Hvor Fak Er Jeg?

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 27.05.2018 18:50
koda skulle til at tage sin vadesæk og gå videre imod den sti som elverpigen havde pejet imod og ville entelig bare gerne videre, da en tanke fik Koda til at lade den tanke ligge.
Roligt gik Koda helt tæt på elverpigen og lænede sig endda lidt frem for at se hende helt an. Roligt begyndte Koda at gå rundt om elverpigen og sagde "Er du sød at forklare mig... hvorfor søger du ikke længere ud... hvis elverne ikke hjælper dig... hvorfor så ikke videre ud... en køkkenhave kan vel ikke være alt der holder dig tilbage"
Imens Koda talte gik hun runddt om elverpigen.
Koda stoppede op igen og spurte "Eller er det fordi du ikke vil have det nok?" 
Det  var måske lidt hårde spørgsmål at kaste efter pigen, men Koda var real nysgeri omkring det.
Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 27.05.2018 19:09
Elasha så på koda og samlede sine ting op da koda pludselig stod helt op af hende og gik rundt om hende. hvad havde hun gang i? hun spurgte om noget hun da havde fået forklaring på.
"jeg har prøvet lægerne i byen. ingen hjælp at hente der heller" hun så på hende og vidste faktisk ikke helt hvad der holdte hende tilbage. hun så ned på morven og nussede den på hovedet. 
"men jeg kan ikke svare på hvad der holder mig tilbage.... for det ved jeg ikke. jeg har altid boet her. det er alt jeg kender" hun vidste også godt den krig kile ordnen havde med elvere og den ville hun ikke blandes ind i.
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 27.05.2018 19:16
Koda betragtede elverpigen imens hun svarede. Åh det var som at se sit eget teenage jeg dengang Koda var tvunget væk fra bjerget.
"Og du har aldrig stillet nogle spørgsmål ved noget? Brænder du overhovdet efter at blive rask?" spurte Koda venligt og betragtede lidt dyret pigen klappede og derefter elveren igen.
"Men hvor er mine manere, mit navn er Kodashi, Koda er også godtaget" sagde Koda venligt og regnede med at pigebarnet ville intruducere sig selv.
Det var entelig lidt sjovt at Koda så sig selv som værenede ældre end elverpigen, men elverens udstråling af usikkerhed virkede det bare som om pigebarnet var 16 år eller noget der lignede.
Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 27.05.2018 19:22
Elasha virkede nok yngre end hun var. hun så på pigen og tænkte lidt over det spørgsmål. brandte hun for det? hun så på koda da hun intruducerede sig. "Elasha" sagde hun på elvisk. det var jo et elver navn. hun så på koda og vidste ikke helt hvad hun skulle svare. rask. kunne hun blive det? hun så på koda. "hvem brænder ikke for at blive rask når de er syge?" sagde hun blot da det jo var sådan hun så det. men hun prøvede alle mlige urter. alle mulige læger. og alle mulige eliksire.
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 27.05.2018 19:29
Igen den her stolte race, det var jo svært at udtale men nuvel det måtte Koda vel hvis hun fik brug for at udtale Elashas navn.
Det var entelig lidt sødt hvordan det pigebarn entelig virkede til aldrig havde tænkt særligt meget længere end ud til kanten af denne skov. Det var sikkert sådan med de fleste elvere, mon det var et led af opdragelsen?
"Ahh så du vil gerne være rask, men kun hvis det er inden for de trykke rammer?" spurte Koda drilsk.
Der var jo ikke noget ondt i at bare passe sit liv i sine trykke rammer, der var så mange der ikke engang så andet end den landsby de kom fra, måske lige nabobyen. Men tænk folk kunne leve sådan.
Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 27.05.2018 19:34
Elasha var stolt af at være elver. hun elskede sin landsby. hun ville dog gerne vide hvorfor denne koda pige blev ved at sige hun ikke havde søgt uden for byen. det havde hun jo. hvad forstod hun ikke ved det,
hun så på skoven og vidste ikke om det var trykke rammer. Elasha ville bare gerne blive boende her. hun var vand til skoven. hun kunne bruge sine krafter til noget godt. hun så på koda og lagde hovedet lidt på skrå. 
"hvad tænker du da på? kender du nogle som arbejder langt væk eller hvad" hun ville da gerne prøve en til. men ingen havde fundet ud af hvad hun fejlede og sådan var det sikkert stadig.
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 27.05.2018 19:48
Koda lo lidt for sig selv og lod Elasha vente et par øjeblikke på svaret men rettede blikket direkte ind i Elashas øjne og spurte roligt "Om jeg kender en? Hvad hvis jeg gjorde? Ville du gøre det?" Faktisk var Koda spændte på det her svar, det kunne jo sagtens være at Elasha havde ingen intentioner om at på noget tidspunkt komme langt væk hjemmefra, men det kunne være at Elasha ville overraske bare en smugle.
Koda vendte sig om og sagde så drilsk "Ville du overhoved være klar på at betale prisen for det?"
Om Koda kunne love det var et godt spørgsmål, men det var helt syndt som det her pigebarn bare blot luede ud i en urtehave og hostede sine lunger op og det var hendes liv.
Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 27.05.2018 19:56
Elasha så på hende da hun lo. hvad lo hun af. Elasha kunne ikke se det sjove i det, hun så på hende da hun spurgte om Elasha kunne finde på det vis hun kendte en. Elasha så mistænksomt på hende hvem havde hun i tænkerne?
"måske. det kommer an på om de kan hjælpe, jeg har prøvet mange og ikke mødt nogle endnu der kunne hjælpe."
hun så på hende og da hun spurgte om hun kunne betale prisen så hun på morven der også så tænksom ud. Elasha vidste virkelig ikke hvad denne pris var. var det mere end hun havde? eller var det hendes morv der var prisen? eller... var det hendes liv? hun vidste da at engle blev genfødte uden gener eller skader. men ville hun blive en engel vis hun døde? det var jo spørgsmålet?
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 27.05.2018 20:15
Koda kunne godt mærke at Elasha var ret skeptisk ved tanken om der var nogle der kunne hjælpe, det var jo bare et tegn på at pigebarnet havde givet op på livet og alt der tilhørtedet. Det var entelig utroligt hvor langt ned man kunne faldet i livet, for det var et sted man helst ikke skulle ende.
"Nuvel, du har givet op... Jeg lader dig være herfra" sagde Koda blot og samlede sin vadesæk op fra jorden og begyndte roligt at gå i retningen af den by som Elasha havde udpejet for hende.
10 meter efter stoppede Koda op og stod lidt stille, kiggede sig over skulderen og sagde "Jeg bliver i byen for enden af stien i 3 dage og bliver på kroen med de dyreste værelser... tænk over det kære" 
Koda kunne ikke tvinge nogle til noget, og det agtede hun heller ikke, eller måske ikke.
Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 27.05.2018 20:30
Elasha så på koda da hun pludselig sagde at Elasha havde givet op. det havde hun da aldrig sagt. hun sagde bare ingen havde kunne hjælpe. hun så på koda da hun tog sig taske. Elasha så mod koda da hun pludselig stoppede op. hun lyttede og tænkte over det. hun vidste ikke helt hvad koda havde i tænkerne. men Elasha begyndte at gå frem mod hende og morven sad roligt og så på. Elasha var hurtigt oppe ved ryggen af koda. "jeg har ikke givet op... jeg søger bare stadig. men hvem er denne person du kender? en der bor langt væk?" spurgte hun forsigtigt og lettere forpustet af at gå så hurtigt. hun vidste ikek om hun havde det nogle lunde om tre dage. men hvad ville denne person koda kendte gøre ved hende. var han eller hun mirakelmager?
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 27.05.2018 20:38
Koda fik et lille smil på læben som Elasha ikke kunne se da hun stadig stod med ryggen til.  Der var lidt gnist i pigebarnet alligevel, der kunne man bare se, måske det alligevel nok skulle blive sjovt på den ene eller anden måde.
"Min kære, jeg har en... bekendt.. han rejser meget, så hvem ved hvor han er lige nu... jeg hjælper dig gerne... men forstår godt hvis det er for usikkert" sagde Koda venligt og vendte sig halvt omkring og kiggede på Elasha..
Hvad Koda ville helt præsis vidste hun ikke helt præcist men entelig var det for morskaben, og for at rede den her elverpige. Dog ville det nok tage sin tid på den her særpræget måde, men Kodas far havde lært hende at man altid skulle se efter andre veje.
Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 27.05.2018 20:46
Elasha så på koda da hun sagde en bekendt. var det så en hun kendte godt eller knap så godt? Elasha så på hende og så tænksom ud."det er lidt usikkert. men jeg vil ikke dø på samme måde som mine forældre der døde i pesten" sagde hun og vidste at dø af sygdom var virkelig slemt. hun så på koda og så tilbage på morven der begyndte at tuffe rundt i skoven efter rødder. 
"jeg vil gerne være rask. hvem er denne bekendt som du kender. måske har jeg hørt om ham" sagde hun og vidste hun havde hørt om mange  men vidste ikke om hun måske havde hørt om ham her.
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 27.05.2018 20:55
Noget ændring var der da sket, men stadig forblev pigen skæptisk, på en måde forståeligt hvis man var blevet skulle så mange gange at det bare var blevet normen at ingen kunne hjælpe på nogen måde.
"Han hedder Fizban Torchwood, en sjov hygge onkel" sagde Koda blot og regnede ikke med at Elasha havde hørt om personen før. Logisk nok entelig ikke da det var Kodas egen onkel. Det var nogle år siden hun havde set sin onkel, men han burde være til at finde. Kodas onkel havde også forladt bjerget af så dum en ting som ægteskab, men det havde heller ikke holdt da nomadeblodet var for stort i ham. Så nu rejste han rundt i hele landet.
"men tænk endelig over det" sagde koda venligt.
Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 28.05.2018 13:35
Koda virkede til at tale sandt. Elasha fulgte roligt med og lyttede. nej det navn sagde hende intet. hun så på Koda og trak vejret dybt for så at sige. "jeg kender ham ikke. men jeg stoler på at han måske kan hjælpe. hvornår kan jeg møde ham?" spurgte hun og havde ret neutrale øjne. hun vidste ikke om koda fyldte hende med løgn. men hun valgte at stole på hende.  måske kunne Elasha endelig slippe for at være syg konstant og hoste hele tiden. 
Elasha synes hun have tænkt rigeligt. men man kunne aldrig vide jo. en sjov hygge onkel. det måtte betyde han var venlig? eller hvad?
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 28.05.2018 17:09
Koda gik roligt, smilte stille for sig selv og sagde så "Jeg har en idé om hvor vi finder ham, men det kan være han er rejst videre, vi får af se når vi kommer frem"
Entelig vidste Koda ikke helt om den her elver havde forstået at det måske kunne tage lidt tid, men det skulle nok blive hyggeligt at få en medrejsende på turen nord på. Elasha skulle forhåbentligt ikke være sådan hele turen at blive ved med at spørger hvornår de var fremme, for så ville det blive en lang tur for dem begge.
"Du vurdering pakke noget varmt tøj til turen også" sagde Koda blidt og mente skam stadig detaljen at hun nok skulle vente i landsbyen på Elasha hvis hun skulle have gjort et par ting først.
Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 28.05.2018 18:35
Elasha så på hende og så på sit tøj. varmt tøj.   vis de skulle mod det kolde land var det nok en smart ide. hun så på kod og nikkede. "jeg møder dig ved byporten om 3 dage. så har jeg pakket noget mad og tøj" hun håbede bare hun ikke fik et anfald igen inden hun skulle mødes med koda.
hun vendte om og gik tilbage mod sin urtehave. hun skulle ha lidt rødder med til vis hun blev syg til at slå feberen ned.
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 28.05.2018 19:09
Koda blev kort forvirret over Elasha sagde mad og kom så i tanke om at elverpigen nok skulle have noget at spise, sjovt som bare et par år uden at spise et eneste måltid havde gjort det så fjernt for Koda at det var nomalt at spise mad. Det var entelig lidt deprimerende at tænke over at det var sådan.
"Det siger vi min kære... husk at give dine nærme besked om du er væk et stykke tid" sagde Koda blidt og ville ikke ud i at Elasha blev efterlys på en eller anden mærkelig måde.
Koda gik roligt derfra og kom kort tid efter til den sti som Elasha havde talt om den og efter at havde fulgt den et stykke tid kom hun til byen. Hvilket var rart for der var ikke længe til solen stod op, gud forbande denne årstid og man havde så lidt tid uden for.
Koda fandt hurtigt en kro og indlogerede sig selv på den  og gik op på sit værelse for at slappe af, for søvn var også en af det ting man just ikke havde brug for meget af i hendes situation.
Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 29.05.2018 13:43
Elasha var stoppet op da koda sagde hun skulle sige til sine nærmeste at hun var væk. hun havde ingen nærmeste mere. hun gik dog videre til elverly da koda var ude af synsfeltet. hun skyndte sig at finde en der ville passe neila. og finde noget varmt vinter tøj og noget mad hun skulle ha med til turen. hun vidste dog stadig ikke hvad denne mand kunne gøre for hende men vis han kunne gøre hende rask var det jo bare et plus.

//out
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 11