"H-hold selv kæft," gispede Hector med et bredt smil på læberne, og han klemte om Junos pik indeni sig. Men smilet blev afløst af en åben mund og et højt støn, da Juno rørte mellem hans ben. Hector havde knapt nok rørt sig selv den seneste tid, så at mærke Junos hånd, føltes så godt, at Hector næsten havde lyst til at tude.
Der gik ikke specielt lang tid, før Hector blev slået omkuld af sit klimaks. Han bøjede op mod Juno og hev ham helt tæt på, så han kunne stønne ind i Junos øre, mens han skælvede omkring Junos pik. Juno fulgte kort tid efter, og Hector sørgede for at kysse ham i mens, så han kunne sluge alle Junos dejlige lyde.
Bagefter lå de begge svedige og stakåndede i de rodede lagner. Hector stirrede op i bunden af Junos overkøje, mens han forsøgte at få styr på den myretue af følelser, der sværmede rundt i ham. Han havde aldrig været mere forelsket i Juno, end han var lige nu, og tanken om, at Juno elskede ham tilbage, gjorde ham lykkelig helt ned i maven. Men vreden og smerten var der stadig, selvom de var blevet pakket væk indtil videre. Hector vidste ikke helt, hvad han skulle stille op med de følelser nu, hvor Juno havde undskyldt. Hector måtte vel bare vente, til de forsvandt af sig selv.
Han vendte hovedet lidt og pressede et blidt kys mod Junos kind.
"Idiot."
Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig