Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 16.11.2018 17:25
Junos ansigtsudtryk ændrede sig efter Hectors spørgsmål, og Hector var lige ved at fortryde, at han havde spurgt, da Juno tog hans hånd. Han kunne godt mærke, at det var noget af en tillidserklæring, at Juno lod ham røre sig på den bare hud, og Hector blev en lille smule mere forelsket i ham lige dér. 

Med et nik fugtede Hector sine læber og satte sig lidt bedre til rette, mens hans frie hånd dovent og kærligt nulrede Junos nakkehår. 

"Jeg vil gerne røre dig nu," hviskede han, næsten en smule stakåndet. Forsigtigheden, næsten-farligheden, gjorde ting ved Hector, som han ikke lige havde regnet med. Han og Juno havde aldrig haft nogle restriktioner mod hinanden før, men det havde det nu, og mens Hector havde forventet, at det måske ville frustrere ham, så viste det sig at gøre det modsatte; det tændte ham. Junos hud var pludselig forbuden frugt, og det faktum, at Juno gav ham lov til at røre, sendte små, behagelige gys ned ad Hector rygsøjle.

Langsomt, nærmest som om han forsøgte at klappe en hidsig kat, lod Hector sine fingre glide under Junos trøje og ind på hans varme mave. Hector mærkede et sug i mellemgulvet, da hans fingre for første gang i månedsvis rørte Junos varme mave. Han slikkede sine læber og sank en klump, tydeligvis ret ophidset ved hele situationen, mens han blidt strøg over den bløde hud.

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 16.11.2018 18:22
Juno nikkede, da Hector sagde at han gerne ville røre ved ham nu. Det talte som en advarsel og han ville gerne vise Hector, at han havde hørt og forstået det. Logisk var han på ingen måde bange for Hector, men det ville ikke være første gang, hvis han kom til at slå hans hånd væk i ren refleks. 

Han kunne ikke huske sidste gang han var blevet rørt ved under sin trøje, hvor han havde haft lyst til det, men han vidste, at det måtte have været Hector også. Ikke engang Killian havde fået lov og Juno blev en smule overvældet. Han havde savnet følelsen af en anden person, også selvom han følte sig to skridt fra at blive panisk. Det var to skridt længere fra panisk, end hvordan han ville have haft det hvis ikke Hector havde bedt om tilladelse.

Juno lænede sig frem imod berøringen og lagde en hånd om Hectors nakke for at trække ham ind i et kys. Med sin tunge skubbede han Hectors læber fra hinanden, indtil hans tunge rørte hans. Han var varm og semi-hård, og han trak Hector længere op på sit skød, indtil han ikke kunne undgå at mærke bulen i hans bukser. Han havde ikke tænkt sig at gøre noget ved den, udover at vise ham, at han tændte på at blive rørt ved af ham. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 16.11.2018 20:59
Hector holdt vejret, da Juno rykkede på ham, og hans kinder blev straks meget varme, da han mærkede bulen i Junos bukser presse op imod sig. Hans hånd under Junos trøje strøg up langs hans side og om på hans ryg, som Hector lænede sig helt tæt på Juno og gengældte kysset. Et lille støn slap ud omkring Junos tunge, og Hector begyndte at rulle lidt med hofterne for at gnide sig mod Junos skridt. Varme blussede i hans kinder og mellem hans ben, og det var virkelig svært at blive ved med at være tålmodig. Hector var dog stadig mere tålmodig, end Juno plejede at være, så det var da noget, selvom han allermest havde lyst til at flå det våde tøj af Juno.

"Jeg vil gerne... jeg vil gerne tage trøjen af dig," hviskede han ind i kysset. "Må jeg godt?"

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 16.11.2018 21:57
Junos pik voksede en størrelse i hans bukser, da Hector gned sig over den, og han skubbede selv en utålmodig hånd ind under Hectors trøje, ivrig efter også at kunne mærke ham. Selv efter Hector havde stillet sit spørgsmål, fortsatte han med at stryge sin hånd over hans mave og brystvorte, og kysse ham, imens han overvejede sit svar. Hele hans krop var varm af lyst, hans pik var hård, og Hector var hans kæreste.

"Yeah okay," hviskede han tilbage, ikke helt sikker på sit eget svar. Et af børnene kunne komme tilbage til huset hvert øjeblik. Det var mere sandsynligt at de ville finde et sted at gemme sig for regnen, end at de ville trodse den for at tage hjem, men selv hvis de gjorde, ville det ikke være første gang de så ham med trøjen af eller med en lækker sag på skødet. 

Han trak Hector ind i et kys igen og slap ham, så han kunne løfte armene for at hjælpe Hector med at få trøjen af sig.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 17.11.2018 20:31
Hector smilede ved Junos svar, og han bed ned i sin underlæbe, mens han lænede sig lidt tilbage for at hive trøjen over Junos hoved. Han brugte cirka to sekunder på at nyde synet af Junos overkrop, som han ikke havde fået lov til at se ordentlig i så lang tid. Men Hector opdagede hurtigt arret på Junos bryst. Det var friskt. Hector vidste ikke ret meget om medicin og den slags, men han havde selv fået nok sår til at kunne kende et frisk ar. Det var ikke engang blevet hvidt endnu, men var stadig lyserødt og en smule irriteret. Det kunne ikke være mange uger, siden Juno fik det. 

Nærmest overvældet af behovet for at spørge, hvor arret kom fra, og samtidig også skælde Juno ud for ikke at fortælle om noget, der tydeligvis havde været meget alvorligt, slap Hector et lille suk. Han havde ikke lyst til at skælde ud, eller spørge ind til gamle sår... Det måtte komme fra Thanos? Hector havde endnu ikke spurgt Juno om mødet med Thanos, for hans sind havde været optaget af andre ting, men arret her var en påmindelse om det. Men... ikke nu.

Hector rakte ud og lagde en hånd over arret og dækkede det, mens han lænede sig ind og kyssede Junos læber.

"Jeg kommer til at spørge om det her," mumlede han ind i kysset. "Men ikke nu. Lige nu vil jeg bare gerne kysse med dig, indtil du kommer i bukserne."

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 17.11.2018 20:41
Juno indså med det samme at han havde begået en fejl. Han havde haft andre grunde til at ville beholde sin trøje på, men de grunde var nogle kampe han kun kunne tage med sig selv. Beviset efter mødet med Thanos var en kamp Hector havde enhver ret til at tage op, og Juno kunne ikke overskue det, han kunne knap nok være i sig selv ved tanken om at skulle genleve dén aften. 

Han åndede lettet op, da Hector lagde en hånd over det. Hvis ikke Hector ville se det, var det vel fordi han ikke ville tænke på det. Sådan havde Juno det også selv. 

"Der er ikke noget at sige om det," svarede han, og med en hånd om Hectors røv guidede han ham igennem endnu et rul med hofterne. Han stønnede lydløst imod Hectors læber og pressede ham ned over bulen i sine bukser. Hvis han ville få ham til at komme, måtte han hellere end gerne dét, han skulle bare ikke gøre sig nogle forhåbninger om at Juno ville åbne sig op bagefter. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 17.11.2018 20:57
"Så siger vi det, chef," hviskede Hector, og selvom det måske lød, som om han havde tænkt sig at droppe emnet, så var det langt fra sandheden. Lige nu havde de det rart, og det ville han gerne fortsætte med lidt endnu.

Hector stønnede let, da Juno guidede ham op mod sin pik igen, og han lagde hovedet lidt på skrå for at kysse Juno ordentligt og dybt, mens han fortsatte med at rulle med hofterne. Han fik stimuleret sig selv samtidig, og der gik ikke ret lang tid, før Hector blev en smule stakåndet. Hans hofter bevægede sig hurtigere og hurtigere, og hans kys blev en smule mere desperate og sjuskede, jo tættere han kom på sit eget klimaks. Han pressede skridtet ned mod bulen i Junos bukser og nåede lige akkurat at lægge armene om Junos skuldre, inden han udstødte et grynt mod Junos læber og kom. Hele hans underliv sitrede, og han blev ved med at gnide mod Junos skridt for at malke hvert et sekunds nydelse ud af sin orgasme.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 17.11.2018 21:44
På et tidspunkt blev Junos bukser våde og han smilede tilfreds ind i sit kys med Hector, der fik skylden. Han var efterhånden så hård han kunne blive, og igennem de løse bukser kunne han næsten lige så godt have været helt nøgen, men han var alligevel taknemmelig for at de ikke var. Han tog heller ikke Hectors trøje af ham, men fortsatte blot med at kærtegne ham under den. Hudkontakt gjorde ham nemt panisk og det var nemmere for ham at slappe af og bare nyde det sådan her.

Hans ene hånd strøg ned ad Hectors ryg og ned til hans lille hale, som han samlede sin hånd om og strøg ned ad flere gange, inden han skubbede hele sin hånd op under den, så han kunne holde Hectors røv i sin hånd og virkelig mærke hvordan den ivrige fyr skubbede dem begge til deres klimaks.

Hector kom et øjeblik inden Juno gjorde, men han sørgede for at tage ham med sig, og Juno kyssede ham, imens Hector fortsat gned sig imod ham, og tvang mere ud af ham, indtil han havde en eller to helt gennemblødte plette i sine bukser.

Juno brød ud i lykkelig latter, så snart han havde fået vejret tilbage, og trak Hectors ansigt helt tæt ind til sit, selvom han grinede for meget til rent faktisk at kunne kysse det. Han ville bare gerne have ham helt tæt på. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 18.11.2018 00:57
Hector grinede med Juno, stadig med nydelsen vibrerende under huden, og han lod sine fingre glide ind i Junos hår, så han kunne nusse igennem det. 

"Ik' dårlig," mumlede han og rykkede sig lidt i Junos skød. Han kunne godt regne ud, at Junos bukser måtte være ret våde og plettede efterhånden, men han var ligeglad, og det virkede heldigvis til, at Juno havde det på samme måde.

"Skal vi skride ovenpå, inden de små kommer hjem?" spurgte han, hans stemme stadig lidt stakåbendet. "Ville være en smule akavet, hvis de kom hjem lige nu og så os."

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 18.11.2018 01:53
"Ik' dårlig," gentog han smilende og strøg sine fingre over Hectors røv, op til hans lænd og op under hans trøje igen. Han nød at føle hans nøgne hud under sine fingerspidser, især når han vidste, at han ikke kunne håndtere den i større mængder.

"Ja, for helvede, det er vist en god ide," svarede han og med en hånd under Hectors røv, løftede han ham med op, da han rejste sig, og grinede ind imod ham, da han satte ham ned.

"Babe," hviskede han ind imod hans hår, og lagde begge hænder om Hectors kinder, for at holde ham helt tæt til sig, imens han fortsatte; "Skat. Søde. Elskede. Kæreste." Han fjernede en hånd og kyssede Hectors kind. "Okay, lad os skride ovenpå," sagde han, stadig med læberne mod sin kærestes kind, en smule overvældet af at de virkelig var blevet kærester, og af hvor meget Hector betød for ham.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 18.11.2018 07:09
"Kæreste," hviskede Hector tilbage og lagde armene om Junos liv, så han kunne stryge blidt op ad Junos ryg. Han havde overhovedet ikke lyst til at røre sig ud af flækken, for måske ville det ødelægge det fine øjeblik, de havde sammen lige nu, men de blev  nødt til det. Regnen var begyndt at aftage, og selvom der buldrede lidt torden i baggrunden, så ville ungerne nok begynde at komme tilbage snart, og hvis de først fangede Juno og Hector udenfor deres værelse, så ville de aldrig få fred igen i aften. Det eneste tidspunkt, hvor ungerne lod dem være alene, var når døren var lukket til deres værelse.

Hector tog Juno i hånden og trak ham op ad trapperne med et smil og videre ind på deres værelse, hvor han skubbede døren i bag dem. Han greb Juno ved skuldrene og trak ham ind i et kys. Han havde mere lyst, men mest af alt ville han bare gerne være med Juno som kærester.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 18.11.2018 19:56
Juno begravede sit ansigt i Hectors krøller og indåndede duften af ham. Kærester. Det føltes næsten ikke virkeligt, men det gjorde det mere virkeligt at høre Hector sige det.

Han fulgte med ham op af trapperne, med blikket på hans røv hele vejen op. Inde på deres værelse gengældte han Hectors kys, og selvom han trak ham tæt i deres kys, gik der også kun et par sekunder, før Juno trådte ud af det. Han strøg kærligt Hector over håret, inden han så sig omkring og fandt en langærmet bluse, med en bred halsudskæring, som han hev på. Den anden havde han efterladt nedenunder. Han overvejede at gøre noget ved sine bukser også, men det ville nok snart tørre, eller også fik Hector lokket ham ud af dem. Han regnede under alle omstændigheder ikke med at de ville være et problem længe.

"Undskyld," hviskede han, da han havde trukket den på, og kunne næsten ikke få sig selv til at se Hector i øjnene, men trådte helt tæt på ham og kyssede ham blidt på halsen, for at gøre op for at have taget tøj på igen. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 19.11.2018 17:32
Hector rystede på hovedet og smilede, da Juno kyssede ham på halsen.

"Ingen undskyldning behøvet," mumlede han og lukkede øjnene et øjeblik for bare at nyde Junos læber mod hans hud. Han kunne godt blive stående her for evigt, men han vidste også, at det var for nemt at lade sig flyde hen i nydelsen, når de havde ting, de skulle snakke om, vigtige ting.

"Du sagde selv, vi skulle starte med at bære ærlige," sagde han stille og lagde en hånd over Junos ene bryst, hvor arret sad. "Hvor kommer det fra? Hvem gav dig det?"

Hector regnede med, at svaret var Thanos, men han ville høre Juno sige det selv. De antog begge to alt for ofte, at den anden kunne læse deres tanker og følelser, og at der derfor ikke var behov for at snakke om de svære ting, men det ville Hector til livs nu.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 19.11.2018 17:51
Juno fnøs ind imod Hectors hals, da han påstod at han ikke havde brug for en undskyldning. Det var nemmere at tage som tomme ord end at skulle vænne sig til tanken om, at Hector bare var glad for ham, ligegylddigt hvor mange grænser han satte op imellem dem, eller hvor mange mure han byggede om sig selv.

Han trak sig først tilbage fra Hectors hals, da han følte hans hånd over sit højre bryst, og han trak sig kun lige nok væk til at de kunne se hinanden i øjnene og Hector fortsat kunne holde sin hånd, hvor den var. 

"Thanos gav mig det." Hans svar var kort og præcist. Arret var en konstant påmindelse i sig selv og han brød sig ikke om, at Hector også skulle rive op i hans sår. Bare det, at nævne Thanos, gjorde at han kunne mærke mandens vægt imod sin krop, hans stive pik imod sin røv, hans store, ru hånd for sin mund. 
Junos ben føltes svage under ham og han havde brug for at sidde ned, men han havde lige så meget brug for at lade som om han var stærk nok til at komme igennem en snak om Thanos uden at tude eller besvime. Han gned en hånd over sit ansigt, irriteret over sig selv. "Hvad vil du ellers vide?"
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 19.11.2018 18:26
"Hvordan fik du det? Stødte du på ham eller... opsøgte du ham?"

Hector følte sig ret lortet for at spørge, men han ville jo vide det, og Juno havde spurgt, hvad han ellers ville vide.Det var helt tydeligt, at Juno var frustreret, men Hector bakkede ikke væk. Det havde han gjort alt for mange gange med Juno, og det var på tide at stoppe. Hector fortjente at høre sandheden, syntes han selv. Og desuden kunne han jo heller ikke hjælpe Juno, hvis han ikke kendte sandheden. Ikke at han nogensinde ville fortælle det til Juno, for så ville Juno næsten helt sikkert nægte at fortælle ham noget igen. Juno ville aldrig hjælpes, så Hector måtte finde ud af at gøre det diskret.

Han beholdt sin hånd over arret, også selvom det var igennem Junos trøje. På den måde gemte han det væk, men han håbede også, at Juno måske ville forstå, at Hector stadig elskede ham, ligegyldigt om han havde ar, eller hvordan han havde fået dem.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 19.11.2018 18:38
På trods af at han selv lige havde spurgt Hector, hvad han ellers ville vide, pissede det ham af at Hector rent faktisk stillede flere spørgsmål. Han synes han havde gjort det tydeligt, at han ikke gad snakke om det, men han havde det også så dårligt, at han ikke bare kunne afvise at svare på mere. Han var bange for, at hvis han bakkede ud af den her konfrontation, så ville han virke svag.

"Både og," svarede han. "Jeg stødte på ham, så jeg opsøgte ham. Han var i Dianthos, på et værtshus, og jeg fulgte efter ham da han gik. Jeg forsøgte at slå ham ihjel og som tak gav han mig det flotte ar, ingen af os kan holde ud at se på." Juno talte så roligt og tydeligt som han kunne, meget bevidst om hvor bange han følte sig, og at han ikke ville lade det vise. Til gengæld kunne han ikke holde bitterheden ude af sin stemme, da han bed mærke i at Hector også lagde en hånd over det, selv nu, hvor trøjen ellers gemte det. Mest af alt var det dog en taktik for at slippe for at tale mere om Thanos. Hector ville benægte, at han ikke kunne lide at se på det, Juno ville udfordre Hectors påstand, Junos trøje ville komme af igen og på ingen tid ville de også snave igen.
Juno kunne allerede se det udfolde sig. På den her måde ville de slet ikke komme ind på, at Thanos havde voldtaget ham igen, eller at Hector vidste, at det var stor sandsynlighed for det. Thanos havde taget ham nok gange på deres tur til, at det havde været mere end bare 'engang imellem', og modsat Hector, havde Juno ikke kunne lukke det ude, ikke en eneste gang. Han var altid blevet hevet tilbage til deres lejr med et ansigt der var vådt af tårer og snot.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 19.11.2018 20:26
"Det eneste, jeg ikke kan holde ud at se på, er dig opføre dig som en narrøv, der tror, at jeg ikke bliver stangliderlig over hver eneste centimeter af hans krop... din narrøv," fnøs Hector irriteret og rullede med øjnene. "Med eller uden ar. Som om jeg er overfladisk."

Hector var vred over så mange ting lige nu, men mest af alt var han bare vred over, at Thanos stadig var i live og at han fik lov til at gå rundt og terrorisere folk som altid. 

"Jeg er ked af, det ikke lykkedes at nakke det svin," sagde han og klemte over Junos bryst. "I det mindste prøvede du. Jeg ved godt, du er skide bange for ham. Det er jeg også, og det burde alle være. Men i det mindste prøvede du. Det tror jeg ikke, jeg kunne have gjort. Jeg ville sikkert bare have pisset ned ad mig selv eller stukket af, ligesom jeg gjorde, da vi mødte Ezra. Du er ikke en kujon, du er modig, også selvom det ikke lykkedes. Fatter du godt det, chef?"

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 19.11.2018 21:49
Juno fnøs igen, da Hector snakkede om at blive liderlig over ham, og daskede også dovent til hans brystkasse, som om han var villig til at slås med ham for at sige noget så dumt. Det var han dog ikke, for egentligt syntes han det var rart at høre, også selvom det var overdrevet.

Han mødte ikke Hectors blik igennem resten af det Hector sagde til ham. Eller forsøgte at sige til ham; Juno var ikke så god til at lytte, slet ikke når det var en samtale, han ikke brød sig om at have.
"Det var ikke mod og jeg skulle ikke have gjort det," svarede han og løftede en hånd for at lægge den over Hectors, som han langsomt flyttede fra højre side og mere over mod venstre, indtil den var udfor hans hjerte, der slog så hårdt at Juno følte, at gulvet burde vibrere under dem. Han var rædselsslagen for Thanos, det vidste Hector allerede, men han var også bange nu, hvor de var skjult og i sikkerhed. Skyggen af Thanos, der altid lod til at lure bagerst i Junos sind, voksede sig større, og han følte sig mere og mere omgivet af ham.

"Behøver jeg fortælle dig mere?" Han spurgte helt lavmælt, ude af stand til at trække vejret dybt nok ind til at tale højere, og kunne heller ikke se Hector i øjnene imens. I stedet var hans blik rettet imod gulvet. Han vidste, at der var mere at fortælle; at Thanos havde voldtaget ham igen og at han havde truet med at dræbe ham, næste gang han så ham. En trussel Juno ikke var i stand til at stille meget op imod. Men han havde gemt det værste til sidst og nu ville han gerne ud af samtalen uden at fortælle noget af det. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 19.11.2018 22:03
Det gjorde ondt helt ind i sjælen at mærke, hvor bange Juno var, selv her alene på deres værelse. Hector blev rasende, nærmest sindssyg, men han slugte følelsen, begravede den og lagde i stedet armene om Junos skuldre, så han kunne kramme han tæt og mærke hans hjerteslag mod sit eget bryst. Hector var jo ikke dum; han kunne godt gætte, at Thanos også havde gjort andre ting ved Juno, og det gjorde bare det hele endnu værre.

"Nej," hviskede Hector mod Junos kind. "Jeg kan godt gætte resten. Men... Hvorfor er du bange lige nu? Thanos er her ikke. Det er kun os."

Hector strøg sine fingre igennem Junos hår, mens han ventede på svaret. Junos hår var stadig fugtigt, men dejlig blødt, og Det duftede skønt af regn og frisk luft. Hector inhalerede lugten i et dybt åndedræt.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 19.11.2018 22:32
Juno lod Hector kramme sig og lagde selv blidt begge hænder imod satyrens ryg, i noget der ikke helt var et kram, men heller ikke ikke var. Han stoppede med at trække vejret, da Hector fortalte ham, at han kunne gætte sig til resten, og overvejede et øjeblik at sige ham imod. Han vidste, hvad Hector gættede på, og han vidste, at han havde ret, men han ville så gerne kunne sige ham imod alligevel.

Det kunne han dog ikke, og han tillod i stedet sig selv at fokusere på Hectors spørgsmål. "Det føles altid som om han er i nærheden. Nogen gange kan jeg mærke hans hænder på mig. Jeg ved godt han ikke er her, men det ved min krop ikke." 

Først nu trykkede Juno Hector ind til sig i et rigtigt kram og forsøgte samtidig at glemme, hvad han selv lige havde indrømmet.
1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2