Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 16.01.2019 15:06
"Hmm," brummede Sejr og kløede sig i skægget, mens han fulgte med Valkar og de to unger. Han havde ikke tænkt så meget over at sætte en bestemt tidsramme på besøget her. Men det kunne han heller ikke så godt bare sige, kunne han?

"Sagen er den," sagde Sejr så med beslutningen om at være ærlig, "at der tilsyneladende er en pris på mit hoved. Hvorfor ved jeg ikke, men jeg fik et ubehageligt besøg af en byvagt, kort før jeg besluttede at tage ungerne med herhen. Jeg tager tilbage til Dianthos, når jeg har sikret mig, at de har det godt her, så kan jeg gøre noget ved den efterlysning. Ungerne er ikke sikre i byen, før det er sket. Forhåbentlig kommer det ikke til at tage alt for lang tid, men jeg kan ikke garantere noget. Derfor må jeg bede dig passe dem, indtil jeg kommer og henter dem igen. Sakse bliver her også. Ungerne elsker ham, og jeg har ikke lyst til at efterlade dem her uden en person, de er trygge ved."

At Sejr inddirekte indikerede, at ungerne ikke var trygge ved Valkar, tænkte han ikke så meget over. Så længe Sakse også var her, var Sejr ikke bekymret for, hvad der skulle ske med Nat og Dag.

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 29.01.2019 20:12
Valkar klukkede lidt over Nats entusiasme, men noterede hans enerådighed. Det var et ganske glimrende træk, men noget der skulle villigeholdes med respekt, og noget det tydede på Nat ikke havde fået endnu. "Jamen det bliver vores første stop så!" lød det før han ledte dem mod topasfløjen. 

"Jeg ser, det glæder mig at der ikke skete noget ved besøget" Valkar stemme var bekymret, men skjulte det for børnene skyld. "Hvis der er noget jeg kan gøre sig endelig til, ellers skal jeg nok passe børnene så længe som det end tager." Det huede ham ikke at Liv ikke mente at han kunne passe på deres børn og mente at Sakse skulle blive og holde øje med ham og dem, men det var ikke et problem der skulle findes en løsning på mens tvillingerne var indenfor hørevide.

"Så er vi her" sagde Valkar som han åbnede døren ind til et værelse. Et stort vindue med glas oplyste rummet rummet, to dragkister stod forenden af to senge, samt en tredje kiste stod åben så man kunne se alt det forskellige legetøj den indeholdte. Sengene var til voksne, så hvis de ville sove i samme seng var der fint plads til det.

Vi ønsker os alle sammen noget, så fortæl mig hvad dit hjerte begærer...
Nat

Nat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

v0idwitch 31.01.2019 00:15
Nat fulgte ikke med i hvad hans forældre snakkede om. Han forstod ikke halvdelen af de ord de brugte og deres toneleje i sig selv var nok til at fortælle ham, at han ikke var interesseret. Hvis det var rigtig vigtigt gik han ud fra at Dag forstod det og ville fortælle ham det senere, men det tvivlede han på at det var. Voksne troede ofte selv at kedelige ting var vigtige, men de tog konstant fejl. Kun spændende ting var vigtige for Nat.

Så snart døren ind til deres værelse blev åbnet, gav Nat slip på Dag og sprang op i den nærmeste seng, kun for at springe fra dén seng til den anden, som han blev stående på og energisk hoppede op og ned.

"Jeg vil kun sove med Dag," sagde han straks, selvom det var fuldstændig unødvendigt. Det skulle gerne for længst være slået fast for hans forældre, at han ikke ville noget som helst uden Dag, og efter at været faldet ud af sengen et par gange skulle han nok vende tilbage til sin egen seng. Han kæmpede for meget rundt i søvne til at kunne sove i en seng med en anden, uden at ende helt ude på kanten af madrassen. Noget i hans søvn gjorde bare, at han søgte væk fra andre, selvom han i vågen tilstand intet problem havde med at klatre op og ned ad familie. 
Dag

Dag

Komtesse

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 175 cm

Dag kiggede nysgerrigt rundt fra Valkars favn mens de gik, men hun blev distraheret af forældrenes samtale. Det lød.. seriøst. Hvad mon de mente med 'en pris på hoved'? Det lød farligt! Og det var grunden til hende og Nat skulle bo hos far lidt?
Dag blev lidt bekymret for sin mor-far, men viste også at han var langt sejre end alle andre, også stærkere efter mor var blevet til en far!

Bekymringerne blev dog glemt lige så snart døren til værelset blev åbnet til værelset og Nat stormede ind for at hoppe i sengene. "Jeg kan kun sove hvis Nat er der" sagde Dag mere lavmælt, men lige så bestemt som Nat.
Selv i Livs favn havde Dag haft svært ved at sove, hvis Nat ikke også var der.
Med et grin pegede Dag på den ene seng "Far, vil du sætte mig der? På sengen, så jeg kan kigge ud af vinduet!"
Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 03.02.2019 01:25
Sejr lænede sig mod dørkarmen med armene over kors og smilede muntert til sin energiske søn, der hoppede rundt på sengene. Han blev grebet af en meget varm Liv-følelse og fik næsten lyst til at lægge sig ned med ungerne og trygge dem mod sine bryster. Men ak, hans bryster var slet ikke så store og bløde som Livs, så det ville nok ikke være så behageligt for Nat og Dag. Desuden var der slet ingen mælk i Sejrs bryster, kun muskler, så børnene ville nok ikke være specielt interesseret i det hele taget.

"Jeg klarer mig selv," sagde han til Valkar og trak på skuldrene, mens han skævede til den anden mand. Et par minder svømmede frem til overfladen i hans hoved, og et halvskævt smil kom til syne i hans sortgrå skæg.

"Hvor er din charmerende... kone? Elsker? Hvad end hun er?" spurgte han. Han var på ingen måde tryg ved at lade sine børn blive i samme bygning som Jezebel, men der var jo også, derfor Sakse var taget med dem. Knægten var måske lidt af en vatpik, men Sejr vidste, at han ville gøre alt for ungerne.

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 19.02.2019 23:27
Valkar rystede opgivende på hovedet med et smil dansende over hans læber. "Så er det heldigt at der er plads til jeg begge i en enkelt seng" Det overraskede ham stadig hvor uadskillelige de to små var, men de havde altid haft hinanden så det gav vel sin egen mening. Der var noget ved det der nagede ham, man han kunne ikke sætte en finger på hvad det lige var.
"Selvfølgelig mig skat" svarede han Dag ved hendes spørgsmål og satte hende ved vinduet, hvor hun fik et kys på panden. Vinduet viste ud mod en del af haven, samt man kunne se bjergene i baggrunden.
"Hvad er egentlig jeres ynglings lege?" lød det som blikket gled mellem Nat og Dag.

"Jez?" kom det undrende fra Valkar, "Hun er i den reelle have, så hun kommer ikke ligefrem i nærheden hvis det er det der nager" forsikrede han Livs nye form, hvorefter hans blik faldt på den anden gæst Sakse. "Der skal nok blive sørget for logi til dem også" Hvor det blev var dog ikke sikkert endnu.

Nat

Nat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

v0idwitch 28.02.2019 01:41
Så snart Dag sad i sengen, kravlede Nat op til hende og stillede sig bag hende, hans hænder på hendes skuldre og hans øjne vendt imod udsigten i flere fulde sekunder, inden han inden sprang op og ned på madrassen, videre ned på gulvet og op i sengen igen.
Han stod først stille igen, da hans far stillede dem et spørgsmål. 

"Ve' jeg ikkæ," mumlede han, forvirret over spørgsmålet. Der var så mange lege der var gode og Nat havde ikke navne til halvdelen af dem. "Gemmeleg?" prøvede han dog og så spørgende ned på Dag, for at høre sin søsters mening, som jo var den vigtigste. Resten af samtalen imellem hans fædre fløj ham over hovedet og han hoppede lidt utålmodigt i sengen. 
Dag

Dag

Komtesse

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 175 cm

Dag smilede bredt som hun blev sat ned, og gjorde store øjne mod udsigten "Waoh! Se hvor højt oppe vi er! Og der er bjerge!" udbrød hun betaget og nød de få sekunder hun havde før Nat begyndte at hoppe rundt i fulde drag.

Det var svært for Dag at sidde ordenligt når Nat hoppede rundt, og som han hoppede ned fra sengen, faldt hun bagover, ned på madrassen for ikke at glide den anden vej, og falde på gulvet. Det var ikke meget udsigt hun kunne se derfra, men loftet var da også ret pænt.
Med noget besvær skubbede hun sig op på albuerne, men ikke for langt for ikke at glide mere, og så på sin fader, som han stillede dem et spørgsmål. Som det første, inden hun overhoved havde overvejet hvad hun skulle svare, så hun på Nat. Hans forvirring gav hende et øjeblik. "Jeg kan godt lide at læse og kigge i bøger!" svarede hun, men så snart Nat havde fundet et andet svar, og kiggede på hende udbrød hun "Men gemmeleg er bedre! I-især når Sakse hjælper mig" ombestemte hun sig hurtigt.
Nat og Sakse legede altid så godt sammen, og Dag var rigtig glad når hun måtte være med, eller bare kunne få lov til at kigge på!
Sakse

Sakse

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 307 år

Højde / 205 cm

Rabbit 08.03.2019 16:22
Sakse havde holdt sig i baggrunden under hele mødet med Valkar, hvilket havde været helt med vilje, for ellers var han en smule urolig for, hvad han ville komme til at sige til englen. Mindet om Liv, der sad der med blodig fod, stor mave og tårerne trillende ned ad kinderne stod stadig helt tydeligt i Sakses hukommelse, og han havde allermest lyst til at flå Valkars sjæl direkte ud af ham uden tøven. Men... han måtte holde sig i skindet. For tvillingernes skyld. I hvert fald så længe de var små. Når de var vokset op, var det en anden snak. 

"Jeg sover her," sagde han flat til Valkars spørgsmål uden at fortrække en mine. Hvis tvillingerne sov i samme seng som altid, så kunne Sakse sove i den anden. Hans ansigt blev dog en del mildere, da Dag sagde hans navn, og han gik hen og aede hende over håret og mumlede, "Selvfølgelig hjælper jeg dig, lille solstråle."
Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 08.03.2019 16:27
Sejr smilede af Sakses kolde svar. Han vidste, at han kunne regne med sin søn til at passe godt på tvillingerne. Det var lige præcis, derfor han var blevet taget med.

"Ja, du må undskylde min søn," sagde han til Valkar uden overhovedet at se undskyldende ud. "Han er meget beskyttende overfor sine mindre søskende. Han var trods alt med, da de blev født. Vi ville alle have det bedst med, at han sover i samme rum som dem. Så slipper du også for at stå op om natten, hvis de laver ballade."

Det var ikke helt sandt, at Sakse havde været der til fødslen. Han havde været der, da Dag blev født, men Nat var blevet født alene med Liv og Dag. Sakse var dog den første, der havde holdt ham og badet ham. Selvom Sejrs minder fra sin tid som Liv var ret hullede, så huskede han tydeligt, hvor ømt Sakses ansigtsudtryk havde været, da han havde holdt sin lillebror. Sin eneste fuldblodslillebror. Det var der naturligvis ingen andre, der vidste.

Nat

Nat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

v0idwitch 08.03.2019 16:48
Nat forstod ikke, hvad Dag gjorde for ham eller hvordan hun altid hoppede med på hans lege, men han forstod, når hun støttede ham, og selvom gemmeleg klart var sjovere, og han ikke brød sig om, eller kunne finde ud af, at sidde stille, sprang han straks igennem al deres legetøj, indtil han fandt en bog, som han forsigtigt lagde på hendes skød, inden han sendte hende et strålende smil.

Han lænede sig hemmelighedsfuldt ind til hende, inden han hviskede; "Er Sakse sur?" Det var ikke umuligt at Sakse eller resten af rummet for den sags skyld kunne høre det, for Nat havde ikke ligefrem en masse erfaring i at hviske, men han vidste, at hans bror så langt mere seriøs ud end han nogensinde havde set ham, og han vidste, at Dag havde alle svarene og at hun ville svare ham ærligt. Resten af dem... Han kunne nok godt få et svar ud af dem, men Nat forstod en løgn, når han så den, også selvom han ikke vidste hvad han skulle stille op med den. 
Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 19.03.2019 09:54
Et smil bredte sig over Valkars læber, som det lykkedes Dag at nå at svare før sin bror, bøger kunne let sendes i hendes retning. "Jeg ser! Begge dele er gode lege, det tænker jeg at vi kan få meget sjov med" nikkede han med et smil. 

Valkars ene øjenbryn løftede sig ved Sakses svar, han var ganske vant til at folk ikke syntes om ham, ligeså at de ikke var villige til at stole på ham. Men noget tydede på at Sakse ikke ligefrem var villig til at lade ham forsøge, som at han havde erklæret ham en skurk der aldrig kunne frelses. "Så længe tvillingerne ønsker det så kan du bruge deres anden seng" smilede han blot med påtaget venlighed, før eller siden blev de nok træt af at have en storebror der ville blande sig i alting boende på samme værelse.

Stille løftede Valkar en hånd "Der er intet at undskylde" især når det ikke er oprigtigt tilføjede han stille i sit sind, om han havde været tilstede ved fødslen eller ej kunne han ikke bedømme, men at han ville beskytte tvilingerne var så meget var tydeligt, et incitament han kun kunne anderkende. 
Nats spørgsmål til hans søster reagerede han ikke på, mest af nysgerrighed over hvad Dag mon ville svare, samt hvordan Sakse ville reagere.

Dag

Dag

Komtesse

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 175 cm

Dag smilede bredt op til Valkar og Sakse. Det var svært at lege gemmeleg selv, men det var sjovt! Sakse løftede hende hen hvor hun gerne ville gemme sig, men Nat fandt hende altid, ligemeget hvor godt hun gemte sig! Måske fortalte Sakse Nat hvor hun gemte sig, når Nat blev for frustreret, eller måske var Nat bare virkelig god til at lege gemmeleg!

Med lidt besvær rullede Dag sig rundt, så hun lå på maven, og tættere på Nat. Hendes lille, buttede ansigt var tænksom, som hendes blik flakkede lidt fra Sakse til Nat. "Jeg tror Sakse er lidt bange. Fars hus er kæmpe stort, og han har jo slet ikke været her før! Hvad hvis han blev væk, og ikke kunne finde os igen?" svarede hun Nat i en lav mumlen, mens hun drejede bogen han havde fundet til hende lidt mellem hænderne. 
Sakse

Sakse

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 307 år

Højde / 205 cm

Rabbit 12.04.2019 11:37
Sakse kunne ikke lade være med at smile, da Nat hviskede til Dag, og han satte sig på kanten af sengen og rodede lidt i Nats sorte hår, mens han mumlede, ”Hvordan kan jeg være sur, når I er her?”

Nej, sur var nok ikke ligefrem den følelse, han følte, men han var mistroisk, og jo, han var også lidt sur på Valkar, men det havde han ikke tænkt sig at fortælle om lige nu. Historien om, hvad Valkar havde gjort mod Liv, kunne tvillingerne få, når de var alene sammen.
Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 12.04.2019 11:38
”Skal vi nu ikke lade de unge være lidt alene?” spurgte han Valkar og resten af rummet. ”De er sikkert trætte efter turen, og jeg vil meget gerne hilse på din... på Jezebel.”

Sejr havde ærligt talt glædet sig til at møde Jezebel igen. Han havde helt specifikke planer med hende, og han var spændt på, om de ville kunne udføres eller ej.

Nat

Nat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

v0idwitch 25.04.2019 18:32
Nat kunne slet ikke rumme de mange ord eller de mange personer længere. Han var ved at blive træt i hovedet af al den snak, uden nogen leg, og fordi han forsøgte at forholde sig til alt, der blev sagt omkring sig, kunne han ikke forholde sig til noget som helst af det.

"Bange?" spurgte han eftertænksomt, da Dag nævnte muligheden, selvom han havde svært ved at forestille sig sin storebror være bange. 

"Er du bange?" spurgte han Sakse, da han satte sig med dem, og Nat smed sig straks ind over Sakses skulder for at hænge på dén. Han var træt i hovedet og utålmodig og også lidt sulten, så han hev lidt arrigt i Sakses trøje, imens han spurgte ham. 
Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 127 år

Højde / 182 cm

Erforias 26.04.2019 21:38
Valkar nikkede lidt, tvillingerne virkede tætte for nu, og de skulle nok få tid nok sammen. "Lad gå, jeg skal nok sørge for at du finder haven" Hans blik skævede hen med de to små, der var nu noget fantastisk ved at have dem hos sig, selvom det nok blot var en midlertidig løsning.
Han bukkede sig kort ned og ruskede de to børn i håret "Bare rolig i to, jeg kommer snart tilbage og så skal vi nok have det sjovt!"

"Sakse kom med, så kan du se hvor køkkenet er, jeg er sikker på at de to kan vente på at du henter dem en bid mad" nok var blevet hevet med for at holde øje med ham, men han var stadig herrer i sit eget hjem, og hvis Sakse ønskede at blive måtte han hører efter.

Det var ikke nogen synderlig omvej at vise vejen til køkkenet på vej mod haven hvor Jez opholdt sig, han havde al tiltro til at hun kunne håndtere Sejr.

//Jeg tænker at vi lukker tråden efter alle har svaret igen, den har kørt ret længe, og så kan vi altid starte de næste dele op hvis folk stadig har lyst til dem ^^//

Dag

Dag

Komtesse

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 175 cm

//God plan. For mange folk i en tråd trækker altid tænder ud//

Dag rakte ud og tog forsikrende fast i Sakses hånd. Der var slet ikke nogen grund til at være bange! De var her jo alle sammen sammen og Dag var ikke et øjeblik i tvivl om, at hvis Sakse blev vej, så skulle Nat og far nok finde ham igen.

"Jeg er sulten.." beklagede Dag sig lidt lavmælt da Valkar nævnte mad, men hun gav stadig ikke helt frivilligt slip på Sakse. Men måske han ville tage noget kage med tilbage! Det ville Dag godt kunne lide. Hun fik altid kage når Nat var ude at lave andre ting, og lege hvor hun ikke kunne komme med. Og måske hvis hun satte noget kage i vinduet, så ville hendes lille ven, Sir Alistair, måske også kunne finde herhen, selvom de var virkelig langt væk!
Sakse

Sakse

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 307 år

Højde / 205 cm

Rabbit 04.05.2019 14:04
Det var helt tydeligt, at Sakse på ingen måde brød sig om at blive kommanderet rundt med, og normalt fulgte han heller ikke den slags ordrer, hvis de kom fra andre end hans mor. Hans ansigt blev meget hårdt og hans mund meget lille, mens han bestemte sig for, om han skulle nægte at følge med eller ej. Men tvillingerne var sultne, og de kunne jo godt passe sig selv i 10 minutter. Desuden ville Sejr have sagt fra, hvis han ikke syntes, at Sakse skulle forlade ungerne.

Sakses blik fandt Sejrs, og de to udvekslede en lydløs samtale, inden Sakse sukkede og rejste sig fra sengen. Han kyssede Dags hår først, så Nats sorte hår, inden han mumlede, "Jeg er straks tilbage. I må gerne lave ulykker, bare I ikke kommer til skade."

Så rettede Sakse sig op og fulgte med Valkar og Sejr. Sejr grinede bare smørret til ham og lagde en tung, grov hånd på hans spinkle skulder, mens de gik. Sakse savnede sin mor.
1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 0