ganske lidt op mod sig, så hans røv kom lidt højere op. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 17.12.2018 00:13
Juno troede overhovedet ikke på ham, men det var også okay; Hector troede jo heller ikke på sig selv, vel? Men det måtte de lige snakke om en anden dag, for Junos dejlige  numse var pludselig meget bar, og det distraherede Hector totalt fra alle andre tanker. 

"Nej, det er fint," svarede han en smule åndeløst, mens han kravlede tættere på og lagde sig til rette, så han lå ved siden af Juno i øjenhøjde med hans lænd. 

"Husk at sige til," mumlede han og slikkede sine læber, inden han lænede sig ned og begyndte at kysse over en bløde hud på Junos nedre ryg. Han kyssede i cirkler, rundt omkring roden af Junos rygsøjle for at lade ham vænne sig til følelsen. Efter et stykke tid, begyndte Hector dog at bevæge sig lidt længere ned, indtil han kyssede hen over Junos ene balle. Hectors hånd gled op ad Junos lår og klemte fast om den anden balle. 

Hector var faktisk nervøs; både for om Juno ville kunne lide det, men også fordi han jo aldrig havde gjort det her før. Han arbejdede ud fra, hvad han selv ville kunne lide, og så håbede han bare, at Juno også ville kunne lide det.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 17.12.2018 00:52
"Ja ja," svarede Juno, ligeglad med hvor useriøs han lød, da Hector mindede ham om at sige til, hvis der var noget der ikke var behageligt, for Hector var den eneste, der havde oplevet og respekteret Juno, når han takkede nej til noget. Thanos havde hørt det, men ikke respekteret det, og måden, han havde kommunikeret sine grænser på til Liv, var på ingen måde blevet hørt, men Juno vidste, at Hector ville have hørt dem. Og inden dem ville Juno være gået med til alt. Nu fik Hector slået sine hænder væk, hvis han rørte ved ham for pludseligt, blev snerret af hvis han overskred en ny grænse og ligefrem skældt ud, hvis han overskred en ældre én. Juno sagde hele tiden nej, også selvom det gik ham på at han var nødt til det.

Hectors læber var varme og bløde imod Junos ryg, og han smilede for sig selv, da Hector blot kyssede ham. Elektricitet løb op igennem hans rygsølje og spredte varme i hele hans krop imens, og des længere Hector brugte på at kysse ham, des hårdere blev han imod madrassen under sig, men han nægtede også at skynde på ham. Han ville bare nyde hvor godt det var lige nu.

Et tungt støn undslap ham, da Hectors hånd greb fat om hans balde, og øjeblikket efter brød han ud i en forlegen latter, men det stoppede ham ikke fra at løfte lidt op i sin røv, op imod Hectors hånd og læber, søgende efter mere. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 17.12.2018 01:02
Hector smilede mod Junos varme hud, da Juno stønnede og løftede sig lidt. Indtil videre gik det jo fint! Han klemte igen og begyndte derefter at bevæge sig længere ned. Han skubbede blidt Junos ben lidt fra hinanden, så han kunne kysse længere ned til Junos inderlår. Efter et øjeblik, hvor Hector blot gned sin næsetip mod Junos hud, stak han sin tunge ud og lod den glide over Junos nosser, som var skubbet op mellem hans ben og lidt længere op langs revnen mellem hans balder. Så gjorde han det igen, og så igen, men denne gang skubbede han tungen ind mellem balderne og stønnede blidt, da han mærkede varmen mellem dem. 

Hector var selv ret ophidset på det her tidspunkt, og han kunne ikke lade være med at bevæge hofterne lidt for at gnide sig mod madrassen under dem.

"Er det godt?" spurgte han i en hvisken.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 17.12.2018 13:11
Hvis ikke Juno havde haft det alt for godt til at kunne formulere sig, ville han have beskyldt Hector for at snyde. Der var ikke noget bedre end en våd tunge imod sine nosser og Hector vidste det. Juno var både helt afslappet og helt hård, i den syvende himmel, og selv hvis Hectors tunge imellem sine balder havde været ubehageligt, ville Juno have fundet det okay, fordi resten af det føltes så godt. Men det var ikke ubehageligt. Tværtimod.

Hectors tunge var blød og varm og våd, og præcis lige så rar at have dér, som den var at have om sin pik.

"Ja, ja bliv ved," mumlede Juno og rakte en hånd om bag sig for drillende at skubbe Hectors hoved ned, uden nogen reel kraft bag sit skub og med en åndeløs latter. Det var en lettelse lige så meget for ham, som for Hector, at han kunne lide det.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 19.12.2018 07:07
Hector grinede højt, da Juno skubbede til hans hoved, og han bed let i Junos ene balde som hævn. Han kyssede dog stedet bageefter. Så lagde han begge hænder på Junos røv, så han sprede dem lidt og lade sin tunge glide igennem varmen igen. Han gjorde det igen, og så igen, indtil det nærmest blev en helt rytme. Hectors øjne lukkede sig, mens han fordybede sig i at give Junos så meget nydelse som overhovedet muligt. 

Hector gned sig stadig mod madrassen, men han kunne ikke rigtigt gøre det ordentlig i den stilling, han lå i, så til sidst rykkede han sig lidt, så han kunne lægge et ben over Junos ene læg og gnide sig op mod hans ben, mens hans tunge stadig gjorde sit arbejde.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 26.12.2018 14:11
Juno hvinede, da Hector bed hans røv, og øjeblikket efter begravede han sit ansigt i sin pude, da Hector igen begravede sit ansigt imellem hans balder. Han gav slip på sine støn, der nu var dæmpet af puden, og hans pik var helt stiv imellem hans krop og madrassen. Han forsøgte ikke at vride sig for meget, for at beholde bare noget af sin værdighed, på trods af sine højlydte støn, men så snart han mærkede Hector gnide sig op imod hans ben, forsvandt alle tanker på værdighed, og han begyndte selv at gnubbe sig åbenlyst imod madrassen.

"Fuck.. Hector.. Bare fortsæt sådan der.." mumlede han ind imellem sine støn og kvalte lysten til at bede ham om mere. Han havde det så godt lige nu, og han ville ikke risikere at ødelægge det bare fordi han havde fået en idé om at Hectors fingre måske ville føles meget godt alligevel.

"Okay.. Okay, bare.. Giv mig én finger," bad han kort efter, ude af stand til at modstå alligevel. Han ville have mere af følelsen af Hectors tunge, men vidste, at den ikke var længere, og stolede på at Hector ville stoppe, hvid han bad ham om det. Lige nu var han så kulret, at han ville have bedt om Hectors pik, hvis han havde haft én.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 27.12.2018 03:27
Hector stønnede sammen med Juno; han havde slet ikke forventet, at Juno ville reagere på den her måde, men han var vild med det. Han lavede en mental note om, at han skulle tilbyde det igen meget snart. Han gned sig lidt hurtigere mod Junos ben, og han næsten været ved at komme, da Juno pludselig ville have hans finger.

Hector tøvede lidt. Han vidste godt, hvor svært Juno havde det med den slags - de havde endda lige snakket om det - men han ville heller ikke nægte, når Juno ligefrem bad om det. Han var dog hyper opmærksom på, at han kunne blive bedt om at stoppe hvert sekund.

Hector løftede hovedet lidt og sluttede på sin ene pegefinger, så den var godt våd med spyt, inden han blidt gned den mod Junos hul. Langsomt, så Juno kunne nå at sige stop, begyndte Hector så at presse den ind i han, mens han kyssede og bed blidt i Junos ene balle.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 30.12.2018 23:49
Juno gned sig utålmodigt imod madrassen, da Hectors læber og tunge forsvandt fra hans hul, og et tungt, næsten taknemmeligt, støn forlod ham, da Hector endelig pressede sig imod ham igen. Det var ligegyldigt at det var hans finger - alle bekymringer om, at det ville minde ham om Thanos var væk. Det her var noget helt andet. Det var Hector, det var fyren han elskede overalt i verden, det var hans tunge og hans hænder, hans tænder der bed ham i balden, hans spyt der gjorde det hele behageligt. 

"Ja, baby, det er godt," opmuntrede han ham, stadig helt kulret af hvor liderlig han var, og selvom det ikke ligefrem føltes godt, så nød han at være opfyldt af Hector. At have ham i sig. 

Han rakte en hånd ned under sig og imellem sine ben, hvor han løftede sin røv og tog fat om sig selv, så han langsomt kunne spille den af, imens Hector arbejdede på hans røv. Han var utålmodig nu; han kunne mærke sin orgasme, vidste at den var tæt på, og det gjorde næsten ondt at vente på den, så han gjorde hvad han kunne for at komme nu. 

Det gjorde han også, øjeblikket efter. Med et svageligt støn, der mest af alt var dæmpet af puden, og med sæd, der sprøjtede ud over hans mave, hans hånd og lagnet under ham. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 01.01.2019 09:47
Opmuntret af Junos ord, pressede Hector sin finger i bund og begyndte langsomt at skubbe den ind og ud af Junos varme krop. Han havde været så fokuseret på Junos nydelse, at det først var nu, det rigtigt gik op for ham, at han faktisk knaldede Juno - også selvom det kun var med én finger - og tanken gjorde ham så ophidset, at han næsten kunne have været kommet på stedet. Han hvilede sin pande mod Junos bløde balle og stønnede tungt, mens hans finger arbejdede og hans hofter bevægede sig, så han kunne fortsætte med at gnide sig mod Junos ben.

"Juno," stønnede han, da han mærkede Juno komme, mærkede hvordan Junos muskler trak sig sammen om hans finger, og følelsen var denne gang nok til at sende ham over kanten kort tid efter. Han skælvede i nydelse, og hans finger indeni Juno krøllede sig kort, så han kom til at gnide mod et helt bestemt sted ved et tilfælde. Dét anede Hector intet om, og med mindre Juno reagerede, ville Hector blot kysse Junos balle og forsigtigt trække sin finger ud.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 02.01.2019 00:43
Juno reagerede; han kunne slet ikke lade være. Han var aldrig blevet rørt dér før, ikke på den her måde. Ikke blidt, ikke kærligt. Thanos havde ramt det før, men ikke mere end lige nok til at gøre Juno hård og, om muligt, endnu mere utilpas. Og da Hector ramte det, var det første Juno tænkte på også Thanos. 

Det lykkedes ham ikke at gå i panik. Fordi han var omgivet af duften af Hector, fordi hans krop generelt var afslappet efter lige at være kommet, og fordi Hector på ingen måde tvang sig ind i ham, fyldte mere end der var plads til, eller holdt ham nede. 
Men Juno tog det stadigvæk ikke pænt. Han stønnede, lige så instinktivt som han trak sig væk, og så snart Hector var ude af ham, vendte han sig rundt og med front mod Hector, hev han efter vejret, hans pik stiv igen, men hans krop anspændt. Han vidste ikke hverken hvad han skulle sige eller gøre og endte med at lægge sig ned på madrassen igen, på ryggen denne gang, og lade det være op til Hector, hvis der skulle siges noget.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 03.01.2019 07:30
Selv gennem rusen fra sit klimaks lagde Hector godt mærke til, at Juno trak sig væk lidt for hurtigt. Han satte sig op på knæene og kravlede tættere, så han kunne stryge en hånd roligt op ad Junos lår og læne sig ned mod ham for at kysse hans kind og kæbeparti.

"Hvad sker der?" hviskede han mod Junos hud. "Gjorde det ondt?"

Selvom han lige var kommet, havde han lyst igen. Synet af sin kærestes hårde pik gjorde ham altid liderlig, nærmest ligegyldigt hvad situationen ellers var. Han havde lyst til at røre ved den, men han ventede. Juno var vigtigere end liderlighed, og han måtte sikre sig, at Juno var okay først, før de gjorde noget som helst andet.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 03.01.2019 15:58
Juno lagde en arm om Hectors skuldre og trak ham helt ned til sig. Han ville gerne have ham tæt på sig, selvom han ikke ville mere end dét lige nu.

"Nej, det gjorde ikke ondt," svarede han og fugtede sin underlæbe, imens han forsøgte at finde frem til, hvordan han kunne forklare det for Hector. Han var egentlig ret sikker på at Hector ville forstå uden ret meget hjælp, men han ville gerne sige det på den rigtige måde alligevel.

"Det føltes godt. Lige der til sidst. Efter jeg allerede var kommet. Du ramte... noget godt." Han trak på skuldrene, usikker på hvordan han skulle kunne forklare det bedre. "Thanos har bare også ramt det." Han så væk - flyttede hele sit ansigt, så han slap for at se på noget som helst af Hector.
Thanos havde ikke bare ramt det når som helst. Han var bestemt ikke gået efter det. Men han havde ramt det, når Juno havde spredt sine ben for ham for at mindske smerten. Når han havde bøjet i ryggen, for at få sit ansigt væk fra ham. Når han, bevidst eller ej, havde gjort det nemmere for Thanos. Skam var så forbundet med dét sted, at Juno knap kunne føle andet. Det overdøvede også den ellers gode følelse. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 03.01.2019 16:53
En lille flamme af raseri brød ud i Hector ved nævnelse af Thanos' navn, men han prøvede ikke at vise det. Han lagde sig i stedet ordentligt ned ved siden af Juno på maven og kyssede hans kind igen, mens hans hånd gled over Junos bryst.

"Jeg skal nok prøve at lade være med at røre det igen næste gang," mumlede han stille, mens han dovent kyssede ned over Junos kæbe og siden af hans hals. "Eller også... skal jeg prøve at ramme det igen og igen, indtil du kun tænker på mig, når det sker, ikke det svin."

Hans hånd blev ved med at stryge roligt over Junos brystkasse, men han havde allermest lyst til at række ned og tage om Junos pik. Han ville få Juno til at glemme alle de svin, der havde udnyttet ham, men han vidste, at det ikke var en nem opgave.

1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2