v0idwitch 07.09.2018 00:27
"Bland dig uden om," advarede Juno, og sagde det, som havde han beordret et bandemedlem omkring. Det havde han på sin vis også - det var hans bande og Hector var et medlem af den. "Jeg advarer dig, Stump, du kan vove på at blande dig i det her." Hector havde blandet sig før, med Thanos, og alt dét havde bragt dem var dobbelt så meget smerte. Juno kunne lige så godt have taget turen igennem riget, ned til Vargas og hjem igen via Liv alene. Han bildte sig selv ind, at det oven i købet ville have været nemmere, hvis ikke han også skulle have bekymret sig for Hector undervejs."Den kælling er farlig og jeg tvivler ikke et sekund på at hun kan finde mig, hvis hun vil." Han løftede en fod og satte den imod en af bræderne over dem. Den løftede sig op uden problemer. Juno kendte sin egen seng, og efterhånden også Hectors, og det var betryggende at se at alt var hvad det gamle - inklusiv de løse bræder.
"Indtil jeg finder en løsning, kan vi håbe på at hun fik nok af mig til sidst. Hun blev for helvede træt af Vargas på, hvad, to dage, jeg ville være overrasket hvis hun nogensinde gider se mit ansigt igen." Denne gang var det Junos tur til at lægge vægt på 'jeg'. Han skulle nok finde en løsning - uden Hectors hjælp.