Men det var her Jocelyn mærkede sin faders sind i hendes, det var ikke til at tage fejl af. Stædigt strammede Jocelyn sit greb om sit sværd og lagde mere vægt i at skulle lade det ømme ind i sin faders side, men som han kæmpe imod fysisk samtidig med han prøvede at få hendes sind knækket gjorde det her svært.
Man kunne tydeligt se hvor anstrengt Jocelyn havde det både fysisk og psykisk, og de stod vel sådan et halvt minuts tid, som endelig skete der noget bevægelse, men det var den forkerte vej, sværdet blev roligt presset mere og mere imod Jocelyn selv.
Dog kom det et smil frem på Jocelyns læber. Hendes fader var stærkest psykisk, men efter så mange år vidste Jocelyn den eneste vej at hun ville kunne så sin egen fader var at brug hans kontrol over hende imod ham.
"Hvad så min kære fader... bange? Dine vinger kom frem... Det ville jeg også være... kan kun forstille kig hvordan du må forstille dig hvordan jeg stikker mit sværd i din side og smerten begynder at sprede sig... hvordan du ikke kan tænke på andet end frygten for det rent faktisk sker, fokuser på den tanke kære fader, for det vil ske" sagde Jocelyn anstrengt med et smil på læben. Det hele var en kamp i sindet, hvem der bestod den største mentalitet, for fysisk ville Jocelyn tabe. Men hvis hun kunne få sin fader til at fokusere på det ville ske, ville han ikke blot selv blive svækket, men som han var inde i hendes sind ville han blot få det til at ske helt af sig selv.